Wierd heeft in mijn ogen altijd al poep gepraat zowel online als op tv. Populistische snotvogel en kwakzalver.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:34 schreef Ronald het volgende:
Wierd gaat weer de keurige realistische goedgeïnformeerde altijd genuanceerde journalist uithangen ipv z’n populistische troll alter ego op Twitter.
Ik denk dat het met de F1 te maken heeft.quote:
Ik denk dat de Bitcoin gaat stijgenquote:Op woensdag 13 september 2023 22:10 schreef hole1988 het volgende:
Ik denk dat het met de F1 te maken heeft.
quote:Op woensdag 13 september 2023 22:20 schreef StephanL het volgende:
Flinke boobies en inkijk achter Johan
Koekoekquote:Op woensdag 13 september 2023 22:20 schreef StephanL het volgende:
Flinke boobies en inkijk achter Johan
Pohhh, mooie damequote:
Liever 'woke' gasten dan die pure Kremlin propaganda van Wierd aan tafel. En dan ook nog een van der Gijp die de situatie probeert te duiden met z'n 'we moeten het vanuit beide partijen bekijken' gelul. Tenenkrommend.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:09 schreef DutchPandora het volgende:
Eindelijk weer eens Wierd aan tafel in plaats van al die wokies de laatste tijd.
Precies, sinds ze Oekraïne binnen zijn gevallen gaat die waaier niet meer op. Overigens zei zelfs Wierd dat met zoveel woorden.quote:Op woensdag 13 september 2023 23:40 schreef omgevallenboom het volgende:
[..]
Liever 'woke' gasten dan die pure Kremlin propaganda van Wierd aan tafel. En dan ook nog een van der Gijp die de situatie probeert te duiden met z'n 'we moeten het vanuit beide partijen bekijken' gelul. Tenenkrommend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |