abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210624005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:15 schreef oheng het volgende:

[..]
Officiele russische bronnen melden dat beide schepen gerepareerd gaan worden.

Oftewel: die zijn total loss.
Zelfs als het waar is, hoe te repareren als ze beiden in kapotgeschoten dry docks liggen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210624006
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210624036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
GVD mijn koffie (8>
pi_210624052
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210624109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:25 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
En nu?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 13 september 2023 @ 15:46:52 #285
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210624122
Russian authorities confirm the Minsk landing ship and and Rostov-on-Don submarine were "completely destroyed" in last nights attack on the RusNavy base in occupied Sevastopol, Crimea, Ukraine. In addition, the city of Sevastopol devolved into complete chaos last night resulting in the friendly-fire deaths of local police and military personnel.

<<Two ships have been lost forever, many dead and fire on their own. What really happened at night in Sevastopol?

We learned about the consequences of the enemy's attack on the Sevmorzavod (dry dock/shipyard) in Sevastopol tonight. Sources in the Black Sea Fleet, in the General Staff and in the Sevastopol government told us the following:

First, unfortunately, as a result of the missile strike, 11 people were killed - factory workers and the military. 31 people, according to the latest data, were injured.

Secondly, the missiles completely destroyed two of our vessels – the large landing ship Minsk and the submarine Rostov-on-Don. Both vessels that were here for repair are not subject to restoration. In addition, two more vessels have been damaged at the Sevmorzavod, and it may be possible to restore them. The interlocutors refused to say the names of these ships, "so that the enemy would not receive valuable information about the result of his terrorist attack."

Thirdly, according to updated data, eight enemy missiles and two naval drones were fired at Sevastopol. The drones were destroyed, and only two of the missiles were shot down, so the damage from the impact is so serious. Sevastopol Governor Mikhail Razvozhaev has already demanded to strengthen the city's air defense.

By the way, we wrote a week ago that the shelling of Sevastopol would be intensified, the head of the city also knew about this. And he "does not understand how it was possible not to strengthen the defense of the city, despite all the warnings."

Fourthly, due to a missile strike at night, a panic began in Sevastopol. The police received information that saboteurs were operating in the city, and sent several outfits to search for them. One of them mistook an armed military patrol for saboteurs and opened fire on his own. As a result of the shootout, four people were killed - three soldiers and one policeman.">>

Images below of fire in Sevastopol and current NASA FIRMS satellite imagery of the fires there.
twitter
pi_210624127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:59 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210624131
quote:
5s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En nu?
Ach, roebels weer gestort.
Beetje tweets posten van een alt right blogger over zijn lhgbti haat en voila, geld weer verdiend *O*
  woensdag 13 september 2023 @ 15:50:07 #288
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210624138
quote:
[ twitter ]
Dom tankie, die in de kelder van z'n moeders huis woont. Die voor de oorlog nog anti-putin was, tot die ontdekte dat pro-putin zijn lucratiever was.

En "onafhankelijke denkers" zoals jij vreten het op, is het niet :)
pi_210624144
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dom tankie, die in de kelder van z'n moeders huis woont. Die voor de oorlog nog anti-putin was, tot die ontdekte dat pro-putin zijn lucratiever was.

En "onafhankelijke denkers" zoals jij vreten het op, is het niet :)
Kritiekloos 😱
  woensdag 13 september 2023 @ 16:01:14 #290
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210624232
quote:
5s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En nu?
Nu niks? Dat ze transgender is weet iedereen en is verder ook geen geheim.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210624328
quote:
84s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nu niks? Dat ze transgender is weet iedereen en is verder ook geen geheim.
Inderdaad is toch al lang bekent dat ze transgender is. Ze heeft er zelfs meerdere tweets over geplaats en over hoe ze in Oekraïne naar haar kijken. Ik snap die ophef ook niet echt.
  woensdag 13 september 2023 @ 16:14:41 #292
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_210624336
Sarah is okay olé.
Ik ga naar huis.
pi_210624342
quote:
[ twitter ]
Dit is eerder een beschrijving die bij Poetin past.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel apart dat er volk blijft dat in Oekraïne alleen maar kwaad ziet, ondanks dat de Russen nog veel ergere dingen doen.
pi_210624354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:14 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Inderdaad is toch al lang bekent dat ze transgender is. Ze heeft er zelfs meerdere tweets over geplaats en over hoe ze in Oekraïne naar haar kijken. Ik snap die ophef ook niet echt.
Het doel is om het anti oekrainische sentiment harder aan te wakkeren onder de republikeinen (wie nu net samen met de democraten een nieuwe wet rondom veiligheid in de zwarte zee hebben gemaakt en door het huis geloosd). Men hoopt met dit soort tweets, dat republikeinen gaan denken: hey transgenders zijn slecht dus oekraine heeft een transgender dus oekraine is slecht. rusland goed want die vecht tegen transgenders.
pi_210624363
Putin is stiekem zelf een transgender met zijn hoge hakken ^p^
pi_210624369
Nu maar bij ramen uit de buurt blijven 😱
  Forum Admin woensdag 13 september 2023 @ 16:22:15 #298
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210624393
Ik word wel erg moe van dat nazi gezwam elke keer. Ja nazi bad. Dus alles wat ik niet tof vind geef ik gewoon de nazi tag. Want dan is het ook bad.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210624432
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:16 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Het doel is om het anti oekrainische sentiment harder aan te wakkeren onder de republikeinen (wie nu net samen met de democraten een nieuwe wet rondom veiligheid in de zwarte zee hebben gemaakt en door het huis geloosd). Men hoopt met dit soort tweets, dat republikeinen gaan denken: hey transgenders zijn slecht dus oekraine heeft een transgender dus oekraine is slecht. rusland goed want die vecht tegen transgenders.
Dit ligt niet zover van de waarheid af denk ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 13 september 2023 @ 16:27:57 #300
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210624434
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:42 schreef oheng het volgende:

[..]
De russen zullen Sevastopol nooit opgeven, maar ze moeten nu continue hun schepen heen en weer bewegen. En reparaties zijn onmogelijk geworden: ieder schip dat stil ligt wordt geraakt.

Strategisch gezien hebben ze de slag om de Zwarte Zee verloren, ergens vorig jaar al.

Ah, heerlijk dit soort dilemma's. :7
Ik kan niet wachten op het volgende filmpje van William Spaniel :9

https://www.youtube.com/@Gametheory101/videos
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210624487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word wel erg moe van dat nazi gezwam elke keer. Ja nazi bad. Dus alles wat ik niet tof vind geef ik gewoon de nazi tag. Want dan is het ook bad.
Je hadd het idee, dat de slogan oekraine zijn nazi's om een andere reden is bedacht? Het was puur om in het Westen steun te krijgen.

Maar dit wil niet zeggen dat sommige stromingen geen nazi ideologie hebben hier in het westen. Veel is gebaseerd op de nazi filosoof Carl Schmitt; en vooral het anti westers liberalisme, deze ideeen vinden veel oorsprong terug in zijn denken. De hele filosofie van Dogin, is op deze man gebasseerd. Als je zijn standpunten leest, zie veel terug bij de ideeen van altright in europa: orban, Baudet, Le penn (jonge, de oude) etc.
  Forum Admin woensdag 13 september 2023 @ 16:40:42 #302
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210624558
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:33 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Je hadd het idee, dat de slogan oekraine zijn nazi's om een andere reden is bedacht? Het was puur om in het Westen steun te krijgen.

Maar dit wil niet zeggen dat sommige stromingen geen nazi ideologie hebben hier in het westen. Veel is gebaseerd op de nazi filosoof Carl Schmitt; en vooral het anti westers liberalisme, deze ideeen vinden veel oorsprong terug in zijn denken. De hele filosofie van Dogin, is op deze man gebasseerd. Als je zijn standpunten leest, zie veel terug bij de ideeen van altright in europa: orban, Baudet, Le penn (jonge, de oude) etc.
Nee, zeker niet. Ik weet dat dat vanuit het Kremlin komt om hier tractie tegen de oorlog te genereren. Ik doelde alleen op de tweet van die gast die dat dus ook doet.

Van Dogin wist ik niet, dat is goed leesvoer. Dank je
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')