abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:03:38 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210610473
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ction-rebellion-xr-m

quote:
1800 burgers doen oproep voor A12 blokkade Extinction Rebellion

Ruim 1800 mensen doen vandaag een oproep in de Volkskrant om op 9 september naar de eerste dag van de nieuwe A12-blokkade van klimaatactiegroep Extinction Rebellion (XR) in Den Haag te komen.

"Vandaag doen 1841 bezorgde burgers een oproep: kom naar de A12-blokkade van Extinction Rebellion!", staat in een paginagrote advertentie in de Volkskrant. In de oproep verwijzen de burgers naar de veroordeling door de rechtbank in Den Haag van zeven klimaatactivisten vanwege opruiing begin deze maand.

Zeven klimaatactivisten riepen op sociale media andere mensen mee te doen aan de A12-blokkade van XR op 28 januari. Dat is gevaarlijk en strafbaar, stelde het OM, dat de oproepen daarom opruiing vond. In totaal stonden acht klimaatactivisten terecht. Een verdachte is vrijgesproken. Vijf van hen kregen een taakstraf van 30 uur, de andere twee kregen een taakstraf van 60 uur.

XR liet na de uitspraak van de rechter meteen weten in hoger beroep te gaan. "Deze uitspraak is een ondermijning van de democratische rechtstaat", zei advocaat Willem Jebbink.

Elke dag demonstreren
Klimaatactivisten van XR dreigen vanaf 9 september elke dag de A12 in Den Haag te blokkeren. De klimaatactiegroep stelt pas te stoppen met de blokkades als de overheid alle subsidies aan de fossiele industrie afschaft.

Extinction Rebellion heeft de Utrechtsebaan op de A12 al zeven keer eerder geblokkeerd. XR wijst erop dat Nederland al meer dan tien jaar geleden beloofde om uiterlijk in 2020 subsidies stop te zetten die schade aan het milieu opleveren. "Zolang het kabinet weigert te luisteren, zijn we gedwongen actie te voeren", zei Amber Daal van Extinction Rebellion eerder.

elke dag vanaf 9 september.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210610515
Totdat er iemand ze aanrijdt en shit hits the fan. En dan in de huilie huilie modus natuurlijk. Nog meer ophef. Zo voorspelbaar.
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:10:32 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210610517
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:02 schreef Perrin het volgende:
De politie heeft blijkbaar wat moeite met haar onpartijdigheid.
En daar zijn ze ook open over.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210610524
Die Amber Daal is dus ook iemand die van protesteren haar werk heeft gemaakt. Stel dat de overheid alle eisen inwilligt. Heft XR zichzelf dan op?

Ik gok dat ze dat dus niet doen en gewoon weer een ander onderwerp zoeken. Het gaat ze meer om het protesteren en schoppen tegen de maatschappij dan tot een oplossing te komen.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_210610566
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:12 schreef recursief het volgende:

[..]
Veilig thuis er voor meldingen van huiselijk geweld en mishandeling. Ik vind het wel heel bijzonder om dit daaronder te laten vallen.

Is hier ook melding van gemaakt?
[ afbeelding ]
Nee, maar toen hadden de ouders eerst met een paar dozijn trekkers de snelweg geblokkeerd, dus toen waren de kindjes wel veilig.

Maar goed, we weten allemaal dat de politie gewoon te laf is om die snelwegblokkades aan te pakken, vanwege het materieel dat tegen ze ingezet kan worden.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:22:12 #6
3542 Gia
User under construction
pi_210610587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 09:19 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Als mensen echt kinderachtig willen doen dan kunnen ze ook meldingen maken voor deze kinderen...
Tractors op een veld met een groepje moeders dat op de kleintjes let.
Wow, erg zeg!
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:24:58 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210610602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Wow, erg zeg!
Dat zeg ik toch, zou kinderachtig zijn als mensen Veilig Thuis zouden gaan benaderen voor kinderen van mensen die andere mensen zouden haten omdat ze aan het andere kant van het politieke spectrum staan.
pi_210610614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Wow, erg zeg!
Maar deze hoor ik je niet over?
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:02 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210610634
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:02 schreef Perrin het volgende:
De politie heeft blijkbaar wat moeite met haar onpartijdigheid.
Bron? Want nergens lees ik dat de politie bij demonstraties waar kinderen "misbruikt" worden een onderscheid maakt? Oftewel ga ik ervanuit dat ze bij boeren of corona demonstraties ook de kinderen hebben aangemeld bij "veilig thuis", dus dan is het "veilig thuis" die partijdig is en de ene demonstratie een groter recht vindt dan de ander. En daar sta ik ook niet van te kijken als je leest hoe ziekelijk overtuigt de linksmens is van hun "gelijk".

Tijd dat ze veilig thuis eens flink onder de loep gaan nemen en de linkse invloeden in dat groepje eens flink gaan aanpakken, zo'n partij dient onpartijdig te zijn en het belang van een kind altijd op n te zetten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:29:55 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210610639
Ik ben benieuwd hoe lang het vandaag gaat duren maar ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:32:19 #11
3542 Gia
User under construction
pi_210610665
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar deze hoor ik je niet over?
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik nogal een verschil. Een veld met stilstaande trekkers met erachter een groepje moeders dat wat kleuters in de gaten houdt, of een stel kinderen op een oplegger op de snelweg. De locatie is ook erg verschillend, snelweg - weiland.
pi_210610687
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:32 schreef Gia het volgende:

[..]
Vind ik nogal een verschil. Een veld met stilstaande trekkers met erachter een groepje moeders dat wat kleuters in de gaten houdt, of een stel kinderen op een oplegger op de snelweg. De locatie is ook erg verschillend, snelweg - weiland.
#veiligthuis
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210610704
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:34 schreef capricia het volgende:

[..]
#veiligthuis
[ twitter ]
Je ziet toch overduidelijk een weiland tussen de twee weghelften inliggen??!?!?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210610719
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je ziet toch overduidelijk een weiland tussen de twee weghelften inliggen??!?!?
_O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:39:38 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210610736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:28 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Bron? Want nergens lees ik dat de politie bij demonstraties waar kinderen "misbruikt" worden een onderscheid maakt? Oftewel ga ik ervanuit dat ze bij boeren of corona demonstraties ook de kinderen hebben aangemeld bij "veilig thuis", dus dan is het "veilig thuis" die partijdig is en de ene demonstratie een groter recht vindt dan de ander. En daar sta ik ook niet van te kijken als je leest hoe ziekelijk overtuigt de linksmens is van hun "gelijk".

Tijd dat ze veilig thuis eens flink onder de loep gaan nemen en de linkse invloeden in dat groepje eens flink gaan aanpakken, zo'n partij dient onpartijdig te zijn en het belang van een kind altijd op n te zetten.
Nee, mafkees. Ze hebben die kinderen daar toen niet aangemeld. En ook de blokkeerboeren niet massaal gearresteerd.

https://nos.nl/artikel/24(...)deren-a12-activisten

Onpartijdigheid betekent geen partij kiezen. Dat doet de politie wel door in vergelijkbare gevallen totaal verschillend te handelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210610737
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:37 schreef capricia het volgende:

[..]
_O-
Wat hebben de boeren te maken met beroeps protesteerders? Die boeren kwamen op voor hun gezin en dit was eenmalig. Die "moeder" gaat iedere week naar een andere demonstratie en heeft daar haar werk van gemaakt.

Misschien dan maar een melding doen bij de arbeidsinspectie voor kinderarbeid.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:39:59 #17
3542 Gia
User under construction
pi_210610739
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:34 schreef capricia het volgende:

[..]
#veiligthuis
[ twitter ]
Weet je, mij boeit het niet; zijn hun kinderen. Als die ouders denken dat het goed is voor hun welbevinden om 1x in de week door de politie opgepakt te worden samen met je moeder, dan moeten zij dat lekker zelf weten. Dat de politie er een melding van doet bij Veilig Thuis, is m.i. terecht. Dat die er niets mee doen, begrijp ik ergens wel.
pi_210610756
#veiligthuis
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210610760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Weet je, mij boeit het niet; zijn hun kinderen. Als die ouders denken dat het goed is voor hun welbevinden om 1x in de week door de politie opgepakt te worden samen met je moeder, dan moeten zij dat lekker zelf weten. Dat de politie er een melding van doet bij Veilig Thuis, is m.i. terecht. Dat die er niets mee doen, begrijp ik ergens wel.
Ik heb ook moeders gezien die met hun baby demonstraties liepen. Die moeder liep gewoon met dat kind door alles wat werd gegooid door de tegenpartij.

Dan denk ik ook "dat je wilt demonstreren, okee, maar zoek een oppas."

Als die baby iets tegen het hoofdje krijgt is het huilen met de pet op.
  dinsdag 12 september 2023 @ 10:43:27 #20
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210610763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:39 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Wat hebben de boeren te maken met beroeps protesteerders? Die boeren kwamen op voor hun gezin en dit was eenmalig. Die "moeder" gaat iedere week naar een andere demonstratie en heeft daar haar werk van gemaakt.

Misschien dan maar een melding doen bij de arbeidsinspectie voor kinderarbeid.
Die boeren protesten waren ook niet eenmalig en daar heb je ook figuren die erop af komen die constant demonstreren voor verschillende zaken. Net alsof die XR demonstranten dan niet voor hun gezin opkomen juist. Dat is ook precies hun punt.
pi_210610767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nee, mafkees. Ze hebben die kinderen daar toen niet aangemeld. En ook de blokkeerboeren niet massaal gearresteerd.

https://nos.nl/artikel/24(...)deren-a12-activisten

Onpartijdigheid betekent geen partij kiezen. Dat doet de politie wel door in vergelijkbare gevallen totaal verschillend te handelen.
En nog lees ik nergens dat bij de boerenprotesten en de coronademonstraties dat de politie geen kinderen heeft aangemeld mafkees? Ik kan me zelfs nog wel wat hysterie herinneren van veel (zelfs internationale clubjes) bij de anti kozp acties waar kinderen bij stonden verkleed als zwarte Piet? Waar is die ophef nu eigenlijk?

Het is algemeen bekend welke club teert op dubbele standaarden, zonder dubbele standaarden hadden ze er geen. Doe jij eerst maar eens navraag bij de politie en vraag je maar eens waarom ze deze kinderen hebben aangesteld, wat de zeer gekleurde media meldt neem ik met een korrel zout.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210610771
Mensen die het demonstratierecht van minderjarigen willen inperken. :+
Scholieren mogen ook niet meer demonstreren?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210610778
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:44 schreef capricia het volgende:
Niet inperken, maar zorg ervoor dat je kind veilig is.
pi_210610783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:46 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Dat zijn ze straks ook niet als de waterspiegel stijgt :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210610786
"jA mAaR dE bOeReN"

:') :')
pi_210610788
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:44 schreef capricia het volgende:
Ligt er natuurlijk aan waarvoor he, sluiten die demonstraties aan bij linkse meningen dan natuurlijk wel, sluiten die demonstraties aan bij rechtse meningen dan natuurlijk niet. Toch al genoeg artikelen over geweest in het verleden waarbij leraren en ouders dubbele standaarden hanteerden zodra het een protest was wat niet in hun straatje paste.
pi_210610794
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:46 schreef Pheno het volgende:

[..]
Dat zijn ze straks ook niet als de waterspiegel stijgt :+
Dan nog, wat is er mis mee om je kind zijn of haar eigen mening te laten ontwikkelen totdat hij of zijn groot genoeg is om er zelf iets mee te gaan doen.?

Je kind is niet je evenbeeld. Het is een individu.
pi_210610797
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:47 schreef Regilio_ het volgende:
"jA mAaR dE bOeReN"

:') :')
Die waren net zo extreem bezig. Ook zij haalden het nieuws met hun achterlijk push-gedrag.
pi_210610798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:46 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Je bent de scholierenprotesten vergeten?
Zomaar een voorbeeldje:

https://www.dumpert.nl/item/33029_59a53398

#veiligthuis
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210610800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 10:48 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Dan nog, wat is er mis mee om je kind zijn of haar eigen mening te laten ontwikkelen totdat hij of zijn groot genoeg is om er zelf iets mee te gaan doen.?

Je kind is niet je evenbeeld. Het is een individu.
nee hoor, tegenwoordig is het een object om likes te genereren op social media.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')