abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210608517
Ook in Start zullen ze niet letterlijk alle 6k (of hoeveel het er tegenwoordig zijn) kernbommen langs gaan en testen en controleren wat de status er van is. Dat is praktisch gezien al onmogelijk voor de Amerikanen. Dat heb je niet ff in 5 minuten gedaan.
pi_210608523
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 23:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Leuk hoor dat bagatelliseren. Die act zie je vaker op online fora. Vooral als er weer 2 hectare weiland met een aardappelschuur is heroverd.

Nee, je bent niet bang voor atoombommen. Want je ziet immers allerlei memes en failfilmpjes van de Russen. Helpt heel erg om rationele discussies te hebben ook.

Feit blijft gewoon dat de Russen een kernarsenaal hebben. En dat is gewoon een factor in deze oorlog. Net zoals iemands vader sterker is dan iemand anders vader.
En zonder kernwapens heeft het kremlin geen toekomst meer, dus wat lul je.
pi_210608526
quote:

[..]
Leuk hoor dat bagatelliseren. Die act zie je vaker op online fora. Vooral als er weer 2 hectare weiland met een aardappelschuur is heroverd.

Nee, je bent niet bang voor atoombommen. Want je ziet immers allerlei memes en failfilmpjes van de Russen. Helpt heel erg om rationele discussies te hebben ook.

Feit blijft gewoon dat de Russen een kernarsenaal hebben. En dat is gewoon een factor in deze oorlog. Net zoals iemands vader sterker is dan iemand anders vader.
Niemand ontkent dat de Russen nog een hoop kernwapens hebben die werken, genoeg om iedereen uit te roeien.
  maandag 11 september 2023 @ 23:50:25 #254
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210608531
quote:

[..]

Dat is wel een interessante analogie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210608543
Gaat hier eigenlijk nog iemand de live toespraak van Zelensky voor Nederland volgen morgenochtend?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210608555
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 23:49 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Niemand ontkent dat de Russen nog een hoop kernwapens hebben die werken, genoeg om iedereen uit te roeien.
Nou daarom begon de discussie.
Er was net iemand die zei: “ik geloof er niks van dat rusland werkende kernwapens heeft”
Vakman pur sang
pi_210608564
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er was net iemand die zei: “ik geloof er niks van dat rusland werkende kernwapens heeft”
De discussie begon ervoor, namelijk met de bewering dat Polen het Russische leger zou kunnen verslaan, als ze maar geen nukes hadden gehad
pi_210608565
quote:

[..]
Volgens mij alleen dat ze niet gebruikt gaan worden, niet dat ze ze niet werkende hebben. Maar ik kan het mis hebben, gelezen op mobiel.

En nu slapen :Z
pi_210608580
quote:

[..]

Tjonge, zo leer ik nog eens iets. De russen hebben kernwapens!

Waarom heeft niemand mij attent gemaakt op dit feit? Dit belangrijke feit zouden we non stop moeten bespreken.
  maandag 11 september 2023 @ 23:59:48 #260
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210608583
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 23:49 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Als dat dan het vertrekpunt is. Hoeveel zin heeft een discussie over exacte aantallen dan nog?
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 23:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is wel een interessante analogie.
Vond ik ook heel erg sterk. Daarom zet ik hem ook door ;)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:02:13 #261
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210608595
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 23:59 schreef oheng het volgende:

[..]
Tjonge, zo leer ik nog eens iets. De russen hebben kernwapens!

Waarom heeft niemand mij attent gemaakt op dit feit? Dit belangrijke feit zouden we non stop moeten bespreken.
Stel je voor dat het inhoudelijk wordt zeg.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_210608653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
NOEKS is juist een dooddoener. Het zorgt ervoor dat iedere discussie op exact dezelfde manier verloopt:

"Nee, want rusland heeft NOEKS."

Het is een stompzinnige discussie.
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:15:09 #263
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210608654
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Volgens mij trol je hier al lang genoeg om te weten dat werkelijk alle facetten daarvan al meermaals de revue zijn gepasseerd.
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:16:22 #264
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210608660
quote:

[..]

Laat ze dat vuurwerk maar gooien dan. Zijn we er vanaf.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:19:46 #265
pi_210608681
quote:

[..]
Ik geloof er niks van dat Rusland werkende kernwapens heeft, en als ze nog iets hebben kunnen ze ze niet gebruiken wegens gebrek aan onderling vertrouwen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_210608685
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van dat Rusland werkende kernwapens heeft, en als ze nog iets hebben kunnen ze ze niet gebruiken wegens gebrek aan onderling vertrouwen.
En het Kremlin is een grote corrupte zooi met miljardairs die hun vermogen en eigen leven echt niet gaan opofferen door de wereld op te blazen oid.
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:24:48 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210608695
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:15 schreef oheng het volgende:

[..]
NOEKS is juist een dooddoener. Het zorgt ervoor dat iedere discussie op exact dezelfde manier verloopt:

"Nee, want rusland heeft NOEKS."

Het is een stompzinnige discussie.
Wat ook gewoon zo is. Je lijkt nogal slecht met dat feit om te kunnen gaan?

quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Volgens mij trol je hier al lang genoeg om te weten dat werkelijk alle facetten daarvan al meermaals de revue zijn gepasseerd.
Goeie reden om het nu nooit ergens meer in te betrekken.

quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Laat ze dat vuurwerk maar gooien dan. Zijn we er vanaf.
Het zou veel problemen oplossen.
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:27:04 #268
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210608701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Goeie reden om het nu nooit ergens meer in te betrekken.
Nee, ik snap, als er getrolled moet worden, en je kan ff niks bedenken is het idd een goldie oldie ja.
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:31:48 #269
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210608721
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:27 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, ik snap, als er getrolled moet worden, en je kan ff niks bedenken is het idd een goldie oldie ja.
Het Engelse woord nukes verbasteren naar NOEKS komt inderdaad veel intelligenter over.

Bonus IQ als de user ook nog wordt benoemd.

De Russen zetten geen kernwapens in als er,LEES: bij wijze van spreken, soldaataantallen van een stad ter grootte van Arnhem wat sloten in een voormalige kolonie liggen te verdedigen.

Maar ontkennen van een pad ernaartoe is gewoon achterlijk. Die is er namelijk wel.
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:33:11 #270
pi_210608728
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het Engelse woord nukes verbasteren naar NOEKS komt inderdaad veel intelligenter over.

De Russen zetten geen kernwapens in als er,LEES: bij wijze van spreken, soldaataantallen van een stad ter grootte van Arnhem wat sloten in een voormalige kolonie liggen te verdedigen.

Maar ontkennen naar een pad ernaartoe is gewoon achterlijk. Die is er namelijk wel.
Gewoon Rusland platbombarderen.
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:34:10 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_210608733
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Gewoon Rusland platbombarderen.
Dat is het gros van Rusland al.
  dinsdag 12 september 2023 @ 00:34:46 #272
pi_210608734
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is het gros van Rusland al.
Zijn we snel klaar.
pi_210608901
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 00:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Maar ontkennen van een pad ernaartoe is gewoon achterlijk. Die is er namelijk wel.
Weet je wat het toppunt van low IQ is? Wekelijks hier komen waarschuwen voor nukes en dan weer afdruipen. En dit maandenlang volhouden. En raar opkijken als men niet serieus op hem wilt ingaan.

En ondertussen wilt het niet tot je doordringen dat een land hun zin geven omdat "nukes" niet altijd en eeuwig kan doorgaan. Los nog van het feit dat Rusland niet het alleenrecht op nukes hebben.

Tot volgende week!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2023 01:25:49 ]
pi_210608929
Ik denk dat het tijd is dat de kernmachten op deze aardbol maar weer eens een paar kernwapens moeten gaan testen ergens boven de stille oceaan of boven een leuke ijskap ergens in centraal Antarctica waar niets leeft of gaat leven voorlopig.

We kunnen dit vandaag de dag met drones en vanuit satellieten in 4K filmen en livestreamen op alle nieuwszenders vanuit alle mogelijke hoeken zodat de mensheid wel weer even herinnerd wordt aan hoe insignificant we eigenlijk zijn en wat de gevolgen kunnen wezen van een misstap. Of het een Russisch of Amerikaanse bom is maakt immers vrij weinig uit.

Ik denk dat de huidige generatie er geen besef bij heeft en maar een beperkt voorstellingsvermogen heeft bij het zien van oude korrelige zwartwit filmpjes.
Heel veel sambal
pi_210609358
Medvedev is er klaar voor. De buikspreekpop van Poetlul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')