abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 12 december 2024 @ 17:12:15 #101
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215847869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 12:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Thanks! Hans onze ontwerper is echt zo geweldig O+
[..]
Leuk!
[..]
Jazeker *O* daarom is er komende week ook nog een speciale kortingscode
De No Lime To Die is wel goed lime-ig!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215851725
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2024 17:12 schreef Troel het volgende:

[..]
De No Lime To Die is wel goed lime-ig!
Ja toch :D

Ik vind hem wel meer friszuur dan echt zuur zuur.
  Redactie Frontpage donderdag 12 december 2024 @ 22:13:08 #103
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215851820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 22:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja toch :D

Ik vind hem wel meer friszuur dan echt zuur zuur.
Ja, ik vond de smaak wel echt gewoon onmiskenbaar lime, maar niet zo zuur dat minn tanden mijn mond uitvlogen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage zondag 15 december 2024 @ 00:24:56 #104
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215871723
niet iedereen op de verjaardag hier wilde inchecken, maar alleen maar pluspunten voor de lime en de porter!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215872797
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2024 00:24 schreef Troel het volgende:
niet iedereen op de verjaardag hier wilde inchecken, maar alleen maar pluspunten voor de lime en de porter!
Fijn! Goed om te horen :)
pi_217010874
Vandaag viel het PINT magazine op de mat en ik sta op de cover :D



De foto is gemaakt tijdens een brouwdag met 80+ andere brouwerijen. We hebben daar toen een bier voor het goede doel gebrouwen: Beyond the Horizon. Alle opbrengst gaat naar (Beer Geeks beat) ALS.


Verder hebben we ook weer een nieuw bier uit: Boogie Weiss - Galaxy Edition. Een Tropical Weizen.




En natuurlijk gaan we ook weer gratis bezorgen *O* Het actuele overzicht staat altijd op de website inclusief de postcodegebieden, vooralsnog ziet het schema er als volgt uit:
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
* Breda / Tilburg / Eindhoven: 15 maart 2025
* Roosendaal / provincie Zeeland: 15 maart 2025
* Limburg: 16 maart 2025
* Rotterdam / Dordrecht: 22 maart 2025
* Noord-Holland: 23 maart 2025
* Den Haag / Leiden / Alphen a/d Rijn: 29 maart 2025
* Drenthe / Friesland / Groningen: 30 maart 2025
* Oost-Gelderland / Overijssel: 19 april 2025
* Utrecht / Flevoland: 3 mei 2025⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
In de omgeving van Uden, Oss en Den Bosch bezorgen we altijd gratis!

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

En we kijken ook weer heel erg uit naar het festivalseizoen *O*
Voorlopig staan de volgende festivals op de planning:
4 t/m 6 april: Hop On Hop Off
12 april: Kollumer Bierproeffestival
13 april: Beuningse Bierproeverij
21 april: Speciaalbierfestival Goor
29 mei: Brabants Bierfestival
6 juni: Pruuven
20 & 21 juni: IJver Bierfestival Venlo
29 juni: Gimmert Gist
14 september: Bier in 't Bos
  dinsdag 11 maart 2025 @ 19:22:02 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217010950
Wat moet ik me voorstellen bij een Tropical Weizen?
Kan je dat in een smaakprofiel beschrijven?
pi_217011001
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een Tropical Weizen?
Kan je dat in een smaakprofiel beschrijven?
Zoals een 'normale' weizen krijg je een hint van banaan, dat komt door de gist. Maar de Galaxy hop voegt ook nog wat ananas, passievrucht, perzik en citrusnoten toe :)
  Redactie Frontpage dinsdag 11 maart 2025 @ 20:11:36 #109
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_217011889
Ik zal van de week even kijken :Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:34:11 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_217012233
Blijft leuk om al die etiketten te bestuderen :Y

Misschien een gekke vraag maar moesten jullie ook nog iets speciaals regelen i.v.m. statiegeld op blik en misschien ook nog flesjes?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:36:11 #111
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217012264
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 19:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zoals een 'normale' weizen krijg je een hint van banaan, dat komt door de gist. Maar de Galaxy hop voegt ook nog wat ananas, passievrucht, perzik en citrusnoten toe :)
Ik ben de 23e helaas niet thuis, ben wel nieuwsgierig.
Ook naar jullie Porter…
pi_217012499
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef Troel het volgende:
Ik zal van de week even kijken :Y
Spannend ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Blijft leuk om al die etiketten te bestuderen :Y

Misschien een gekke vraag maar moesten jullie ook nog iets speciaals regelen i.v.m. statiegeld op blik en misschien ook nog flesjes?
De flesjes die we hadden waren geen statiegeldflesjes. Toen we over gingen naar blikken was het wel even gedoe. Maar dat loopt niet eigenlijk allemaal goed. De bieren worden aangemeld bij statiegeld Nederland en vanaf dan kunnen ze ingeleverd worden. De prijzen in onze webshop zijn inclusief statiegeld, dat is soms wel wat onduidelijk.

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik ben de 23e helaas niet thuis, ben wel nieuwsgierig.
Ook naar jullie Porter…
Hmmm, is er een plek rondom huis waar we het achter kunnen laten? Of bij buren?
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:53:12 #113
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217012564
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hmmm, is een plek rondom huis waar we het achter kunnen laten? Of bij buren?
Nee, dat eerste durf ik niet te gokken en het tweede is waarschijnlijk ook geen optie.
Ik ga even kijken of ik iets kan bedenken…
pi_217012802
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, dat eerste durf ik niet te gokken en het tweede is waarschijnlijk ook geen optie.
Ik ga even kijken of ik iets kan bedenken…
Laat maar weten :)

Ik weet niet meer precies waar je woont. Maar als het op randje regio 6 (zie onze website) zit en je kan wel de 29e dan kunnen we misschien ook wel iets regelen.
pi_217369183
@Troel we zijn ook dit jaar weer uitgenodigd voor het bierfestival van Rigters *O*
  Moderator maandag 14 april 2025 @ 16:32:55 #116
45833 crew  Fogel
pi_217369237
Over een week of twee ga ik eindelijk proefondervindelijk vaststellen hoe jullie bier smaakt *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_217369373
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 16:32 schreef Fogel het volgende:
Over een week of twee ga ik eindelijk proefondervindelijk vaststellen hoe jullie bier smaakt *G*
Ja, superleuk! Onze eerste echte proeverij :D Komende week alvast wat proefbakken voor de foodpairing.
  Moderator maandag 14 april 2025 @ 17:15:46 #118
45833 crew  Fogel
pi_217369624
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 16:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja, superleuk! Onze eerste echte proeverij :D Komende week alvast wat proefbakken voor de foodpairing.
Zin in!
Meer dan de helft van de groep zijn overigens ook brouwers. (En ze hebben meestal veel dorst :+ )
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage maandag 14 april 2025 @ 17:19:36 #119
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_217369662
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 16:27 schreef Sarabi het volgende:
@:Troel we zijn ook dit jaar weer uitgenodigd voor het bierfestival van Rigters *O*
Dan zie ik jullie daar!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217369965
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 17:15 schreef Fogel het volgende:

[..]
Zin in!
Meer dan de helft van de groep zijn overigens ook brouwers. (En ze hebben meestal veel dorst :+ )
Ah er is dus wel wat basiskennis, leuk! Kunnen we soms wat dieper in alles.

quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2025 17:19 schreef Troel het volgende:

[..]
Dan zie ik jullie daar!
Leuk *O*
pi_217643254
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2025 17:15 schreef Fogel het volgende:

[..]
Zin in!
Meer dan de helft van de groep zijn overigens ook brouwers. (En ze hebben meestal veel dorst :+ )
2 weken geleden was het dan eindelijk zo ver en mochten we een bierproeverij verzorgen voor een enthousiaste groep bierliefhebbers.







We vonden het ontzettend leuk om te doen en hopelijk volgen er nog veel proeverijen in de toekomst B:)B
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 18:12:44 #122
45833 crew  Fogel
pi_217643340
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 17:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
2 weken geleden was het dan eindelijk zo ver en mochten we een bierproeverij verzorgen voor een enthousiaste groep bierliefhebbers.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

We vonden het ontzettend leuk om te doen en hopelijk volgen er nog veel proeverijen in de toekomst B:)B
Het was ook voor ons leuk en ben van plan om volgend jaar met een andere groep het nogmaals te boeken ^O^
Dat zegt net iets meer dan alleen 'aanrader' ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_217643649
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 18:12 schreef Fogel het volgende:

[..]
Het was ook voor ons leuk en ben van plan om volgend jaar met een andere groep het nogmaals te boeken ^O^
Dat zegt net iets meer dan alleen 'aanrader' ;)
Super :) je weet me te vinden.

Is de brouwdag zaterdag trouwens goed gegaan?
  Moderator donderdag 15 mei 2025 @ 21:03:38 #124
45833 crew  Fogel
pi_217645016
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Super :) je weet me te vinden.

Is de brouwdag zaterdag trouwens goed gegaan?
Jazeker :Y


Brouwdag was bijna saai te noemen, alles ging goed... en dat met drie brouwketels tegelijk en alle drie twee batches. Ben vooral benieuwd hoe de tripel wordt, is een nieuw recept. Staat nu lekker te bloppen in een garage (de hele garage heeft een constante temperatuur van 18 graden).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_217688773
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2025 21:03 schreef Fogel het volgende:

[..]
Jazeker :Y


Brouwdag was bijna saai te noemen, alles ging goed... en dat met drie brouwketels tegelijk en alle drie twee batches. Ben vooral benieuwd hoe de tripel wordt, is een nieuw recept. Staat nu lekker te bloppen in een garage (de hele garage heeft een constante temperatuur van 18 graden).
Saai is op zo'n manier wel positief :D
Zeker met 3 ketels tegelijkertijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')