quote:Op donderdag 14 september 2023 14:00 schreef TomNook het volgende:
Binnenkort open ik een macOS-adoratietopic.
En terechtquote:Op donderdag 14 september 2023 14:00 schreef TomNook het volgende:
Binnenkort open ik een macOS-adoratietopic.
In mijn ervaring zijn de prijzen die Apple geeft voor de oude telefoon zwaar onder het niveau dat je op Marktplaats er voor kan krijgen.quote:Op donderdag 14 september 2023 23:50 schreef synsysterstylo het volgende:
Zijn er mensen die hun oude telefoon inruilen voor korting bij de 15? Zo ja, waar? Denk erover dit bij Apple te doen.
sobby.nlquote:Op donderdag 14 september 2023 23:50 schreef synsysterstylo het volgende:
Zijn er mensen die hun oude telefoon inruilen voor korting bij de 15? Zo ja, waar? Denk erover dit bij Apple te doen.
Dat getik met die vingers kon toch al?quote:Op donderdag 14 september 2023 15:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben aan het overwegen om een Apple Watch te kopen.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Even kijken of het de Watch 8 of 9 wordt. Dat getik met die vingers ziet er wel grappig uit, maar ik vraag me af of deze feature de meerprijs t.o.v. de 8 meerprijs waard is...
quote:Teleurgestelde Apple-fans noemen de nieuwe iPhone 15 'een klap in het gezicht'
Apple-fans leveren op sociale media felle kritiek op de nieuwe iPhone 15 en noemen het toestel "teleurstellend".
Apple onthulde deze week op zijn "Wonderlust"-evenement vier nieuwe iPhones, samen met een reeks andere producten waaronder nieuwe Apple Watches. Maar veel fans waren niet te spreken over de toch met behoorlijk wat poeha gelanceerde nieuwe iPhones.
"Ik ga Apple nooit in de steek laten, maar de iPhone 11 tot en met 15 zijn allemaal exact dezelfde telefoons", schreef iemand in een bericht op X, het voormalige Twitter. "Het gebrek aan innovatie en vooruitgang bij Apple is uiterst teleurstellend".
Andere Apple-fans omschrijven de nieuwe iPhones op X eveneens als "teleurstellend" en zeggen dat het gebrek aan innovatie hen "verleidt terug te keren naar Android."
"De lancering van de iPhone 15 is de meest teleurstellende van een nieuw vlaggenschip in het afgelopen decennium", valt te lezen in een post op X. "Het lanceren van steeds vrijwel dezelfde telefoon is één ding, maar de basismodellen van de iPhone 15 van dit jaar zijn een klap in het gezicht van trouwe klanten die vastzitten in het ecosysteem en een upgrade nodig hebben."
De nieuwste iPhones hebben een aantal veranderingen ten opzichte van eerdere modellen met de overstap van de eigen oplaadkabel naar USB-C. Apple zegt vanwege druk van Europese toezichthouders niks anders te kunnen dan die standaard te accepteren.
Ook onthulde de techreus een nieuwe "actieknop op de iPhone 15 Pro, die kan worden gebruikt om de camera te open, een voice memo op te nemen en eigen gekozen shortcuts in te stellen.
Maar ook deze nieuwe knop kan rekenen op de nodige kritiek van fans, omdat hij gebruikers beperkt tot slechts een actie per keer.
"Kan de actieknop op de iPhone 15 Pro alleen maar zo worden ingesteld dat hij één functie kan uitvoeren?", is te lezen in een bericht op X. "Je kan indrukken en vasthouden en dat is het wel. Niet dubbel of driedubbel indrukken? Teleurstellend".
De nieuwe iPhone 15 is vanaf vrijdag 22 september verkrijgbaar met in Nederland prijzen vanaf 969 euro voor het basismodel.
Apple is benaderd voor commentaar, maar had tot het moment van publicatie van de originele Amerikaanse versie van dit stuk.
Ik verwacht wel een unboxing video zodra je hem eenmaal hebt.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Want deze boy gaat vanmiddag zijn eerste iPhone ooit bestellen
Ga je naar een Apple Store of bestel je het online?quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Want deze boy gaat vanmiddag zijn eerste iPhone ooit bestellen
Ik bestel hem online maat. Fysieke winkel betekent contact met een verkoopmedewerker hè. Weet je wat dat met mijn autisme doet????quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ga je naar een Apple Store of bestel je het online?
Veel plezier straks maat
Winkels... Wonen die niet daar waar ook dat enge felle ding in de lucht woont?quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bestel hem online maat. Fysieke winkel betekent contact met een verkoopmedewerker hè. Weet je wat dat met mijn autisme doet????
Ja hoi, excuses voor de kliekje hier, ga je niet tussenkomen met je vraag. Ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:38 schreef Guppy het volgende:
Vandaag is de pre-order, de 22ste worden ze geleverd. Liggen ze dan ook pas vanaf de 22ste in de winkels als showmodel?
Mensen die denken dat er bij Android wel zoveel innovatie plaats vind..quote:
Misschien antwoordt niemand omdat niemand het antwoord weet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:22 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ja hoi, excuses voor de kliekje hier, ga je niet tussenkomen met je vraag. Ik spreek uit ervaring.
Ik weet het antwoord niet. Maar wilde gewoon ff hoi tegen je zeggen zodat je weet dat je niet onzichtbaar bent.
En nou zeg ik groetjes.
Het persbericht geeft alleen dit:quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:38 schreef Guppy het volgende:
Vandaag is de pre-order, de 22ste worden ze geleverd. Liggen ze dan ook pas vanaf de 22ste in de winkels als showmodel?
Gefeliciteerd met deze verstandige keuze!quote:Op donderdag 14 september 2023 17:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kogel is door de kerk, een nieuwe Macbook besteld,
Zat te dubben tussen een 15" Air met grote SSD en 24GB geheugen, kwam ik een aanbieding tegen voor een nieuwe 16" pro met een M1, met meer dan 1000 euro korting. Ik kon de verleiding niet weerstaan.
Specs en tests volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |