abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210623387
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:04 schreef Slayage het volgende:

[..]
How about een stapje verder en de Krim Oekrane opgeven :9
pi_210623402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:04 schreef Slayage het volgende:

[..]
How about een stapje verder en het Krim opgeven :9
Zonder de haven van Sevastopel is de Krim niet belangrijk voor de Russen.
pi_210623420
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:53 schreef ExTec het volgende:
Dit doet ook de ronde, een starlink outage.... precies in dezelfde periode dat rus haven geraakt werdt. Als dit geen toeval blijkt is elmo toast.

[ twitter ]

Duidelijker:

[ afbeelding ]
Wat is de suggestie, dat dit adhv het opmerken door Rusland van de maritieme drones die er ook zouden zijn geweest is gebeurd? Neem aan dat niks daarvan meer werkt via starlink waar Musk invloed op heeft en de Stormshadows uiteraard sowieso niet beinvloed daardoor.
  woensdag 13 september 2023 @ 14:11:48 #254
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210623444
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:07 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat is de suggestie, dat dit adhv het opmerken door Rusland van de maritieme drones die er ook zouden zijn geweest is gebeurd?
Dat zal gedacht worden idd.

Wel zeer toevallig dat het samenviel met de aanval op de rus haven. Die aanval die volgens elmo nucleair wapengekletter zou veroorzaken, weetjewel. Alsof de duvel er mee speelt is elmo now left holding his dick.

Nu heeft oekraine starlink (starshield) die hij niet uit mag zetten, maar een verdomd handige manier daar om heen is het gewoon globaal uitzetten,

En dan zeggen dat het een storing was.
pi_210623451
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:02 schreef Aether het volgende:

[..]
Izmail ligt tegen de Roemeense grens, dus de kans is zeer groot dat zo'n drone mist en in Roemeni terecht komt.
inmiddels gegoogeld, is idd derde drone:

quote:
Als het inderdaad gaat om dronewrakstukken, zou het de derde keer deze maand zijn dat puin van een Russische drone in Navo- en EU-land Roemeni is neergekomen. Afgelopen week werden tweemaal onderdelen van Russische drones gevonden bij Plauru, eveneens na drone-aanvallen op de Oekraense havenstad Izmajil.
Bron volkskrant
pi_210623471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Heen en weer bewegen gaat ook niet helpen.

En alvast voor 2024:

Noorwegen maakt de Penguin ASW raket. En die is certified voor hun F16's. En Noorwegen doneert een aantal F16's aan Oekrane. Is de radardekking westelijk van de Krim weg of zwaar verminderd moeten Russische schepen daar niet gaan varen. Anders worden ze uit het water geschoten.
Het is wel zo dat Oekraine gekozen heeft voor 2 stilstaande schepen.
Maar, het kan ook zijn dat Oekraine voor deze doelwitten koos om 2 droogdokken onbruikbaar te maken.

In Sevastopol heeft rusland nog maar 4 droogdokken beschikbaar. (In het noordwesten is er nog een droogdok)
  Forum Admin woensdag 13 september 2023 @ 14:15:26 #257
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210623472
Hier in de buurt is het ook weer genieten ivm herdenking market garden. Laagvliegende props _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210623476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Hier in de buurt is het ook weer genieten ivm herdenking market garden. Laagvliegende props _O_
Ah dat hoorde ik dus :D
pi_210623505
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Ah. Ik zag ze hier ook ja
pi_210623514
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:11 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat zal gedacht worden idd.

Wel zeer toevallig dat het samenviel met de aanval op de rus haven. Die aanval die volgens elmo nucleair wapengekletter zou veroorzaken, weetjewel. Alsof de duvel er mee speelt is elmo now left holding his dick.

Nu heeft oekraine starlink (starshield) die hij niet uit mag zetten, maar een verdomd handige manier daar om heen is het gewoon globaal uitzetten,

En dan zeggen dat het een storing was.
Lijkt me sterk dat hij doorgaat met spelletjes spelen als de Amerikaanse regering in z'n nek zit nu. Hij heeft daar toch net iets meer te verliezen.
pi_210623516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:27 schreef Slayage het volgende:

[..]
Laatst had je dat nieuwsbericht dat de Oekraners raketten uit de lucht hadden geschoten die de Russen hadden afgeschoten op vrachtschepen. Daarnaast had ook die ka52 die dat Turkse schip ging enteren, dus een schip is niet perse nodig om de graanvracht tegen te houden.
Een ka52 is een aanvalshelicopter, meer dan de beide piloten past daar niet in. Volgens mij was het zo'n ding:

pi_210623606
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:21 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Een ka52 is een aanvalshelicopter, meer dan de beide piloten past daar niet in. Volgens mij was het zo'n ding:

[ afbeelding ]
Dan was het andere model :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210623667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:15 schreef oheng het volgende:

[..]
Het is wel zo dat Oekraine gekozen heeft voor 2 stilstaande schepen.
Maar, het kan ook zijn dat Oekraine voor deze doelwitten koos om 2 droogdokken onbruikbaar te maken.

In Sevastopol heeft rusland nog maar 4 droogdokken beschikbaar. (In het noordwesten is er nog een droogdok)
Ik denk ook dat die dry docks het voornaamste doelwit waren, dat landingsschip en die kilo class sub zijn mooi meegenomen en bemoeilijken reparaties aan die docks. Schepen hebben bijzonder veel onderhoud nodig, en gezien de corruptie daar zou het me niks verbazen dat die schepen ng meer onderhoud nodig hebben vergeleken met NAVO marineschepen. Dit gaat op de lange termijn de Russische marine veel pijn doen, zeker als Oekrane meer docks en onderhoudsinstallaties weet te raken.

Dus ik zeg: fire away :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 13 september 2023 @ 14:42:05 #264
6484 ExTec
pi_210623674
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:21 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met een helikopter alleen ga je geen schip enteren. Als je pech hebt zit er beveiliging op het schip, of een triggerhappy joker die ff z'n magazijn leegt op je, en dan ben je weg.
pi_210623694
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
En dat tegen een land dat amper een noemenswaardige marine heeft/had _O_
Ja ik snap dan ook niet waarom de Russen heel de tijd op roepen tot escalatie richting de Navo. De Usaf alleen kan die hele bende in 48 uur oprollen.

Een handvol stormshadows is al een probleem laat staan wanneer ze dit soort dingen om hun oren krijgen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rapid_Dragon_(missile_system)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210623718
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja ik snap dan ook niet waarom de Russen heel de tijd op roepen tot escalatie richting de Navo. De Usaf alleen kan die hele bende in 48 uur oprollen.

Een handvol stormshadows is al een probleem laat staan wanneer ze dit soort dingen om hun oren krijgen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rapid_Dragon_(missile_system)
Een Shock and Awe achtige campaign op belangrijke strategische Russische doelen n Oekrane en ze ze zijn idd binnen 48 uur volledig klaar.
pi_210623758
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gebeurt dat?
Het zou mij niks verbazen overigens hoor.
Ik denk het niet.
Er vechten ongeveer 1000 Georgirs en 500 Azerbeidzjanen mee in Oekrane.

Als ze actief gaan werven kunnen ze zo 100.000 soldaten optrommelen.
pi_210623793
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210623802
Musk die Starlink (weer?)uitschakelt voor de Russen

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210623807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:59 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Moest hardop lachen :D
Moraal van het verhaal: ga nuchter naar de bagage afhandeling :7
pi_210623840
Middelvinger naar een foto van hem op z'n kant op de grond. Dat wordt een flinke raket richting die plek vannacht ben ik bang.

twitter
pi_210623870
Russia destroys 280,000 tonnes of Ukrainian grain after leaving Grain Initiative
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/09/13/7419643/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210623882
Ukrainian pilots could be flying F-16s in three months, Air National Guard head says
https://apnews.com/articl(...)daec8b551d3628b20483
pi_210623886
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:59 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Officiele russische bronnen melden dat beide schepen gerepareerd gaan worden.

Oftewel: die zijn total loss.
pi_210623896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
Middelvinger naar een foto van hem op z'n kant op de grond. Dat wordt een flinke raket richting die plek vannacht ben ik bang.

[ twitter ]
Het is een olieplatform. Geen school, winkel of woning. Cultureel is het ook niet relevant. Dus ik vermoed niet dat het waardevol genoeg is om een raket op af te schieten.

Genocide en terreur plegen doe je door je doelen bewust uit te kiezen.
pi_210623904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:16 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Het is een olieplatform. Geen school, winkel of woning. Cultureel is het ook niet relevant. Dus ik vermoed niet dat het waardevol genoeg is om een raket op af te schieten.

Genocide en terreur plegen doe je door je doelen bewust uit te kiezen.
Het zou wel typisch een russische reactie wezen:

"Als wij de Zwarte Zee niet kunnen hebben, dan kan niemand het hebben."

Om vervolgens de bevrijde olieplatformen in de fik te schieten.
pi_210623969
twitter
pi_210623990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:09 schreef 3rr0r het volgende:

[ twitter ]
Alle White Star rations geplunderd -O-
pi_210624005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:15 schreef oheng het volgende:

[..]
Officiele russische bronnen melden dat beide schepen gerepareerd gaan worden.

Oftewel: die zijn total loss.
Zelfs als het waar is, hoe te repareren als ze beiden in kapotgeschoten dry docks liggen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210624006
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210624036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
GVD mijn koffie (8>
pi_210624052
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
pi_210624109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:25 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
En nu?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 13 september 2023 @ 15:46:52 #285
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210624122
Russian authorities confirm the Minsk landing ship and and Rostov-on-Don submarine were "completely destroyed" in last nights attack on the RusNavy base in occupied Sevastopol, Crimea, Ukraine. In addition, the city of Sevastopol devolved into complete chaos last night resulting in the friendly-fire deaths of local police and military personnel.

<<Two ships have been lost forever, many dead and fire on their own. What really happened at night in Sevastopol?

We learned about the consequences of the enemy's attack on the Sevmorzavod (dry dock/shipyard) in Sevastopol tonight. Sources in the Black Sea Fleet, in the General Staff and in the Sevastopol government told us the following:

First, unfortunately, as a result of the missile strike, 11 people were killed - factory workers and the military. 31 people, according to the latest data, were injured.

Secondly, the missiles completely destroyed two of our vessels – the large landing ship Minsk and the submarine Rostov-on-Don. Both vessels that were here for repair are not subject to restoration. In addition, two more vessels have been damaged at the Sevmorzavod, and it may be possible to restore them. The interlocutors refused to say the names of these ships, "so that the enemy would not receive valuable information about the result of his terrorist attack."

Thirdly, according to updated data, eight enemy missiles and two naval drones were fired at Sevastopol. The drones were destroyed, and only two of the missiles were shot down, so the damage from the impact is so serious. Sevastopol Governor Mikhail Razvozhaev has already demanded to strengthen the city's air defense.

By the way, we wrote a week ago that the shelling of Sevastopol would be intensified, the head of the city also knew about this. And he "does not understand how it was possible not to strengthen the defense of the city, despite all the warnings."

Fourthly, due to a missile strike at night, a panic began in Sevastopol. The police received information that saboteurs were operating in the city, and sent several outfits to search for them. One of them mistook an armed military patrol for saboteurs and opened fire on his own. As a result of the shootout, four people were killed - three soldiers and one policeman.">>

Images below of fire in Sevastopol and current NASA FIRMS satellite imagery of the fires there.
twitter
pi_210624127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 14:59 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210624131
quote:
5s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En nu?
Ach, roebels weer gestort.
Beetje tweets posten van een alt right blogger over zijn lhgbti haat en voila, geld weer verdiend *O*
  woensdag 13 september 2023 @ 15:50:07 #288
6484 ExTec
pi_210624138
quote:
[ twitter ]
Dom tankie, die in de kelder van z'n moeders huis woont. Die voor de oorlog nog anti-putin was, tot die ontdekte dat pro-putin zijn lucratiever was.

En "onafhankelijke denkers" zoals jij vreten het op, is het niet :)
pi_210624144
quote:
10s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dom tankie, die in de kelder van z'n moeders huis woont. Die voor de oorlog nog anti-putin was, tot die ontdekte dat pro-putin zijn lucratiever was.

En "onafhankelijke denkers" zoals jij vreten het op, is het niet :)
Kritiekloos 😱
  woensdag 13 september 2023 @ 16:01:14 #290
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210624232
quote:
5s.gif Op woensdag 13 september 2023 15:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En nu?
Nu niks? Dat ze transgender is weet iedereen en is verder ook geen geheim.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210624328
quote:
84s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nu niks? Dat ze transgender is weet iedereen en is verder ook geen geheim.
Inderdaad is toch al lang bekent dat ze transgender is. Ze heeft er zelfs meerdere tweets over geplaats en over hoe ze in Oekrane naar haar kijken. Ik snap die ophef ook niet echt.
  woensdag 13 september 2023 @ 16:14:41 #292
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_210624336
Sarah is okay ol.
Ik ga naar huis.
pi_210624342
quote:
[ twitter ]
Dit is eerder een beschrijving die bij Poetin past.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel apart dat er volk blijft dat in Oekrane alleen maar kwaad ziet, ondanks dat de Russen nog veel ergere dingen doen.
pi_210624354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:14 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Inderdaad is toch al lang bekent dat ze transgender is. Ze heeft er zelfs meerdere tweets over geplaats en over hoe ze in Oekrane naar haar kijken. Ik snap die ophef ook niet echt.
Het doel is om het anti oekrainische sentiment harder aan te wakkeren onder de republikeinen (wie nu net samen met de democraten een nieuwe wet rondom veiligheid in de zwarte zee hebben gemaakt en door het huis geloosd). Men hoopt met dit soort tweets, dat republikeinen gaan denken: hey transgenders zijn slecht dus oekraine heeft een transgender dus oekraine is slecht. rusland goed want die vecht tegen transgenders.
pi_210624363
Putin is stiekem zelf een transgender met zijn hoge hakken ^p^
pi_210624369
Nu maar bij ramen uit de buurt blijven 😱
  Forum Admin woensdag 13 september 2023 @ 16:22:15 #298
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210624393
Ik word wel erg moe van dat nazi gezwam elke keer. Ja nazi bad. Dus alles wat ik niet tof vind geef ik gewoon de nazi tag. Want dan is het ook bad.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210624432
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:16 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Het doel is om het anti oekrainische sentiment harder aan te wakkeren onder de republikeinen (wie nu net samen met de democraten een nieuwe wet rondom veiligheid in de zwarte zee hebben gemaakt en door het huis geloosd). Men hoopt met dit soort tweets, dat republikeinen gaan denken: hey transgenders zijn slecht dus oekraine heeft een transgender dus oekraine is slecht. rusland goed want die vecht tegen transgenders.
Dit ligt niet zover van de waarheid af denk ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 13 september 2023 @ 16:27:57 #300
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210624434
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:42 schreef oheng het volgende:

[..]
De russen zullen Sevastopol nooit opgeven, maar ze moeten nu continue hun schepen heen en weer bewegen. En reparaties zijn onmogelijk geworden: ieder schip dat stil ligt wordt geraakt.

Strategisch gezien hebben ze de slag om de Zwarte Zee verloren, ergens vorig jaar al.

Ah, heerlijk dit soort dilemma's. :7
Ik kan niet wachten op het volgende filmpje van William Spaniel :9

https://www.youtube.com/@Gametheory101/videos
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')