Ik bewonder dat je dit alleen met je linkerhand tiept.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:28 schreef bianconeri het volgende:
De iphone 12 gaat terug geroepen worden. Lekker bezig![]()
Apple wordt meer en meer aangepakt in Europa. Voor de consument is dat heel goed nieuws.
Nou nog de absurde prijzen die je alleen bij Apple hebt.
Wie weet dat Apple dan ooit nog een merk wordt waar kwaliteit en prijs enigszins in verhouding staan, zeker tegenover de concurrenten. Nu winnen ze dat bij lange na niet.
Hoezo worden ze terug geroepen dan?quote:Op woensdag 13 september 2023 15:28 schreef bianconeri het volgende:
Apple wordt meer en meer aangepakt in Europa. Voor de consument is dat heel goed nieuws.
Wie weet dat Apple dan ooit nog een merk wordt waar kwaliteit en prijs enigszins in verhouding staan, zeker tegenover de concurrenten. Nu winnen ze dat bij lange na niet.
Frankrijk haalt iPhone 12 van de markt vanwege te hoge stralingquote:Op woensdag 13 september 2023 16:37 schreef TomNook het volgende:
[..]
Hoezo worden ze terug geroepen dan?
Dank je welquote:Op woensdag 13 september 2023 16:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Frankrijk haalt iPhone 12 van de markt vanwege te hoge straling
https://nos.nl/artikel/24(...)ege-te-hoge-straling
Welke fabrikant levert zulke lange ondersteuning als Apple? Zelfs de Pixel heeft dat niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:28 schreef bianconeri het volgende:
Just to double check: dit is alleen met de reguliere 12, en niet de 12 Pro (Max) versies?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Frankrijk haalt iPhone 12 van de markt vanwege te hoge straling
https://nos.nl/artikel/24(...)ege-te-hoge-straling
quote:Op woensdag 13 september 2023 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw Apple ID.
Ik zit ook altijd met een stuk of 40-45 e-mailadressen. Acceptance is key.
Lekker boeiend dat je langere ondersteuning krijgt dan wat ze realistisch meegaan?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke fabrikant levert zulke lange ondersteuning als Apple? Zelfs de Pixel heeft dat niet.
Frankrijk idd.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:37 schreef TomNook het volgende:
[..]
Hoezo worden ze terug geroepen dan?
Wat voor 2012-niveau fanboy getroll is dit nu weerquote:Op woensdag 13 september 2023 17:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat je langere ondersteuning krijgt dan wat ze realistisch meegaan?
Elke andere smartphone geeft ondersteuning net zo lang als dat ze meegaan.
quote:Op woensdag 13 september 2023 16:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Just to double check: dit is alleen met de reguliere 12, en niet de 12 Pro (Max) versies?
Alleen iPhone 12, andere modellen vallen binnen de norm.quote:Est-ce que le problème touche tous les iPhone 12 ?
Non. Uniquement l'iPhone 12. Les iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro et iPhone 12 Pro Max ne sont pas concernés.
https://www.igen.fr/iphon(...)-12-en-france-139299
Fairphone heeft onlangs een toestel uitgebracht met tien jaar ondersteuning, maar dat is ook wel duidelijk de uitzondering.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke fabrikant levert zulke lange ondersteuning als Apple? Zelfs de Pixel heeft dat niet.
7 jaar?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Fairphone heeft onlangs een toestel uitgebracht met tien jaar ondersteuning, maar dat is ook wel duidelijk de uitzondering.
Vertel dat m’n iPhone 5S maar.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
10 jaar
Terwijl geen enkele smartphone dat volhoudt.
Jij post hier wel vaak hè voor een anti-Apple persoon.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen alleen maar de regel hè.
Ik ken ook mensen met hele oude Samsungs.
Maar in de regel wordt hem dat niet.
En zeker Apple sekte leden betalen maar al te graag elk jaar weer 1500 euro voor een nieuwe.
En dus? Als zij dat zo graag willen, snap ik niet waar jij je mee bemoeit?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:47 schreef bianconeri het volgende:
En zeker Apple sekte leden betalen maar al te graag elk jaar weer 1500 euro voor een nieuwe.
Die user houdt er vrijwel overal van om lekker te trollen. In de hoop dat mensen happenquote:Op woensdag 13 september 2023 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij post hier wel vaak hè voor een anti-Apple persoon.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.19.ProductTitlequote:Op woensdag 13 september 2023 12:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nope, de 14Pro is niet meer verkrijgbaar, tenzij je naar MP wil.
Fair, ging eigenlijk uit van Apple zelfquote:Op donderdag 14 september 2023 10:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.19.ProductTitle
Wie upgrade er hier jaarlijks zijn telefoon?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je zult altijd een groepje mensen met teveel geld hebben die ieder jaar het nieuwste van het nieuwste willen kopen.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:05 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Wie upgrade er hier jaarlijks zijn telefoon?
Volgens mij is het redelijk bekend dat innovaties ieder jaar minimaal zijn, en Apple ook wel weet dat gebruikers 3,4,5 jaar met een telefoon doen.
Juist de iPhone kun je door waardevastheid redelijk goed ieder jaar inruilen.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zult altijd een groepje mensen met teveel geld hebben die ieder jaar het nieuwste van het nieuwste willen kopen.
Zelf ga ik morgen voor het eerst een iPhone kopen. Altijd team android geweest. Ik twijfelde nog even om een 14 te halen omdat de verschillen tussen de 14 & 15 naar mijn idee verwaarloosbaar zijn voor hetgeen ik de telefoon ga gebruiken. Echter de USB C aansluiting geeft voor mij de doorslag om toch voor de 15 te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |