SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 12-09-2023 09:20:58 ]![]()
Mijn kozijnen zijn van hardhout. Ouder huis ook, dus vooral built to lastquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hardhout is momenteel ook duur
Maar dit is wel behoorlijk duur ( aangezien de kozijnen machinaal worden gemaakt)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Hier zijn ze dat ookquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn kozijnen zijn van hardhout. Ouder huis ook, dus vooral built to last
Maar ja tis een keer klaar hèThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het moet een vergissing zijn. een nulletje teveel, 900 euro.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hardhout is momenteel ook duur
Maar dit is wel behoorlijk duur ( aangezien de kozijnen machinaal worden gemaakt)
How can I make this topic about me?![]()
Als het 900 was dan had hij ze er gisteren nog in mogen makenquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het moet een vergissing zijn. een nulletje teveel, 900 euro.
Nee is geen vergissing
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed onderhouden, is belangrijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier zijn ze dat ook
Maar ja tis een keer klaar hè![]()
Vandaar dat er nieuwe in moetenquote:
Schilderen om de 5 jaar
Deze ramen zitten aan de zon kant
Dan gaat het best hardThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O ja natuurlijk op die manier.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buiten is het kouder nu dan binnen. Normaal wordt het glas van binnen opgewarmd.
Toch heb ik ook vaak momenten dat het buiten koeler is als binnen vooral in de nachten en dan beslaat mij de boel niet. Maar nu welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heerlijk nu."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Met snel vergeten kun je anders prima premier wordenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft zin in koffie.
ja hoor daar heb je m weer![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
GGquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft zin in koffie.
ja hoor daar heb je m weer![]()
Morguh GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Glaasje water!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
* gebrokenglas schenkt een heerlijk koele spa blauw in voor de cousin van the stigquote:How can I make this topic about me?![]()
* greysbones geeft Thijs een verfrissend glas waterquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker genieten van je vakantie? Nog leuke dingen gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja beetje stadjes bezoeken her en der. het is (of was) er eigenlijk te warm voorquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten van je vakantie? Nog leuke dingen gedaan?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een heerlijk koele spa blauw in voor de cousin van the stig* TheStigsDutchCousin nods helmetquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Thijs een verfrissend glas water"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Klepquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
* TheStigsDutchCousin nods helmetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hoe drink je het op dan, met een helmet op?quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
* TheStigsDutchCousin nods helmet
wil je er een rietje bij?How can I make this topic about me?![]()
Special Stig powers!quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoe drink je het op dan, met een helmet op?
wil je er een rietje bij?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nee toch?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Meer koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja de temperaturen werken er niet aan mee om ergens rond te gaan lopen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja beetje stadjes bezoeken her en der. het is (of was) er eigenlijk te warm voor
Misschien deze week iets beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laag bij de grond?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
![]()
Lovely
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Heerlijk deze temperaturen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heerlijk deze temperaturen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar waar moet het vochtige poesje nu dan over klagen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heerlijk deze temperaturen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan nu tenminste wat doen
"Omae wa mou shindeiru."
Bijvoorbeeld klagen over dat je niet kunt klagen over de warme temperaturen
20 hier.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Regel 1: Niet DerRabbit bolkenquote:
Regel 3: Lees regel 1 nogmaals
Regel 4: Lees regel 1 nogmaals
Regel 5: Lees regel 1 nogmaals
Regel 6: Lees regel 1 nogmaals
Regel 7: Lees regel 1 nogmaals
Regel 8: Lees regel 1 nogmaals
Regel 9: Lees regel 1 nogmaals
Regel 10: Lees regel 1 nogmaals
Regel 11: Lees regel 1 nogmaalsOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De 11 DTS-gebolkenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regel 1: Niet DerRabbit bolken
Regel 3: Lees regel 1 nogmaals
Regel 4: Lees regel 1 nogmaals
Regel 5: Lees regel 1 nogmaals
Regel 6: Lees regel 1 nogmaals
Regel 7: Lees regel 1 nogmaals
Regel 8: Lees regel 1 nogmaals
Regel 9: Lees regel 1 nogmaals
Regel 10: Lees regel 1 nogmaals
Regel 11: Lees regel 1 nogmaals
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dus gewoon wel doenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Deze regels moeten immers gevolgd wordenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Neinquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze regels moeten immers gevolgd worden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moggel
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Sallyquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Nog spannend geweest vannacht? Behalve dat Mikey weer niet sliep?
Zeer spannende nacht geweest in het tuinhuisjequote:Op dinsdag 12 september 2023 09:37 schreef Sally het volgende:
Nog spannend geweest vannacht? Behalve dat Mikey weer niet sliep?
Over een half uurtje komen de highlights op de server te staanquote:
JeWa100 was ook weer bezig.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Vind het binnen nog wel warm hoorquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan nu tenminste wat doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over die Geboden? Dat was voor mij ook plotseling, lol.quote:
Scheelt wel een waslijst aan bulletpoints. Neem aan dat een mod er de hand in had?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee joh. Heb ik ook niet gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waren best interessante posts gister/vannachtquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JeWa100 was ook weer bezig.
Zowaar.
Maar dan wel een "eigen" naamtopic aanmaken
Egotopic.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Waren best interessante posts gister/vannacht
Zowaar.
Maar dan wel een "eigen" naamtopic aanmaken"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dan moet ik lang wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een half uurtje komen de highlights op de server te staan
Ik ga wel even lezenquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JeWa100 was ook weer bezig.
Je gaat vreemd met @devzeroquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede temperaturen om zowaar zo eens wat te doen.
Zoals dansen @:devzero
Geen idee, ik zag het ineens staan zonetquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Over die Geboden? Dat was voor mij ook plotseling, lol.
Scheelt wel een waslijst aan bulletpoints. Neem aan dat een mod er de hand in had?
Doe dat, maar veel leer je er niet vanquote:
"Omae wa mou shindeiru."
![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Saai vandaag."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Toch maar iets gaan doen dan."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Is ook niet nodig toch..quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe dat, maar veel leer je er niet van"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: