Wel wat getekend en gedaan, maar niet echt iets goeds. Morgen wil ik weer even goed ervoor zitten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog mooie schilderijen gemaakt?
en beneden hangt beter?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel wat getekend en gedaan, maar niet echt iets goeds. Morgen wil ik weer even goed ervoor zitten.
Ben nu net naar beneden gegaan, ben nogal hangerig
hoe warm is he tin het hoge noorden?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar is het het koelste in huis
Mijn telefoon beweert ook 23quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe warm is he tin het hoge noorden?
volgens mijn telefoon is het 23, maar het voelt veel warmer
ach ja, kantoor heeft airco.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn telefoon beweert ook 23
thuis heb ik het ook niet, maar daar wil ik het ook eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis niet, maar ja... een mens kan niet alles hebben
Ik vind het zonde geld. Heb gewoon een raam open, lekker frisse lucht. En ja raam dicht is koeler misschien, maar ik vind het anders helemaal zo benauwd worden met warm weer. Liever een briesjequote:Op dinsdag 12 september 2023 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thuis heb ik het ook niet, maar daar wil ik het ook eigenlijk niet.
kost veel geld, lelijke leidingen buiten over het huis.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het zonde geld. Heb gewoon een raam open, lekker frisse lucht. En ja raam dicht is koeler misschien, maar ik vind het anders helemaal zo benauwd worden met warm weer. Liever een briesje
Oh ja, dat ook nog, die leidingen. Dan zou de huurbaas het niet eens goed vinden denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kost veel geld, lelijke leidingen buiten over het huis.
En in huis wordt het koeler maar je warmt de aarde nog wat extra op
woon jij "op jezelf" eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog, die leidingen. Dan zou de huurbaas het niet eens goed vinden denk ik
En je het het niet vaak nodig. En airco is niet gezond... ach, ieder zo zijn keuzes.
Jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woon jij "op jezelf" eigenlijk?
Die aarde warmt sowieso wel op.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kost veel geld, lelijke leidingen buiten over het huis.
En in huis wordt het koeler maar je warmt de aarde nog wat extra op
door al jullie smerige aircosquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die aarde warmt sowieso wel op.
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die aarde warmt sowieso wel op.
doe eens nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja![]()
(begeleid of beschermd wonen zou ik echt nooit doen. Met al het respect voor mensen die dat wel doen, maar dan zou ik er echt uitstappen. Ik heb hulpverlening, op het moment best veel, maar woon wel zelfstandig)
Ik heb geen aircoquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door al jullie smerige aircos
gepost vanaf mijn bureau met airco
RIP aan de nabestaandenquote:
Wat een enthausiasmequote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa en jij bent er ook weer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een enthausiasme.
AwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk enthousiast!
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een enthausiasme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel. In de Filipijnen 6 stuks (elke ruimte minimaal 1) en in Nederland 2, slaapkamer en woonkamer. Wat een genot. Je ademt pure energie als het buiten 30-44 graden is. Tweede zeer grote voordeel, eigenlijk nog groter dan koelen, is dat ze ook ontvochten. En dat is een gigantisch verschil. In Manila bij 40 plus val je met dat je buiten komt bijna om, zeer vochtig. In Dubai met 42 graden lekker gaan wandelen want knoke droge lucht. want gelegen in woestijn.quote:
Ik weet ineens waarom jouw Tinder-matches afhakenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:52 schreef Faxie het volgende:
Zit wel te kwijlen maar misschien ben je wel heel lelijk
zou hij daar ook elk gesprek met eenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet ineens waarom jouw Tinder-matches afhaken.
Ja ik heb dat in mijn profiel staanquote:Op woensdag 13 september 2023 08:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet ineens waarom jouw Tinder-matches afhaken.
Weet iedereen gelijk waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik heb dat in mijn profiel staan
Ik denk dat hij deze afbeelding gewoon op zijn profiel heeft.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou hij daar ook elk gesprek met eenbeginnen?
quote:Op woensdag 13 september 2023 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze afbeelding gewoon op zijn profiel heeft.
[ afbeelding ]
ik zou nog wat koffie meenemen naar de hobbykamer.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een nieuwe dag
Even mijn koffie opdrinken en dan naar mijn hobbykamer
Daar staat ook een koffiezetter en een waterkokerquote:Op donderdag 14 september 2023 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou nog wat koffie meenemen naar de hobbykamer.
quote:Op donderdag 14 september 2023 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar staat ook een koffiezetter en een waterkoker
dat sowieso.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijner dan thermoskannen
Ik heb geen autoquote:Op donderdag 14 september 2023 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat sowieso.
Ik heb wel een thermosbeker voor in de auto. die is wel fijn
je zou hem ook in de bus of trein kunnen gebruikenquote:
Ik heb een Blond Amsterdam koffieding waarop staat I don't need therapy I need Coffee en dergelijke teksten. Die mok is heilig in mijn hobbykamerquote:Op donderdag 14 september 2023 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou hem ook in de bus of trein kunnen gebruiken
of zelfs als je niet onderweg bent
Als je deze erbij besteld dan ben je meteen klaar.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een Blond Amsterdam koffieding waarop staat I don't need therapy I need Coffee en dergelijke teksten. Die mok is heilig in mijn hobbykamer
Die is geniaalquote:Op donderdag 14 september 2023 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als je deze erbij besteld dan ben je meteen klaar.
[ afbeelding ]
we zijn allemaal geniaalquote:
jij bent de geniaalstequote:
ik vond het een vrij lelijke mokquote:Op donderdag 14 september 2023 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hallo, ik kwam met die mok aanzetten
Tekst is vreselijk. Maar kleur en leuk lettertype en slechte smaakquote:Op donderdag 14 september 2023 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het een vrij lelijke mok
quote:Op donderdag 14 september 2023 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tekst is vreselijk. Maar kleur en leuk lettertype en slechte smaak
Eerlijk is eerlijk tochquote:
mijn servies is van de xenos geloof ikquote:Op donderdag 14 september 2023 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk toch
Ik heb het servies van Delfs Blond. Ik ben er trots en blij mee, maar ken genoeg mensen die het niks vinden
Die heeft ook hele leuke dingen!quote:Op donderdag 14 september 2023 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn servies is van de xenos geloof ik
ik ben al best lang niet meer bij de action geweest.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heeft ook hele leuke dingen!
Had ik eerst ook
Zelfs de Action heeft leuk spul
En tja... ik ben zo'n oud wijf die blij wordt van zulke dingen
Samequote:Op donderdag 14 september 2023 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al best lang niet meer bij de action geweest.
Xenos trouwens ook niet.
ach, een tripje naar de action kan mn portemonnee hebben.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samebeter voor mijn portemonnee
quote:Op donderdag 14 september 2023 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, een tripje naar de action kan mn portemonnee hebben.
misschien moet ik ook eens met een psych pratenquote:Op donderdag 14 september 2023 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]action doe ik als ik mezelf moet belonen van de psych
Hahaha ja want dat is heel simpelquote:Op donderdag 14 september 2023 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet ik ook eens met een psych praten
hee, ik ben een fokker. Met mensen praten in het algemeen is al lastigquote:Op donderdag 14 september 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja want dat is heel simpel
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, ik ben een fokker. Met mensen praten in het algemeen is al lastig
Ahwquote:Op donderdag 14 september 2023 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is erquote:Op donderdag 14 september 2023 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig, want anders hadden wij @:gianni61 niet gekend.
Dezd formulering maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jou vinden we ook lief hoor
Ik wilde jou taggen in die foto hierboven maar ik durfde niet.quote:
Hahahaha eerder de nieuwe sukkelquote:Op donderdag 14 september 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
@:ChildoftheStars is wel het nieuwe snoepje van de SC![]()
.
Dit onschuldige maakt je alleen maar leukerquote:Op donderdag 14 september 2023 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha eerder de nieuwe sukkel
Anders was nu een kluizenaarquote:Op donderdag 14 september 2023 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig, want anders hadden wij @:gianni61 niet gekend.
Jij bent geen sukkelquote:Op donderdag 14 september 2023 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha eerder de nieuwe sukkel
En 's winters zit je boven? Is wel logisch, warme lucht stijgt, koude lucht daalt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar is het het koelste in huis
Je hebt het toch maar goed (geregeld). En zo moet dat ook. jezelf een beetje verwennen, aardig zijn voor jezelf. Hoeft ook nog eens nauwelijks of zelfs geen geld te kosten.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar staat ook een koffiezetter en een waterkoker
Mag ook op de fiets. Of op de motor. Een kameraad had vroeger een friesketel en dozen fricandellen in zijn zijspan mee. Een ander twee grote emmers zuurkoolstamppot. Heel weekend kamperen en alleen zuurkoolstamppot met fricandellen eten. En bier drinken uiteraard.quote:
Ik ben ook genitaalquote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
@:ChildoftheStars is wel het nieuwe snoepje van de SC![]()
.
Boven heb ik enkelglas. Dus dan zit ik wel boven, maar met een dikke trui. Dat heb ik wel over voor mijn hobbykamerquote:Op vrijdag 15 september 2023 07:56 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
En 's winters zit je boven? Is wel logisch, warme lucht stijgt, koude lucht daalt.
IK loop vanaf 23 graden met een jas aan in huis. Het stoken is erg duur geworden. Ik heb het graag aangenaam warm. Als ik lichamelijk niets hoef te doen heb ik het het liefst 26 graden. Tja, en dat is dus niet te betalen. In Azië betaal je vooral voor airco, maar dan nog maar maandelijks de helft van de rekening hier voor electriciteit. Gas hebben ze niet, men kookt op LPG gas. Fles gas voor 1-2 maanden kost 10 euro. Nou, dan weet je dat alvast voor als je erheen gaat, fles LPG op je rug.
Jazeker goed voor elkaar. En helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:04 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Je hebt het toch maar goed (geregeld). En zo moet dat ook. jezelf een beetje verwennen, aardig zijn voor jezelf. Hoeft ook nog eens nauwelijks of zelfs geen geld te kosten.
[..]
Mag ook op de fiets. Of op de motor. Een kameraad had vroeger een friesketel en dozen fricandellen in zijn zijspan mee. Een ander twee grote emmers zuurkoolstamppot. Heel weekend kamperen en alleen zuurkoolstamppot met fricandellen eten. En bier drinken uiteraard.
een advent kalender gemaakt?quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker goed voor elkaar. En helemaal mee eensik heb bijvoorbeeld een adventkalender voor dit jaar gemaakt met enkel gratis opdrachten per dat erop. Voor een gekochte kalender ben je zo tientallen euro's kwijt. En zo verder creatief zijn
Je laatste stuk klinkt echt heel erg fijn
Maar als je die zelf hebt gemaakt dan weet je de opdrachten toch al?quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jain december elke dag een leuke opdracht tot kerst
Ja, het gaat om dat ik in december elke dag wat leuks doe tot kerst. Genieten en zo.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar als je die zelf hebt gemaakt dan weet je de opdrachten toch al?
misschien maar weer een advent bierkalender bestellenquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, misschien een leuk idee voor CRE, samen een advent maken.
Ik ben nog steeds niet bekomen van die ene die ik een paar jaar geleden had.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien maar weer een advent bierkalender bestellen
oh, ik hou wel van sours.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet bekomen van die ene die ik een paar jaar geleden had.Veel te veel sours en krieken naar mijn smaak, volgens mij moesten ze er vanaf.
Je bent geniaal!quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, misschien een leuk idee voor CRE, samen een advent maken.
Hahah dat is minder. Denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet bekomen van die ene die ik een paar jaar geleden had.Veel te veel sours en krieken naar mijn smaak, volgens mij moesten ze er vanaf.
een kerststal kleien klinkt wel als heel veel werkquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent geniaal!
Het is hier van een dag een kerststal maken van klei tot warme chocolade drinken etc
Zeker een dagje werkquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een kerststal kleien klinkt wel als heel veel werk
ik zou eerder zeggen een maand of 2quote:
Da's het idee, maar ik pakte er vooral elke dag eentje uit. Doordeweeks alcohol doe ik eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah dat is minder. Denk ik.
Drink je dan een maand lang elke dag bier?
Alleen de figuurtjes. Maar dat is echt wel te doenquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou eerder zeggen een maand of 2
en dan de figuurtjes nog
Dat lijkt me best wel heftigquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het idee, maar ik pakte er vooral elke dag eentje uit. Doordeweeks alcohol doe ik eigenlijk nooit.
voor jou wel, ik heb de tijd en de creativiteit nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen de figuurtjes. Maar dat is echt wel te doen
Net wat je gewend bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel heftig
Maar ik lust geen bier en drink sowieso erg weinig.
Netjes dat je door de week niet drink
Wel leuk dat er zoveel verschillende kalender zijn. Ik heb twee jaar een gekocht, verschillende merken, maar ze vielen beide tegen. Dus ik heb er zelf een gemaakt
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je gewend bent natuurlijk.En niet al het bier is even zwaar natuurlijk, er zitten vaak wel zware jongens in, maar ook zat wat qua alcohol vergelijkbaar is met pils, dus zo 5%-ish.
Touchéquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou wel, ik heb de tijd en de creativiteit niet
Ik zal jou een toucherenquote:
Als het eens waait jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog lekker aan het kiten?
Heh, qua wind is het beter fietsweer nu ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het eens waait ja
Volgende week
Niks te klagen eigenlijkquote:
Hahaquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks te klagen eigenlijk
Ik kan het ook aan jou vragen, maar ik ben al bijgelezen.
Als je wil mag je het toch vertellen voor de meelezersquote:
Nieuw huis gekocht, over twee weken overdracht, maandag eerst naar Los Angeles en Anahaim op vakantiequote:Op vrijdag 15 september 2023 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je wil mag je het toch vertellen voor de meelezers
quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nieuw huis gekocht, over twee weken overdracht, maandag eerst naar Los Angeles en Anahaim op vakantie
quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nieuw huis gekocht, over twee weken overdracht, maandag eerst naar Los Angeles en Anahaim op vakantie
Nicequote:Op vrijdag 15 september 2023 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan kun je beter een krat van je favorieten halen. Iedere dag een vakje leegdrinken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan kun je beter een krat van je favorieten halen. Iedere dag een vakje leegdrinken.
soms een afwisseling en verrassing ook leukquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan kun je beter een krat van je favorieten halen. Iedere dag een vakje leegdrinken.
Tuurlijk, maar dan liever voor de prijs van die kalender een stapeltje bieren uitzoeken die in ieder geval qua type beter bij m'n smaak passen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms een afwisseling en verrassing ook leuk
maar als je ze uitzoekt is de verrassing weer minderquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan liever voor de prijs van die kalender een stapeltje bieren uitzoeken die in ieder geval qua type beter bij m'n smaak passen.
Goed punt, maar ik kan ze ook laten uitzoeken door kerel.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je ze uitzoekt is de verrassing weer minder
Liever niet met bier dat niet lekker is.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms een afwisseling en verrassing ook leuk
ik heb nu wel zin in bierquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Liever niet met bier dat niet lekker is.
Boks. Vorig weekend moest ik het ook al laten staan.quote:
Ik zal morgen niets krijgen, dus vandaag maar wat extraquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Vorig weekend moest ik het ook al laten staan.
Dan blijft er niet veel overquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Liever niet met bier dat niet lekker is.
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jou taggen in die foto hierboven maar ik durfde niet.Gemiste kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nog eens een poging.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Goed. Even pauze van mijn boek om Fok te checken en zo maar door lezenquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:54 schreef Zoon_John het volgende:
Hallo allemaal, hoe gaat het hier?
Check!quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. Even pauze van mijn boek om Fok te checken en zo maar door lezen
Wat ben je aan het lezen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. Even pauze van mijn boek om Fok te checken en zo maar door lezen
Ik ben all inquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Sorry, ik fold, geen goeie kaarten deze reis.
Raap mij ook even opquote:Op zondag 17 september 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Moet even mezelf bijeen rapen. Moet nog verzinnen wat ik wil gaan doen...maar alles voelt stom
geweven?quote:Op zondag 17 september 2023 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier even geweven en nu echt op
Niet gesponnen wolquote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wat is dat witte spul eigenlijk? Lijken wel watjes
Hoera!quote:Op maandag 18 september 2023 11:17 schreef gianni61 het volgende:
Het weekend is voorbij. Er mag weer gepost worden
Zn gangetje. typisch maandag en zo.quote:
Ah ja... wel een bijzonder regenachtige maandagquote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zn gangetje. typisch maandag en zo.
en bij u?
oh, hier is het gewoon lekker weerquote:Op maandag 18 september 2023 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja... wel een bijzonder regenachtige maandag![]()
Straks traumatherapie, geen zin. Maar nu lekker borduren en zo
Oh hier nu ook, maar vanochtend was het bar en boosquote:Op maandag 18 september 2023 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, hier is het gewoon lekker weer
beetje veel wind wel.
Hier ook ja, ook onweer enzo.quote:Op maandag 18 september 2023 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh hier nu ook, maar vanochtend was het bar en boos
Hier echt heel lang de lamp aan moeten houden want het zo bewolkt was en natquote:Op maandag 18 september 2023 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook ja, ook onweer enzo.
Hier nietsquote:Op maandag 18 september 2023 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook ja, ook onweer enzo.
Ik zat vol in een stortbui.quote:Op maandag 18 september 2023 18:42 schreef Tegan het volgende:
Ne de regenbui pas naar huis gegaan. Toch nat geworden van de bomen voor de deur.
Met jou deel ik met liefde meerquote:Op maandag 18 september 2023 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat vol in een stortbui.#gedeeldesmart
Samen ff opwarmen onder de douche dan maar?quote:
Klinkt goed. Eerst even eten welquote:Op maandag 18 september 2023 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen ff opwarmen onder de douche dan maar?
App maar als je klaar bent.quote:Op maandag 18 september 2023 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Eerst even eten wel.
Dikke knuffel, ik kan mijn best doequote:Op maandag 18 september 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
@:ChildoftheStars, kun je me weer opvrolijken?
Ik lees dit te laatquote:Op maandag 18 september 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel, ik kan mijn best doe
* ChildoftheStars maakt een kop warme thee voor je en legt een dekje op je
Ik had mezelf al opgegeven, maar toen werd ik toch wakker vanmorgen. Dus toch maar naar mijn werk gegaan.quote:
Dikke knuffelquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had mezelf al opgegeven, maar toen werd ik toch wakker vanmorgen. Dus toch maar naar mijn werk gegaan.
#thatslife
Maakt helemaal niets uit lieve Childquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel
Sorry dat ik gisteren te laat was. Traumatherapie was zwaar en toen was ik eventjes uit de lucht
Knuffelquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt helemaal niets uit lieve Child![]()
.
Ik probeer mijn eigen problemen te managen met slechte grappen.
Alles ok met jou nu?
Wij beiden in leven en aanspreekbaar, wat meer kunnen we ons wensenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel![]()
Hopelijk gaat het snel beter met je en ik wil altijd wel proberen te troosten
Hier nog steeds in leven
ik kan me nog wel een paar dingen bedenkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij beiden in leven en aanspreekbaar, wat meer kunnen we ons wensen![]()
.
Iddquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij beiden in leven en aanspreekbaar, wat meer kunnen we ons wensen![]()
.
Lekker bezigquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Idd
En nu lekker bezig en dat helpt altijd wel
wanneer heb je expositie?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Getekend en nu lekker borduren
dat moet haast welquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is inmiddels wel een half knutselmuseum
Och, ik heb een halve knutselwinkel gezien m'n voorraden. Waar ik amper tijd voor heb.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is inmiddels wel een half knutselmuseum
Same! Een zolder volquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik heb een halve knutselwinkel gezien m'n voorraden. Waar ik amper tijd voor heb.
die mensen worden toch grof betaald om jouw hoofd beter te maken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[klacht]stomme therapeuten, ze maken mijn hoofd stuk [/klacht]
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mensen worden toch grof betaald om jouw hoofd beter te maken?
maar dan werken ze toch juist goed?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja
maar zachte heelmeesters maken stinkwonden en dit zijn bepaald geen zachte heelmeesters
Op dit moment voelt het als een vuist om mijn hart die hard knijptquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan werken ze toch juist goed?
Dat klinkt niet fijn, ik had eens een wond waar viezigheid uitgelepeld moest worden. Ze vroeg of ik een verdoving wilde, ik zei dat dat niet hoefde. Toen lag ik daar kreunend.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment voelt het als een vuist om mijn hart die hard knijpt
Moeten wij Child komen knuffelen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment voelt het als een vuist om mijn hart die hard knijpt
Graagquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moeten wij Child komen knuffelen?
Ook dat klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn, ik had eens een wond waar viezigheid uitgelepeld moest worden. Ze vroeg of ik een verdoving wilde, ik zei dat dat niet hoefde. Toen lag ik daar kreunend.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Graagmaar even hier mokken werkt ook hoor. Gewoon negeren
Liefquote:
Welke stomme talenten show is er vandaag in de aanbieding?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief
Nu even lekker koffie drinkenen bewegende beelden bekijken
Na het eten gaat de laptop dicht, stomme talentenshow op en lezenEn dan is het vanzelf weer een dag later
Ik kijk via NLZiet even naar Holland Got Talentquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke stomme talenten show is er vandaag in de aanbieding?
oh die heb ik vrijdag al gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk via NLZiet even naar Holland Got Talent
Gewoon als achtergrondgeluid bij het lezen. Vind ik gezelligKan slecht tegen stilte
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die heb ik vrijdag al gezien.
Als achtergrond is het inderdaad prima. meer ook niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me nog wel een paar dingen bedenken
Spoiler alert: alles wordt duurderquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:32 schreef Tegan het volgende:
Kak, vergeten Prinsjesdag op te zetten.
Dat bijvoorbeeldquote:
Gewoon kakzooi, dat hele Prinsjesdag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Spoiler alert: alles wordt duurder
Gelukkig heb ik m'n voorraad knutselmeuk al.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hahaha ik leef met je meequote:Op dinsdag 19 september 2023 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n voorraad knutselmeuk al.
Ik heb nog tweeënhalf lege inbouwkast en mijn schuur kan nog gemakkelijk veel in naast mijn fietsquote:
Ik moet echt een groter huisquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog tweeënhalf lege inbouwkast en mijn schuur kan nog gemakkelijk veel in naast mijn fiets
Dat dacht ik ook voor dit huis aan. Ik ben van 21m² naar 70m² gegaan. En ik heb al heel veel meer spullen, maar alsnog heel erg veel ruimtequote:
Zolang mijn salaris nog sneller stijgt dan de kosten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan nog wel even hoardenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang mijn salaris nog sneller stijgt dan de kosten.Om Daniël Koerhuis te parafraseren: kopen, kopen, kopen.
Spijtig dat jouw hart niet te koop is. Anders had ik het wel geweten.quote:
Als mijn hart te koop was, is hij dan meer of minder waard?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijtig dat jouw hart niet te koop is. Anders had ik het wel geweten.
Elke dag een beetje meer waardquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als mijn hart te koop was, is hij dan meer of minder waard?
En.
Oneindig. Zonder twijfel.quote:
Zin om je hart sneller te laten kloppen nu.quote:
correcte observatiequote:
ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgtquote:
Het was stiekem maar een gokje hoorquote:Op woensdag 20 september 2023 07:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt
ohwquote:Op woensdag 20 september 2023 07:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was stiekem maar een gokje hoor
we weten toch al dat jij de slimste hier bent. Je hoeft het niet te verbergenquote:
Hahahaha nee hoorquote:Op woensdag 20 september 2023 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we weten toch al dat jij de slimste hier bent. Je hoeft het niet te verbergen
verrek ja, het is lichtquote:Op woensdag 20 september 2023 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha nee hoor
Naja, toen ik wakker werd was het donker, nu is het licht, dus dat was de hint
ik lust wel wat in de koffiequote:
Dit.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:55 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Toe aan met een sloophamer wild om me heen slaan.
Wat gaan we slopen, kersenlipjes?quote:
Alles.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat gaan we slopen, kersenlipjes?
Dat kan ook op de vrijmibo. Als een echte Ernest Hemingwayquote:Op woensdag 20 september 2023 09:55 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Toe aan met een sloophamer wild om me heen slaan.
Die zoop veel.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ook op de vrijmibo. Als een echte Ernest Hemingway
En ging daarna wild om zich heen slaan in Sloppy Joe's met een honkbalknuppel.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! Dan moet ik ook maar soms komen
wat ga je doen vandaag?quote:Op donderdag 21 september 2023 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker
Zit nu op het station
Misschien in Zwolle koffie halen
have funquote:Op donderdag 21 september 2023 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Logeren bij een vriendin. Lekker een dagje samen knutselen
Met terugwerkende kracht nog eenquote:Op donderdag 21 september 2023 18:02 schreef Tegan het volgende:
Vandaag te druk bezig geweest om stil te staan bij de stress die ik vanmorgen had. Dus nu beetje dubbel gevoel.
*kneedkneed* en een knuffelquote:Op donderdag 21 september 2023 18:03 schreef Tegan het volgende:
Heb wel behoefte aan een nek-massage nu.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*kneedkneed* en een knuffel
Dank. Voel me al een stuk beter.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht nog eenvoor deze post.
Hoe voel jij je?quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nog een dikke knuffel
Ik heb erg veel spanning. Maandag echt starten met de traumatherapie (was eerst weken voorbereiding), en er wordt iets behandeld waar ik me zo enorm voor schaam, kan het amper in een drie-woord-zin benoemen en dat moet nu tot in de details bespreken worden. En ik ben enorm bang, dat worden drie zware uren, en nu weer waterlanders, sukkel ben ik tochquote:
Aahquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb erg veel spanning. Maandag echt starten met de traumatherapie (was eerst weken voorbereiding), en er wordt iets behandeld waar ik me zo enorm voor schaam, kan het amper in een drie-woord-zin benoemen en dat moet nu tot in de details bespreken worden. En ik ben enorm bang, dat worden drie zware uren, en nu weer waterlanders, sukkel ben ik toch
En knuffelenJaaaa
Gelukkig maar. En dan te bedenken dat je het langste deel van het weekend nog voor je hebt.quote:
Dank je welquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah. Wat vervelend dat je zo gespannen bent hierover. Rustig aan doen dit weekend, jezelf extra verwennen als je je zo voelt. En veel succes maandag, ieder stapje is winst, je kan het
.
Extra knuffel.
Poah, 3 uur langquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb erg veel spanning. Maandag echt starten met de traumatherapie (was eerst weken voorbereiding), en er wordt iets behandeld waar ik me zo enorm voor schaam, kan het amper in een drie-woord-zin benoemen en dat moet nu tot in de details bespreken worden. En ik ben enorm bang, dat worden drie zware uren, en nu weer waterlanders, sukkel ben ik toch
En knuffelenJaaaa
Dank jequote:Op zaterdag 23 september 2023 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poah, 3 uur lang
You've got this
Het leven is okquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En dan te bedenken dat je het langste deel van het weekend nog voor je hebt.
En wat ga jij doen maandag?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poah, 3 uur lang
You've got this
Work work work work. Maar eerst nog een zondag.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Work work work work. Maar eerst nog een zondag.
En jij?
Het is ok - voor nuquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kroel
Gelukkig is het leven oké
Aws, sorry voor de huidhongerquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is ok - voor nu.
Krijg spontaan huidhonger van al jouw lieve woorden.
Wat zijn de verdere plannen vanavond?
Ik begin om 7:30quote:
Je kunt ook mijn baas zeggen dat ik later kan beginnenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zal Polly Parton aanschrijven dat haar songtekst niet deugt
Dat is misschien wat realistischerquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt ook mijn baas zeggen dat ik later kan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |