abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210621991
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 13 september 2023 @ 11:56:11 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210622004
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:50 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dus Musk zit wel actief de Oekraeners te saboteren? :%
Volgens het bericht vanuit Starlink is het een storing. Maar de timing is nogal "toevallig".

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 13 september 2023 @ 11:56:20 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210622007
quote:
11s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Was er maar een plek om dit type drone eens grondig te testen. c_/
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210622021
quote:
84s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Volgens het bericht vanuit Starlink is het een storing. Maar de timing is nogal "toevallig".

[ twitter ]
En dan toch nog een landingsschip en een duikboot weten te slopen _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 13 september 2023 @ 11:59:27 #205
38496 Perrin
pi_210622031
De bingo-kaart raakt weer wat voller.
  woensdag 13 september 2023 @ 11:59:40 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210622034
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dan toch nog een landingsschip en een duikboot weten te slopen _O_
Ja :D ^O^
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210622035
Hoogmoed komt voor de val. De Russen dachten echt dat de Oekraners nooit deze haven zouden bombarderen waardoor ze dus al hun onderhoud voor de zwarte zee vloot in Sebastopol deden. Ze hebben die ene staatsloterij spotje gemist over kansen spreiden :P

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 13 september 2023 @ 12:00:14 #208
38496 Perrin
pi_210622041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:59 schreef Slayage het volgende:
Hoogmoed komt voor de val. De Russen dachten echt dat de Oekraners nooit deze haven zouden bombarderen waardoor ze dus al hun onderhoud voor de zwarte zee vloot in Sebastopol deden. Ze hebben die ene staatsloterij spotje gemist over kansen spreiden :P

[ twitter ]
Niet zo handig, dat is een serieuze zwakte.
  woensdag 13 september 2023 @ 12:02:35 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210622055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:59 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
De rest van de vloot gaat straks dus door gebrek aan onderhoud vanzelf naar bodem? :D

In Novorossiysk hebben ze toch ook een militaire basis? Maar geen mogelijkheid voor onderhoud dus? :')
pi_210622109
Met een paar uitgebrande wrakken in de droogdokken wordt het lastig schepen repareren. Dan wordt graanschepen tegenhouden ook moeilijker. Want waar moet zo'n oorlogsschip heen als die geraakt is door een Neptune of drone?
pi_210622144
Tijdens de chaos in Sebastopol is de politie op Russische soldaten gaan schieten.
twitter
pi_210622172
twitter
pi_210622327
RIA meldt: niks aan de hand, alles onder controle, we begrijpen alles.
pi_210622344
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:07 schreef Ulx het volgende:
Met een paar uitgebrande wrakken in de droogdokken wordt het lastig schepen repareren. Dan wordt graanschepen tegenhouden ook moeilijker. Want waar moet zo'n oorlogsschip heen als die geraakt is door een Neptune of drone?
Laatst had je dat nieuwsbericht dat de Oekraners raketten uit de lucht hadden geschoten die de Russen hadden afgeschoten op vrachtschepen. Daarnaast had ook die ka52 die dat Turkse schip ging enteren, dus een schip is niet perse nodig om de graanvracht tegen te houden.
-Rabia Al-Basri
pi_210622377
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:27 schreef Slayage het volgende:

[..]
Laatst had je dat nieuwsbericht dat de Oekraners raketten uit de lucht hadden geschoten die de Russen hadden afgeschoten op vrachtschepen. Daarnaast had ook die ka52 die dat Turkse schip ging enteren, dus een schip is niet perse nodig om de graanvracht tegen te houden.
Vanaf de wal raketten op schepen schieten is wel even wat anders dan naar een schip varen en die tot stoppen dwingen.
  woensdag 13 september 2023 @ 12:36:24 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210622454
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:12 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Lol! GENOT _O-
pi_210622476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:10 schreef Ulx het volgende:
Tijdens de chaos in Sebastopol is de politie op Russische soldaten gaan schieten.
[ twitter ]
Dat is wel een duur grapje :o die dingen kosten echt honderden miljoenen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_210622486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Als NL en andere EU landen nou eens dit soort spul aanschaft dan we goed voorbereid op een moderne oorlog. Met de prijs van 1 F35 van 80 miljoen (en 40k onderhoud per vlieguur 8)7 ) kan je een hele leger drones aanschaffen

Dit kan er wel bij, niet in plaats van.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210622499
Ik lees dat het fregat Admiral Makarov ook de pineut is. Dat zou een kalibr platform minder zijn.
pi_210622507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vanaf de wal raketten op schepen schieten is wel even wat anders dan naar een schip varen en die tot stoppen dwingen.
Uiteraard, maar net zo effectief als je doel is om de graanvracht tot stilstand te brengen
-Rabia Al-Basri
pi_210622524
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:41 schreef Slayage het volgende:

[..]
Uiteraard, maar net zo effectief als je doel is om de graanvracht tot stilstand te brengen
Een raket in een schip dat onder een andere vlag vaart schieten is vragen om heel veel gezeik. Tegenhouden en controleren heeft wat minder risico.
pi_210622604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 11:59 schreef Perrin het volgende:
De bingo-kaart raakt weer wat voller.
[ afbeelding ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210622622
Supporters of Igor Girkin (Strelkov) near the courthouse told how they were greeted in the temporarily occupied territories

“You arrive in Severodonetsk. Grandmothers come up and ask: “Son, you annexed us, you liberated us. From what? Tell! From food? From the water? From electricity? What have you freed us from? “But I have nothing to answer, we are ashamed!”

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210622648
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:10 schreef Ulx het volgende:
Ik zie niet wat hier het probleem is, kan je het misschien aanwijzen voor mij?
pi_210622667
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')