Ja, komend weekend weer, nu ff nietquote:Op maandag 11 september 2023 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon een paar koude kletsers
Bolk op.quote:Op maandag 11 september 2023 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, komend weekend weer, nu ff niet
das wel jouw ding hequote:Op maandag 11 september 2023 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja familiedag van gemaakt, dus mensen nemen hun kinderen mee. En de helft heeft niet eens kinderen
wim hof methode danquote:Op maandag 11 september 2023 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, komend weekend weer, nu ff niet
Wat is die lieve Greetquote:Op maandag 11 september 2023 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
Daar hebben we Greet
Ze heeft een verrassing uit haar Zweetreet
Namelijk een luide geurende scheet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2023 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is die lieve Greet
Soms een enorm stinkend secreet
Echt niet, is mijn helquote:
Daar ben ik te teergevoelig voor.quote:
Heb ik een Memo gemist? Sinds wanneer mag er niet meer gekaapt worden in DTS (en [F1]) ????quote:Op maandag 11 september 2023 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een nog veel typischere is KUTKAAP, maar die mag niet meer
hier zijn ze 17 en bijna 19quote:Op maandag 11 september 2023 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt niet, is mijn hel
mag gewoonquote:Op maandag 11 september 2023 20:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb ik een Memo gemist? Sinds wanneer mag er niet meer gekaapt worden in DTS (en [F1]) ????
quote:Op maandag 11 september 2023 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
En KUTAAP al helemaal niet want dan voelen 20 mensen zich aangevallen
Jaar of twee geleden kaapte ik regelmatig met als TT kutkaap. Dat ging de rest zo irriteren dat ik dat niet meer als TT mocht gebruikenquote:Op maandag 11 september 2023 20:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb ik een Memo gemist? Sinds wanneer mag er niet meer gekaapt worden in DTS (en [F1]) ????
Dat hoort eigenlijk bij de regels in de OP, maar niemand mag die aanpassenquote:Op maandag 11 september 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag gewoon
alleen DJMO mag de TT dan niet wijzigen in K**KAAP
@SwJ welquote:Op maandag 11 september 2023 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hoort eigenlijk bij de regels in de OP, maar niemand mag die aanpassen
Ik heb niks met jou te doen je staat plek 11 ik 3.quote:
Waarom?quote:
op welke plek iemand ook staatquote:Op maandag 11 september 2023 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb niks met jou te doen je staat plek 11 ik 3.
Ieder zijn meug maar ik heb er niks mee. Ik weiger ook mee te doen in het hysterische enthousiasme als er weer zo'n jankende poepfabriek op de wereld is gezet.quote:Op maandag 11 september 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier zijn ze 17 en bijna 19
als er vrienden komen met jongere kinderen ben ik heeeel blij dat ze al bijna volwassen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |