Op dit moment voelt het als een vuist om mijn hart die hard knijptquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan werken ze toch juist goed?
Dat klinkt niet fijn, ik had eens een wond waar viezigheid uitgelepeld moest worden. Ze vroeg of ik een verdoving wilde, ik zei dat dat niet hoefde. Toen lag ik daar kreunend.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment voelt het als een vuist om mijn hart die hard knijpt
Moeten wij Child komen knuffelen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment voelt het als een vuist om mijn hart die hard knijpt
Graagquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moeten wij Child komen knuffelen?
Ook dat klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn, ik had eens een wond waar viezigheid uitgelepeld moest worden. Ze vroeg of ik een verdoving wilde, ik zei dat dat niet hoefde. Toen lag ik daar kreunend.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Graagmaar even hier mokken werkt ook hoor. Gewoon negeren
Liefquote:
Welke stomme talenten show is er vandaag in de aanbieding?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief
Nu even lekker koffie drinkenen bewegende beelden bekijken
Na het eten gaat de laptop dicht, stomme talentenshow op en lezenEn dan is het vanzelf weer een dag later
Ik kijk via NLZiet even naar Holland Got Talentquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke stomme talenten show is er vandaag in de aanbieding?
oh die heb ik vrijdag al gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk via NLZiet even naar Holland Got Talent
Gewoon als achtergrondgeluid bij het lezen. Vind ik gezelligKan slecht tegen stilte
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die heb ik vrijdag al gezien.
Als achtergrond is het inderdaad prima. meer ook niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me nog wel een paar dingen bedenken
Spoiler alert: alles wordt duurderquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:32 schreef Tegan het volgende:
Kak, vergeten Prinsjesdag op te zetten.
Dat bijvoorbeeldquote:
Gewoon kakzooi, dat hele Prinsjesdag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Spoiler alert: alles wordt duurder
Gelukkig heb ik m'n voorraad knutselmeuk al.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hahaha ik leef met je meequote:Op dinsdag 19 september 2023 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik m'n voorraad knutselmeuk al.
Ik heb nog tweeënhalf lege inbouwkast en mijn schuur kan nog gemakkelijk veel in naast mijn fietsquote:
Ik moet echt een groter huisquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog tweeënhalf lege inbouwkast en mijn schuur kan nog gemakkelijk veel in naast mijn fiets
Dat dacht ik ook voor dit huis aan. Ik ben van 21m² naar 70m² gegaan. En ik heb al heel veel meer spullen, maar alsnog heel erg veel ruimtequote:
Zolang mijn salaris nog sneller stijgt dan de kosten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan nog wel even hoardenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang mijn salaris nog sneller stijgt dan de kosten.Om Daniël Koerhuis te parafraseren: kopen, kopen, kopen.
Spijtig dat jouw hart niet te koop is. Anders had ik het wel geweten.quote:
Als mijn hart te koop was, is hij dan meer of minder waard?quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spijtig dat jouw hart niet te koop is. Anders had ik het wel geweten.
Elke dag een beetje meer waardquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als mijn hart te koop was, is hij dan meer of minder waard?
En.
Oneindig. Zonder twijfel.quote:
Zin om je hart sneller te laten kloppen nu.quote:
correcte observatiequote:
ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgtquote:
Het was stiekem maar een gokje hoorquote:Op woensdag 20 september 2023 07:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt
ohwquote:Op woensdag 20 september 2023 07:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was stiekem maar een gokje hoor
we weten toch al dat jij de slimste hier bent. Je hoeft het niet te verbergenquote:
Hahahaha nee hoorquote:Op woensdag 20 september 2023 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we weten toch al dat jij de slimste hier bent. Je hoeft het niet te verbergen
verrek ja, het is lichtquote:Op woensdag 20 september 2023 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha nee hoor
Naja, toen ik wakker werd was het donker, nu is het licht, dus dat was de hint
ik lust wel wat in de koffiequote:
Dit.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:55 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Toe aan met een sloophamer wild om me heen slaan.
Wat gaan we slopen, kersenlipjes?quote:
Alles.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat gaan we slopen, kersenlipjes?
Dat kan ook op de vrijmibo. Als een echte Ernest Hemingwayquote:Op woensdag 20 september 2023 09:55 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Toe aan met een sloophamer wild om me heen slaan.
Die zoop veel.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ook op de vrijmibo. Als een echte Ernest Hemingway
En ging daarna wild om zich heen slaan in Sloppy Joe's met een honkbalknuppel.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! Dan moet ik ook maar soms komen
wat ga je doen vandaag?quote:Op donderdag 21 september 2023 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker
Zit nu op het station
Misschien in Zwolle koffie halen
have funquote:Op donderdag 21 september 2023 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Logeren bij een vriendin. Lekker een dagje samen knutselen
Met terugwerkende kracht nog eenquote:Op donderdag 21 september 2023 18:02 schreef Tegan het volgende:
Vandaag te druk bezig geweest om stil te staan bij de stress die ik vanmorgen had. Dus nu beetje dubbel gevoel.
*kneedkneed* en een knuffelquote:Op donderdag 21 september 2023 18:03 schreef Tegan het volgende:
Heb wel behoefte aan een nek-massage nu.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*kneedkneed* en een knuffel
Dank. Voel me al een stuk beter.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht nog eenvoor deze post.
Hoe voel jij je?quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nog een dikke knuffel
Ik heb erg veel spanning. Maandag echt starten met de traumatherapie (was eerst weken voorbereiding), en er wordt iets behandeld waar ik me zo enorm voor schaam, kan het amper in een drie-woord-zin benoemen en dat moet nu tot in de details bespreken worden. En ik ben enorm bang, dat worden drie zware uren, en nu weer waterlanders, sukkel ben ik tochquote:
Aahquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb erg veel spanning. Maandag echt starten met de traumatherapie (was eerst weken voorbereiding), en er wordt iets behandeld waar ik me zo enorm voor schaam, kan het amper in een drie-woord-zin benoemen en dat moet nu tot in de details bespreken worden. En ik ben enorm bang, dat worden drie zware uren, en nu weer waterlanders, sukkel ben ik toch
En knuffelenJaaaa
Gelukkig maar. En dan te bedenken dat je het langste deel van het weekend nog voor je hebt.quote:
Dank je welquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah. Wat vervelend dat je zo gespannen bent hierover. Rustig aan doen dit weekend, jezelf extra verwennen als je je zo voelt. En veel succes maandag, ieder stapje is winst, je kan het
.
Extra knuffel.
Poah, 3 uur langquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb erg veel spanning. Maandag echt starten met de traumatherapie (was eerst weken voorbereiding), en er wordt iets behandeld waar ik me zo enorm voor schaam, kan het amper in een drie-woord-zin benoemen en dat moet nu tot in de details bespreken worden. En ik ben enorm bang, dat worden drie zware uren, en nu weer waterlanders, sukkel ben ik toch
En knuffelenJaaaa
Dank jequote:Op zaterdag 23 september 2023 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poah, 3 uur lang
You've got this
Het leven is okquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En dan te bedenken dat je het langste deel van het weekend nog voor je hebt.
En wat ga jij doen maandag?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poah, 3 uur lang
You've got this
Work work work work. Maar eerst nog een zondag.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Work work work work. Maar eerst nog een zondag.
En jij?
Het is ok - voor nuquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kroel
Gelukkig is het leven oké
Aws, sorry voor de huidhongerquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is ok - voor nu.
Krijg spontaan huidhonger van al jouw lieve woorden.
Wat zijn de verdere plannen vanavond?
Ik begin om 7:30quote:
Je kunt ook mijn baas zeggen dat ik later kan beginnenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zal Polly Parton aanschrijven dat haar songtekst niet deugt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |