Na het klikken op Bladwijzer Beheer is het nóg een extra stapje - erg onhandig imo - maar goed.quote:
yes als ik inlog op werk dan kan ik bij al mijn favorietenquote:Op donderdag 14 september 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook op een andere laptop dan die van jezelf
En dat krijg ik dus niet ik had er een gifje van gemaakt maar snel verwijderd want stond mijn naam bij (domme ik)quote:Op donderdag 14 september 2023 09:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Je krijgt bij Exporteren een bestandje om op te slaan, kan je een eigen naam aan geven.
Wat raar, sta met dezelfde naam ingelogd bij crome maar niets geen favorietenquote:Op donderdag 14 september 2023 09:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
yes als ik inlog op werk dan kan ik bij al mijn favorieten
Heb je wel het goede mailadres?quote:Op donderdag 14 september 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat raar, sta met dezelfde naam ingelogd bij crome maar niets geen favorieten
Gekeken en staat aanquote:Op donderdag 14 september 2023 10:02 schreef Lovely het volgende:
Want als ik op mijn tablet nu Chrome aanklik krijg ik een venster inbeeld of ik Synchronisatie aan wil zetten
Ja op beide laptopsquote:
Dat krijg ik ook vaak te horen. Het nadeel van internet. Mensen hebben al een beeld van je en lezen je dan bij alles zo. Alles is meteen negatief, terwijl je het niet negatief bedoeld.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:52 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik vroeg om toenadering in DM als de gemoederen wat bedaard zijn![]()
Dat is toch geen zuigen?
Die tekst daarboven waren een quote die daar niet had moeten staan, die stonden blijkbaar nog in mijn tekstvak in de consternatie die ik eventjes had op weg naar een vergadering. Waarvoor mijn excuses.
Het is wel gelijk een goed voorbeeld hoe iets op een forum totaal verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Het was absoluut niet de bedoeling om te 'zuigen'.
Heel vaag ditquote:Op donderdag 14 september 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat raar, sta met dezelfde naam ingelogd bij crome maar niets geen favorieten
Ja op een of andere manier krijg ik op de nieuwe ook steeds als ik opnieuw opstart de vraag of ik hem als standaard browser in wil stellen Klik ik op en dan krijg ik een lijst met diingen waarvan ik niet weet wat ik doen moetquote:
Ja ik wacht wel tot er iemand is met verstand van zaken.quote:
Gewoon afvegen en doorgaanquote:
Hoi hoiquote:Op donderdag 14 september 2023 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo![]()
Zijn jullie klaar voor nog een dagje schoonmaken en andere klusjes?
Had ook gekundquote:Op donderdag 14 september 2023 11:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zacht gekookte hoer als ontbijt.
Wat niet?quote:Op donderdag 14 september 2023 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel het nog niet echt moet ik zeggen
quote:Op donderdag 14 september 2023 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Had balkondeur open gelaten vannacht, was mooi afgekoeld naar 17 graden
Begin van de avond zet ik alles al open.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:02 schreef hemarookworst het volgende:
Wil ik ook, maar ik kan niet slapen met te veel straatgeluiden. Maar heb wel beetje kunnen afkoelen en sliep afgelopen nacht een stuk beter
Ben ook benieuwdquote:Op donderdag 14 september 2023 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
Wanneer gaan jullie twee daten
Ik woon in een dorp. Ik maak mij meer zorgen om de bosuilenquote:Op donderdag 14 september 2023 12:02 schreef hemarookworst het volgende:
Wil ik ook, maar ik kan niet slapen met te veel straatgeluiden. Maar heb wel beetje kunnen afkoelen en sliep afgelopen nacht een stuk beter
Dat ze je huis binnen vliegen?quote:Op donderdag 14 september 2023 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp. Ik maak mij meer zorgen om de bosuilen
Surequote:Op donderdag 14 september 2023 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo![]()
Zijn jullie klaar voor nog een dagje schoonmaken en andere klusjes?
Dat ze mij de hele nacht wachter houden met hun geschreeuwquote:
Oehoequote:Op donderdag 14 september 2023 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ze mij de hele nacht wachter houden met hun geschreeuw
Ik ben aan het opruimen op dit moment. Zodat ik zo kan stoffen.quote:
Dat iddquote:Op donderdag 14 september 2023 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon geen relatie bedoel je?
Ja kan ook.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon geen relatie bedoel je?
quote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, zelfs als er een feestje achter is dan val ik evengoed wel in slaapquote:Op donderdag 14 september 2023 12:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ben jij ooit getrouwd geweest of heb je ooit samen gewoond?quote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij ooit getrouwd geweest of heb je ooit samen gewoond?
O beter, dan heb je wat dat betreft ook geen ellende gehadquote:
Gelukkig niet idd.. maar ook wel het samenwonen gemist natuurlijkquote:Op donderdag 14 september 2023 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O beter, dan heb je wat dat betreft ook geen ellende gehad
Maar dat kan altijd nog natuurlijk, je bent nog jong, en ook ouderen gaan samenwonenquote:Op donderdag 14 september 2023 12:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig niet idd.. maar ook wel het samenwonen gemist natuurlijk
Dat is waar, mogelijkheden liggen wel open.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat kan altijd nog natuurlijk, je bent nog jong, en ook ouderen gaan samenwonen
Ik blijf hoop houden, Meeliequote:Op donderdag 14 september 2023 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit henk
Beter laat dan nooit henk
Daarom gewoon gaan date wie weet blijft er wat leuks aan je arm plakkenquote:Op donderdag 14 september 2023 12:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar, mogelijkheden liggen wel open.
Op donderdag? Het is toch altijd vrijdag weekend-vier-met-bier dag?quote:Op donderdag 14 september 2023 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
Onderweg naar kantoor, alleen maar omdat we aan het einde van de dag gaan borrelen
Groot gelijk, borrelse voor straksquote:Op donderdag 14 september 2023 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
Onderweg naar kantoor, alleen maar omdat we aan het einde van de dag gaan borrelen
Iedereen weet dat donderdag de nieuwe vrijdag is omdat iedereen op vrijdag thuis werkt.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op donderdag? Het is toch altijd vrijdag weekend-vier-met-bier dag?
Hoi hoiquote:
Ik borrel wel thuis.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op donderdag 14 september 2023 06:21 schreef devzero het volgende:
Nostalgie? Mid-life crises? Te veel geld? Geen idee, toch maar een ticket gekocht voor The Church. Ze spelen in October in de buurt
@:shii
Devzero de glitterkoningquote:Op donderdag 14 september 2023 13:16 schreef devzero het volgende:
Dit topic heeft meer glitters nodig
[ afbeelding ]
Oeh i like thatquote:Op donderdag 14 september 2023 13:16 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je vanavond maar even de live stream van het tuinhuisje bekijken. Het is vandaag weer DragQueen Donderdag, dan vliegen de glitters van je scherm afquote:
Het is alleen wel op een dinsdag en wil woensdag wel gewoon weer gaan werkenquote:Op donderdag 14 september 2023 13:16 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer dat in de buurt, niet in mijn buurt is, anders was ik meegegaan.
Ik bedank voor de eerquote:Op donderdag 14 september 2023 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je vanavond maar even de live stream van het tuinhuisje bekijken. Het is vandaag weer DragQueen Donderdag, dan vliegen de glitters van je scherm af
oh myquote:Op donderdag 14 september 2023 13:16 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is alleen wel op een dinsdag en wil woensdag wel gewoon weer gaan werkenTouren ze niet in Europa?
O dat is balen, maar hier ook wel door de warmte>quote:Op donderdag 14 september 2023 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet toch echt eens iets aan een beter slaap ritme gaan doen. Heb al een week last van een verneukt slaap ritme
goed bezigquote:Op donderdag 14 september 2023 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet toch echt eens iets aan een beter slaap ritme gaan doen. Heb al een week last van een verneukt slaap ritme
Ik wist dat jij met zo'n opmerking zou komenquote:
nu is je kans, nu DTS dicht zitquote:Op donderdag 14 september 2023 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
Daar heb ik minder last van. Hier is het meer werk gerelateerd.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen, maar hier ook wel door de warmte>
O dat is vervelend, daar kan je niet veel aan veranderen denk ikquote:Op donderdag 14 september 2023 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik minder last van. Hier is het meer werk gerelateerd.
Zorgen dat je verder gezond leeft en goed voor je lichaam zorgtquote:Op donderdag 14 september 2023 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zorgen dat je verder gezond leeft en goed voor je lichaam zorgt
voorkom je grote problemen mee
Ow. Da's k*t.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, komt vast wel weer goed.quote:
of nietquote:Op donderdag 14 september 2023 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, komt vast wel weer goed.
*knuffje*quote:Op donderdag 14 september 2023 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, komt vast wel weer goed.
quote:Op donderdag 14 september 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
of niet
en dan post hij hele dagen op een fora
en doet hij of hij een konijntje is
ehh wacht
ehhh
Nee dat niet en afscheidsborrelquote:Op donderdag 14 september 2023 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op donderdag? Het is toch altijd vrijdag weekend-vier-met-bier dag?
Elvis Costello speelt hier in januari. Die sla ik maar overquote:Op donderdag 14 september 2023 13:16 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer dat in de buurt, niet in mijn buurt is, anders was ik meegegaan.
Beetje heer had nu natuurlijk Shii een ticket en overnachting aangebodenquote:Op donderdag 14 september 2023 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Elvis Costello speelt hier in januari. Die sla ik maar over
Snap ik.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Elvis Costello speelt hier in januari. Die sla ik maar over
quote:Op donderdag 14 september 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje heer had nu natuurlijk Shii een ticket en overnachting aangeboden
En je hebt nu vakantie? Mmm helemaal niet fijn dit. Hopelijk is het juist iets positiefs dat ze willen bespreken.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Email van HR over mss een toekomstige functie: even rond de tafel zitten met je huidige leidinggevende en HR. Ik krijg hier zo we willen je eigenlijk dumpen vibes van.
In een jaar tijd nog helemaal niets opgeschoten en een boel onzekerheid. Bah.
We kunnen ook een go fund me campagne starten. Vlieg @Shii naar de kerkquote:Op donderdag 14 september 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje heer had nu natuurlijk Shii een ticket en overnachting aangeboden
"een toekomstige functie" klinkt niet als ontslag. Maar misschien wel een lagere salarisschaal. Sterkte, we duimen voor je. Wanneer krijg je dat gesprek?quote:Op donderdag 14 september 2023 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Email van HR over mss een toekomstige functie: even rond de tafel zitten met je huidige leidinggevende en HR. Ik krijg hier zo we willen je eigenlijk dumpen vibes van.
Mmm doe maar niet.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:12 schreef devzero het volgende:
[..]
We kunnen ook een go fund me campagne starten. Vlieg @:shii naar de kerk
Ergens na de vakantie.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
"een toekomstige functie" klinkt niet als ontslag. Maar misschien wel een lagere salarisschaal. Sterkte, we duimen voor je. Wanneer krijg je dat gesprek?
zit je op een tijdelijk of vast contractquote:Op donderdag 14 september 2023 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Heb al jaren vast contract.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit je op een tijdelijk of vast contract
Niet eens.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je aan het smullen van iets?
Lager dan mijn oorspronkelijke schaal kan niet. Al is dat wel minder dan dat ik nu verdien. En er horen een heleboel niet leuke functies bij.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
"een toekomstige functie" klinkt niet als ontslag. Maar misschien wel een lagere salarisschaal. Sterkte, we duimen voor je. Wanneer krijg je dat gesprek?
Ik zou dan extra EU-subsidie vragen voor nader onderzoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit jouw werkgever op meerdere locaties? Misschien dat ze ergens anders iets voor je hebben?quote:Op donderdag 14 september 2023 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lager dan mijn oorspronkelijke schaal kan niet. Al is dat wel minder dan dat ik nu verdien. En er horen een heleboel niet leuke functies bij.
Niet echt. Als in er zijn wel andere dochter bedrijven, maar die zitten of heel ver weg of zijn nog kutter.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit jouw werkgever op meerdere locaties? Misschien dat ze ergens anders iets voor je hebben?
En toch is het zo. Het probleem is niet de trol die af en toe opduikt. Het probleem is dat mensen blijven happen. Dus als je zelfreflectie wil: sommige (ik natuurlijk nietquote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef SwJ het volgende:
Jammer, dit. Ik had gehoopt op een constructief gesprek met zelfreflectie i.p.v. meteen te gaan wijzen.
quote:Op donderdag 14 september 2023 14:58 schreef m1st1g het volgende:
Ik wil PUNTEN
Bij de bakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ik vermoed dat het allemaal wel zal meevallen, maar waarschijnlijk is het toch goed om te kijken wat voor andere banen er in jouw veld te vinden zijn. Heb je er ooit aan gedacht om van je hobby (jurken naaien) een carrière te maken?quote:Op donderdag 14 september 2023 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet echt. Als in er zijn wel andere dochter bedrijven, maar die zitten of heel ver weg of zijn nog kutter.
Ik moet maar gewoon afwachten en anders ga ik wel iets anders doen met mijn leven en zie ik wel waar het schip strandt.
Ben een beetje klaar met dat mensen niet in mij geloven en dat het niet uitmaakt hoe hard ik van werk een succes maak. Ik zal toch nooit de credits krijgen.
Ja en dan zou het geen hobby meer zijn. Tevens lijkt het mij totaal geen leuk beroep.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het allemaal wel zal meevallen, maar waarschijnlijk is het toch goed om te kijken wat voor andere banen er in jouw veld te vinden zijn. Heb je er ooit aan gedacht om van je hobby (jurken naaien) een carrière te maken?
Oh moet ik je wat geld doneren?quote:Op donderdag 14 september 2023 15:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die kan ik na vanmiddag niet meer betalen.
Bedankt voor het aanbod maar ik red het wel.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh moet ik je wat geld doneren?![]()
Aangezien DTS tegenwoordig voor Dubbellekkere Taarten Serie biedt ik je hier bij een punt aan:quote:Op donderdag 14 september 2023 15:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die kan ik na vanmiddag niet meer betalen.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 september 2023 15:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar ik red het wel.
Nieuw mens zegtquote:Op donderdag 14 september 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch is het zo. Het probleem is niet de trol die af en toe opduikt. Het probleem is dat mensen blijven happen. Dus als je zelfreflectie wil: sommige (ik natuurlijk niet) moeten wat minder snel boos reageren op schreeuwerds. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor DTS, maar ook voor reeksen als de JAA COS. Waarom dat meer in DTS gebeurd dan in andere reeksen? Geen idee, ik denk dat DTS meer open staat voor nieuwe mensen dan andere reeksen. Als ik hoi zou zeggen in de VBL SC dan zou ik direct een hoop geschreeuw en een note voor trollen krijgen.
Doe mij maar 1 met aardbeien.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangezien DTS tegenwoordig voor Dubbellekkere Taarten Serie biedt ik je hier bij een punt aan:
[ afbeelding ]
Ow - wilde al vragen Watskebeurt... maar dit, dusquote:Op donderdag 14 september 2023 15:21 schreef m1st1g het volgende:
FF auto APKtje geven... Niet goed voor je hart.
Welnee, je moet, vind ik, wel de toon kennen van een slowchat, je kunt niet opeens als een horde sprinkhanen een slowchat overnemen. Dat vindt geen enkele slowchat leuk.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch is het zo. Het probleem is niet de trol die af en toe opduikt. Het probleem is dat mensen blijven happen. Als ik hoi zou zeggen in de VBL SC dan zou ik direct een hoop geschreeuw en een note voor trollen krijgen.
Hoe lang werk je al bij je huidige bedrijf? Toch al langer dan een paar jaar en ook nog in meerdere posities. Je doet vast vrijwilligers werk. Ik noem dat geen waardelose CV. Er is vast wel iets anders leuks te vinden. En niet zo negatief, je weet niet wat je huidige werkgever voor nieuwe positie voor je heeft.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en dan zou het geen hobby meer zijn. Tevens lijkt het mij totaal geen leuk beroep.
Ik heb overigens een waardeloos cv dus wat ik leuk vind, is niet beschikbaar. In het verleden ook wel gesolliciteerd maar vaak vis ik achter het net omdat ik niet genoeg werkervaring heb.
Hopen dat het toch mee valt..quote:Op donderdag 14 september 2023 15:21 schreef m1st1g het volgende:
FF auto APKtje geven... Niet goed voor je hart.
Spaarpotje is in jaren niet zo leeg geweest als dit jaar.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow - wilde al vragen Watskebeurt... maar dit, dus![]()
Prut![]()
Mee eens. Maar ontspoort het in verhouding meer in DTS? Ik weet niet hoeveel topics er op een normale dag in DTS volgepost worden (en te lui om nu even op te zoeken). En waarom het nu dichtging was natuurlijk niet alleen de oorzaak , het sudderde alweer een tijdje met diverse recente bans, maar vooral ook omdat bepaalde users maar negatief op elkaar bleven reageren. Dat maakt de sfeer er voor niemand leuker op. Sommige users zijn wat obsessief in het aanwezig zijn en sommigen willen graag het spel spelen en sommigen alleen maar 'gezellig' chatten en dat wringt. Het spelelement maakt het ook zo dat je natuurlijk die user die je vervelend vindt ook wat kunt 'treiteren'. Ik denk dat het daarom ook vaker ontspoort. En de steekjes onder water die waarschijnlijk weinig users zien, maar toch ook irriteren. Mij ook en ik wil mezelf daarin ook helemaal niet vrijpleiten. Ik ben ook zeker niet heilig, maar kom vooral voor de humor, maar voel me dan ook weleens getriggerd door de bewuste bolkjes, omdat ik weleens een vervelende user voor iemand ben.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch is het zo. Het probleem is niet de trol die af en toe opduikt. Het probleem is dat mensen blijven happen. Dus als je zelfreflectie wil: sommige (ik natuurlijk niet) moeten wat minder snel boos reageren op schreeuwerds. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor DTS, maar ook voor reeksen als de JAA COS. Waarom dat meer in DTS gebeurd dan in andere reeksen? Geen idee, ik denk dat DTS meer open staat voor nieuwe mensen dan andere reeksen. Als ik hoi zou zeggen in de VBL SC dan zou ik direct een hoop geschreeuw en een note voor trollen krijgen.
Geef mij maar een waterpolo SC Daar komen tenminste echte mannen en vrouwen. Niet van die mietjes die janken als er naar ze gewezen wordt.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, je moet, vind ik, wel de toon kennen van een slowchat, je kunt niet opeens als een horde sprinkhanen een slowchat overnemen. Dat vindt geen enkele slowchat leuk.
Maar VBL vind ik persoonlijk nog een van de betere slowchats, maar dat zijn mannen, misschien scheelt dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2023 15:29:29 ]
HIer ook niet, na een elektrische fiets, accessoires en dergelijkequote:Op donderdag 14 september 2023 15:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Spaarpotje is in jaren niet zo leeg geweest als dit jaar.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik noemde alleen VBL SC als voorbeeld omdat zij dat een keertje bij DTS hadden willen doenquote:Op donderdag 14 september 2023 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, je moet, vind ik, wel de toon kennen van een slowchat, je kunt niet opeens als een horde sprinkhanen een slowchat overnemen. Dat vindt geen enkele slowchat leuk.
Altijd weer die vrouwen die alles verpestenquote:Maar VBL vind ik persoonlijk nog een van de betere slowchats, maar dat zijn mannen, misschien scheelt dat
FF eenquote:Op donderdag 14 september 2023 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
HIer ook niet, na een elektrische fiets, accessoires en dergelijke![]()
Ook al wassie 2e hands
Mwa stomme btwquote:Op donderdag 14 september 2023 15:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zonder de btw zou het acceptabel zijn.
quote:Op donderdag 14 september 2023 15:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geef mij maar een waterpolo SC Daar komen tenminste echte mannen en vrouwen. Niet van die mietjes die janken als er naar ze gewezen wordt.Rugby sc dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken een waterpoloër, wat er onder water allemaal gebeurd is euh 'au'
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
En dat zou het best kunnen zijn. In een gewone SC maakt het niet veel uit als je vlak na iemand gaat posten, maar als iemand hier voor de punten zit, dan is dat juist de manier om iemand een hak te zettenquote:Op donderdag 14 september 2023 15:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ontspoort het in verhouding meer in DTS? Ik weet niet hoeveel topics er op een normale dag in DTS volgepost worden (en te lui om nu even op te zoeken). En waarom het nu dichtging was natuurlijk niet alleen de oorzaak , het sudderde alweer een tijdje met diverse recente bans, maar vooral ook omdat bepaalde users maar negatief op elkaar bleven reageren. Dat maakt de sfeer er voor niemand leuker op. Sommige users zijn wat obsessief in het aanwezig zijn en sommigen willen graag het spel spelen en sommigen alleen maar 'gezellig' chatten en dat wringt. Het spelelement maakt het ook zo dat je natuurlijk die user die je vervelend vindt ook wat kunt 'treiteren'. Ik denk dat het daarom ook vaker ontspoort. En de steekjes onder water die waarschijnlijk weinig users zien, maar toch ook irriteren. Mij ook en ik wil mezelf daarin ook helemaal niet vrijpleiten. Ik ben ook zeker niet heilig, maar kom vooral voor de humor, maar voel me dan ook weleens getriggerd door de bewuste bolkjes, omdat ik weleens een vervelende user voor iemand ben.
Ow ja... ik vergeet die nogquote:Op donderdag 14 september 2023 15:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
FF een![]()
Stofzuiger
wasmachine
laptop
tablet
apk
en eigenlijk moet er ook een nieuw mengpaneel komen want de faders van die ik nu heb zijn niet al te best meer.
quote:Op donderdag 14 september 2023 15:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geef mij maar een waterpolo SC Daar komen tenminste echte mannen en vrouwen. Niet van die mietjes die janken als er naar ze gewezen wordt.Waterpolo echte mannen? Nou, @Nattekat, toch nog een compliment voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus in feite is het niet een uservriendelijk spel. Of iig niet voor deze groep waar de ene helft een hekel aan de andere heeft.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat zou het best kunnen zijn. In een gewone SC maakt het niet veel uit als je vlak na iemand gaat posten, maar als iemand hier voor de punten zit, dan is dat juist de manier om iemand een hak te zetten
Jaaaaa rugby is ook goed.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rugby sc dan?
Ik ken een waterpoloër, wat er onder water allemaal gebeurd is euh 'au'
Nattekat een waterpoloër? Nah. Als er een golfje komt dwarrelt hij weg.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jaaaaa rugby is ook goed.
Waterpoloërs genoeg op Fok! begin maar die vochtigepoes.
Onderwater kan en mag genoeg maar ik heb nooit geklaagd dat het spel mij te hard was.
Het is juist de mengeling van fanatici en chatters die het in mijn ogen juist zo leuk maakt.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in feite is het niet een uservriendelijk spel. Of iig niet voor deze groep waar de ene helft een hekel aan de andere heeft.
quote:
Ja maar er gaat een grote groep volkomen beserk over die punten. En ze hangen allemaal in je mail of pm of dm.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is juist de mengeling van fanatici en chatters die het in mijn ogen juist zo leuk maakt.
De ene dag wil ik punten en de volgende kom ik er om te ouwehoeren.
quote:Op donderdag 14 september 2023 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nattekat een waterpoloër? Nah. Als er een golfje komt dwarrelt hij weg.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 september 2023 15:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ontspoort het in verhouding meer in DTS? Ik weet niet hoeveel topics er op een normale dag in DTS volgepost worden (en te lui om nu even op te zoeken). En waarom het nu dichtging was natuurlijk niet alleen de oorzaak , het sudderde alweer een tijdje met diverse recente bans, maar vooral ook omdat bepaalde users maar negatief op elkaar bleven reageren. Dat maakt de sfeer er voor niemand leuker op. Sommige users zijn wat obsessief in het aanwezig zijn en sommigen willen graag het spel spelen en sommigen alleen maar 'gezellig' chatten en dat wringt. Het spelelement maakt het ook zo dat je natuurlijk die user die je vervelend vindt ook wat kunt 'treiteren'. Ik denk dat het daarom ook vaker ontspoort. En de steekjes onder water die waarschijnlijk weinig users zien, maar toch ook irriteren. Mij ook en ik wil mezelf daarin ook helemaal niet vrijpleiten. Ik ben ook zeker niet heilig, maar kom vooral voor de humor, maar voel me dan ook weleens getriggerd door de bewuste bolkjes, omdat ik weleens een vervelende user voor iemand ben.
Ik heb ook wel een paar TR's gezet in het afgelopen jaar dus onschuldig ben ik niet op dat vlak. Klagen over het bolken heb ik dan weer niet gedaan. Dat hoort juist bij het spel.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar er gaat een grote groep volkomen beserk over die punten. En ze hangen allemaal in je mail of pm of dm.
Ik vond DTS heus vermakelijk.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus in feite is het niet een uservriendelijk spel. Of iig niet voor deze groep waar de ene helft een hekel aan de andere heeft.
Dat.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:40 schreef yvonne het volgende:
Ja maar er gaat een grote groep volkomen beserk over die punten.
Die smiley is het kwaad van FOK!quote:Op donderdag 14 september 2023 15:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat.
En ook dat kwam me wel eens de keel uit, maar ook hier las ik meestal heen.
Ook over dat gezever over "pesters" inclusief die boze smileys
Sja.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die smiley is het kwaad van FOK!
Ik snap niet dat mensen denken dat het zetten van een TR het probleem is..quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paar TR's gezet in het afgelopen jaar dus onschuldig ben ik niet op dat vlak. Klagen over het bolken heb ik dan weer niet gedaan. Dat hoort juist bij het spel.
Is er niet een manier om de onterechte klagers een timeout te geven van +/- 30 minuten ?
Welnee Nattekat kan wel tegen een stootje. Niet te hard.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik zoiets over @:nattekat zou zeggen, is het crewbashing.
quote:Op donderdag 14 september 2023 15:50 schreef greysbones het volgende:
Verder wil ik wel even zeggen dat ik @:Swj als mod zijnde erg waardeer
Rustig duidelijk en eventueel ook bereid iets uit te leggen
Dat soort Tr's niet mensch. Een constante stroom in je mail of waar je dan ook maar te bereiken bent.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paar TR's gezet in het afgelopen jaar dus onschuldig ben ik niet op dat vlak. Klagen over het bolken heb ik dan weer niet gedaan. Dat hoort juist bij het spel.
Is er niet een manier om de onterechte klagers een timeout te geven van +/- 30 minuten ?
quote:Op donderdag 14 september 2023 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee Nattekat kan wel tegen een stootje. Niet te hard.
Beste smiley everquote:
allemaal?quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 14 september 2023 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar er gaat een grote groep volkomen beserk over die punten. En ze hangen allemaal in je mail of pm of dm.
dequote:
Dat laatste is simpel op te lossenquote:Op donderdag 14 september 2023 15:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat soort Tr's niet mensch. Een constante stroom in je mail of waar je dan ook maar te bereiken bent.
Ok volgende keer dus mag het dus iets harder.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is de essentie van het spel.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
I hate that onequote:
Flauwquote:Op donderdag 14 september 2023 15:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik zoiets over @:nattekat zou zeggen, is het crewbashing.
Beetje zout en peper bij doen toch.quote:
Niet te veel peper dan krijgt ons poesje het heetquote:Op donderdag 14 september 2023 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje zout en peper bij doen toch.
quote:Op donderdag 14 september 2023 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje zout en peper bij doen toch.
Dat is inderdaad wel heeel snelquote:Op donderdag 14 september 2023 16:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ZeeBriesje HalloJij hebt snel een ban te pakken
Heel de lak van m'n waggie naar de gallemiezen!quote:
Overspuiten kost bijna net zoveel als een apk....quote:Op donderdag 14 september 2023 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel de lak van m'n waggie naar de gallemiezen!
Alsof Bolkequote:Op donderdag 14 september 2023 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel de lak van m'n waggie naar de gallemiezen!
Was je zoveel kwijt M1st1g ?quote:Op donderdag 14 september 2023 16:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Overspuiten kost bijna net zoveel als een apk....
Die vanquote:Op donderdag 14 september 2023 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof Bolkedat al niet doet met zijn flatsen
Die branden binnen seconden door het hele motorblok heenquote:Op donderdag 14 september 2023 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan stopt de politie met jou achtervolgen, althans bij GTAquote:Op donderdag 14 september 2023 16:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Overspuiten kost bijna net zoveel als een apk....
Ja is gewoon niet leuk meer.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was je zoveel kwijt M1st1g ?
Die heeft een voorliefde voor voorruiten meerquote:Op donderdag 14 september 2023 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom klompen altijd uit in de bijkeukenquote:Op donderdag 14 september 2023 16:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die vanzijn nog erger... Die neem je mee in het interieur.
Daarom gebruik ik voortaan waterverf. Scheelt aanzienlijk in de kosten.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan stopt de politie met jou achtervolgen, althans bij GTA
Bijkeuken in de auto ?quote:Op donderdag 14 september 2023 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heeft een voorliefde voor voorruiten meer
[..]
Daarom klompen altijd uit in de bijkeuken
Alleen met de tractor door de wei hè, en die mag smerig wordenquote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen met de tractor door de wei hè, en die mag smerig worden
Daar zit nog gelode verf op zekerquote:Op donderdag 14 september 2023 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen met de tractor door de wei hè, en die mag smerig worden
mak toch de spel openquote:Op donderdag 14 september 2023 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal 'm erop aanspreken dat hij zijn vlaaien thuis houdtquote:Op donderdag 14 september 2023 16:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]Loopt nogal vaak ook gewoon op de openbare weg.
Paar weken geleden nogquote:Op donderdag 14 september 2023 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal 'm erop aanspreken dat hij zijn vlaaien thuis houdt
Het wachten is op Elon Musk met zijn cybertractor, dan kan ie vervangen wordenquote:Op donderdag 14 september 2023 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zit nog gelode verf op zeker
quote:Op donderdag 14 september 2023 16:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog
11-08-2023
NOORDIJK – Bij Nieuws uit Berkelland komen regelmatig verzoeken binnen van mensen die een hond of kat kwijt zijn. Dit keer hebben we echter een bijzondere melding. In Noordijk is namelijk een koe ontsnapt. Dit gebeurde gistermorgen al, maar ondanks dat e.e.a. ook al op social media is gedeeld is de koe nog niet terug. De koe is donderdag gezien nabij de Stokkersweg nabij de ijzergieterij.
Hier liep gisteren een hele ploeg los ..quote:Op donderdag 14 september 2023 16:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog
11-08-2023
NOORDIJK – Bij Nieuws uit Berkelland komen regelmatig verzoeken binnen van mensen die een hond of kat kwijt zijn. Dit keer hebben we echter een bijzondere melding. In Noordijk is namelijk een koe ontsnapt. Dit gebeurde gistermorgen al, maar ondanks dat e.e.a. ook al op social media is gedeeld is de koe nog niet terug. De koe is donderdag gezien nabij de Stokkersweg nabij de ijzergieterij.
quote:Op donderdag 14 september 2023 16:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog
11-08-2023
quote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier liep gisteren een hele ploeg los ..
hele buurt app weer vol
Vorig jaar 38 stuks bij Varsseveld. Was ook wel een leuke stunt.quote:
Hier waren ze ietwat pissigquote:Op donderdag 14 september 2023 16:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vorig jaar 38 stuks bij Varsseveld. Was ook wel een leuke stunt.
Wat een zielepieten. Zolang de dieren niet op de A1 lopen is er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier waren ze ietwat pissig
Want de koeien liepen door het aangewezen natuurgebied ( waar het gras 3 kontjes hoog is en vol kruiden etc).
Vind ik ookquote:Op donderdag 14 september 2023 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat een zielepieten. Zolang de dieren niet op de A1 lopen is er weinig aan de hand.
Nu met natuurlijke bemesting.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook
Maar ja ze verkopen het gras liever als duur kruiden hooi
En geheel biologische bemestingquote:Op donderdag 14 september 2023 16:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nu met natuurlijke bemesting.![]()
Nog een euro meer
![]()
Goffer, trek nuquote:
Als je er dan nog een schep kruidenkaas doorheen mengtquote:Op donderdag 14 september 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Doe het simpel vandaag. Spinazie roerbakken, dan 3 eieren en wat melk door elkaar kloppen en dat er over heen
Een spinazie omelet
Had ik kunnen doen had wel in de koeling staanquote:Op donderdag 14 september 2023 16:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je er dan nog een schep kruidenkaas doorheen mengt
Lukt het een beetje met je arm? Of merk je het wel aan het eind van een werkdag?quote:
Hai Haiquote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 14 september 2023 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gooi straks 2 loempia in de oven
Werken is het mooiste wat er isquote:
NIET PESTENquote:Op donderdag 14 september 2023 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken is het mooiste wat er is![]()
Mocht je niet dezelfde mening toebedeeld zijn: GA ANDER WERK ZOEKEN UND SCHNELL!
Toch wel ienimini loempia's?quote:Op donderdag 14 september 2023 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gooi straks 2 loempia in de oven
Vanmiddag ook even een gegeten bij de ijssalon jammer dat ze steeds geen mokka hebbenquote:
Heb die smaak volgens mij ook nog nergens gezienquote:Op donderdag 14 september 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag ook even een gegeten bij de ijssalon jammer dat ze steeds geen mokka hebben
In Vorden zit een ijssalon die heeft het altijd. De IJssalon hier af en toequote:Op donderdag 14 september 2023 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb die smaak volgens mij ook nog nergens gezien
Ik kom nu wel een beetje als mosterd na de maaltijd na alle goede argumenten in dit topic, maar wilde toch even reageren op die "helft". Dat is natuurlijk een beetje overdreven. Als je 20 mensen hebt die gezellig met elkaar kletsen en 3 gaan lopen schreeuwen tegen elkaar, dan lijkt het al snel alsof iedereen gilt en het verpest de sfeer.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe ik nooitquote:
Dicht om 0.00 uur en weer open om 6 uur.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom nu wel een beetje als mosterd na de maaltijd na alle goede argumenten in dit topic, maar wilde toch even reageren op die "helft". Dat is natuurlijk een beetje overdreven. Als je 20 mensen hebt die gezellig met elkaar kletsen en 3 gaan lopen schreeuwen tegen elkaar, dan lijkt het al snel alsof iedereen gilt en het verpest de sfeer.
En helaas lokt het formaat van het spel dat uit bij sommigen. De meesten gaan goed om met het spel element, maar niet iedereen kan er tegen als een puntje wordt "gestolen". Dat zijn dezelfde mensen die boos een schaakbord door de kamer gooien als ze verloren hebben. Maar daarom wordt de schaaksport nog niet afgeschaft?
Dus de vraag is, kan of moet er iets verbeterd worden aan de puntentellening? Hoe voorkom je dat die paar mensen vervelend doen tegen die paar anderen die net iets te fanatiek zijn. De meesten kunnen het spel element wel aan, dus hoe voorkom je gepest door die paar users die zich niet kunnen inhouden.
quote:Op donderdag 14 september 2023 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik schaak ook niet. Dus mogen ze best afschaffen. Is ook een stuk vriendelijker voor de schaakborden
Breien en naaien ook maar verbieden, want dat is niet voor mij weggelegd.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik schaak ook niet. Dus mogen ze best afschaffen. Is ook een stuk vriendelijker voor de schaakborden
Nee nee, want doe ik nog wel eens. En je wilt mij niet boos hebben. Wraak is zoet enzoquote:Op donderdag 14 september 2023 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Breien en naaien ook maar verbieden, want dat is niet voor mij weggelegd.
quote:Op donderdag 14 september 2023 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee, want doe ik nog wel eens. En je wilt mij niet boos hebben. Wraak is zoet enzo
Maar stel dat je het wel wil gaan doen? Dan is het verboten.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor alles te verbieden wat ik niet doe. Scheelt een boel.
Dan maak ik het niet verboden.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar stel dat je het wel wil gaan doen? Dan is het verboten.
Een soort dictatuur..quote:Op donderdag 14 september 2023 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan maak ik het niet verboden.
quote:Op donderdag 14 september 2023 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar ik vind klagen leuk, mag dat ook niet meer?quote:Op donderdag 14 september 2023 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor alles te verbieden wat ik niet doe. Scheelt een boel.
zal ik jou leren schaken?quote:Op donderdag 14 september 2023 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan altijd nog klagen dat niets meer magquote:Op donderdag 14 september 2023 17:45 schreef devzero het volgende:
[..]
maar ik vind klagen leuk, mag dat ook niet meer?
Alleen in klb.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:45 schreef devzero het volgende:
[..]
maar ik vind klagen leuk, mag dat ook niet meer?
Dan komt ienimini met een mattenklopper achter me aanquote:Op donderdag 14 september 2023 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd nog klagen dat niets meer mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |