Er was toch een site kon online tegen elkaar schakenquote:
Neequote:Op donderdag 14 september 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
@:lovely ben jij ooit verder gegaan met schaken?
Met wie deed je dat ook weer?quote:
IK had wat anders,dacht dat ik laatste post had maar zat weer door het slotjequote:
Zit nu ook hard te denken, volgens mij @skysherrifquote:
Zou kunnen, die zie ik nooit meer eigenlijkquote:Op donderdag 14 september 2023 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zit nu ook hard te denken, volgens mij skysherrif
Ik wel 3quote:Op donderdag 14 september 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
Even terugkomend op schaken. Ik heb een schaak diplomaErg koel wel
Klaar met zijn studie en is nu te goed voor FOK!quote:Op donderdag 14 september 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, die zie ik nooit meer eigenlijk
Ik heb een veterstrik diploma, ook al best stoerquote:Op donderdag 14 september 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
Even terugkomend op schaken. Ik heb een schaak diplomaErg koel wel
Wauw daar mag je trots op zijnquote:Op donderdag 14 september 2023 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een veterstrik diploma, ook al best stoer
zonder punten je bent toch gekquote:Op donderdag 14 september 2023 17:47 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP. Dit is ONZ SC en geen DTS
Hier mogen dan ook alle Bolk gifjes gedumpt worden ter lering ende vermaak
Ik alleen het pion diploma.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wel 3Een pion diploma, een koningin diploma en een koning diploma.
bolkquote:Op donderdag 14 september 2023 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zonder punten je bent toch gek
Ik heb die ook. Was er supertrots opquote:Op donderdag 14 september 2023 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een veterstrik diploma, ook al best stoer
Ik was de op 8 na beste in mijn klas van 9quote:Op donderdag 14 september 2023 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauw daar mag je trots op zijn
Kijk, baas boven baasquote:Op donderdag 14 september 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb die ook. Was er supertrots op
Dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 14 september 2023 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zonder punten je bent toch gek
Nu alleen nog even magnus carlsen kei hard in makenquote:Op donderdag 14 september 2023 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog steeds![]()
Elke dag de mooiste veters in mijn schoenen
Moet kunnen...quote:Op donderdag 14 september 2023 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu alleen nog even magnus carlsen kei hard in maken
Ik dacht dat je veters had om je personeel te strikkenquote:Op donderdag 14 september 2023 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb personeel voor het strikken van mijn veters
Daar mag ik van mijn jurist geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 14 september 2023 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je veters had om je personeel te strikken
Die stomme juristen ook altijdquote:Op donderdag 14 september 2023 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar mag ik van mijn jurist geen uitspraken over doen
Jij eet meestal wel rond 8 uur toch of soms ook eerder?quote:
Ik probeer eerder tegenwoordig...quote:Op donderdag 14 september 2023 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij eet meestal wel rond 8 uur toch of soms ook eerder?
Wel beter..quote:Op donderdag 14 september 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik probeer eerder tegenwoordig...
Nja snap wel als je pas om 18:00 vrii bent dan geen zin hebt om dan al te gaan kokenquote:
Bewaar een beetje geld. Voor de 3 extra boekenkastenquote:Op donderdag 14 september 2023 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin om de spaarrekening te plunderen en bijna alle boeken op mijn wensenlijstje te bestellen
Er is nog wel plek voor nieuwe stapelsquote:Op donderdag 14 september 2023 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Beweer een beetje geld. Voor de 3 extra boekenkasten
Gewoon medium dan?quote:Op donderdag 14 september 2023 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, middag is lekker om te eten, zolang het niet te doorbakken is
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Inspiratie op doen ook
[ afbeelding ]
Geen last gehad de afgelopen 3 dagen.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt het een beetje met je arm? Of merk je het wel aan het eind van een werkdag?
Eensch met allebeiquote:Op donderdag 14 september 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar dts mag wel weer open.
Ik ben gewoon toe aan pensioen.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken is het mooiste wat er is![]()
Mocht je niet dezelfde mening toebedeeld zijn: GA ANDER WERK ZOEKEN UND SCHNELL!
Top!quote:Op donderdag 14 september 2023 18:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen last gehad de afgelopen 3 dagen.nu 2 dagen rusten en dan weer ouderwets 5 dagen.
Ze zijn nog aan het teruglezen denk ikquote:Op donderdag 14 september 2023 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eensch met allebei
Al nieuws?
Puinhopen zouden ze vandaag en morgen wegwerken. Administratie doe ik in het weekend.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Top!
Is de puinhoop ook weer n beetje weggewerkt?
Fijnquote:Op donderdag 14 september 2023 18:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Puinhopen zouden ze vandaag en morgen wegwerken. Administratie doe ik in het weekend.
Hoe was je dag?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
DTS mag weer open hoor
En goedenavond
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:42 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nou, koken.. spaghetti van gisteren opwarmen
Oh...?quote:
Ik ben al geen fan van spaghettiquote:
Pensioen is doodsoorzaak nummer 1 in Nederland!quote:Op donderdag 14 september 2023 18:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben gewoon toe aan pensioen.
Kan prima als er maar genoeg saus door zit beetje boter in de pan of in de ping kan ookquote:Op donderdag 14 september 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben al geen fan van spaghetti
En opgewarmd al helemaal niet
Jij eet ook enkel en alleen de smerigste dingen merk ikquote:Op donderdag 14 september 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo moet?quote:Op donderdag 14 september 2023 18:58 schreef mario390 het volgende:
julie moeten deze film kijken
https://www.metropolism.c(...)t_van_matthew_barney
quote:Ondanks de hoeveelheden ongemakkelijke ranzigheid - expliciete seks, uitwerpselen, dode dieren is de film opvallend ernstig.
Sommige vallen wel in een zwart gat..quote:Op donderdag 14 september 2023 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pensioen is doodsoorzaak nummer 1 in Nederland!![]()
![]()
Er is nog nooit iemand leven uit gekomen
Zoals ?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij eet ook enkel en alleen de smerigste dingen merk ik
Je eet geen friet, je eet geen spaghetti. Dan ben je een culinair ongeschoolde pauperquote:
Ah.quote:
Het is geen super goede serie, maar kijkt wel lekker makkelijk weg.quote:
Ik ben er wel mee begonnen, maar ook vrij rap weer mee gestopt.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:16 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
[..]
Ik ga vanavond beginnen!
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben er wel mee begonnen, maar ook vrij rap weer mee gestopt.
Je moet niksquote:Op donderdag 14 september 2023 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Series kijken? Ik moet nog 28 boeken lezen dit jaar![]()
Ga ik soberso niet redden
Voor je schoolexamen?quote:Op donderdag 14 september 2023 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou ik zou zeggen, ga lezen en niet fokkenquote:Op donderdag 14 september 2023 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hear hearquote:Op donderdag 14 september 2023 15:50 schreef greysbones het volgende:
Verder wil ik wel even zeggen dat ik @:Swj als mod zijnde erg waardeer
Rustig duidelijk en eventueel ook bereid iets uit te leggen
Wat een geslijm hierquote:Op donderdag 14 september 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hear hear
Erg blij met @:SwJ als mod. Is meestal gewoon to the point, best objectief volgens mij en gooit er ook nog wat humor in.![]()
En verder durf ik niet zo goed mijn mening te geven over dts. Al denk ik dat de meeste users echt helemaal prima zijn.
@:yvonne
M1st1g maakt alles altijd lekkerderquote:Op donderdag 14 september 2023 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je er dan nog een schep kruidenkaas doorheen mengt
De vloer worst nu gevoegd en daarna schoonmaken.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoihoi
Hoe is t met de badkamer?
Yay klinkt goed!quote:Op donderdag 14 september 2023 19:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De vloer worst nu gevoegd en daarna schoonmaken.
Morgen is mijn man jarig dus krijgen we visite.
Zaterdag ochtend ga ik de hele badkamer schoonmaken met cementsluimer spulen dan gaat alles erin
Ja best ok toen ik weer sliep..quote:Op donderdag 14 september 2023 19:54 schreef Mazikeen het volgende:
Ow en nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Stom spel dat mens-erger-je-niet.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:47 schreef devzero het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP. Dit is ONZ SC en geen DTS
[ afbeelding ]
Dts daarentegenquote:Op donderdag 14 september 2023 20:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Stom spel dat mens-erger-je-niet.
Nee hoorquote:Op donderdag 14 september 2023 18:58 schreef mario390 het volgende:
julie moeten deze film kijken
https://www.metropolism.c(...)t_van_matthew_barney
gapen als de bestequote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
O het gaat weer over poep zie ik
Mens-erger-je-nieten, wandelen, fietsen, terrasje pakken, winkelen, Netflixen enz.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
Wie heeft er n leuk idee om te doen dit weekend?
Iets leuks met een vriendin?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dit een leuke uitspraak. Meestal dring je direct door tot de kern van het probleem en we waarderen jouw input. Dankzij jouw posts blijft iedereen met zijn benen op de grond. Ik ben echt enorm blij dat een intelligent persoon als jij in deze reeks postquote:
Een echte mario film dusquote:Op donderdag 14 september 2023 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
O het gaat weer over poep zie ik
Nova?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke uitspraak. Meestal dring je direct door tot de kern van het probleem en we waarderen jouw input. Dankzij jouw posts blijft iedereen met zijn benen op de grond. Ik ben echt enorm blij dat een intelligent persoon als jij in deze reeks post
Hier kun je kijken naar de herdenking van de Airborne / operation market Garden. Ze gaan parachute springen op de Renkumse heide.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
Dat doen er meer hier.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit eigen duim gezogen
Oh, betraptquote:Op donderdag 14 september 2023 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom mag ik @:devzero zo graag. Hij is net als @:monitor en mijn Robbie
Je duim heeft talent!quote:Op donderdag 14 september 2023 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Knappe duimquote:Op donderdag 14 september 2023 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het wel onderbouwen maar of ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke uitspraak. Meestal dring je direct door tot de kern van het probleem en we waarderen jouw input. Dankzij jouw posts blijft iedereen met zijn benen op de grond. Ik ben echt enorm blij dat een intelligent persoon als jij in deze reeks post
Maak je wel eens meatloaf? Las net een recept waarbij je na 40 minuten de oven 25C hoger moet zetten (op 200C) voor een 'crunchy' korst, maar ben bang dat hij dan misschien verbrandquote:
Maar of de smaak dan zo lekker isquote:
Die dingen doe ik al all the time..quote:Op donderdag 14 september 2023 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Mens-erger-je-nieten, wandelen, fietsen, terrasje pakken, winkelen, Netflixen enz.
Waar hou je van dan?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die dingen doe ik al all the time..
Ik was niet specifiek.. iets leuks, een evenement, iets anders..
Ligt eraan hoelang je het daarna nog op 200 graden in de oven moet laten. Als de korst nog erg bleek is, dan kan ik het me voorstellen dat die nog een hogere temperatuur nodig heeft.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maak je wel eens meatloaf? Las net een recept waarbij je na 40 minuten de oven 25C hoger moet zetten (op 200C) voor een 'crunchy' korst, maar ben bang dat hij dan misschien verbrand
Bioscoop en lekker uit eten?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker.. maar WAT.. ik wil graag komen met n voorstel
Thanks! Dat soort tips bedoel ikquote:Op donderdag 14 september 2023 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier kun je kijken naar de herdenking van de Airborne / operation market Garden. Ze gaan parachute springen op de Renkumse heide.
Zou je heen kunnen. En dan is er later in de maand ook vast nog iets op de Ginkelse heide.
Ik heb geen idee. Is er misschien een leuk museum in de buurt? Maar het wordt nog mooi weer dit weekend dus dan is iets buiten ook wel leuk. Waterfietsen door de grachten van .....quote:Op donderdag 14 september 2023 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die dingen doe ik al all the time..
Ik was niet specifiek.. iets leuks, een evenement, iets anders..
Spreek tot onsquote:Op donderdag 14 september 2023 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het wel onderbouwen maar of ik daar zin in heb.
Thanks! Ieniminimuis zei het ook alquote:Op donderdag 14 september 2023 20:26 schreef Sally het volgende:
Als je in de buurt bent @:HappyCharly : idd de herdenking(en) van de Slag Om Arnhem![]()
Vrijdag Bags & Pipes en later op de avond Bridge To Liberation Experience in Arnhem, zaterdag Polenherdenking in Driel, zaterdag ook parachutespringen op de Ginkelse Heide.
https://airborne-herdenki(...)s-programme-2023.pdf
(zie zowel pagina 1 als 2 - staat beetje door elkaar)
En zie de link van iemand anders ergens ook in het topic.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks! Dat soort tips bedoel ik
Nee nooit. Je kunt de temperatuur wel hoger zetten en gewoon iedere 5 minuten even controleren of het knapperig of te bruin wordt. Of een paar minuten onder de gril doen (maar dan iedere minuut controleren)quote:Op donderdag 14 september 2023 20:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maak je wel eens meatloaf? Las net een recept waarbij je na 40 minuten de oven 25C hoger moet zetten (op 200C) voor een 'crunchy' korst, maar ben bang dat hij dan misschien verbrand
Zoals gebruikelijk ben ik weer spuit 11quote:Op donderdag 14 september 2023 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Of gewoon even kort grillen voor de korst
40 minuten op 175 C, dan 15 minuten op 200 C en dan nog 10 minuten voor de glancing (tomatenketchup, bruine suiker, Worcestershire saus evt mosterd-ben met deze ronde met mosterdpoeder van Coleman aan de gang, dus even uitproberen) wat is nou de zin van een crunchy korst als je daarna de glacing (of hoe dat heet) er over uit smeert.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang je het daarna nog op 200 graden in de oven moet laten. Als de korst nog erg bleek is, dan kan ik het me voorstellen dat die nog een hogere temperatuur nodig heeft.
Thanks! Ieniminimuis zei het ook alquote:Op donderdag 14 september 2023 20:26 schreef Sally het volgende:
Als je in de buurt bent @:HappyCharly : idd de herdenking(en) van de Slag Om Arnhem![]()
Vrijdag Bags & Pipes en later op de avond Bridge To Liberation Experience in Arnhem, zaterdag Polenherdenking in Driel, zaterdag ook parachutespringen op de Ginkelse Heide.
https://airborne-herdenki(...)s-programme-2023.pdf
(zie zowel pagina 1 als 2 - staat beetje door elkaar)
Thanks Dot!quote:Op donderdag 14 september 2023 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bioscoop en lekker uit eten?
Een high tea\
Samen naar de sauna en en dan een lekker hotstonemassage
Musea: checkquote:Op donderdag 14 september 2023 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Is er misschien een leuk museum in de buurt? Maar het wordt nog mooi weer dit weekend dus dan is iets buiten ook wel leuk. Waterfietsen door de grachten van .....
Waterfietsen zei jequote:Op donderdag 14 september 2023 20:33 schreef Shii het volgende:
Nou laat maar, dat soort tips heb ik dus niet.
Dank, dus net als wat Shii zegt, als het vlees bruin genoeg is hoeft het niet. (net wat kookvocht afgegoten, en hij is al aardig op kleur)quote:Op donderdag 14 september 2023 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee nooit. Je kunt de temperatuur wel hoger zetten en gewoon iedere 5 minuten even controleren of het knapperig of te bruin wordt. Of een paar minuten onder de gril doen (maar dan iedere minuut controleren)
Worstkorstquote:Op donderdag 14 september 2023 20:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
40 minuten op 175 C, dan 15 minuten op 200 C en dan nog 10 minuten voor de glancing (tomatenketchup, bruine suiker, Worcestershire saus evt mosterd-ben met deze ronde met mosterdpoeder van Coleman aan de gang, dus even uitproberen) wat is nou de zin van een crunchy korst als je daarna de glacing (of hoe dat heet) er over uit smeert.
Puncktjessssquote:Op donderdag 14 september 2023 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
Kijk als dts nou open was levert zo'n opmerking puncktjes op.. zoveel leuker
Niet verwarren met ingedroogde piemelbriequote:Op donderdag 14 september 2023 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet terug gelezen maar dit klinkt interessant
Is het van binnen ook gaar?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:38 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeft niet bruiner van mij.
wat is dat?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:38 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig kreeg je andere leuke tipsquote:Op donderdag 14 september 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks! Ieniminimuis zei het ook al
Dat soort dingen bedoel ik
[..]
Thanks Dot!
Die dingen doe ik al (weleens)
Ik zoek nieuwe inspiratie..of n dvent wat alleen nu is ofzo
Of gewoon heeeeel wat anders
Nee dat is al perfect bruin.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:38 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur je je adres in dm even? Ik stap in de auto alvastquote:Op donderdag 14 september 2023 20:38 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het moet in totaal zeker nog 25 minutenquote:Op donderdag 14 september 2023 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het van binnen ook gaar?
* Ja: uit de oven halen
* Nee: een tent maken van aluminum folie en nog wat langer in de oven houden
bolkenquote:Op donderdag 14 september 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
We zijn wel een stuk gezelliger sinds dts dicht is
Ik vind het eik precies even gezellig..quote:Op donderdag 14 september 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
We zijn wel een stuk gezelliger sinds dts dicht is
Dan de bovenkant afdekken met folie zodat het niet nog bruiner wordt. Had je een vleesthermometer gebruikt?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, het moet in totaal zeker nog 25 minuten
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 14 september 2023 20:38 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan minder interessantquote:Op donderdag 14 september 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet verwarren met ingedroogde piemelbrie
Die kan ik niet vinden, maar vorige keer niet gebruikt. In de vorm zit zo'n inzet waarmee je het vlees zo uit de vorm tilt dus zal de gaarheid checken voordat ik de glacing erop doe.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan de bovenkant afdekken met folie zodat het niet nog bruiner wordt. Had je een vleesthermometer gebruikt?
Ziet er geweldig uit Jippie!!quote:Op donderdag 14 september 2023 20:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden, maar vorige keer niet gebruikt. In de vorm zit zo'n inzet waarmee je het vlees zo uit de vorm tilt dus zal de gaarheid checken voordat ik de glacing erop doe.
Dan moet je spoorstaven eroverheen leggenquote:Op donderdag 14 september 2023 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd weer dwarsliggen.
Was het gezellig?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Goed gezopen op kosten van de baas vandaag zeg
Dat probeer ik wel.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
M1st1g maakt alles altijd lekkerder
Ik weet wel iets.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ziet er al lekker uit.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:38 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker weer dit weekend, dus mooi voor een wandeling of fietstocht door een natuurgebied. En dan bij voorkeur eens een gebied wat je nog niet kentquote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een complex gerecht maken?
Een middagje zwembad en sauna.quote:
Top. Waar gaan we heen?quote:Op donderdag 14 september 2023 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker weer dit weekend, dus mooi voor een wandeling of fietstocht door een natuurgebied. En dan bij voorkeur eens een gebied wat je nog niet kent
Steen massagequote:Op donderdag 14 september 2023 21:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Een middagje zwembad en sauna.
Goed idee welquote:Op donderdag 14 september 2023 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Biesbosch wil ik nog eens heen
Hi Chef! Net vleesthermometer gevonden (simpele van Hendi) , kerntemperatuur is nog maar 40 C, die moet 70 C zijn lees ik. Dus opnieuw de oven in, afgedekt met alufolie.quote:
Wel bootjes en bevers.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja daar heb je geen trams
Dat is een goed idee.. en nu komt de maar..quote:Op donderdag 14 september 2023 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker weer dit weekend, dus mooi voor een wandeling of fietstocht door een natuurgebied. En dan bij voorkeur eens een gebied wat je nog niet kent
Leavequote:Op donderdag 14 september 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.. en nu komt de maar..
Ik weet dus nooit waar ik die vindt en hoe en waar starten en waar parkeren en en en..
Google?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet dus nooit waar ik die vindt en hoe en waar starten en waar parkeren en en en..
Heerlijk met die grote warme kiezelstenen, zoo lekkerquote:Op donderdag 14 september 2023 21:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook een goede aanvulling voor een relax middagje.![]()
Mogguh
Veluwezoom is leuk: of parkeren bij Bezoekerscentrum en vanuit daar rondje lopen. Of auto parkeren op station Dieren NS wandeling doen tot aan station Rheden of Velp. Trein terug nemen.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heerlijk een hotstonemassagequote:
Maar dan gaan we mensen aan je zittenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Heerlijk met die grote warme kiezelstenen, zoo lekker
Jaaaaaquote:Op donderdag 14 september 2023 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Liefste reus die binnenkort meatloaf krijgt![]()
![]()
Als ik daar ben zal ik er aan denkenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veluwezoom is leuk: of parkeren bij Bezoekerscentrum en vanuit daar rondje lopen. Of auto parkeren op station Dieren NS wandeling doen tot aan station Rheden of Velp. Trein terug nemen.
Ik hou altijd 68 graden aan voor een meatloaf.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Chef! Net vleesthermometer gevonden (simpele van Hendi) , kerntemperatuur is nog maar 40 C, die moet 70 C zijn lees ik. Dus opnieuw de oven in, afgedekt met alufolie.
Dat is echt heerlijk en ontspannendquote:Op donderdag 14 september 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
Las meerdere keren hotstone massages.. dat heb ik dan weer nooit gehad.. is dat echt zo speciaal?
En daarna een lekkere massage.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Heerlijk met die grote warme kiezelstenen, zoo lekker
Mmm dan moet ik dat misschien toch eens doen..quote:Op donderdag 14 september 2023 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk en ontspannend
Ok, dank je welquote:Op donderdag 14 september 2023 21:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik hou altijd 68 graden aan voor een meatloaf.
Zolang het maar geen 75 is. Dan krijg je een baksteen.
Ja, kunnen de zachtste handen niet tegenaan. Gebeurt ook in donker met een rustig muziekjequote:Op donderdag 14 september 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
Las meerdere keren hotstone massages.. dat heb ik dan weer nooit gehad.. is dat echt zo speciaal?
Nee, geen handenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan gaan we mensen aan je zitten
Een actieve massage. Je weet wel met kneden en wrijven.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dat IS toch n massage?
Anders weerquote:Op donderdag 14 september 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dat IS toch n massage?
Die plan je dan nog na n hotstone???quote:Op donderdag 14 september 2023 21:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een actieve massage. Je weet wel met kneden en wrijven.
www. natuurmonumenten . nlquote:Op donderdag 14 september 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die plan je dan nog na n hotstone???
Heb ik nooit gedaan het was of het ene of het anderequote:Op donderdag 14 september 2023 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wel. Dan zijn je spieren namelijk al flink warm en ontspannen.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je heb ook een Turkse schuim massage, ook heel apartquote:Op donderdag 14 september 2023 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wel. Dan zijn je spieren namelijk al flink warm en ontspannen.
In de fik steken en klaarquote:Op donderdag 14 september 2023 21:18 schreef devzero het volgende:
Zal ik zondag ook maar gaan wandelen en mijn nieuwe wandelschoenen inlopen of eindelijk al het onkruid uit mijn voortuin verwijderen. Lastige keuze.
Dat is een makkelijke. Die tuin kan ook in de avond gedaan worden.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:18 schreef devzero het volgende:
Zal ik zondag ook maar gaan wandelen en mijn nieuwe wandelschoenen inlopen of eindelijk al het onkruid uit mijn voortuin verwijderen. Lastige keuze.
Seizoen 1 kan wel wat lastig zijn de eerste paar afleveringen om er echt in te komen qua onderlinge verhouden en zulks. Maar zodra je dat door hebt valt het prima te doen.quote:
Is echt lekker dot, wilde er nog wat schunnigs bij zeggenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan het was of het ene of het andere
Geiten nemen voor het onkruid. En gaan wandelenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:18 schreef devzero het volgende:
Dat is de volgende fase.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Is echt lekker dot, wilde er nog wat schunnigs bij zeggen![]()
Gouden tipquote:Op donderdag 14 september 2023 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geiten nemen voor het onkruid. En gaan wandelen
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al die natuurgebieden die ik had bezocht hadden wel een ingang/startpunt met parkeerplaatsenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit n hamammassage gehad.. met zo'n zak met schuimquote:Op donderdag 14 september 2023 21:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Je heb ook een Turkse schuim massage, ook heel apart
Goed plan. Ik moet over 10 minuten weg, dus even een leuke route opzoeken.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan hier wandelen, en er doorheen suppen tussen de molens en zaanse huisjesquote:Op donderdag 14 september 2023 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al die natuurgebieden die ik had bezocht hadden wel een ingang/startpunt met parkeerplaatsen
Je nieuwe wandelschoenen inwandelend onkruid wiedenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:18 schreef devzero het volgende:
Nou mijn blokkie om is ook natura 2000, dus veel soeps is het nou ook niet.quote:
Ik haakte af na 2 afleveringen ofzo.. zoveel ruzie.... had ik moeten volhouden?quote:Op donderdag 14 september 2023 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seizoen 1 kan wel wat lastig zijn de eerste paar afleveringen om er echt in te komen qua onderlinge verhouden en zulks. Maar zodra je dat door hebt valt het prima te doen.
Was laatst in Zaandam geweest, moet nog altijd lachen om dat gemeentehuis en die nieuwe Zaanse huisjes op elkaar gestapeldquote:Op donderdag 14 september 2023 21:25 schreef PLY het volgende:
[..]
Je kan hier wandelen, en er doorheen suppen tussen de molens en zaanse huisjes
Laat je vriendin het regelen.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die ruzie blijft wel, hij verschuift alleen naarmate de serie vordertquote:Op donderdag 14 september 2023 21:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik haakte af na 2 afleveringen ofzo.. zoveel ruzie.... had ik moeten volhouden?
Als dat geen paradise by the dashboard wordtquote:Op donderdag 14 september 2023 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Liefste reus die binnenkort meatloaf krijgt![]()
![]()
Posbank laatst nog geweest om de paars gebloeide heiden te aanschouwen, supermooi daarquote:Op donderdag 14 september 2023 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou mijn blokkie om is ook natura 2000, dus veel soeps is het nou ook niet.
In Zuid Limburg heb je mooie haagbeukbossen enzo
Ik was vorige week op landgoed Twickel en is wel een aanrader
De eindeloze bossen bij Putten, Ermelo en Garderen zijn een aanrader.
Posbank/Veluwezoom en Sallandse Heuvelrug ook mooi. Beide hebben een mooie NS wandelroute
Vind het ook geen ponem hoor. Maarja, valt weer onder kunst ofzoquote:Op donderdag 14 september 2023 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was laatst in Zaandam geweest, moet nog altijd lachen om dat gemeentehuis en die nieuwe Zaanse huisjes op elkaar gestapeld
Ik ben bij Meijendel, Westduinpark, Zuid Kennemerland, Texel, Utrechtse Heuvelrug en Veluwezoom geweest afgelopen voorjaar en zomer. Allemaal mooi op hun eigen manier.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
Waar vind je due gebieden @:hemarookworst ?
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
Waar vind je due gebieden @:hemarookworst ?
Vind het wel geinigquote:Op donderdag 14 september 2023 21:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind het ook geen ponem hoor. Maarja, valt weer onder kunst ofzo
Goed gevondenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Als dat geen paradise by the dashboard wordt
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben bij Meijendel, Westduinpark, Zuid Kennemerland, Texel, Utrechtse Heuvelrug en Veluwezoom geweest afgelopen voorjaar en zomer. Allemaal mooi op hun eigen manier.
Noord-Hollands duinreservaat ook mooi om te lopen en zien in bakkum(gem castricum)quote:Op donderdag 14 september 2023 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben bij Meijendel, Westduinpark, Zuid Kennemerland, Texel, Utrechtse Heuvelrug en Veluwezoom geweest afgelopen voorjaar en zomer. Allemaal mooi op hun eigen manier.
Ik ben wel eens in Bakkum geweest. Komt wel heel erg dichtbijquote:Op donderdag 14 september 2023 21:33 schreef PLY het volgende:
[..]
[..]
Noord-Hollands duinreservaat ook mooi om te lopen en zien in bakkum(gem castricum)
Prachtig daar, 10j op die camping gestaan toen de Kids klein warenquote:Op donderdag 14 september 2023 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Bakkum geweest. Komt wel heel erg dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |