Als het in een stad is, is het toch per definitie een fysieke winkel? Anders is het gewoon online.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En vanaf 13:00 in meetingsIn Den Haag en Amsterdam zit een fysieke store toch?
Nu zijn de kleuren wel mooiquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
DKUp had problemen met het model van vorig jaar: geen smaak
Wat voor kleur zou jij graag willen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu zijn de kleuren wel mooi
Het model van vorig jaar deed ook bar weinig dan de 12 Pro![]()
Ieder jaar voor de verschillen wel kleiner![]()
Naturel Titanium of Blauw Tittanium. Mijn huidige 12 Pro in het blauw blijf ik de mooiste iPhone vindenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor kleur zou jij graag willen?
Touché.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het in een stad is, is het toch per definitie een fysieke winkel? Anders is het gewoon online.
Moderator @onlogisch faalt weer eens 😞quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht.
@:Pisces29![]()
Moeten we nóg langer wachten met facetimen.
Misschien hoopte @onlogisch dat iemand meer steden kon aanvullen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het in een stad is, is het toch per definitie een fysieke winkel? Anders is het gewoon online.
USB-C wordt ergens volgend jaar verplicht, maar volgens mij betekend dat niet dat oudere modellen dan niet meer verkocht mogen worden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:58 schreef Alpha0 het volgende:
Per wanneer is Apple verplicht iPhones met USB-C te leveren? m.a.w. , wanneer gaan de iPhones met de oude aansluiting uit de handel?
Klopt. Dit vertelde @GGMM mij ook al.quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
USB-C wordt ergens volgend jaar verplicht, maar volgens mij betekend dat niet dat oudere modellen dan niet meer verkocht mogen worden.
Apple zit alleen in hoofdstedenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien hoopte @:onlogisch dat iemand meer steden kon aanvullen.
Toetertjes!quote:Op vrijdag 15 september 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Hij is besteld. Ik herhaal hij is besteld.
@:Pisces29
Ik doe het altijd op die manier, bij Apple. Gewoon bij bestellen meteen je huidige telefoon selecteren voor inruil. Werkt prima.quote:Op donderdag 14 september 2023 @ 23:50 schreef synsysterstylo het volgende:
Zijn er mensen die hun oude telefoon inruilen voor korting bij de 15? Zo ja, waar? Denk erover dit bij Apple te doen.
Same. Zal tweedehands/marktplaats vast iets mee voor kunnen krijgen dan 700. Maar het niet krijgen van 1000 mailtjes met ik bied 10 euro voor je iPhone 13 Pro Max 512gb, is het prijsverschil MEEEEEEER dan waard.quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik doe het altijd op die manier, bij Apple. Gewoon bij bestellen meteen je huidige telefoon selecteren voor inruil. Werkt prima.
Wat geeft Apple dan voor een 13 Pro Max 512GB?quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Same. Zal tweedehands/marktplaats vast iets mee voor kunnen krijgen dan 700. Maar het niet krijgen van 1000 mailtjes met ik bied 10 euro voor je iPhone 13 Pro Max 512gb, is het prijsverschil MEEEEEEER dan waard.
Hopelijk is het met de M3-generatie klaar met 8GBquote:Op zondag 17 september 2023 09:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mooi filmpje wat laat zien dat meer geheugen beter is dan een snellere CPU
Als je je Macbook gebruikt voor bureauwerk, en slechts af en toe wat zwaars zal je er niets van merken. Punt is dat je voor batch fotobewerken of video met een M1 met 16 of meer GB geheugen sneller bent dan met een M2 met 8.quote:Op zondag 17 september 2023 09:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hopelijk is het met de M3-generatie klaar met 8GB![]()
Apple boeit het niks om mensen op te lichten met zwakke specs of chips van een jaar eerder.
Precies! Geen gezeik, alles snel geregeld, klaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 @ 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Same. Zal tweedehands/marktplaats vast iets mee voor kunnen krijgen dan 700. Maar het niet krijgen van 1000 mailtjes met ik bied 10 euro voor je iPhone 13 Pro Max 512gb, is het prijsverschil MEEEEEEER dan waard.
256GB M2 is ook ruk vergeleken met een 256GB M1quote:Op zondag 17 september 2023 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je je Macbook gebruikt voor bureauwerk, en slechts af en toe wat zwaars zal je er niets van merken. Punt is dat je voor batch fotobewerken of video met een M1 met 16 of meer GB geheugen sneller bent dan met een M2 met 8.
Niet als je er genoeg geheugen in hebt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
256GB M2 is ook ruk vergeleken met een 256GB M1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |