Wel wat getekend en gedaan, maar niet echt iets goeds. Morgen wil ik weer even goed ervoor zitten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog mooie schilderijen gemaakt?
en beneden hangt beter?quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel wat getekend en gedaan, maar niet echt iets goeds. Morgen wil ik weer even goed ervoor zitten.
Ben nu net naar beneden gegaan, ben nogal hangerig
hoe warm is he tin het hoge noorden?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar is het het koelste in huis
Mijn telefoon beweert ook 23quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe warm is he tin het hoge noorden?
volgens mijn telefoon is het 23, maar het voelt veel warmer
ach ja, kantoor heeft airco.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn telefoon beweert ook 23
thuis heb ik het ook niet, maar daar wil ik het ook eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis niet, maar ja... een mens kan niet alles hebben
Ik vind het zonde geld. Heb gewoon een raam open, lekker frisse lucht. En ja raam dicht is koeler misschien, maar ik vind het anders helemaal zo benauwd worden met warm weer. Liever een briesjequote:Op dinsdag 12 september 2023 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thuis heb ik het ook niet, maar daar wil ik het ook eigenlijk niet.
kost veel geld, lelijke leidingen buiten over het huis.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het zonde geld. Heb gewoon een raam open, lekker frisse lucht. En ja raam dicht is koeler misschien, maar ik vind het anders helemaal zo benauwd worden met warm weer. Liever een briesje
Oh ja, dat ook nog, die leidingen. Dan zou de huurbaas het niet eens goed vinden denk ikquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kost veel geld, lelijke leidingen buiten over het huis.
En in huis wordt het koeler maar je warmt de aarde nog wat extra op
woon jij "op jezelf" eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog, die leidingen. Dan zou de huurbaas het niet eens goed vinden denk ik
En je het het niet vaak nodig. En airco is niet gezond... ach, ieder zo zijn keuzes.
Jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woon jij "op jezelf" eigenlijk?
Die aarde warmt sowieso wel op.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kost veel geld, lelijke leidingen buiten over het huis.
En in huis wordt het koeler maar je warmt de aarde nog wat extra op
door al jullie smerige aircosquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die aarde warmt sowieso wel op.
Ik schoot in de lachquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die aarde warmt sowieso wel op.
doe eens nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja![]()
(begeleid of beschermd wonen zou ik echt nooit doen. Met al het respect voor mensen die dat wel doen, maar dan zou ik er echt uitstappen. Ik heb hulpverlening, op het moment best veel, maar woon wel zelfstandig)
Ik heb geen aircoquote:Op dinsdag 12 september 2023 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door al jullie smerige aircos
gepost vanaf mijn bureau met airco
RIP aan de nabestaandenquote:
Wat een enthausiasmequote:Op dinsdag 12 september 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa en jij bent er ook weer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een enthausiasme.
AwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk enthousiast!
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een enthausiasme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel. In de Filipijnen 6 stuks (elke ruimte minimaal 1) en in Nederland 2, slaapkamer en woonkamer. Wat een genot. Je ademt pure energie als het buiten 30-44 graden is. Tweede zeer grote voordeel, eigenlijk nog groter dan koelen, is dat ze ook ontvochten. En dat is een gigantisch verschil. In Manila bij 40 plus val je met dat je buiten komt bijna om, zeer vochtig. In Dubai met 42 graden lekker gaan wandelen want knoke droge lucht. want gelegen in woestijn.quote:
Ik weet ineens waarom jouw Tinder-matches afhakenquote:Op dinsdag 12 september 2023 20:52 schreef Faxie het volgende:
Zit wel te kwijlen maar misschien ben je wel heel lelijk
zou hij daar ook elk gesprek met eenquote:Op woensdag 13 september 2023 08:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet ineens waarom jouw Tinder-matches afhaken.
Ja ik heb dat in mijn profiel staanquote:Op woensdag 13 september 2023 08:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet ineens waarom jouw Tinder-matches afhaken.
Weet iedereen gelijk waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik heb dat in mijn profiel staan
Ik denk dat hij deze afbeelding gewoon op zijn profiel heeft.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou hij daar ook elk gesprek met eenbeginnen?
quote:Op woensdag 13 september 2023 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze afbeelding gewoon op zijn profiel heeft.
[ afbeelding ]
ik zou nog wat koffie meenemen naar de hobbykamer.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een nieuwe dag
Even mijn koffie opdrinken en dan naar mijn hobbykamer
Daar staat ook een koffiezetter en een waterkokerquote:Op donderdag 14 september 2023 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou nog wat koffie meenemen naar de hobbykamer.
quote:Op donderdag 14 september 2023 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar staat ook een koffiezetter en een waterkoker
dat sowieso.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijner dan thermoskannen
Ik heb geen autoquote:Op donderdag 14 september 2023 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat sowieso.
Ik heb wel een thermosbeker voor in de auto. die is wel fijn
je zou hem ook in de bus of trein kunnen gebruikenquote:
Ik heb een Blond Amsterdam koffieding waarop staat I don't need therapy I need Coffee en dergelijke teksten. Die mok is heilig in mijn hobbykamerquote:Op donderdag 14 september 2023 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou hem ook in de bus of trein kunnen gebruiken
of zelfs als je niet onderweg bent
Als je deze erbij besteld dan ben je meteen klaar.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een Blond Amsterdam koffieding waarop staat I don't need therapy I need Coffee en dergelijke teksten. Die mok is heilig in mijn hobbykamer
Die is geniaalquote:Op donderdag 14 september 2023 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Als je deze erbij besteld dan ben je meteen klaar.
[ afbeelding ]
we zijn allemaal geniaalquote:
jij bent de geniaalstequote:
ik vond het een vrij lelijke mokquote:Op donderdag 14 september 2023 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hallo, ik kwam met die mok aanzetten
Tekst is vreselijk. Maar kleur en leuk lettertype en slechte smaakquote:Op donderdag 14 september 2023 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het een vrij lelijke mok
quote:Op donderdag 14 september 2023 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tekst is vreselijk. Maar kleur en leuk lettertype en slechte smaak
Eerlijk is eerlijk tochquote:
mijn servies is van de xenos geloof ikquote:Op donderdag 14 september 2023 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk toch
Ik heb het servies van Delfs Blond. Ik ben er trots en blij mee, maar ken genoeg mensen die het niks vinden
Die heeft ook hele leuke dingen!quote:Op donderdag 14 september 2023 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn servies is van de xenos geloof ik
ik ben al best lang niet meer bij de action geweest.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heeft ook hele leuke dingen!
Had ik eerst ook
Zelfs de Action heeft leuk spul
En tja... ik ben zo'n oud wijf die blij wordt van zulke dingen
Samequote:Op donderdag 14 september 2023 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al best lang niet meer bij de action geweest.
Xenos trouwens ook niet.
ach, een tripje naar de action kan mn portemonnee hebben.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samebeter voor mijn portemonnee
quote:Op donderdag 14 september 2023 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, een tripje naar de action kan mn portemonnee hebben.
misschien moet ik ook eens met een psych pratenquote:Op donderdag 14 september 2023 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]action doe ik als ik mezelf moet belonen van de psych
Hahaha ja want dat is heel simpelquote:Op donderdag 14 september 2023 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet ik ook eens met een psych praten
hee, ik ben een fokker. Met mensen praten in het algemeen is al lastigquote:Op donderdag 14 september 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja want dat is heel simpel
quote:Op donderdag 14 september 2023 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, ik ben een fokker. Met mensen praten in het algemeen is al lastig
Ahwquote:Op donderdag 14 september 2023 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is erquote:Op donderdag 14 september 2023 18:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig, want anders hadden wij @:gianni61 niet gekend.
Dezd formulering maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jou vinden we ook lief hoor
Ik wilde jou taggen in die foto hierboven maar ik durfde niet.quote:
Hahahaha eerder de nieuwe sukkelquote:Op donderdag 14 september 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
@:ChildoftheStars is wel het nieuwe snoepje van de SC![]()
.
Dit onschuldige maakt je alleen maar leukerquote:Op donderdag 14 september 2023 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha eerder de nieuwe sukkel
Anders was nu een kluizenaarquote:Op donderdag 14 september 2023 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig, want anders hadden wij @:gianni61 niet gekend.
Jij bent geen sukkelquote:Op donderdag 14 september 2023 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha eerder de nieuwe sukkel
En 's winters zit je boven? Is wel logisch, warme lucht stijgt, koude lucht daalt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar is het het koelste in huis
Je hebt het toch maar goed (geregeld). En zo moet dat ook. jezelf een beetje verwennen, aardig zijn voor jezelf. Hoeft ook nog eens nauwelijks of zelfs geen geld te kosten.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar staat ook een koffiezetter en een waterkoker
Mag ook op de fiets. Of op de motor. Een kameraad had vroeger een friesketel en dozen fricandellen in zijn zijspan mee. Een ander twee grote emmers zuurkoolstamppot. Heel weekend kamperen en alleen zuurkoolstamppot met fricandellen eten. En bier drinken uiteraard.quote:
Ik ben ook genitaalquote:
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
@:ChildoftheStars is wel het nieuwe snoepje van de SC![]()
.
Boven heb ik enkelglas. Dus dan zit ik wel boven, maar met een dikke trui. Dat heb ik wel over voor mijn hobbykamerquote:Op vrijdag 15 september 2023 07:56 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
En 's winters zit je boven? Is wel logisch, warme lucht stijgt, koude lucht daalt.
IK loop vanaf 23 graden met een jas aan in huis. Het stoken is erg duur geworden. Ik heb het graag aangenaam warm. Als ik lichamelijk niets hoef te doen heb ik het het liefst 26 graden. Tja, en dat is dus niet te betalen. In Azië betaal je vooral voor airco, maar dan nog maar maandelijks de helft van de rekening hier voor electriciteit. Gas hebben ze niet, men kookt op LPG gas. Fles gas voor 1-2 maanden kost 10 euro. Nou, dan weet je dat alvast voor als je erheen gaat, fles LPG op je rug.
Jazeker goed voor elkaar. En helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:04 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Je hebt het toch maar goed (geregeld). En zo moet dat ook. jezelf een beetje verwennen, aardig zijn voor jezelf. Hoeft ook nog eens nauwelijks of zelfs geen geld te kosten.
[..]
Mag ook op de fiets. Of op de motor. Een kameraad had vroeger een friesketel en dozen fricandellen in zijn zijspan mee. Een ander twee grote emmers zuurkoolstamppot. Heel weekend kamperen en alleen zuurkoolstamppot met fricandellen eten. En bier drinken uiteraard.
een advent kalender gemaakt?quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker goed voor elkaar. En helemaal mee eensik heb bijvoorbeeld een adventkalender voor dit jaar gemaakt met enkel gratis opdrachten per dat erop. Voor een gekochte kalender ben je zo tientallen euro's kwijt. En zo verder creatief zijn
Je laatste stuk klinkt echt heel erg fijn
Maar als je die zelf hebt gemaakt dan weet je de opdrachten toch al?quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jain december elke dag een leuke opdracht tot kerst
Ja, het gaat om dat ik in december elke dag wat leuks doe tot kerst. Genieten en zo.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar als je die zelf hebt gemaakt dan weet je de opdrachten toch al?
misschien maar weer een advent bierkalender bestellenquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, misschien een leuk idee voor CRE, samen een advent maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |