Dolphins houden nooit een run tegen, het is een pass secondary/ pass rush defence.quote:Op maandag 11 september 2023 00:20 schreef The_Playmaker het volgende:
De Chargers al met bijna 180 yards rushing en we zitten pas in de 3rd quarter.
Nog lange nietquote:Op maandag 11 september 2023 01:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Vreemde keuze van Belichick. Nu is de wedstrijd gewoon voorbij.
Toen ik de score zag dacht ik dat is leuk geweest voor Lamb & Pollard. Oké Pollard heeft wel kunnen shinen, maar het was vooral Defence en Special Teams, nice hoor.quote:
Net teruggekeken.quote:
ESPN 4 is RedZone.quote:Op maandag 11 september 2023 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb ESPN comleet gekregen via Ziggo, maar weet iemand of Red Channel er nu wel of niet bij zit? Zie op de ESPN site wel de individuele games, maar ik wil Redchannel!
Thanks! Dan wordt volgend weekend tenminste weer echt alles meekrijgen.quote:
Dat was niet de bedoeling nee. Ik zal zo kijken of ik het uit kan zetten.quote:Op maandag 11 september 2023 09:37 schreef DaveDave09 het volgende:
Hmm ik zie dat we bij de fantasy league nu “reserves” hebben voor spelers op IR. Dat stond normaal uit dacht ik?
Misschien alsnog zeggen dat niemand er gebruik van mag maken of wat vinden jullie? Als ik het wist had ik bijv met iets meer interesse gekeken naar JT bijv
Zet dan meteen even een vinkje in de checkbox dat je league toegankelijk is voor publiek.quote:Op maandag 11 september 2023 12:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling nee. Ik zal zo kijken of ik het uit kan zetten.
Leuke eerste week. Mijn Panthers kansloos zoals altijd. Verdediging stond op zich goed, maar aanvallend kansloos. Geen DJ Moore, groentje als QB. Gaat nog lang pijn doen.
Edit: Kan het op dit moment niet wijzigen omdat er een team is die er gebruikt van maakt. Als diegene dat ewven aanpast kan ik het wel veranderen.
Iemand die dit nog wil proberen? Dat we met 3 man zo'n abo kopen.quote:Op zondag 10 september 2023 16:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Wat ik zo kan lezen kost DAZN nu 188 euro voor Gamepass pro.
En je mag, blijkbaar, met 3 man tegelijk kijken.
Dus de enige optie, wat ik nog interessant zou vinden, is een gezamelijk account met 2 mede-fokkers en dan 63 euro p.p. betalen.
Ondanks slechtere kwaliteit etc, is dat het nog wel waard.
Anders wordt het online streams zoeken, die zijn er vast, maar kwaliteit is natuurlijk wel echt minder.
Vannacht zag ik alleen de scores voorbij komen, maar nu ik het terugzag, Giants waren dramatisch.quote:Op maandag 11 september 2023 10:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Net teruggekeken.
Heerlijk potje als Dallas fan.
Toch lijken mij dit wat rare statistieken, grootste nederlaag, turnover battle, blocked FG, pick 6 is helemaal een ? met wat ze daarmee bedoelen. Het was slecht, maar uniek?quote:Op maandag 11 september 2023 13:03 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Vannacht zag ik alleen de scores voorbij komen, maar nu ik het terugzag, Giants waren dramatisch.
Om even aan te geven wat een unieke wedstrijd dit was, even reddit erbij gepakt.
No team has ever
- Lost 40-0 or worse.
- Lost the sack battle 7-0 or worse.
- Lost the turnover battle 3-0 or worse.
- Has a blocked FG returned for a TD.
- Threw a pick-6 in the same season.
The Giants did it in one game.
In 1 season no team has everquote:Op maandag 11 september 2023 13:03 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Vannacht zag ik alleen de scores voorbij komen, maar nu ik het terugzag, Giants waren dramatisch.
Om even aan te geven wat een unieke wedstrijd dit was, even reddit erbij gepakt.
No team has ever
- Lost 40-0 or worse.
- Threw a pick-6 in the same season.
Dat staat er toch? Ik snap al die AND's niet. Het is een opsomming van feiten.quote:Op maandag 11 september 2023 15:43 schreef bambino het volgende:
[..]
In 1 season no team has ever
- Lost 40-0 or worse.
and
and
and
and
- Threw a pick-6
Zo is het duidelijker.
Vond het al heel raar, vooral blocked fg voor td en pick 6, dat gebeurt nog wel regelmatig.
Wel bizarre statistiek.
Ik verwacht nog wel dat de Vikings boven de Packers eindigen. Ik was blij met de winst maar de Bears vielen me ook wel enorm tegen. Fields maakte na rust dezelfde fouten als vorig jaar, de DL is nog steeds zwak en waarom ze DJ Moore nauwelijks hebben gebruikt is me een compleet raadsel. Ik had er meer van verwacht.quote:Op maandag 11 september 2023 10:15 schreef Mykonos het volgende:
Na vorig jaar alle one score games gewonnen te hebben gaan de Vikings dit jaar proberen ze allemaal te verliezen. Hoe ze gisteren die wedstrijd weggaven tegen freaking Baker Mayfield belooft niet veel goeds. En de Lions en Packers zien er alvast goed uit, dus de playoffs halen ziet er gelijk al lastig uit. Niet dat ze daar iets te zoeken hebben. Jefferson heeft nog niet verlengd, dus hopelijk wordt dit seizoen niet zo'n ramp dat hij weg wil.
DJ Moore is ook echt van de regen in de drup verhaal zeg ... bij Panthers altijd met matige QBs gespeeld en dan nog mooie statistieken en dan nu met Fields die het ook nog steeds niet waar weet te maken. In mijn ogen is Moore echt een van de beste WRs op dit moment, maar heeft altijd de pech met matige QBs te spelen.quote:Op maandag 11 september 2023 19:53 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel dat de Vikings boven de Packers eindigen. Ik was blij met de winst maar de Bears vielen me ook wel enorm tegen. Fields maakte na rust dezelfde fouten als vorig jaar, de DL is nog steeds zwak en waarom ze DJ Moore nauwelijks hebben gebruikt is me een compleet raadsel. Ik had er meer van verwacht.
Het zou me echt verbazen als Green Bay om de playoff plekken mee gaat doen. Ik hoop het natuurlijk wel maar de QB/WRs/TE zijn allemaal nog jong en onervaren dus het word een seizoen met pieken en dalen. De OL en DL zagen er dan wel weer goed uit. De defense en running game zullen sommige wedstrijden toch echt over de streep moeten trekken.
Doe DJ Moore & McLaurin bij een Cousins of Stafford en ze halen top cijfers. Ook volledig van overtuigd.quote:Op maandag 11 september 2023 20:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
DJ Moore is ook echt van de regen in de drup verhaal zeg ... bij Panthers altijd met matige QBs gespeeld en dan nog mooie statistieken en dan nu met Fields die het ook nog steeds niet waar weet te maken. In mijn ogen is Moore echt een van de beste WRs op dit moment, maar heeft altijd de pech met matige QBs te spelen.
quote:Op maandag 11 september 2023 20:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
DJ Moore is ook echt van de regen in de drup verhaal zeg ... bij Panthers altijd met matige QBs gespeeld en dan nog mooie statistieken en dan nu met Fields die het ook nog steeds niet waar weet te maken. In mijn ogen is Moore echt een van de beste WRs op dit moment, maar heeft altijd de pech met matige QBs te spelen.
Ik denk niet dat Fields het probleem is maar de disfunctionele franchise waar hij speelt.quote:Op maandag 11 september 2023 22:09 schreef RudyL het volgende:
[..]
Doe DJ Moore & McLaurin bij een Cousins of Stafford en ze halen top cijfers. Ook volledig van overtuigd.
Was zelf behoorlijk teleurgesteld in Fields. Hoopte wellicht tegen beter weten in dat ze een stap hadden gemaakt, maar het is echt alleen gevaarlijk bij uitzonderlijke running plays.
Ik keek vanmorgen naar de stats en dacht, huh Wilson de QB1, hoezo dit. Toen de mogelijkheid op een gescheurde achillespees, poeh zonde. Voor de Jets, voor Garrett Wilson en zeker voor hem.quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:34 schreef BobW het volgende:
Aaron Rodgers waarschijnlijk einde seizoen (en carrière?). Wat een pech voor hem en de Jets
Goede overwinning inderdaad en vooral veel beter omgegaan met de omstandigheden. Benieuwd wat ze kunnen bij beter weer.quote:
Het ging meer om het laatste punt.quote:Op maandag 11 september 2023 16:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Ik snap al die AND's niet. Het is een opsomming van feiten.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 06:34 schreef BobW het volgende:
Aaron Rodgers waarschijnlijk einde seizoen (en carrière?). Wat een pech voor hem en de Jets
Als goed is heb ik hem nu weer op de bank gezetquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Ocelot en Cavaliers hebben nog een reserve speler waardoor ik het niet kan uitzetten.
Lastig om een wedstrijd te winnen met 4 turnovers, Vikings hebben deze zelf verloren.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:19 schreef RudyL het volgende:
Poeh weer een op papier leuke wedstrijd vannacht en denk dat de Vikings met een overwinning huiswaarts keren. Last minute TD van Addison
En dat speelde ze in week 1 ook al parten, zonde van echt wel een leuk gooiend team (moet ook wel met de RB groep).quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:09 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Lastig om een wedstrijd te winnen met 4 turnovers, Vikings hebben deze zelf verloren.
Ben benieuwd wat de Vikings gaan doen met Cousins, zijn contract loopt na dit seizoen af.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:23 schreef RudyL het volgende:
[..]
En dat speelde ze in week 1 ook al parten, zonde van echt wel een leuk gooiend team (moet ook wel met de RB groep).
Richardson waarschijnlijk een hersenschudding opgelopen tijdens zijn 2de td, Gardner Minshew in.quote:Op zondag 17 september 2023 19:22 schreef Breidniet het volgende:
Richardson al 2 rushing TD, vorige week ook 1, lekker bezig
Hoe doen Mahomes en Lawrence het?quote:Op zondag 17 september 2023 20:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gaat nog niet zo lekker met de Chiefs geloof ik
quote:Op zondag 17 september 2023 20:19 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hoe doen Mahomes en Lawrence het?
Lawrence krijgt die TD maar niet in de redzone, tijd voor Mahomes om het gat naar twee scores te vergroten.quote:Op zondag 17 september 2023 20:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vlak nadat ik het postte wisten ze te scoren. Maar zoals je kan zien loopt het nog niet zo soepel als vorig seizoen
Daar komen de Seahawks goed mee weg, toch nog een win in OT.quote:Op zondag 17 september 2023 21:35 schreef Breidniet het volgende:
En Goff gooit een pick-6, geen record, wedstrijd waarschijnlijk over, slecht moment voor hem.
En Geno Smith laat zich sacken in zijn eigen 6 yard omdat hij de play probeert te redden![]()
Boooooooquote:Op zondag 17 september 2023 22:15 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Daar komen de Seahawks goed mee weg, toch nog een win in OT.
En ik dacht dat ze een off-day hadden vorige week, ze spelen tegen een team wat probeert te tankenquote:Op zondag 17 september 2023 23:29 schreef Tweek het volgende:
Giants zijn echt ongelooflijk slecht, 6 quarters en geen enkele score.
Denk dat er eerst een OC of DC onder de bus wordt gegooid, maar echt onbegrijpelijk dat ze nu niets meer voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 17 september 2023 23:34 schreef Breidniet het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze een off-day hadden vorige week, ze spelen tegen een team wat probeert te tanken![]()
Ben benieuwd hoeveel krediet Daboll krijgt als dit zo doorgaat.
In vergelijking met vorig jaar toen alles mee zat een groot verschil.quote:Op zondag 17 september 2023 23:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Denk dat er eerst een OC of DC onder de bus wordt gegooid, maar echt onbegrijpelijk dat ze nu niets meer voor elkaar krijgen.
Mooie comeback, nodig ook met de Eagles en Cowboys in je divisie.quote:Op maandag 18 september 2023 00:55 schreef Tweek het volgende:
Het begint te lopen bij de Giants, nu gelijk. Paar mooie plays ook, maar goed nu kan je je weer afvragen hoe goed de Cardinals zijn en of het iets te zeggen heeft.
Die speelt op een franchise tag, klote voor hem als het lang gaat duren. FG is good, mooie win voor de Giants.quote:
Nu echt afgelopen.quote:Op maandag 18 september 2023 01:10 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Die speelt op een franchise tag, klote voor hem als het lang gaat duren. FG is good, mooie win voor de Giants.
Sinds die op de bank bleef en niet naar de catacomben werd gebracht zal het wel mee vallen.quote:Op maandag 18 september 2023 01:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nu echt afgelopen.
Het is te hopen dat het mee valt met Barkley, lijkt zijn enkel goed te verdraaien. Kan mee vallen, kan tegen vallen.
Mijn tegenstander heeft een paar van die Dolphins players, dus hoop dat het niet zo goed gaatquote:Op maandag 18 september 2023 01:21 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Sinds die op de bank bleef en niet naar de catacomben werd gebracht zal het wel mee vallen.
Nog een klein uurtje wachten op Dolphins@Patriots
Tua is 4-0 tegen Belichick en de Pats zijn het zwakste roster in de AFC Eastquote:Op maandag 18 september 2023 01:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mijn tegenstander heeft een paar van die Dolphins players, dus hoop dat het niet zo goed gaat![]()
Nacua is qua fantasy ook echt een verassing. Kijken of dat zo blijft als Kup terug komt.
IK gok dat ie de 49ers bedoeld. Die gasten zijn altijd in grote getalen te vinden bij uitgames. IIg, in de buurt van hun, LA, Vegas, etc.quote:
Op die fiets, nou neemt praktisch elk team het stadion van de Rams en Chargers overquote:Op maandag 18 september 2023 01:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
IK gok dat ie de 49ers bedoeld. Die gasten zijn altijd in grote getalen te vinden bij uitgames. IIg, in de buurt van hun, LA, Vegas, etc.
Ik was erbij in 2021 en ik moet zeggen dat ook wel wat had. Maar ik was er met een vriendin die 49'ers fan is dus...quote:Op maandag 18 september 2023 01:37 schreef Breidniet het volgende:
Op die fiets, nou neemt praktisch elk team het stadion van de Rams en Chargers over
Hahaha na Twente - Ajax ontbrak inderdaad wat context. Bedoelde de 49ers, man dat hele stadion was weer rood, heerlijk om te zien.quote:
Zag een filmpje voorbij komen, die knie ging echt twee verkeerde kanten op. Hoop dat hij terug kan komen, maar ziet er echt niet goed uit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:39 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Het is de knie die al eens gerepareerd is, kan ook einde carrière zijn.
Jammer dat Waddle niet fit is, Broncos missen hun SS Simmons, kan best een shootout worden zoals tegen de Chargersquote:Op zondag 24 september 2023 18:30 schreef slacker_nl het volgende:
Broncos Dolphines lijkt me wel leuk om te kijken. Wil zien wat Tua doet en hoe Russel zichzelf gaat cooken. En daarna.. Bears - Chiefs denk ik.
En weer 1quote:Op zondag 24 september 2023 19:06 schreef Breidniet het volgende:
Dolphins hadden iets meer dan een minuut nodig, TD
Ik begin al te dromen over een Superbowl Dolphins vs 49ersquote:Op zondag 24 september 2023 19:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En weer 1Als daar iedereen fit blijft dan gaan ze ver komen
De offensive plays die Mcdaniel heeft ontworpen, wowquote:Op zondag 24 september 2023 19:28 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik begin al te dromen over een Superbowl Dolphins vs 49ers
Tua tot nu toe;quote:Op zondag 24 september 2023 19:49 schreef Breidniet het volgende:
[..]
De offensive plays die Mcdaniel heeft ontworpen, wow
btw, Tua tot nu toe, 12 for 12. 155 yds. 2 tds![]()
Ik gok dat Sean Peyton na vandaag liever gewoon met pensioen gebleven was.quote:Op zondag 24 september 2023 20:39 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Tua tot nu toe;
16/16, 206 yds, 2 TD, 0 INT, 158.3 passer rating
Ik denk dat de DC van de Broncos (Vance Joseph) er na vandaag uitvliegt, 35 punten tegen, dit kan makkelijk een 50+ wordenquote:Op zondag 24 september 2023 20:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik gok dat Sean Peyton na vandaag liever gewoon met pensioen gebleven was.
Ach, met Winston krijg je 30 TD en 35 INT, best vermakelijkquote:Op zondag 24 september 2023 20:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Oh damn, Carr blijft liggen na een sack. Weer een qb probleem voor de Saints vroeg in het seizoen
Green Bay heeft ineens weer een goede kans dit te winnen.quote:Op zondag 24 september 2023 20:54 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ach, met Winston krijg je 30 TD en 35 INT, best vermakelijk
Er is niemand beschikbaar die de Jets veel meer gaan geven dan Wilson.quote:Op zondag 24 september 2023 21:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Welke paniek QB transfer gaan de Jets doen denken jullie? Wilson gaat het gewoon niet worden, dat lijkt me duidelijk. Jammer dat Fitzmagic kennelijk echt met pensioen is gegaan. Dat was lul geweest.
Called it.quote:Op zondag 24 september 2023 20:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Green Bay heeft ineens weer een goede kans dit te winnen.
70 70 70 70 70quote:Op zondag 24 september 2023 21:40 schreef Breidniet het volgende:
14.55 te spelen in het 4rde kwart, 55 punten op het bord![]()
![]()
![]()
Jammer dat Mcdaniel niet voor een FG ging, een record uit 1966 breken lukt je niet elke dag. 70 punten, ik kan het gewoon niet geloven.quote:Op zondag 24 september 2023 22:09 schreef slacker_nl het volgende:
Totale afslachting dit. Toch wel leuk voor teams als de Jets, het kan dus altijd nog slechter.
En 3e keer Reich als HC wordt ook niks. Een goede start maar daarna complete collapse zodra het winter wordt.quote:Op maandag 25 september 2023 01:42 schreef slacker_nl het volgende:
Frank Reich, ik snap NC niet. Die man was bij de Colts ook niet erg succesvol.
Typisch Cowboys om te verliezen van een team dat aan het tanken is.quote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef RudyL het volgende:
De Cardinals die winnen van de Cowboys, dacht vanmorgen echt, ik ben nog niet wakker even goed kijken. Maar ze hebben dus echt gewonnen, totaal niet verwacht. Achteraf past het wel bij de Cowboys, vaak van dergelijke niets lukt potjes en daar zal dit wel onder kunnen vallen.
Waar het vorige week zo sterk was aan beide kanten, was het nu het tegenovergestelde.quote:Op maandag 25 september 2023 09:20 schreef RudyL het volgende:
De Cardinals die winnen van de Cowboys, dacht vanmorgen echt, ik ben nog niet wakker even goed kijken. Maar ze hebben dus echt gewonnen, totaal niet verwacht. Achteraf past het wel bij de Cowboys, vaak van dergelijke niets lukt potjes en daar zal dit wel onder kunnen vallen.
Dat is al 10 jaar hetzelfde liedje, voor game 1 is iedereen hyped. Dat neemt naarmate seizoen vordert af, met uitzondering van de paar keer dat ze de NFC east wonnen/playoff haalde. Maar dat was dan na 1 (en een enkele 2) games ook voorbij.quote:Op maandag 25 september 2023 11:55 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Typisch Cowboys om te verliezen van een team dat aan het tanken is.
Misschien dat de media nu weer iets kalmeert, die schrijven de Cowboys direct naar de superbowl zodra ze een redelijke start in het seizoen maken.
Gast kwam weer wat aandacht tekortquote:Op woensdag 27 september 2023 11:57 schreef Arnhemunited het volgende:
Kaepernick doet een open sollicitatie bij de Jets. Ik weet nou niet of het handig is om iemand die 7 jaar geen football heeft gespeeld je starting QB moet zijn.
Ik denk dat ze beter Matt Ryan oid kunnen bellen. (of Brady)
Haha een van de redenen dat ik 49'ers het meest support is Kaepernick, die gaat nergens meer aan de slag komen hahaquote:Op woensdag 27 september 2023 11:57 schreef Arnhemunited het volgende:
Kaepernick doet een open sollicitatie bij de Jets. Ik weet nou niet of het handig is om iemand die 7 jaar geen football heeft gespeeld je starting QB moet zijn.
Practice squadquote:Op woensdag 27 september 2023 11:57 schreef Arnhemunited het volgende:
Mee eens, ik zou ook niet weten van de mensen die nog op de open markt zijn, wie nou echt een verbetering zou zijn. Maar dat ze iets beter dan Wilson willen lijkt me haast onvermijdelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 21:35 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Er is niemand beschikbaar die de Jets veel meer gaan geven dan Wilson.
Tenzij je draft picks wil gaan opgeven.
Het lijkt erop dat de Lions eindelijk weer eens een divisie kunnen winnen (sinds 1993), de rest van de divisie is matig en gaat in rebuild modus.quote:Op vrijdag 29 september 2023 14:47 schreef slacker_nl het volgende:
Yay Lions. Ben ik slaap gevallen in het 3de kwart daarna niks meer meegekregen. Maar gewonnen, dus ben blij voor Goff en de zijne.
ESPN+ slechter commentaar krijg je nietquote:Op zondag 1 oktober 2023 17:58 schreef RudyL het volgende:
Wat een commentaar toch ook, hoe kan je nou zeggen met een achterstand van 13 punten dat de Falcons ook wel voor de field goal konden gaan. Dat is toch geen enkel verschil tussen de 4&3 missen of een field goal maken.
Vast familie van de Raiders coach
Zitten ze nog steeds vast aan Wilson en zijn contract verlenging start pas volgend jaar, cutten kan gewoon niet met al dat gegarandeerde geld.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Sean Payton begint stiekem al te dromen over Caleb Williams als zijn starting QB volgend jaar.
O-line heeft 2 blessures, defence is gatenkaas.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vorige week scoren ze er 70, nu krijgen ze er bijna 50 tegen. Classic Miami
Het is bij de Saints niet veel beter, maar daar is het helaas geen uitzondering.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
O-line heeft 2 blessures, defence is gatenkaas.
Offday tegen de Bills is vragen om een spanking.
In elk geval ligt de divisie daar open want de Panthers, Bucs en Falcons zijn ook niet zo geweldig.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is bij de Saints niet veel beter, maar daar is het helaas geen uitzondering.
Ja, armoe troef in die divisie.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:59 schreef Breidniet het volgende:
[..]
In elk geval ligt de divisie daar open want de Panthers, Bucs en Falcons zijn ook niet zo geweldig.
Tua voor de 4rde keer gesacked, 1 keer in de vorige 3 games.
Die speler die ze op Diggs hadden staan had geen beste dag zeg.quote:Op zondag 1 oktober 2023 21:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
O-line heeft 2 blessures, defence is gatenkaas.
Offday tegen de Bills is vragen om een spanking.
Caleb Williams blijft dan nog gewoon een jaartje bij USC spelen. Die wil echt niet naar Chicagoquote:Op zondag 1 oktober 2023 22:14 schreef Breidniet het volgende:
En de Bears weten alsnog te verliezen van de Broncos en zijn 0-4![]()
En omdat ze de 1ste ronde pick van de Panthers ook hebben staan ze nu in rij om 1ste en 2de te picken in april
Kader Kohou, UFA, speelt omdat de secondary vol met blessure zit.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die speler die ze op Diggs hadden staan had geen beste dag zeg.
Ja echt .... man manquote:
Story of KC...quote:Op maandag 2 oktober 2023 13:30 schreef slacker_nl het volgende:
Jets werden gister in de laatste drive van KC een beetje hard genaaid vinnik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |