Dit.quote:Op maandag 11 september 2023 12:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Je kan vanuit tikkie ook gewoon een link kopiëren
Maar dat lijken me bij uitstek details die misschien niet de eerste prioriteit hebben![]()
Veel succes met werken @:Lonaa, moet er niet aan denken nu in een keuken te moeten staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:
Over de 20 tikkies worden het wel:
InfoDat zijn tikkies voor bedrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha…zie je wel. #noobquote:Op maandag 11 september 2023 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn tikkies voor bedrijven.
Geen lekker toetjequote:Op maandag 11 september 2023 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Nu wel echt thuis en daar vond ik het toetje van de BBQ meet op de mat:
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat ik geen idee heb hoe het buiten is en me op dit topic baseerdequote:Op maandag 11 september 2023 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Dan wonen jullie niet waar ik woonhier is het buiten nog net geen 30gr.
Binnen 27
Oh, buiten 24, ik laat de airco nog ff aan.quote:Op maandag 11 september 2023 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik geen idee heb hoe het buiten is en me op dit topic baseerde
In het westen is het goed aan het afkoelen.quote:Op maandag 11 september 2023 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik geen idee heb hoe het buiten is en me op dit topic baseerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |