abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210602109
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210602130
quote:
11s.gif Op maandag 11 september 2023 14:02 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zo dan 😱
pi_210602137
Er was denk ik weinig van hem overgebleven als ie geraakt was.
  maandag 11 september 2023 @ 14:06:39 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210602141
Er komt weer een golfje kanonnenvoer aan zo te lezen.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210602246
quote:
12s.gif Op maandag 11 september 2023 10:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Dat zal toch wel :o
Ze hadden zelfs waarnemers uit Afrika laten overkomen.
Waarnemers afkomstig uit een werelddeel dat bekend staat om militaire coups en andere ondemocratische wijzen om de macht te grijpen in een land. _O_
pi_210602261
quote:
84s.gif Op maandag 11 september 2023 11:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eind van de maand geen XP meer voor Poetin :P
Dat was toch een of andere genazificeerde gerussificeerde Linux versie?
pi_210602293
https://www.lbc.co.uk/news/putin-doctor-arrested/
quote:
Top Putin doctor who knows 'Vlad's secrets' arrested by security services while trying to flee Russia through Belarus
Jammer. De verhalen die hij had kunnen vertellen.
pi_210602319
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 11 september 2023 @ 14:33:22 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210602335
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210602423
twitter

Indrukwekkend filmpje.
pi_210602439
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 13:26 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Starlink staat niet 'aan' voor Rusland. Dat is op verzoek van de Russische regering. Die hebben in 2021 nog gesproken over het invoeren van boetes voor mensen en bedrijven die satelliet internet gebruiken. Dus ook andere providers dan Starlink. Door het claimen van dat Starlink niet werkt voor de Krim zegt Musk indirect dat de Krim Russisch grondgebied is.

De dekking van het Starlink satelietnetwerk is zo ongeveer wereldwijd. Er is geen 'technische' reden dat Starlink niet op de krim zou kunnen werken.
Klopt daarom had ik ook geen internet aan boord toen ik naar Korea vloog. We vlogen te dicht langs de Russsische grens.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210602454
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 14:43 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]

Indrukwekkend filmpje.
Sowieso special forces _O_
Über eindbazen _O_
pi_210602459
Ben wel blij dat ik niet in Oekraïne geboren ben, versta er niks van :7
pi_210602510
https://edition.cnn.com/v(...)-russia-bell-vpx.cnn
Een filmpje over hoogwaardige neppe wapens die Oekraïne gebruikt om Rusland zijn ammunitie/wapens te laten verspillen. Die tank ziet er echt goed uit.

https://www.reddit.com/r/(...)decoy_for_the_enemy/
quote:
Realistic Ukrainian Stugna-P decoy for the enemy to waste their munitions on.
pi_210602564
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 14:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Luipaarden in hun natuurlijke habitat _O_
En jagend op hun natuurlijke prooi; Russen. _O_
pi_210602568
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 15:04 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
En jagend op hun natuurlijke prooi; Russen. _O_
Het is jammer dat haaien geen landdieren zijn 8-)
Die zijn ook dol op Russen :Y)
pi_210602703
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 14:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ben wel blij dat ik niet in Oekraïne geboren ben, versta er niks van :7
Maar als je daar geboren zou zijn dan zou je ze toch wel kunnen verstaan?
pi_210602720
Is een oeroude flauwe grap :@
  maandag 11 september 2023 @ 15:30:13 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210602757
_O-
https://www.reddit.com/r/(...)f16_sale_to_swedens/
https://www.reddit.com/r/(...)_f16_sale_to_swedens
Türkiye urges US not to link F-16 sale to Sweden’s NATO bid

reddit comment:
Turkey to NATO: We have a right to block Sweden’s NATO membership unless our conditions are met.
Turkey to US: Please don’t place conditions on our procurement of F-16’s.

[ Bericht 16% gewijzigd door slashdotter3 op 11-09-2023 16:05:08 ]
pi_210602956
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 09:23 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Een land waar de rechtspraak steeds verder wordt kapot gemaakt en de oppositie inmiddels de duimschroeven wordt aangedraaid.

In t oog van Rusland een logische keuze om te investeren in defensie.. maar ik kijk hier toch met argusogen naar.
Polen is wakker geworden en de rest (behalve de VS) moet nog wakker worden.
En ook niet per se tegen de Russische dreiging maar vooral tegen de Chinese.
Die investeren volop in het leger en je ziet dat ze ook steeds een agressievere toontje beginnen aan te slaan.
pi_210602978
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 15:30 schreef slashdotter3 het volgende:
_O-

https://www.reddit.com/r/(...)f16_sale_to_swedens/
Türkiye urges US not to link F-16 sale to Sweden’s NATO bid

reddit comment:
Turkey to NATO: We have a right to block Sweden’s NATO membership unless our conditions are met.
Turkey to US: Please don’t place conditions on our procurement of F-16’s.
Wanneer gaat dat Turkse parlement nou eens stemmen erover, die toelating van Zweden?
pi_210603023
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 15:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wanneer gaat dat Turkse parlement nou eens stemmen erover, die toelating van Zweden?
Dit zou in Oktober gebeuren.
  maandag 11 september 2023 @ 15:56:58 #125
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210603030
https://www.reddit.com/r/(...)forced_mobilization/
Russia will soon start mass forced mobilization of the population, they plan to recruit from 400,000 to 700,000 people, the AFU General Staff has reported.

It will be announced, including in the temporarily occupied territories, to cover catastrophic losses.

It is also planned to draft about 40 thousand residents of the Chechen Republic, who will probably be used as "barrier troops" behind the Russian troops. At the same time, among the population of Moscow and St. Petersburg, the numbers of planned mobilization again remain minimal.

They are mobilizing everyone they can catch. I saw a video of the FSB entering a residential building and taking all the men (more than 100 people, it looked like) and just taking them to war.

[ Bericht 12% gewijzigd door slashdotter3 op 11-09-2023 16:05:19 ]
pi_210603061
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 15:56 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Dit zou in Oktober gebeuren.
Prima drukmiddel dan die F-16's als ze zo traag doen.
pi_210603113
Kim is dus op bezoek bij Poetin in Vladivostok

https://themessenger.com/(...)apons-summit-reports
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210603123
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 16:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Prima drukmiddel dan die F-16's als ze zo traag doen.
Is toch jammer dat dit nodig is. En het feit dat ze piepen dat Zweden perse NATO lid moet zijn om F16 te krijgen is best wel opmerkelijk te noemen.
pi_210603178
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 15:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Russia will soon start mass forced mobilization of the population, they plan to recruit from 400,000 to 700,000 people, the AFU General Staff has reported.

It will be announced, including in the temporarily occupied territories, to cover catastrophic losses.

It is also planned to draft about 40 thousand residents of the Chechen Republic, who will probably be used as "barrier troops" behind the Russian troops. At the same time, among the population of Moscow and St. Petersburg, the numbers of planned mobilization again remain minimal.

They are mobilizing everyone they can catch. I saw a video of the FSB entering a residential building and taking all the men (more than 100 people, it looked like) and just taking them to war.
Dit lees ik al ongeveer 1 jaar maar nooit is er nieuws geweest dat tussen de (vermoorde) vijanden Oekraïners zouden zitten? Het lijkt mij echt zuur dat je als Oekraïner gedwongen wordt om tegen Oekraïners te vechten.

En 450.000 - 700.000 klinkt als wensdromen weer van de Russen.
  maandag 11 september 2023 @ 16:18:05 #130
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210603225
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 16:13 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
En 450.000 - 700.000 klinkt als wensdromen weer van de Russen.
De vorige ronde hadden ze de quota van 300K ook niet gehaald. Was rond de 150-200K.

En wil je dat gaan halen, mag je gaan ronselen onder de muscovi/petersburgers. En laat putin daar nou geen zin in hebben.
  maandag 11 september 2023 @ 16:35:26 #131
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210603462
* onbelangrijk

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2023 18:05:10 ]
pi_210603753
Kim Jong-un met trein naar Vladivostok voor bezoek aan Poetin
https://nos.nl/l/2490119

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 11 september 2023 @ 17:29:45 #134
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 11 september 2023 @ 18:03:52 #135
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210604187
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 15:48 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Polen is wakker geworden en de rest (behalve de VS) moet nog wakker worden.
En ook niet per se tegen de Russische dreiging maar vooral tegen de Chinese.
Die investeren volop in het leger en je ziet dat ze ook steeds een agressievere toontje beginnen aan te slaan.
Of dat nou zo’n goede zaak is…
Als het een EU joint-venture was zou ik het toejuichen
Vakman pur sang
pi_210604304
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 17:29 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Tjoek tjoek 🚂🚂🚂
All aboard the retard express!
pi_210604329
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 15:56 schreef slashdotter3 het volgende:

Hoe leg ik het fundament voor wederzijdse etnische zuiveringen tussen de Russen en de Tsjetsjenen deel 1...
pi_210604366
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Of dat nou zo’n goede zaak is…
Als het een EU joint-venture was zou ik het toejuichen
Waarom nu niet? Wat is er niet goed aan. Of denk je dat polen de duiters opeens gaat terug pakken of zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_210604383
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 15:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wanneer de Amerikanen een go geven voor de f16s
-Rabia Al-Basri
pi_210604510
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 18:19 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Hoe leg ik het fundament voor wederzijdse etnische zuiveringen tussen de Russen en de Tsjetsjenen deel 1...
De Tjetjenen hebben nog flink wat appels te schillen met de Russen.

Net zoals zoveel deelstaten.
Ik heb nooit begrepen waarom die deelstaten niet massaal tegelijkertijd in opstand komen tegen Rusland.

Zeker nu, nu het het Russische leger ernstig verzwakt is, en ze en in Oekraïne en in Syrië zitten.
En ze dus niet de mankracht (die grotendeels uit die deelrepublieken komen) en materieel hebben om ook nog eens elders in te zetten.

Áls ze dan toch onder het Russische juk uit willen, is er geen beter tijdstip dan nu.
pi_210604527
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen waarom die deelstaten niet massaal tegelijkertijd in opstand komen tegen Rusland.

Zeker nu, nu het het Russische leger ernstig verzwakt is, en ze en in Oekraïne en in Syrië zitten.
En ze dus niet de mankracht (die grotendeels uit die deelrepublieken komen) en materieel hebben om ook nog eens elders in te zetten.

Áls ze dan toch onder het Russische juk uit willen, is er geen beter tijdstip dan nu.
Vraag ik me al maanden af. :Y
pi_210604577
Heren, ja hoor weer goed nieuws van de Duitsers:

Ik wil niet de hele artikel quoten, de rest kan je lezen op de URL.

quote:
Ukraine and Germany intend to build wind farm around Chornobyl Nuclear Power Plant

A declaration of intent was signed during the meeting at Ukraine’s Ministry of Ecology and Natural Resources.

The German Foreign Ministry noted that last winter saw over 1,500 attacks on Ukraine's energy infrastructure, so the focus of the German Foreign Minister's visit to Kyiv is on measures to ensure and protect the power supply to the population, especially in winter.
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/09/11/7419337/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2023 18:59:37 ]
pi_210604595
WaArOm KaN oEkRaInE gEeN vReDe SlUiTeN???

twitter
pi_210604646
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 18:41 schreef oheng het volgende:

[ twitter ]
Zelfde filmpje, andere uploader:

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 22:38 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Speciaal voor de "LaTen We OvEr VrEdE pRaTeN" posters die hier af en toe binnen vallen.

[ twitter ]
pi_210604760
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]

Dan zullen de Tsjetsjenen eerst Kremlinbondgenoot Kadyrov en zijn collaborerende struikrovers af moeten maken. Etnische zuiveringen door Tsjetsjenen op Russen zullen door de Russen gegarandeerd met etnische zuiveringen op Tsjetsjenen beantwoord worden. Het zou me niets verbazen dat in deze oorlog de kiem gelegd wordt voor een nieuwe Tsjetsjeense oorlog.
pi_210604875
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 18:41 schreef oheng het volgende:

[ twitter ]
En dan maar huilfilmpjes maken #stophatingrussians :')
pi_210604911
quote:
Nieuwe Russische generaal ziet Oekraïne als “opstap” naar Europese invasie
De Russische president Vladimir Poetin heeft Andrej Mordvitsjev gepromoveerd tot generaal, een man die eerder heeft verklaard dat Oekraïne slechts een “springplank” is om de rest van Europa binnen te vallen. Mordvitsjev voerde eerder al het bevel over het Centraal Militair District en de Russische Centrale Groepering van Strijdkrachten in Oekraïne.

Tijdens een interview eind juli suggereerde Mordvitsjev dat Rusland plannen heeft om de oorlog in Oekraïne uit te breiden naar Oost-Europa. Op de vraag over hoelang de oorlog nog zou duren, antwoordde hij: “Als we het hebben over Oost-Europa, dat we zullen moeten aanvallen, zal het natuurlijk langer duren”. De interviewer vroeg Mordvitsjev of Oekraïne “slechts een opstapje” is, waarop hij volmondig ‘ja’ antwoordde. “Ja, absoluut. Het is slechts het begin”, klonk het. De oorlog zal “hier niet zal stoppen”.
https://www.hln.be/buiten(...)se-invasie~acb95d28/
Bewijst wederom de onzin die Kremlinfans roepen dat we Rusland beter hun zin hadden moeten geven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210604918
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 18:55 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Dan zullen de Tsjetsjenen eerst Kremlinbondgenoot Kadyrov en zijn collaborerende struikrovers af moeten maken. Etnische zuiveringen door Tsjetsjenen op Russen zullen door de Russen gegarandeerd met etnische zuiveringen op Tsjetsjenen beantwoord worden. Het zou me niets verbazen dat in deze oorlog de kiem gelegd wordt voor een nieuwe Tsjetsjeense oorlog.
Dat zeker ja.
Op de Kadyrov kliek na heeft het gros van de Tjetjenen een bloedhekel aan de Russen.

Kadyrov zit daar alleen door de steun van het Kremlin.
pi_210604939
''Aan boord is er sprake van luxe die de gemiddelde Noord-Koreaan niet kent. Verschillende hooggeplaatste Russische ambtenaren die in het verleden met de trein mochten meereizen, schreven over diners met Franse wijnen en verse kreeft, zingende vrouwelijke conducteurs en speciale wagons voor de Mercedessen van Kim.''

(https://nos.nl/artikel/24(...)or-bezoek-aan-poetin)

Zingende vrouwelijke conducteurs _O_ _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')