abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210624487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word wel erg moe van dat nazi gezwam elke keer. Ja nazi bad. Dus alles wat ik niet tof vind geef ik gewoon de nazi tag. Want dan is het ook bad.
Je hadd het idee, dat de slogan oekraine zijn nazi's om een andere reden is bedacht? Het was puur om in het Westen steun te krijgen.

Maar dit wil niet zeggen dat sommige stromingen geen nazi ideologie hebben hier in het westen. Veel is gebaseerd op de nazi filosoof Carl Schmitt; en vooral het anti westers liberalisme, deze ideeen vinden veel oorsprong terug in zijn denken. De hele filosofie van Dogin, is op deze man gebasseerd. Als je zijn standpunten leest, zie veel terug bij de ideeen van altright in europa: orban, Baudet, Le penn (jonge, de oude) etc.
  Forum Admin woensdag 13 september 2023 @ 16:40:42 #302
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210624558
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 16:33 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Je hadd het idee, dat de slogan oekraine zijn nazi's om een andere reden is bedacht? Het was puur om in het Westen steun te krijgen.

Maar dit wil niet zeggen dat sommige stromingen geen nazi ideologie hebben hier in het westen. Veel is gebaseerd op de nazi filosoof Carl Schmitt; en vooral het anti westers liberalisme, deze ideeen vinden veel oorsprong terug in zijn denken. De hele filosofie van Dogin, is op deze man gebasseerd. Als je zijn standpunten leest, zie veel terug bij de ideeen van altright in europa: orban, Baudet, Le penn (jonge, de oude) etc.
Nee, zeker niet. Ik weet dat dat vanuit het Kremlin komt om hier tractie tegen de oorlog te genereren. Ik doelde alleen op de tweet van die gast die dat dus ook doet.

Van Dogin wist ik niet, dat is goed leesvoer. Dank je
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')