abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210637198
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 19:37 schreef BEFEM het volgende:
Ik denk dat het exponentieel complexer is als die dingen onderwater kunnen bewegen en dan het laatste stuk boven water moeten komen (waarom dan niet volledig onderwater tot de explosie overigens).
Onder water heb je veel meer weerstand. Dat beperkt de afstand enorm (en ik denk de GPS ontvangst ook). En op het laatste moment duiken maakt de camera nutteloos.
pi_210637206
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:23 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En daarbij zette Chamberlain al de knop en wijzigde hij zijn koers toen duidelijk was dat met Hitler niet te onderhandelen viel, pas in mei 1940 trad hij af als premier.
Chamberlain verklaarde Duitsland de oorlog.
pi_210637244
twitter

Minsk is uitgeschakeld, maar de Moskou ging ten onder.

Subtiele hint voor Lukashenko.
pi_210637261
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Onder water heb je veel meer weerstand. Dat beperkt de afstand enorm (en ik denk de GPS ontvangst ook). En op het laatste moment duiken maakt de camera nutteloos.
Raket(ten) op de zeedrones monteren, laatste stuk via lucht afleggen en de zeedrone achterlaten. Zeker als dit nieuw is rekenen ze niet hierop en dat kan in voordeel zijn.
pi_210637277
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:36 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Raket(ten) op de zeedrones monteren, laatste stuk via lucht afleggen en de zeedrone achterlaten. Zeker als dit nieuw is rekenen ze niet hierop en dat kan in voordeel zijn.
Het lijkt me dat zo'n drone een erg instabiel lanceerplatform is.
  Moderator donderdag 14 september 2023 @ 20:53:44 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210637484
Kun je beter een booster onder die raket schroeven lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210637553
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat met die auto’s ben ik een voorstander van.
Welke partij wil ook terug naar 130kmu, dat geslak de hele dag ben ik zo poepzat.
Het is onzin om zo eerder bij de volgende file te zijn.
  donderdag 14 september 2023 @ 21:04:05 #158
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210637596
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
En die camera is juist nodig om het schip op de juiste plek te raken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210637839
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het lijkt me dat zo'n drone een erg instabiel lanceerplatform is.
Aan de onderkant een torpedo die eigen propulsie heeft het water in laten maakt meer kans
pi_210637873
The US Department of the Treasury announced on 14 September another sanctions package against Russian oligarchs, officials and companies involved in Russia's military industry which facilitate their country's aggression against Ukraine.

quote:
Among the individuals sanctioned are Andrey Bokarev, President of the Russian manufacturer JSC Transmashholding, who has connections to Russia's Defence Minister Sergei Shoigu, and Bokarev's wife Olga. Bokarev's business partner Iskandar Mahmudov, who founded JSC Ural Mining and Metallurgical Company, and his son Dzhahangir are also subject to these sanctions.

Personal sanctions of the US have also been imposed on Shoigu's deputy Alexey Krivoruchko, and Mkrtych Okroian, Head Engineer at the Soyuz aviation engine construction facility and a member of the board of directors of the Balashikha foundry and mechanical plant (also previously sanctioned), and his family.

Moreover, a number of companies in the Russian military industry are also subject to restrictions: the Gavrilov-Yamsky engineering plant Agat of JSC Zvezda, which is part of Rostech, the Engineering Research Institute, and the Ulyanovsk Ammunition Plant.
Complete artikel: https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/09/14/7419826/

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2023 21:41:08 ]
  donderdag 14 september 2023 @ 21:35:59 #161
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210637909
https://qr.ae/py0BFs
We recently had some horrible witness accounts from Swedish volunteers, how they took a russian trench in Bakhmut where they just had dumped their dead just over the top of the trench. Bodies had been left for weeks, and were in all in various state of decomposition, and apparently there were a lot of them.

After the Ukrainians took the trench russia opened up on them with heavy artillery fire. While the Ukrainians could take cover in the trench, the rottening bodies of russian soldiers outside were turned into gore, thrown up into the air and raining down on the people in the trenches.

Apparently there were a number of psychological casualties from that single incident.
=====================
What stood out to me here is that it was described as very many bodies, described as stacked 4-5 layers thick and in a very small area.
  donderdag 14 september 2023 @ 21:47:34 #162
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210638052
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:35 schreef slashdotter3 het volgende:
gore
MIA :)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210638108
twitter
  donderdag 14 september 2023 @ 21:53:20 #164
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210638131
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:35 schreef slashdotter3 het volgende:
https://qr.ae/py0BFs
We recently had some horrible witness accounts from Swedish volunteers, how they took a russian trench in Bakhmut where they just had dumped their dead just over the top of the trench. Bodies had been left for weeks, and were in all in various state of decomposition, and apparently there were a lot of them.

After the Ukrainians took the trench russia opened up on them with heavy artillery fire. While the Ukrainians could take cover in the trench, the rottening bodies of russian soldiers outside were turned into gore, thrown up into the air and raining down on the people in the trenches.

Apparently there were a number of psychological casualties from that single incident.
=====================
What stood out to me here is that it was described as very many bodies, described as stacked 4-5 layers thick and in a very small area.
Doet me denken aan die tekenfilm.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210638219
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2023 21:00 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Het is onzin om zo eerder bij de volgende file te zijn.
Onze snelwegen zijn smiddags leeg als ik van klant naar project naar klant rijdt, ik wil dan lekker ongedwongen cruisen.
Vakman pur sang
pi_210638274
twitter

quote:
Hey boy, what a great gentleman!
This is how they take the first Cuban captured in Ukraine as a prisoner of war along with an invading Russian soldier. His rights will be respected but it is worth asking: Why, how and why did he come from Cuba to Russia to invade a sovereign country?
Mogelijk de eerste Cubaanse soldaat die voor Rusland vecht gevangen genomen. Dat is snel.
pi_210638284
Er is zojuist weer 1 wegdeel van de Kerchbrug gerepareerd. Twitter bron.

En er is ook een relletje geweest tussen Armeniers en russische "peacekeepers". Dit aangezien de spanningen in dit gebied torenhoog oplopen.

En dan nog even wat nieuws uit Kazachstan wat een wederom een bepaald beeld schetst: een stel komieken die meededen met russische festiviteiten zijn gecancelled in eigen land.

Vertaling:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door oheng op 14-09-2023 22:16:04 ]
  donderdag 14 september 2023 @ 22:08:06 #168
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_210638330
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 20:23 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En daarbij zette Chamberlain al de knop en wijzigde hij zijn koers toen duidelijk was dat met Hitler niet te onderhandelen viel, pas in mei 1940 trad hij af als premier.
Je zou ook kunnen stellen dat Chamberlain met de appeasement kostbare tijd heeft gekocht om het VK (enigszins) klaar te krijgen voor de confrontatie met Nazi Duitsland.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_210638339
Wat mij eigenlijk opvalt deze keer is dat er niet echt een reactie van Rusland geweest is op de Oekranse aanvallen van de afgelopen 48 uur, tenminste nog niet. Terwijl Putin normaal bij zo iets groots gaat stampen als een baby en een heel arsenaal op Oekrane afvuurt.

De Russische burgers vragen hetzelfde af zie ik nu net....

https://yugmarg.in/russia(...)e-escalating-crisis/

[ Bericht 19% gewijzigd door Delenlill op 14-09-2023 22:24:20 ]
pi_210638369
twitter

Ben benieuwd waarom ze dat doen... Natuurlijk willen ze de lokale bevolking beschermen, maar ik kan mij ook wel voorstellen dat ze misschien de bevolking daar evacueren om weer te gaan aanvallen.
  donderdag 14 september 2023 @ 22:13:49 #171
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210638395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:08 schreef Delenlill het volgende:
Wat mij eigenlijk opvalt deze keer is dat er niet echt een reactie van Rusland geweest is op de Oekrane aanvallen van de afgelopen 48 uur, tenminste nog niet. Terwijl Putin normaal bij zo iets groots gaat stampen als een baby en een heel arsenaal op Oekrane afvuurt.

De Russische burgers vragen hetzelfde af zie ik nu net....

https://yugmarg.in/russia(...)e-escalating-crisis/
Kunnen ze nog wel een heel arsenaal afvuren?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210638421
https://english.nv.ua/nat(...)litary-50353558.html
quote:
Second Russian regimental commander eliminated by Ukrainian military
Another Russian regimental commander has been eliminated by the Ukrainian Armed Forces, the second so far since the full-scale invasion, Russian news outlet Mediazona reported on Sep. 14.

Vasily Popov, the commander of Russia’s 247th Airborne Assault Regiment, is believed to have died in combat within the last month.

The Mediazona report specifies that the first notice of the officer’s death came from the pro-Kremlin blogger Yegor Guzenko.

Thanks to leaks from Russian military databases, journalists were able to determine that Popov was 38 years old at the time of his death.

While his specific rank is currently unknown, in 2021, Popov studied at the General Staff Academy of the Russian Armed Forces and is likely to have been a colonel.
pi_210638434
quote:
84s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kunnen ze nog wel een heel arsenaal afvuren?
Dat vraag ik me dus ook af. Hebben ze nog wel rakketten en drones genoeg om ze in een temper tantrum op Oekrane af te vuren. Of moeten ze voorzichter zijn met waarop ze ze afvuren.
pi_210638448
*mod heeft ingegrepen dus niet meer actueel

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2023 22:28:17 ]
pi_210638467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 22:15 schreef Delenlill het volgende:
Vasily Popov
Niet te verwarren met generaal Popov, die k al weg is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')