Wat ben je aan het lezen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. Even pauze van mijn boek om Fok te checken en zo maar door lezen
Ik ben all inquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Sorry, ik fold, geen goeie kaarten deze reis.
Raap mij ook even opquote:Op zondag 17 september 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Moet even mezelf bijeen rapen. Moet nog verzinnen wat ik wil gaan doen...maar alles voelt stom
geweven?quote:Op zondag 17 september 2023 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier even geweven en nu echt op
Niet gesponnen wolquote:Op zondag 17 september 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wat is dat witte spul eigenlijk? Lijken wel watjes
Hoera!quote:Op maandag 18 september 2023 11:17 schreef gianni61 het volgende:
Het weekend is voorbij. Er mag weer gepost worden
Zn gangetje. typisch maandag en zo.quote:
Ah ja... wel een bijzonder regenachtige maandagquote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zn gangetje. typisch maandag en zo.
en bij u?
oh, hier is het gewoon lekker weerquote:Op maandag 18 september 2023 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja... wel een bijzonder regenachtige maandag![]()
Straks traumatherapie, geen zin. Maar nu lekker borduren en zo
Oh hier nu ook, maar vanochtend was het bar en boosquote:Op maandag 18 september 2023 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, hier is het gewoon lekker weer
beetje veel wind wel.
Hier ook ja, ook onweer enzo.quote:Op maandag 18 september 2023 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh hier nu ook, maar vanochtend was het bar en boos
Hier echt heel lang de lamp aan moeten houden want het zo bewolkt was en natquote:Op maandag 18 september 2023 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook ja, ook onweer enzo.
Hier nietsquote:Op maandag 18 september 2023 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook ja, ook onweer enzo.
Ik zat vol in een stortbui.quote:Op maandag 18 september 2023 18:42 schreef Tegan het volgende:
Ne de regenbui pas naar huis gegaan. Toch nat geworden van de bomen voor de deur.
Met jou deel ik met liefde meerquote:Op maandag 18 september 2023 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat vol in een stortbui.#gedeeldesmart
Samen ff opwarmen onder de douche dan maar?quote:
Klinkt goed. Eerst even eten welquote:Op maandag 18 september 2023 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen ff opwarmen onder de douche dan maar?
App maar als je klaar bent.quote:Op maandag 18 september 2023 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Eerst even eten wel.
Dikke knuffel, ik kan mijn best doequote:Op maandag 18 september 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
@:ChildoftheStars, kun je me weer opvrolijken?
Ik lees dit te laatquote:Op maandag 18 september 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel, ik kan mijn best doe
* ChildoftheStars maakt een kop warme thee voor je en legt een dekje op je
Ik had mezelf al opgegeven, maar toen werd ik toch wakker vanmorgen. Dus toch maar naar mijn werk gegaan.quote:
Dikke knuffelquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had mezelf al opgegeven, maar toen werd ik toch wakker vanmorgen. Dus toch maar naar mijn werk gegaan.
#thatslife
Maakt helemaal niets uit lieve Childquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel
Sorry dat ik gisteren te laat was. Traumatherapie was zwaar en toen was ik eventjes uit de lucht
Knuffelquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt helemaal niets uit lieve Child![]()
.
Ik probeer mijn eigen problemen te managen met slechte grappen.
Alles ok met jou nu?
Wij beiden in leven en aanspreekbaar, wat meer kunnen we ons wensenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel![]()
Hopelijk gaat het snel beter met je en ik wil altijd wel proberen te troosten
Hier nog steeds in leven
ik kan me nog wel een paar dingen bedenkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij beiden in leven en aanspreekbaar, wat meer kunnen we ons wensen![]()
.
Iddquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij beiden in leven en aanspreekbaar, wat meer kunnen we ons wensen![]()
.
Lekker bezigquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Idd
En nu lekker bezig en dat helpt altijd wel
wanneer heb je expositie?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Getekend en nu lekker borduren
dat moet haast welquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is inmiddels wel een half knutselmuseum
Och, ik heb een halve knutselwinkel gezien m'n voorraden. Waar ik amper tijd voor heb.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis is inmiddels wel een half knutselmuseum
Same! Een zolder volquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik heb een halve knutselwinkel gezien m'n voorraden. Waar ik amper tijd voor heb.
die mensen worden toch grof betaald om jouw hoofd beter te maken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[klacht]stomme therapeuten, ze maken mijn hoofd stuk [/klacht]
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mensen worden toch grof betaald om jouw hoofd beter te maken?
maar dan werken ze toch juist goed?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja
maar zachte heelmeesters maken stinkwonden en dit zijn bepaald geen zachte heelmeesters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |