goed dat ik dat weetquote:Op maandag 11 september 2023 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Thanks nu moet ik twee dagen vol in de achtervolging.
Ik ervaarde het net al. Je zou via je mobiel naar de tv moeten kunnen streamen ging gisteren wel maar vandaag niet meerquote:Op maandag 11 september 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Netflix wordt stronger..
~OOk wat afgekoeld nu?quote:Op maandag 11 september 2023 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja eerste buitje voor het stof was daar
quote:Op maandag 11 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Het is wat, komen ze net kijken in DTS kraken ze koffie af die wij al jaren lang roemen
Ik vind 8 euro duur genoegquote:
He wat gek joh. Dat zou toch moeten kunnen met een abo?quote:Op maandag 11 september 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ervaarde het net al. Je zou via je mobiel naar de tv moeten kunnen streamen ging gisteren wel maar vandaag niet meer
Ik had geen abo keek mee op het abo van mijn dochterquote:Op maandag 11 september 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
He wat gek joh. Dat zou toch moeten kunnen met een abo?
Wat ik wel snap,omdat mensen dan teveel accounts gaan delen en dan minder winst makenquote:Op maandag 11 september 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Netflix wordt stronger..
Ohhh nee iddquote:Op maandag 11 september 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had geen abo keek mee op het abo van mijn dochter
Hoor ok al van heel veel mensen dat ze het nu op gaan zeggenquote:Op maandag 11 september 2023 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ik wel snap,omdat mensen dan teveel accounts gaan delen en dan minder winst maken
En koelte die ons door @Lovely beloofd isquote:Op maandag 11 september 2023 20:20 schreef DJMO het volgende:
Waar blijft die beloofde regen @:_UserName_ ???
Jammerquote:
Volgde een serie en net is deze week seizoen 5 begonnen die wilde ik wel zienquote:Op maandag 11 september 2023 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb Netflix opgezegd. Keek het toch niet.
Heb gezegd dat de hitte weg ging..is wat anders dan koeltequote:Op maandag 11 september 2023 20:22 schreef NotSourButSweet het volgende:
[..]
En koelte die ons door @:lovely beloofd is
ja maar als de hitte weg gaat wat komt er dan terug?quote:Op maandag 11 september 2023 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb gezegd dat de hitte weg ging..is wat anders dan koelte
Hitte weg = koelte toch?quote:Op maandag 11 september 2023 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
veel nattigheidquote:Op maandag 11 september 2023 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
ja maar als de hitte weg gaat wat komt er dan terug?
quote:Op maandag 11 september 2023 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb netflix gehad, omdat toen de ghost wisperer er nog te zien was. Nu niet meer, dus geen netflix meer, maar aangezien The Ghost Whisper nu wel op Disney+ te zien is lift ik mooi mee op het account van mijn dochterquote:Op maandag 11 september 2023 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb Netflix opgezegd. Keek het toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |