het is nog lang geen oktoberquote:Op maandag 11 september 2023 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Graad of 20 is meer dan prima. Zeker in oktober.
quote:Op maandag 11 september 2023 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
Daar hebben we Greet
Ze heeft een verrassing uit haar Zweetreet
Namelijk een luide geurende scheet![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me niet snel genoeg gaan ....quote:
dan liever decemberquote:
Ik zit de eerste drie weken van oktober in spanje. Santiago de Compostella wandelen. Dus graag aangenaam weer dan.quote:Op maandag 11 september 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan liever december
oktober is een net niks maand
Heb ik bedrijfsfeest, maar ik ga wel kijkenquote:
tja ik blijf Greet een stomme naam vinden voor jouquote:
25 graden is heel normaal daar die tijdquote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit de eerste drie weken van oktober in spanje. Santiago de Compostella wandelen. Dus graag aangenaam weer dan.
quote:Op maandag 11 september 2023 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik bedrijfsfeest, maar ik ga wel kijken
ik stiekem ookquote:Op maandag 11 september 2023 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja ik blijf Greet een stomme naam vinden voor jou
Dat klopt niet zo ....quote:Op maandag 11 september 2023 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
Daar hebben we Greet
Ze heeft een verrassing uit haar Zweetreet
Namelijk een luide geurende scheet![]()
![]()
![]()
![]()
Deal!quote:Op maandag 11 september 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haa![]()
![]()
![]()
Cee![]()
![]()
![]()
van mij mag het nog weken 24 graden zijn
Toch ben ik op alles voorbereid en heb ik ook kleding mee die op koelere / nattere omstandigheden berekend is. Speaking of wich: die heb ik vandaag gekocht en ga ik maar eens inplannen op de wasmachine om vannacht te wassen.quote:Op maandag 11 september 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
25 graden is heel normaal daar die tijd
Ja familiedag van gemaakt, dus mensen nemen hun kinderen mee. En de helft heeft niet eens kinderenquote:
Ook geluid makende kunnen geuren, heb nooit gezegd dat het de meest geurende zijnquote:Op maandag 11 september 2023 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dat klopt niet zo ....
Zachte klinkers zijn pas harde stinkers.
Hier gaat het ook nog niet heel hard met het afkoelen neequote:Op maandag 11 september 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb alles al open staan maar zolang het hier nog 24 graden is heeft het nog niet veel nut
gewoon een paar koude kletsersquote:Op maandag 11 september 2023 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier gaat het ook nog niet heel hard met het afkoelen nee
En KUTAAP al helemaal niet want dan voelen 20 mensen zich aangevallenquote:Op maandag 11 september 2023 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een nog veel typischere is KUTKAAP, maar die mag niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |