Bedoel je niet 'NRCquote:Op woensdag 13 september 2023 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
D66-kandidaat Yesim Candan trekt zich ruim een dag na de bekendmaking alweer terug van de kieslijst. Na een storm van online kritiek meldt RTL-columnist Candan dat haar kandidatuur 'zeer veel hevige vragen en reacties heeft opgeroepen'.
,,Dat laat me niet onberoerd, ik mezelf daartegen beschermen en D66 niet onnodig beschadigen. Daarom heb ik besloten per direct mijn kandidatuur in te trekken." Candan beschreef jaren geleden in een RTL-column dat het 'elitaire' D66 'selectief verontwaardigd' reageerde op spotprenten waarin partijleider Sigrid Kaag als heks werd afgebeeld: 'Hun sterke politieke leider afbeelden als heks (...) kan natuurlijk niet', schreef Candan. 'Dit zijn dan dezelfde politici die de mond vol hebben over vrijheid van meningsuiting in landen als Turkije en Afghanistan'.
NRC schrijft dat haar besluit kwam na vragen van de krant over haar sollicitatie vijf jaar geleden bij Forum voor Democratie. 'Daar was de top van D66 niet mee bekend.
https://www.ad.nl/politie(...)eschadigen~a3777b9d/
Johan![]()
![]()
quote:'Daar was de top van D66 niet mee bekend.'
De Max Blokzijl van deze eeuw.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:34 schreef Ronald het volgende:
Wierd gaat weer de keurige realistische goedgeïnformeerde altijd genuanceerde journalist uithangen ipv z’n populistische troll alter ego op Twitter.
Wierd heeft in mijn ogen altijd al poep gepraat zowel online als op tv. Populistische snotvogel en kwakzalver.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:34 schreef Ronald het volgende:
Wierd gaat weer de keurige realistische goedgeïnformeerde altijd genuanceerde journalist uithangen ipv z’n populistische troll alter ego op Twitter.
Ik denk dat het met de F1 te maken heeft.quote:
Ik denk dat de Bitcoin gaat stijgenquote:Op woensdag 13 september 2023 22:10 schreef hole1988 het volgende:
Ik denk dat het met de F1 te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |