abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_210618050

quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside

Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

Ik bedoelde fascistische Derksen.

:T
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210618056
haha leuk hoe johan dat zo droog zegt
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_210618127
Daar heeft het OM de capaciteit niet voor.
Het is koud, het is guur....
pi_210618153
Aardbeving in Marokko door klimaatverandering :')
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:07:02 #5
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_210618176
Wilfried: Aardbeving in Marokko komt door klimaatverandering
pi_210618449
Bedeen.
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:30:58 #7
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_210618484
kim jong un god _O_ _O_ _O_
pi_210618547
Ben en militair mannetje nu bij op1 😳
pi_210618550
In Nederland krijg je nog geen 9 jaar als je een heel gezin doodrijdt man
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_210619850
Als ik Merel Ek was zou ik ook niet meer achter een plekkie aan de VI-bar aanrennen.
Ik doe het ff rustig aan.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 10:26:03 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_210621350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 05:45 schreef Toby56 het volgende:
Als ik Merel Ek was zou ik ook niet meer achter een plekkie aan de VI-bar aanrennen.
Werd ze geschoffeerd ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210621702
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:26 schreef tong80 het volgende:

[..]
Werd ze geschoffeerd ?

https://www.msn.com/nl-nl(...)-serieus/ar-AA1gCHu7

De ironie is dat als er 1 tak van verslaggeving is waarin hoernalisten in de kont kruipen van hoofdrolspelers, dan is het de sporthoernalistiek wel.
Johan Derksen was daar zelf een tragisch voorbeeld van, als onbezoldigd (?) erevoorzitter van de fanklup van Jopie Cruijff.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 12:22:01 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_210622275
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:16 schreef Toby56 het volgende:

[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)-serieus/ar-AA1gCHu7

De ironie is dat als er 1 tak van verslaggeving is waarin hoernalisten in de kont kruipen van hoofdrolspelers, dan is het de sporthoernalistiek wel.
Johan Derksen was daar zelf een tragisch voorbeeld van, als onbezoldigd (?) erevoorzitter van de fanklup van Jopie Cruijff.
Triest: {

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210622618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:22 schreef tong80 het volgende:

[..]
Triest: {

Hij zei ook nog tegen Ek dat ze niet zo moest draven, want een echte hoernalist heeft zijn eigen 'goeie' contactjes en bronnetjes, en die kun je op die momenten dan wel raadplegen.
Uiteraard. Door ze jarenlang in de kont te kruipen krijg je die 'betrouwbare' contactjes wel.

Ik ben geen vaste kijker van VI, maar heb zo nu en dan toch jarenlang enorm veel lol gehad.
Zeker toen het gewoon nog over voetbal enzo ging.
Die oudere clipjes op bijv. Youtube kijk ik nog graag.

Maar bij Derksen begin ik inmiddels toch echt te vrezen dat hij is gaan lijden aan een combinatie van hoogmoedswaanzin en seniliteit.
Hij heeft ook nog gezegd dat hij, even na zijn 30e (?) de actieve sportjournalistiek verliet omdat hij het gedraaf achter domme jeugdige sportertjes zat was.
Wot de fok.
Meneer Derksen werd toen de baas van een sportjournalistiek blaadje waarbij hij voortaan zijn eigen personeel kon laten draven achter sportertjes en trainertjes om diezelfde domme vragen te stellen. Lekker makkelijk. Voor een leuk 'hoofdredacteur-of-zoiets' salaris. Met snoepreisjes waarbij hij alle hoerenkasten in de wereld heeft bezocht, waar hij nog steeds maar al te graag verlekkerd over vertelt.

Kijk eens hier, Ek, dat is pas niveau. Dan nemen de mensen je wel serieus.

Merkwaardig genoeg wordt hij blijkbaar door menigeen toch nog steeds als een vaderlands orakel en "de stem van de gewone man" beschouwd.
pi_210622638
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:53 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Kijk eens hier, Ek, dat is pas niveau. Dan nemen de mensen je wel serieus.
Blijkbaar wel, je kent een groot deel van zijn persoonlijke geschiedenis. Hoe ver ben je met het leven tot nu toe van Ek?

Je hebt het over een Talpa-reality ster he. En dan ga je zijn woorden in zo'n programma op deze manier wegen _O-
hoi
pi_210622714
Verslaggever krijgt live menstruatiekrampen: ‘Ik zweet er helemaal van’

Politiek verslaggever Thomas van Groningen krijgt live op televisie een apparaat aangesloten waarbij er menstruatiepijn van vrouwen wordt nagebootst. Dit doet hij naar aanleiding van een initiatief van Emma Lok om menstruatiepijn meer onder de aandacht te brengen.

https://www.telegraaf.nl/(...)weet-er-helemaal-van

Filmpje 8-) :o
pi_210622773
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Blijkbaar wel, je kent een groot deel van zijn persoonlijke geschiedenis. Hoe ver ben je met het leven tot nu toe van Ek?

Je hebt het over een Talpa-reality ster he. En dan ga je zijn woorden in zo'n programma op deze manier wegen _O-
Ik heb persoonlijk geen problemen met een leutige wijze van sporthoernalistiek bedrijven. Sport hoeft helemaal niet zo serieus genomen te worden, en dus vermaakte ik me wel met VI. Of vroeger met (Spaan en) Vermeegen.

W.b. het kennen van Derksens persoonlijke geschiedenis:
1. Derksen praat zelf al decennia bijzonder graag over zijn eigen persoonlijke geschiedenis; dus iedereen die naar VI kijkt weet er wel iets van. Als ze luisteren tenminste.
2. Ik heb hem nog zien voetballen. Studio Sport.
3. Ik was lezer van Voetbal International vroeger, waar hij - na zijn voetbalcarrière - over voetbal ging schrijven.
4. Ik was ook abonnee van Sport International.

Beide bladen hadden als hoofdredacteur Joop Niezen; in beide gevallen werd deze opgevolgd door Johan Derksen. Dit had overigens een daling van het niveau tot resultaat.

Verder kijk ik al naar Derksen sinds hij bij Sport aan tafel (met Ruud ter Weijden) vaste tafelgast was. Toen werd de koek heel anders bereid. (Wat mij betreft soms te serieus; hoewel je met Hugo Camps goed kon lachen.)
Hij werkt nu bij Talpa, maar een reality-ster zou ik hem niet willen noemen. En voor wie hij werkt, maakt me verder ook geen reet uit. Hij kraakt zijn hele leven al mensen af, en is daarin lachwekkend inconsequent.

Derksen is zelf voorstander van het huidige VI-formaat omdat hij serieuze kwesties wil bespreken. Zelfs op Talpa. Hij was het domme voetbalgeleuter zat en het werd tijd dat het roer werd omgegooid, zeker in een tijd waarin ons mooie land zo ten gronde werd gericht door om het even wie. Na enige twijfel gingen Genee en Gijp akkoord.

Gisteren sprak hij, in 1 van zijn diepzinnige serieuze buien, een journalist aan om haar vermeende onnozelheid en zei hij dat ze met haar gedrag niet serieus te nemen was.
Laten we wel wezen: uiteindelijk is dat voor iemand die voor Talpa werkt, toch knap brutaal.
pi_210622797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:08 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Laten we wel wezen: uiteindelijk is dat voor iemand die voor Talpa werkt, toch knap brutaal.
Zou er alleen waarde aan hechten als hij dit 1 op 1 zonder camera's ook tegen je doet. De rest is een show. Uiteindelijk is het voor gasten als Ek (of hun werkgever) gewoon voordelig om deel te nemen aan die show, anders zitten ze er niet meer
hoi
pi_210622819
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Zou er alleen waarde aan hechten als hij dit 1 op 1 zonder camera's ook tegen je doet. De rest is een show. Uiteindelijk is het voor gasten als Ek (of hun werkgever) gewoon voordelig om deel te nemen aan die show, anders zitten ze er niet meer

Aardig dat je het 1 op 1 hier aansnijdt.
Want dan is Derksen inderdaad vaak poeslief.

Maar zeg dit niet tegen hem, want dan wordt hij des duivels.
pi_210624850

Zo Merel nu heb je Johan te pakken, you go girl *O* *O* *O* *O*
  woensdag 13 september 2023 @ 17:48:07 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210625459
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:08 schreef Toby56 het volgende:

[..]
hoernalistiek
Jij bent af
  woensdag 13 september 2023 @ 17:51:19 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210625502
Letterlijk alleen volslagen randdebielen die een net iets te hoge pet van zichzelf op hebben lopen met zo'n hilarische verhaspeling te schermen.

Ik heb het nog niet 1 keer zien of horen gebruiken door iemand die geen ongelooflijke sukkel is.

Nooit meer serieus nemen
pi_210625546
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Jij bent af
Wat Derksen vroeger deed, was hoernalistiek.
In een kont kruipen om de eerste skoepjes en kwootjes te kunnen krijgen.
Wat hij gisteren Ek eigenlijk verweet.
Pot en ketel.

De term 'hoernalist' is inderdaad niet door mij bedacht, dat geef ik grif toe.
Ik las hem voor het eerst in een brief van W.F. Hermans aan volksschrijver G. Reve.

Verder is het nix erg om af te zijn. Lekker rustig.
pi_210625567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Letterlijk alleen volslagen randdebielen die een net iets te hoge pet van zichzelf op hebben lopen met zo'n hilarische verhaspeling te schermen.

Ik heb het nog niet 1 keer zien of horen gebruiken door iemand die geen ongelooflijke sukkel is.

Nooit meer serieus nemen
Precies; woorden als 'randdebielen' zijn veel beter.
Net als de uitdrukkingen "nooit meer serieus nemen" of "jij mag niet meer meedoen" of "jij bent af".

Passen allemaal prima in het VI-idioom.
  woensdag 13 september 2023 @ 18:20:27 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210625838
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:54 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Wat Derksen vroeger deed, was hoernalistiek.
In een kont kruipen om de eerste skoepjes en kwootjes te kunnen krijgen.
Wat hij gisteren Ek eigenlijk verweet.
Pot en ketel.

De term 'hoernalist' is inderdaad niet door mij bedacht, dat geef ik grif toe.
Ik las hem voor het eerst in een brief van W.F. Hermans aan volksschrijver G. Reve.

Verder is het nix erg om af te zijn. Lekker rustig.
Niemand denkt ook dat het door jou bedacht is, voor iemand die het bedenkt kan je nog wel wat respect opbrengen, voor de losers die er te pas en te onpas mee strooien niet. Echt nog nooit meegemaakt dat het gebruikt wordt door iemand die ze allemaal nog op een rijtje heeft.

Wat overigens meestal is bij dit soort infantiele verbasteringen die dan ook nog het liefst 10x per gemaakt punt herhaald moeten worden.
pi_210625873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Niemand denkt ook dat het door jou bedacht is, voor iemand die het bedenkt kan je nog wel wat respect opbrengen, voor de losers die er te pas en te onpas mee strooien niet. Echt nog nooit meegemaakt dat het gebruikt wordt door iemand die ze allemaal nog op een rijtje heeft.

Wat overigens meestal is bij dit soort infantiele verbasteringen die dan ook nog het liefst 10x per gemaakt punt herhaald moeten worden.
Ik moet het je nageven: je kiest voor veel meer synoniemen en alternatieve uitdrukkingen dan ik.
Toch heb je nu al vrij vaak het punt herhaald dat ik eigenlijk een volslagen randdebiel ben.
Ik vermoed dat je denkt dat ik niet helemaal goed snik ben. Begrijp ik dat goed?

Overigens: ik herhaalde het gewraakte woord inderdaad bewust, als de context er (volgens mij) om vroeg.
Die context heb ik je een paar posts eerder uitgelegd.

Daar kun je het mee oneens zijn natuurlijk.
Inhoudelijk heb je echter nog niet gereageerd.
Behalve dat ik af ben en dergelijke.
  woensdag 13 september 2023 @ 18:43:00 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210626130
Iemand heeft er heel veel moeite mee niet serieus genomen te worden
pi_210626217
pi_210626364
twitter

Weggepest door Johan?
pi_210626499
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik lijk Derksen wel verdorie.
pi_210626547
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:01 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Weggepest door Johan?
Ha ja, dat dacht ik ook meteen.
Door het hele VI-panel eigenlijk. Rob Knoepert vond haar ook helemaal nix.

Maar het schijnt andere oorzaken te hebben.
Negatieve dingen gezegd/geschreven over D'66 en Kaag of iets dergelijks. Elitaire partij, heks op een bezem, plus ook nog eens een sollicitatie niet gemeld, weet ik veel allemaal. Voor nadere informatie moet u bij een goed geïnformeerde hoernalist wezen.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 19:23:47 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_210626624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:56 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Precies; woorden als 'randdebielen' zijn veel beter.
Net als de uitdrukkingen "nooit meer serieus nemen" of "jij mag niet meer meedoen" of "jij bent af".

Passen allemaal prima in het VI-idioom.
Jij begrijpt het. Ik was zo'n beetje de grootste fan van Derksen en/of VI. De totale radicalisering signaleerde ik al in een vroeg stadium. Buiten z'n rechtsextremisme stuit z'n ultieme domheid en volksmennerij me tegen de borst.

Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 19:25:19 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_210626645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:23 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik moet het je nageven: je kiest voor veel meer synoniemen en alternatieve uitdrukkingen dan ik.
Toch heb je nu al vrij vaak het punt herhaald dat ik eigenlijk een volslagen randdebiel ben.
Ik vermoed dat je denkt dat ik niet helemaal goed snik ben. Begrijp ik dat goed?

Overigens: ik herhaalde het gewraakte woord inderdaad bewust, als de context er (volgens mij) om vroeg.
Die context heb ik je een paar posts eerder uitgelegd.

Daar kun je het mee oneens zijn natuurlijk.
Inhoudelijk heb je echter nog niet gereageerd.
Behalve dat ik af ben en dergelijke.
Ga je echt met Timmmmmmmm in discussie? De hypocriet nagelde me neer tijdens een ban. Kijk uit. Hij deugt niet. Straks gaat ie weer slijmen.

Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 19:26:35 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_210626662
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2023 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Jij zou eens serieus genomen moeten worden. Alleen klote dat je dan je knieën zeer doet.

Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 19:28:54 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_210626691
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:01 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Weggepest door Johan?
Schrijnend dat ie Kaag een kille kikker zonder emoties noemde. Nadat haar kinderen zeiden dat ze zich zorgen maakten over hun moeder (Els Borst) haar te veel emoties verweet, toen ze dit aantrok.

pi_210626736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:25 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ga je echt met Timmmmmmmm in discussie? De hypocriet nagelde me neer tijdens een ban. Kijk uit. Hij deugt niet. Straks gaat ie weer slijmen.

Oh, maar zo ben ik ook. Niet van het neernagelen ofzo (denk ik), maar wel van het slijmen.
Ik moet voor het online roddelblad Fok! natuurlijk wel hier en daar wat blijven netwerken, ook met andersdenkenden, om het laatste geleuter mee te kunnen krijgen. Ik ken nog steeds zo weinig leden hier; alleen de naam tong80 heb ik wel eens eerder gehoord.
Allemaal van Johan geleerd trouwens, van dat netwerken. Overigens denk ik stiekem dat Johan, diep van binnen, (nog steeds?) links is. Jaren 70 links dan. Maar zijn overgevulde beurs, zijn netwerk en zijn zelfbenoemde 'vrijheidsdrang' verbieden het hem waarschijnlijk om het toe te geven.
Maar het verklaart waarom hij zo vaak zichzelf tegenspreekt en mensen bekritiseert op zelf vertoond gedrag. En ook dat hij als de wiedeweerga kan terugkomen op eerdere 'harde waarheden' en toch zichzelf kan laten geloven consequent te zijn. Er woedt een zware strijd in deze zure man. Echt boos kan ik dan ook niet echt op hem worden. Ik denk dat je met hem best leuk over muziek, films en boeken kunt oudehoeren.
pi_210626779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:28 schreef tong80 het volgende:

[..]
Schrijnend dat ie Kaag een kille kikker zonder emoties noemde. Nadat haar kinderen zeiden dat ze zich zorgen maakten over hun moeder (Els Borst) haar te veel emoties verweet, toen ze dit aantrok.

Ondanks al het geile gesnoef is Derksen voor heel veel vrouwen bang, denk ik.
Dat hoor je ook heel veel van die dames zeggen, die in het verleden wel eens door hem zijn afgezeken.
"Onder 4 ogen is Johan een hele lieve man."
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 19:38:53 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_210626799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:32 schreef Toby56 het volgende:

Ik denk dat je met hem best leuk over muziek, films en boeken kunt oudehoeren.
Nee hoor. Hij heeft 40.000 LP's en CD's van verschillende muzikanten die dezelfde saaie ouwe lullen muziek spelen. Hij leest alleen biografieën en kijkt geen films. Verder is ie ook een literair nontalent.

Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 19:41:01 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_210626812
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:37 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ondanks al het geile gesnoef is Derksen voor heel veel vrouwen bang, denk ik.
Dat hoor je ook heel veel van die dames zeggen, die in het verleden wel eens door hem zijn afgezeken.
"Onder 4 ogen is Johan een hele lieve man."
Hij was en is lelijk. Had drank nodig om een kaars in een kut te durven duwen. Hij weet dat Kaag z'n kraagje in toom zou houden.

pi_210626815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:38 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee hoor. Hij heeft 40.000 LP's en CD's van verschillende muzikanten die dezelfde saaie ouwe lullen muziek spelen. Hij leest alleen biografieën en kijkt geen films. Verder is ie ook een literair nontalent.

Oh OK.

Dat van die ouwe lullenmuziek vind ik helemaal niet erg.
Ik luister bijvoorbeeld de laatste tijd veel naar Bach en Nick Drake.
Beide uiteraard 'fout' volgens Johan, want geen Americana.
Dus valt dat onderwerp uiteindelijk toch af; hoewel ik Gretchen Peters ook best goed vind.

W.b. biografieën: dat begrijp ik heel goed. Vaak leerzame boeken. Ik lees ook nauwelijks nog fictie.

W.b. films: dat is jammer. Ik dacht dat hij, gezien zijn muzieksmaak, misschien wel van spaghettiwesterns zou kunnen houden.
pi_210626854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:41 schreef tong80 het volgende:

[..]
Hij was en is lelijk. Had drank nodig om een kaars in een kut te durven duwen. Hij weet dat Kaag z'n kraagje in toom zou houden.

Nee nee sorry tong. Lelijk is een kwestie van smaak. Hij heeft guitige oogjes en sinds hij zijn pafferige vetzucht heeft afgezworen kan-ie er nog best mee door.
Maar dat Kaag hem door de slaapkamer kan jagen en hem een infarct kan bezorgen, dat zou ik meteen geloven.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2023 @ 19:48:10 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_210626874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:42 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Oh OK.

Dus valt dat onderwerp uiteindelijk toch af; hoewel ik Gretchen Peters ook best goed vind.

W.b. biografieën: dat begrijp ik heel goed. Vaak leerzame boeken. Ik lees ook nauwelijks nog fictie.

W.b. films: dat is jammer. Ik dacht dat hij, gezien zijn muzieksmaak, misschien wel van spaghettiwesterns zou kunnen houden.
Ik ben 61. Er is voor mij geen mijn tijd. Als 17jarige al een voorloper. New Wave, punk en singer songwriters. Van alle tijden thuis. Nog steeds de zooi volgend. Waar Derksen niet is blijven hangen, omdat-ie nooit voorloper is geweest en geen idee heeft wat z'n generatiegenoten van MC5, Stooges of New York Dolls betekenden. Ik lees ook veel biografiëndan romans momenteel.

pi_210626958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:48 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ben 61. Er is voor mij geen mijn tijd. Als 17jarige al een voorloper. New Wave, punk en singer songwriters. Van alle tijden thuis. Nog steeds de zooi volgend. Waar Derksen niet is blijven hangen, omdat-ie nooit voorloper is geweest en geen idee heeft wat z'n generatiegenoten van MC5, Stooges of New York Dolls betekenden. Ik lees ook veel biografiëndan romans momenteel.

We gaan nu wel heel erg een zijpad in, maar het gaat over muziek, dus vooruit maar weer.
Ik ben vanaf de jaren 90 wat minder geïnteresseerd geraakt in de, zeg maar, popmuziek (een heel breed begrip). De nieuwere genres spraken me gewoon wat minder aan. Wat ik vaak nog wel aardig vond, greep vooral terug op oudere tijden.

Er lagen echter nog zo'n 12 eeuwen braak met zogenoemde klassieke muziek. Daar kende ik alleen een handvol hits van. Dus heb ik me daar maar op gestort. Nooit spijt van gehad. En af en toe heb ik nog eens een 'pop' artiest ontdekt waarvan ik vroeger nog nooit had gehoord.

Het zou trouwens best kunnen dat Derksen wel eens muziek van The Stooges en de NY Dolls heeft gehoord. Dat zou me niet verbazen. Misschien heeft Herman Brood het hem wel eens laten horen, als-ie volkomen van de wereld was. En dat Johan dan zei: "wat een kutmuziek."
pi_210627076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 19:42 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Oh OK.

Qua films laat Johan regelmatig een traan wanneer hij kijkt naar As Good As It Gets met Jack Nicholson!
pi_210627135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Qua films laat Johan regelmatig een traan wanneer hij kijkt naar As Good As It Gets met Jack Nicholson!
Ik zit ook wel eens met (meer dan) vochtige ogen naar films te kijken.

Kortom: zolang hij Mereltje Ek maar met rust laat en zijn gemakzuchtige rabiate praatjes wat zou dimmen, dan zou-ie voor mij zo nu en dan best te pruimen kunnen zijn. ;)
pi_210627580
D66-kandidaat Yesim Candan trekt zich ruim een dag na de bekendmaking alweer terug van de kieslijst. Na een storm van online kritiek meldt RTL-columnist Candan dat haar kandidatuur 'zeer veel hevige vragen en reacties heeft opgeroepen'.

,,Dat laat me niet onberoerd, ik mezelf daartegen beschermen en D66 niet onnodig beschadigen. Daarom heb ik besloten per direct mijn kandidatuur in te trekken." Candan beschreef jaren geleden in een RTL-column dat het 'elitaire' D66 'selectief verontwaardigd' reageerde op spotprenten waarin partijleider Sigrid Kaag als heks werd afgebeeld: 'Hun sterke politieke leider afbeelden als heks (...) kan natuurlijk niet', schreef Candan. 'Dit zijn dan dezelfde politici die de mond vol hebben over vrijheid van meningsuiting in landen als Turkije en Afghanistan'.

NRC schrijft dat haar besluit kwam na vragen van de krant over haar sollicitatie vijf jaar geleden bij Forum voor Democratie. 'Daar was de top van D66 niet mee bekend.

https://www.ad.nl/politie(...)eschadigen~a3777b9d/

Johan _O_ *O* *O*
pi_210627933
Eindelijk weer eens Wierd aan tafel in plaats van al die wokies de laatste tijd.
pi_210628169
Kick
#superniger2020
pi_210628173
Rechtse boy Wierd.
#superniger2020
pi_210628195
Putler vriendje Wierd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties