Heb ik in een playlist staan.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:22 schreef herverwijderd het volgende:
Dit hele album, en de clips vormden samen een film geloof ik.
Film is nog best grappig ookquote:Op donderdag 14 september 2023 13:22 schreef herverwijderd het volgende:
Het origineel Space Oddity van David Bowie had je natuurlijk al genoemd, maar de versie van Chris Hadfield (opgenomen in het ISS) mag wat mij betreft niet ontbreken:quote:Op donderdag 14 september 2023 11:14 schreef Tokay het volgende:
Hallo muziekminners, vlieg hier mee de kosmos in!
Dit topic gaat over ‘muziek in de ruimte’.
Post hier nummers, bands, artiesten (sterren, zo je wilt) die een connectie hebben met astronomie.
Denk aan planeten, sterren(stelsels), manen, ufo’s, het heelal … you name it.![]()
TS begint:
Nu jullie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 september 2023 13:22 schreef herverwijderd het volgende:
Op YouTubequote:Op donderdag 14 september 2023 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Film is nog best grappig ook
Heb hier nog ergens de dvd liggen als het goed is.
Letterlijk de eerste post in het topic maar ik quote je vooral omdat ik elke keer denk: wat een goeie nick heeft Nageslak, dat moet ik haar eens zeggen!quote:Op donderdag 14 september 2023 17:19 schreef Nagelslak het volgende:
Weet niet of deze al geplaatst is maar ook een leuke
quote:Op donderdag 14 september 2023 13:22 schreef herverwijderd het volgende:
Haha thanks en excusesquote:Op donderdag 14 september 2023 17:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Letterlijk de eerste post in het topic maar ik quote je vooral omdat ik elke keer denk: wat een goeie nick heeft Nageslak, dat moet ik haar eens zeggen!
Dus bij deze.
Ik gooi er nog een nummer in om de post te legitimiseren. Is meer astrologie dan astronomie maar ach.
mijn voorkeur gaat dan uit naarquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:43 schreef Tokay het volgende:
(Correct me of I’m wrong.)
@:Puzzie, ik zag dat je er al een paar van Björk had gepost, maar deze zat er nog niet bij:
Dan kan deze ook wel:quote:Op woensdag 20 september 2023 22:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Deze lijkt me ook wel aardig om te plaatsen. Het is zo onzinnig en nutteloos en ik plaats het dan ook alleen maar omdat je in de ruimte niks kunt horen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/4%2733%22
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |