quote:Na Griekenland is Ierland de volgende horde voor Nederland op weg naar het EK. Oranje krijgt in Dublin te maken met een getergde tegenstander, want bij de Ieren staat de druk er na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland al vol op.
Nederland moet op weg naar kwalificatie voor het EK zien te winnen in Dublin om goede zaken te doen in de poule. Bij de Ieren, van wie alle spelers in de diverse Britse competities actief zijn, staat de druk erop na nederlagen tegen Frankrijk en Griekenland.
Ierland vs. Nederland
In het verleden heeft Oranje vaker cruciale wedstrijden tegen de Ieren gespeeld. In 2001 had Nederland, toen onder leiding van Louis van Gaal, de simpele taak om te winnen in de Ierse hoofdstad. Het doel: kwalificatie voor het WK.
Oranje trad aan met grote namen als Edwin van der Sar, Jaap Stam, Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooij, maar slaagde er niet in te scoren, zelfs niet toen de thuisploeg met tien man kwam te spelen. De Ieren wonnen met 1-0 en de ploeg van Van Gaal bleef met lege handen achter.
Ierland tegen Nederland is op zondag 10 september om 20:45 uur te zien op NPO1.
Dat mag.quote:
rustigquote:Op zondag 10 september 2023 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
frenie de jong vertraagt het spel alleen
maar mongolen commentator roept dat hij de tempo van de wedstrijd bepaalt
trap deze commentator naar zijn malle moer joh
Fipong?quote:
@Cocoquote:Op zondag 10 september 2023 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is oprecht een geweldige pot.
Stomme error.quote:Op zondag 10 september 2023 22:12 schreef fetX het volgende:
Moderator @:coco en forumadmin @:ggmm glijden uit.
@3rr0rquote:Op zondag 10 september 2023 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als er gemat wordt is Frenkie d'r altijd bij.quote:
Ik moest lachen. Sorry Hermanquote:Op zondag 10 september 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zullen wel een matige omzet hebben nu dan
quote:Op zondag 10 september 2023 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ga even iets te drinken halen.quote:Op zondag 10 september 2023 22:14 schreef fetX het volgende:
Opletten nu, aldus de commentator.
Bal over de achterlijn
quote:Op zondag 10 september 2023 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat is wel erg bot, manquote:Op zondag 10 september 2023 22:13 schreef leolinedance het volgende:
Van Dijk kan niet meer. Is er niemand die hem kan vervangen?
al een paar x besproken inmiddelsquote:Op zondag 10 september 2023 22:13 schreef leolinedance het volgende:
Timberquote:Op zondag 10 september 2023 22:13 schreef leolinedance het volgende:
Kittquote:Op zondag 10 september 2023 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler is dit? @:3rr0r
Met huillachquote:Op zondag 10 september 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
Simons heeft vanavond echt alles verkeerd gedaan
Dat zal ze lerenquote:Op zondag 10 september 2023 22:15 schreef TAmaru het volgende:
Vreselijk die Ieren
ben er nooit geweest maar ga er nu zeker ook nooit meer naartoe
Die willen de schade beperkt houden.quote:Op zondag 10 september 2023 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Ieren gaan nu alleen maar liggen.
Mooi, kan ik daar heen zonder een kans om jou tegen te komenquote:Op zondag 10 september 2023 22:15 schreef TAmaru het volgende:
Vreselijk die Ieren
Dublin is fantastischquote:Op zondag 10 september 2023 22:15 schreef TAmaru het volgende:
Vreselijk die Ieren
Godverdommequote:
VVD ook, dus het wordt druk daar.quote:
Ben er dit jaar geweest, fucking geniaal ja. Gewoon knap van die gasten om altijd en overal vriendelijk te zijn en grappen te makenquote:
In de 40-45ste minuut. Zal als een bevrijding voelen.quote:Op zondag 10 september 2023 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor de 3e Nederlandse goal zodat het Ierse verzet totaal instort.
Knight.quote:
Maar die is allang voorbijquote:Op zondag 10 september 2023 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de 40-45ste minuut. Zal als een bevrijding voelen.
:
Die is al geweest Herman, beginnen de nummertjes weer te draaien?quote:Op zondag 10 september 2023 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
:
Het is ook wel een Hollandse traditie om in de slotfase nog te bezwijken aan een Iers slotoffensief.quote:Op zondag 10 september 2023 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
Tijd voor de 3e Nederlandse goal zodat het Ierse verzet totaal instort.
Welke speler is dit?quote:Op zondag 10 september 2023 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Welke speler is dit? @:3rr0r
quote:Op zondag 10 september 2023 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Knight.
Jij noemt Kitt, dat is de auto uit de serie knightrider. Knight Rider is een Amerikaanse televisieserie uit de jaren 80 met David Hasselhoff in de gedaante van Michael Knight die samen met zijn technisch zeer geavanceerde kunstmatig intelligente auto genaamd KITT de misdaad bestrijdt.
@Speedfightquote:Op zondag 10 september 2023 22:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke speler is dit?
[ afbeelding ]
Ligt er aan in welk verzet.quote:Op zondag 10 september 2023 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die is al geweest Herman, beginnen de nummertjes weer te draaien?
Lekker op tijd tong, smaakt de borrel?quote:Op zondag 10 september 2023 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
:
Laat Tong met rust.quote:Op zondag 10 september 2023 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is ook een beetje vergane glorie.
Dan verdrink je!quote:Op zondag 10 september 2023 22:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je zoveel zuipt als Herman, word je dan nog dronken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Dat krijg je als er weinig zicht is op de toekomst.quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 22:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dan verdrink je!Stop nou eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Verwijderd *
Geef eens voorbeelden. Andersom klopt wel.quote:Op zondag 10 september 2023 22:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is ook wel een Hollandse traditie om in de slotfase nog te bezwijken aan een Iers slotoffensief.
quote:Op zondag 10 september 2023 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
De grappen ier worden steeds slechter.
Mijn statement over de eerste helft kan langzaam in de prullenbak.quote:Op zondag 10 september 2023 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
De grappen hier worden steeds slechter.
En dan heeft @Mexicanobakker nog niet eens meegedaan.quote:Op zondag 10 september 2023 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al besproken.quote:
2001.quote:Op zondag 10 september 2023 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden. Andersom klopt wel.
hoe lang is een chinees?quote:Op zondag 10 september 2023 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee, ook niet meer nuchter als je niet drinkt.quote:Op zondag 10 september 2023 22:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je zoveel zuipt als Herman, word je dan nog dronken?
Ik ken alleen Nicht Rijder.quote:Op zondag 10 september 2023 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Knight.
Jij noemt Kitt, dat is de auto uit de serie knightrider. Knight Rider is een Amerikaanse televisieserie uit de jaren 80 met David Hasselhoff in de gedaante van Michael Knight die samen met zijn technisch zeer geavanceerde kunstmatig intelligente auto genaamd KITT de misdaad bestrijdt.
Ash Katsuuuum.quote:Op zondag 10 september 2023 22:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke speler is dit?
[ afbeelding ]
Koeman zal zeggen dat je hard moet zijn tegen elkaar op het veld.quote:
Zet hem op.quote:
Briefje van Dwight > Briefje van Jan.quote:
Waarom drink je dan, als je toch niet meer nuchter bentquote:Op zondag 10 september 2023 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ook niet meer nuchter als je niet drinkt.
Een glorie waar jij alleen maar van dromen.quote:Op zondag 10 september 2023 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is ook een beetje vergane glorie.
Sorry baasquote:Op zondag 10 september 2023 22:22 schreef GGMM het volgende:
Laten we het gezellig houden
Het ging zo goed tot nu toe!
Tong en tong80.quote:Op zondag 10 september 2023 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lekker op tijd tong, smaakt de borrel?
Barbaar.quote:Op zondag 10 september 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guinness is een parodie op bier.
Nou nou nouquote:Op zondag 10 september 2023 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een glorie waar jij alleen maar van dromen.
Mocht je opblijven vanavond ?
Kan z'n moeder na 150 dagen weer aan het broodje hagelslag.quote:
HET WAS HIER ZO GEZELLIGquote:Op zondag 10 september 2023 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong en tong80.
Na het beffen van je moeder drink ik altijd spiritus.
Dit is een godslasterlijke opmerking.quote:Op zondag 10 september 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas is het WK-topic te vroeg gesloten.quote:
Je moet wat.quote:Op zondag 10 september 2023 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong en tong80.
En dan neer gaan lopen kijken als mensen een internetplaatje gebruiken.quote:Op zondag 10 september 2023 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong en tong80.
Dat is er maar één.quote:
Ik heb niets met Stout in het algemeen, tsja.quote:
Je bedoelt het forum?quote:Op zondag 10 september 2023 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas is het WK-topic te vroeg gesloten.
Dat is zo walgelijk.quote:Op zondag 10 september 2023 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stout is voor meisjes van 40.quote:Op zondag 10 september 2023 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niets met Stout in het algemeen, tsja.
Klootviool.quote:
Die lustte hem ook wel.quote:
Er zit een mug in mijn huisquote:Op zondag 10 september 2023 22:26 schreef GGMM het volgende:
Er was mij een knotsgekke wedstrijd beloofd
@Coco en ik vermaken ons optimaal met deze wedstrijdquote:Op zondag 10 september 2023 22:26 schreef GGMM het volgende:
Er was mij een knotsgekke wedstrijd beloofd
Had je nou maar een spin die hem kon vangenquote:
Tot nu toe wel vaak een nuttige speler gebleken voor Oranje.quote:
Ik ook. Niks mis mee.quote:Op zondag 10 september 2023 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
@:coco en ik vermaken ons optimaal met deze wedstrijd
Nou ja het is ook best wel aardig eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2023 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
@:coco en ik vermaken ons optimaal met deze wedstrijd
quote:Op zondag 10 september 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had je nou maar een spin die hem kon vangen
Wat een mietjequote:Op zondag 10 september 2023 22:30 schreef GGMM het volgende:
VBL / Spaanse bondsvoorzitter Rubiales treedt alsnog af na omstreden kus
@:tong80
Graag jouw inzicht
Ook een beetje gek om zo’n lichtgewicht op het middenveld te laten beginnen in zo’n beukwedstrijd. Dat kan hij nog lang nietquote:
bult stevige kerels @Drizztquote:Op zondag 10 september 2023 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een beetje gek om zo’n lichtgewicht op het middenveld te laten beginnen in zo’n beukwedstrijd. Dat kan hij nog lang niet
Die jongen stelt me soms zo teleur.quote:
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op zondag 10 september 2023 22:31 schreef remlof het volgende:
Waarom kijkt Simons altijd alsof ie net z’n teddybeer is kwijtgeraakt?
Roep nou niet te vroeg.quote:Op zondag 10 september 2023 22:32 schreef PicoMMP het volgende:
Eindelijk eens een wedstrijd goed voorspeld @:coco
Het is de B tot de A tot de B-E-Lquote:Op zondag 10 september 2023 22:33 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een kut voorhoede eigenlijk.
Announce Babel.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 10 september 2023 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn boodschappen zijn er EINDELIJK
Godsamme.
Ik ben Promes.quote:Op zondag 10 september 2023 22:33 schreef De_Kraam het volgende:
Announce Babel.
Wat is dit voor een gare tijd om boodschappen te bezorgenquote:Op zondag 10 september 2023 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godsamme.
Heel warm stukje ierlandquote:Op zondag 10 september 2023 22:34 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer heeft Ierland eigenlijk negers
Sinds Paul McGrath.quote:Op zondag 10 september 2023 22:34 schreef Caland het volgende:
Nee dan is het weg Weghorst.quote:Op zondag 10 september 2023 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog een keer geel voor Wout en het is Weg Horst.
Ik wilde dat net ook al posten, maar dan ben ik weer de racist zeker.quote:Op zondag 10 september 2023 22:34 schreef Caland het volgende:
Ho maar weerquote:Op zondag 10 september 2023 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog een keer geel voor Wout en het is Weg Horst.
Wilfried Bony speelde 10 jaar geleden al bij Vitesse.quote:Op zondag 10 september 2023 22:34 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2023 22:33 schreef Caland het volgende:
Wappie Weghorst laat zich weer eens gaan
Wat een kansloze teringact die man
McGrath werd net al genoemd.quote:Op zondag 10 september 2023 22:34 schreef Caland het volgende:
Of Spas Delev (die ook nergens scoort behalve tegen Nederland)quote:Op zondag 10 september 2023 22:34 schreef -XOR- het volgende:
Dit Ierland mist een type Jason McAteer.
Je mist Bony hè?quote:Op zondag 10 september 2023 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilfried Bony speelde 10 jaar geleden al bij Vitesse.
Vogel in haargenotquote:Op zondag 10 september 2023 22:33 schreef De_Kraam het volgende:
Announce Babel.
Vlaggetjesgenotquote:Op zondag 10 september 2023 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilfried Bony speelde 10 jaar geleden al bij Vitesse.
Dat klinkt niet echt als een negerquote:
Heb je geen appie of Lidl in de buurt aawe?quote:Op zondag 10 september 2023 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godsamme.
En van Mario Balotelliquote:Op zondag 10 september 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als een neger
Is dat familie van Mark de Vries?
De meest walgelijke voorhoede denkbaarquote:Op zondag 10 september 2023 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
Berghius - Wappie Wout - Marokkaantje Lang
Niet mien merk.
Eigen goal Berghuis.quote:
Hier is het te warm voor, stoppen.quote:Op zondag 10 september 2023 22:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Bij Noa duurt het gewoon allemaal wat te Lang
Die mag je wel doorspoelen.quote:Op zondag 10 september 2023 22:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zal de grappen opbergen in mijn huis
Spoel ze door de pleequote:Op zondag 10 september 2023 22:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zal de grappen opbergen in mijn huis
Dan zie ik oprecht liever Boerderijhoofd en L. De Jong.quote:Op zondag 10 september 2023 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
De meest walgelijke voorhoede denkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |