Was ik ook, maar dat had ik snel weer rechtgetrokkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je dacht juist dat je aangekomen was door de vakantie toch?
Duidelijkquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, het verschil tussen 11% en 10% is 1%
NOu top gedaan danquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Was ik ook, maar dat had ik snel weer rechtgetrokken
Netjesquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Onder de 11 nu, dus nog even te gaan!
Ik vind alleen 4 mooiquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die eerste twee niet mooi
Misschien is er iemand dood.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:10 schreef aloa het volgende:
Ik hoor kerkklokken. Lijkt wel zondag hier.
Nr 3 ook niet hou niet van die wasbordjesquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook het mooiste nr 5 kan er ook nog mee doorquote:
Eens, ik kom op mijn uitspraak terug, ik vind de eerste 3 niet mooi, mannen mogen best een buikje hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nr 3 ook niet hou niet van die wasbordjes
Heb je nu ook vleugels?quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, het verschil tussen 11% en 10% is 1%
Dit is wel wat voor jouquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu net boven de 80? Dat is ook heel netjesquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Was ooit wel anders. Toen zat ik boven de 100 kilo
Dit is gewoon creepyquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens, ik kom op mijn uitspraak terug, ik vind de eerste 3 niet mooi, mannen mogen best een buikje hebben
Zijn zwembroek welquote:
Ik kreeg er wel last van. Knieën enzo. Je moet het ook allemaal meeslepenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu net boven de 80? Dat is ook heel netjes
Nummer 6, 7 en 8 duidelijk welquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]nummer 1, 2en 3 zijn niet door de vleeskeuring
Heb je een speciaal dieet gevolgd om die 20 kilo kwijt te raken?quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel last van. Knieën enzo. Je moet het ook allemaal meeslepen
Ik kwam erachter dat het door een bepaald medicijn kwam, sinds ik dat slikte kwam ik in rap tempo aan. Dus in overleg met de huisarts dat afgebouwd en toen ging het vanzelf.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een speciaal dieet gevolgd om die 20 kilo kwijt te raken?
Het was ook beter geweest als ze voor alle foto’s hetzelfde model gebruikt haddenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das op zich wel goed om uit te vinden jaquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat het door een bepaald medicijn kwam, sinds ik dat slikte kwam ik in rap tempo aan. Dus in overleg met de huisarts dat afgebouwd en toen ging het vanzelf.
Zo dan, ben je lekker mee, maar mooi dat je er achter kwamquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat het door een bepaald medicijn kwam, sinds ik dat slikte kwam ik in rap tempo aan. Dus in overleg met de huisarts dat afgebouwd en toen ging het vanzelf.
Die groep wordt steeds groter.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Livestream bij de A12.
https://www.facebook.com/(...)eos/544355681162127/
Dat is ook zo, want de ene 20%-er ziet er weer heel anders uit dan een ander. Maar de eerste drie hebben sowieso te weinig vetjes.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook beter geweest als ze voor alle foto’s hetzelfde model gebruikt hadden
Hoop, dat ze vast gesmolten komen te zitten aan het asfalt. Mafklappersquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Livestream bij de A12.
https://www.facebook.com/(...)eos/544355681162127/
4 en 5 nr 6 kan maar dan moet die heel lief zijn, de andere zijn ook niet doorquote:
Je hebt mijn video gevondenquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4 en 5 nr 6 kan maar dan moet die heel lief zijn, de andere zijn ook niet door
Hey Nijn, ik hoop met je meequote:Op zaterdag 9 september 2023 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoop, dat ze vast gesmolten komen te zitten aan het asfalt. Mafklappers
Start de Hummer Oma.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoop, dat ze vast gesmolten komen te zitten aan het asfalt. Mafklappers
Dit is toch een mijnenveger?quote:
Ja, dat ding gaat ronddraaien. Maar denk dat het prima werkt om een weg leeg te vegenquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat ding gaat ronddraaien. Maar denk dat het prima werkt om een weg leeg te vegen
Ja. Die 25% lijkt dikker dan die 30%.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook beter geweest als ze voor alle foto’s hetzelfde model gebruikt hadden
Deze ook gezien?quote:
Ik ook. Het is Fok! hipper om deze mensen voor van alles en nog wat uit te maken en toe te wensen, maar ik kan het wel waarderen, zo'n actie. Ze maken niks kapot en maken wel impact.quote:
Dat is het ding op internet, lekker scheldenquote:Op zaterdag 9 september 2023 13:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. Het is Fok! hipper om deze mensen voor van alles en nog wat uit te maken en toe te wensen, maar ik kan het wel waarderen, zo'n actie. Ze maken niks kapot en maken wel impact.
Hey Domnivoorquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Die 25% lijkt dikker dan die 30%.
Nee nog even wachten.quote:
Vergeet je niet een paar kratten kwaliteitsbier mee te nemen!quote:
En dan vooral de dingen die ik nog niet kan vinden hierquote:
Niet meer.quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet je niet een paar kratten kwaliteitsbier mee te nemen!
Zolang je maar geen vies smerige patat gaat bestellenquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan vooral de dingen die ik nog niet kan vinden hier
Patat? T is da?quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar geen vies smerige patat gaat bestellen![]()
quote:
Met een bumper over de lengte van de auto en overdwars er tegenaanquote:
Dat is het betere werkquote:
Deze niet neequote:Op zaterdag 9 september 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, was dit er 1 van jou die het wilhelmus hoorde?
Ken je die beelden uit Eindhoven nog? Die waterwerper werkte toch beterquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken je die beelden uit Eindhoven nog? Die waterwerper werkte toch beter
op 2 maar richting de brittenquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:38 schreef pullup het volgende:
Nu in de dames 4- Marc. De slag en dus de voorste komt uit mijn schooltje
Gaat echt goedquote:
quote:
Waarmee?quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:46 schreef chufi het volgende:
Zo die Roemenen........ maar nee we winnen weer
Klopt,maar die rellen waren ook wel heftig.Auto`s in de fik,station werd gesloopt,stenen gooien etc.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Die heeft er nog wel wat aan overgehouden
Netjes pullup,feli.quote:
Stel anarchistenquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,maar die rellen waren ook wel heftig.Auto`s in de fik,station werd gesloopt,stenen gooien etc.
quote:
Nee dat was een ordinaire wapquote:
In Utrecht gaat het nu ook wel lekker.De politie is er maar druk mee vandaag.quote:
Haha dat zal nog wel even doorgaanquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Utrecht gaat het nu ook wel lekker.De politie is er maar druk mee vandaag.
Ja geen grapquote:
Bloedhete strijd.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Utrecht gaat het nu ook wel lekker.De politie is er maar druk mee vandaag.
Ik meen van wel ja. Was in ieder geval veel ophef over, er was niet perse veel sympathie voor dat tuig maar dit ging wat te verquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker niet.
Is die politie ook nog berispt ofzo?
Wel een onderzoek,maar zie niks van een uitspraak.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik meen van wel ja. Was in ieder geval veel ophef over, er was niet perse veel sympathie voor dat tuig maar dit ging wat te ver
okquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een onderzoek,maar zie niks van een uitspraak.
De jochies Rienks moeten nog wat harder trainenquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:59 schreef pullup het volgende:
De mannen in de 4- gaan het niet halen zo te zien, nog wel 2 kansen op goud in de beide dubbelvieren zo
Zijn ook wat arrogantquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
De jochies Rienks moeten nog wat harder trainen
Heb dat allemaal wel gevolgd.quote:
Waar gaat dit over?quote:
Ha je bent weer vrij!!quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb dat allemaal wel gevolgd.
Hey Dame.Yep,ben er weer.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
[..]
Ha je bent weer vrij!!![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De rellen rond corona.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
[..]
Ha je bent weer vrij!!![]()
Wat doet die neusbel tegenwoordig?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar gaat het nu over XR?quote:
XR?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar gaat het nu over XR?
Of maak ik een verkeerde link?
Echt leukquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe hard loop jij nu te stuiteren?
Het ging over XR,quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar gaat het nu over XR?
Of maak ik een verkeerde link?
Proost alvastquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk![]()
Als zometeen ook de mannen 4x goud haalt met Lennart ga ik helemaal aan de zuip
Aan de zuip ga je toch wel,quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk![]()
Als zometeen ook de mannen 4x goud haalt met Lennart ga ik helemaal aan de zuip
[ afbeelding ]
quote:
Ach toch dus , sorry ik ben voor XRquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ging over XR,
Toen kwam de waterwerper,
en die deed bij corona zijn best
zoiets?
Ik snap, en ben grotendeels voor, hun idealen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ach toch dus , sorry ik ben voor XR
Van de hak op de tak hierquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ach toch dus , sorry ik ben voor XR
Ja nee dacht het alquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snapte het niet, maar Extinction Rebellion.
Ja soms moet je dingen doen om de ernst van de situatie duidelijker te maken.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap, en ben grotendeels voor, hun idealen.
Ik ben zeer zwaar tegen het blokkeren van snelwegen etc.
Ze hebben een plek om te demonstreren, bij een aangekondigde demonstratie, daar kunnen ze ook prima meedoen
Ik kijk dit nu.quote:
Mwah, vind dit een vorm van terrorisme. Net als de boeren die bezig waren bv.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja soms moet je dingen doen om de ernst van de situatie duidelijker te maken.
Geweld is wat anders maar dat is dit niet.
Ik nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, vind dit een vorm van terrorisme. Net als de boeren die bezig waren bv.
Sommige dingen van de boeren vond ik ook niet kunnen, zoals het opzoeken van politici bij hun privé adres.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang ze geweldloos blijven hebben ze mijn sympathiequote:Op zaterdag 9 september 2023 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja soms moet je dingen doen om de ernst van de situatie duidelijker te maken.
Geweld is wat anders maar dat is dit niet.
Ja precies , ik ook.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang ze geweldloos blijven hebben ze mijn sympathie
Eensquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , ik ook.
Ik moet wel zeggen dat ik die lijm actie bij Beau destijds wel achterlijk vond , en schilderijen bespuiten vind ik ook not done ,maar dit vind ik prima
scheelde niets ... maar in Parijs is het vast omgekeerdquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:19 schreef pullup het volgende:
Ondertussen hebben de meisjes in de 4x net geen goud, nu hard duimen voor de mannen zo
Zeker. Waar zit je naar te kijken?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
Deze spreekster mag ik wel.Jullie Amsterdammers kennen Fabiola vast wel.
Post #126.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker. Waar zit je naar te kijken?
Oh daarquote:
Post 42 is beter, daar hebben ze handdoekenquote:
Wauw!!! Mooie foto trouwensquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:26 schreef pullup het volgende:
Nu Lennart aan de beurthier op boeg
[ afbeelding ]
Ik ben er maar weer druk mee marcb.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Post 42 is beter, daar hebben ze handdoeken
Is dat ergens op?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:26 schreef pullup het volgende:
Nu Lennart aan de beurthier op boeg
[ afbeelding ]
Op 1quote:
Lijkt Eric wel op 3.quote:
Gaat het wel goed met jou? Hart oke enzo?quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met jou? Hart oke enzo?
Dank jequote:
Dat dusquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap, en ben grotendeels voor, hun idealen.
Ik ben zeer zwaar tegen het blokkeren van snelwegen etc.
Ze hebben een plek om te demonstreren, bij een aangekondigde demonstratie, daar kunnen ze ook prima meedoen
Deze slaat wel heel erg door.quote:
En het mooie is ze bereiken er niets meequote:Op zaterdag 9 september 2023 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik duim me je meequote:Op zaterdag 9 september 2023 15:19 schreef pullup het volgende:
Ondertussen hebben de meisjes in de 4x net geen goud, nu hard duimen voor de mannen zo
Word je gedwongen je jurk uit te trekkenquote:
Mini rokje.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Word je gedwongen je jurk uit te trekken
Kom net terug van buiten en het is echt niet lekker. Maar moet het er mee doen is geen knopje om de thermostaat terug te zettenquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is viesch benauwd hier buiten
Kil was het zeker.quote:
Ben er wel klaar mee. Moet zo weer beginnen met werken. Ik heb medelijden met mezelfquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom net terug van buiten en het is echt niet lekker. Maar moet het er mee doen is geen knopje om de thermostaat terug te zetten
Arme jij , tot hoe laat moet je werken?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee. Moet zo weer beginnen met werken. Ik heb medelijden met mezelf
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je
Morgen nog de 8 om het compleet te maken
Veel succes.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee. Moet zo weer beginnen met werken. Ik heb medelijden met mezelf
Ja dank jullie wel allemaal. Toch nog maar eens op zoek naar kaartjes voor volgend jaarquote:
Jep dat vooruitzicht word ik wel vrolijk vanquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij , tot hoe laat moet je werken?
Je zou vanavond nog naar huis rijden toch?
Sterkte kerel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ben jij dit in een review over italiaans eten?quote:
En dan nog daarna feesten?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:46 schreef engine het volgende:
[..]
Jep dat vooruitzicht word ik wel vrolijk van
Tot middernacht geloof ik.
Roeimeetquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dank jullie wel allemaal. Toch nog maar eens op zoek naar kaartjes voor volgend jaar
Ga je lam vanavond?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dank jullie wel allemaal. Toch nog maar eens op zoek naar kaartjes voor volgend jaar
Haha nee dat nietquote:
Neh dat weer niet. Wel als we het gaan vieren bij hun terugkomst denk ikquote:
O dan kan je in ieder geval eerst even lekker slapen. En dan moet je maandag weer terug rijden?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:47 schreef engine het volgende:
[..]
Haha nee dat niet![]()
Morgenmiddag/avond pas
Snap ik ja🍺🍻🍺🍻quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Neh dat weer niet. Wel als we het gaan vieren bij hun terugkomst denk ik
Ik niet hou er niet van om te kijken hoe iemand in elkaar geramd wordt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Gaat er nog iemand Badr kijken vanavond? Ik hoop het ergens in een hoekje stiekem te kunnen zien![]()
Ben wel benieuwd wat hij nog kan.
Jep maandagmiddag rijd ik weer terug. Dat is dan weer wat minder leukquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je in ieder geval eerst even lekker slapen. En dan moet je maandag weer terug rijden?
Naar zo iemand zal ik echt nooit kijkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Gaat er nog iemand Badr kijken vanavond? Ik hoop het ergens in een hoekje stiekem te kunnen zien![]()
Was de laatste jaren niet best.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Ja dat is maar een kort weekendje voor jequote:Op zaterdag 9 september 2023 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Jep maandagmiddag rijd ik weer terug. Dat is dan weer wat minder leuk
Geen fan van die mepwedstrijden hieroquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:54 schreef engine het volgende:
Okay geen kickbox fans hier blijkbaar
Voor welke tokkie partij ook al weer?quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
Maar goed dan dat Allister de politiek ingaat.
Nee, heb ik eigenlijk niets mee.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:49 schreef engine het volgende:
BVNLquote:Op zaterdag 9 september 2023 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor welke tokkie partij ook al weer?
Niet die van ma flodder toch?
Oh ja, 1 waarvan ik nog nooit gehoord hadquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, 1 waarvan ik nog nooit gehoord had
Had wel even snel zitten kijken,quote:
Een rariteitenkabinet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had wel even snel zitten kijken,
vandaar dat ik ook wel wist dat het een tokkiepartij is
Ik heb De Swiftboys alweer helemaal gekeken.quote:
interlandaids nog steeds dit weekend toch?quote:
Was het wat?quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb De Swiftboys alweer helemaal gekeken.
Oja. Ik heb het niet gezien.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
interlandaids nog steeds dit weekend toch?
Blijft een leuke serie.quote:
quote:
Gaat over Oxy toch?quote:
Heb al een stukje gekeken.Die familie is er flink rijk van geworden.quote:
Ik zal verder niks zeggen danquote:Op zaterdag 9 september 2023 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb al een stukje gekeken.Die familie is er flink rijk van geworden.
Ik kan er sowieso slecht tegen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OxyNorm was wel weer heel lekker
Waarom niet? Lekkere snoepjes toch?quote:
Boah biertje erbij genot!quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekkere snoepjes toch?
Ik mocht op de duur OxyNorm EN Valium tegelijk
Dan gaat het helemaal lekker.quote:
Gaan werken toen voor het extra genotquote:
Ik word daar echt naar van. Verward zeg maar.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekkere snoepjes toch?
Ik mocht op de duur OxyNorm EN Valium tegelijk
Dat is toch ook de bedoeling van dat spul, dat je er verward van wordtquote:Op zaterdag 9 september 2023 16:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik word daar echt naar van. Verward zeg maar.
Maar niet leuk verward.Ik snap aloa wel.Ik had hetzefde met pammetjes of ritalin.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van dat spul, dat je er verward van wordt
Vertel?quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal lekker.
Heb nog wel een vraag aan jou.
Ik heb dat met wel meer pijnstillersquote:Op zaterdag 9 september 2023 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van dat spul, dat je er verward van wordt
Goed idee ookquote:Op zaterdag 9 september 2023 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan werken toen voor het extra genot
Waarom noemde je mij een sukkel?quote:
Prima idee zelfs.quote:
Jazeker,mooie plek.quote:
Omdat ik dat vond. Maar heb hier ook geen zin in verder.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom noemde je mij een sukkel?
Dacht dat we matties waren?
Werkse Engine en een veilige reis naar huis vannachtquote:Op zaterdag 9 september 2023 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ik dat vond. Maar heb hier ook geen zin in verder.
Ik ga werken
Happyquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:08 schreef HappyCharly het volgende:
Haloa![]()
Ik kom even vogeltjes kijken
Die ging als een speerquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja die vlogen voorbij
O nee, het was de middag
Je ziet ze vliegenquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja die vlogen voorbij
O nee, het was de middag
Die zijn er meestal 's morgens (vroeg)quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:13 schreef HappyCharly het volgende:
Pu
[..]![]()
@:Pullup zijn vogeltjes?
Maar moet even verder zoeken
Gaat hard hier
De posts vliegen je om je oren iddquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:13 schreef HappyCharly het volgende:
Pu
[..]![]()
@:Pullup zijn vogeltjes?
Maar moet even verder zoeken
Gaat hard hier
En voor je het weet is het dan weer vrijdagquote:
Voor je het weet is het kerstquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor je het weet is het dan weer vrijdag
neenee, echt nog niet. Ik heb nog 50 dagen vrij na morgen, geef me evenquote:
Ik doe niet aan Sinterklaas, dus die vliegt geruisloos voorbijquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
over 3 maanden is sinterklaas alweer voorbij
Hey Leave.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:08 schreef HappyCharly het volgende:
Haloa![]()
Ik kom even vogeltjes kijken
Te lang...quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heyy lieve Fresh![]()
Dat is lang geleden zeg
Op zijn paardje Ozosnelquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas, dus die vliegt geruisloos voorbij
Heb jou ook gemist hoor.quote:
Ohoh dadelijk zit dat in mijn hoofd..quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoor de wind waait door de bomen...
Aww liefquote:
Ik had laatst 'ik ben vandaag zo vrolijk...' zat de hele dag in mijn kopquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohoh dadelijk zit dat in mijn hoofd..
Heb de hele tijd een ander liedje..
Everytime you break my heart
I know I get stronger..
Denk op radio gehoord net
Ik zapte eerder vandaag langs een zender en daar speelden ze Home Alone en daarna zou er nog een deel komen ...quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know I get stronger..
Op zich wel beter danquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had laatst 'ik ben vandaag zo vrolijk...' zat de hele dag in mijn kop
Ik lees best veel mee.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww lief![]()
Hoe gaat het met je?
Ben je ook helemaal v hier weggebleven of ben je wel bij?
Je kan beter een vrolijk liedje in je hoofd hebben idd.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op zich wel beter dan
I'm a mess right now.. oid
Okk wel schattig, met stemmetje van Alfred jodocus kwak en al?
Dikke priem wel.Zag dat je vannacht weer vroeg was.Pak wel je rust hoor.quote:
Ook wel weer heel grappig.quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kan beter een vrolijk liedje in je hoofd hebben idd.
Ik zie en hoor de serie zo idd
Op een onbewoond eeeeeiiiilandquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook wel weer heel grappig.
Ik heb weleens kinderen v kinderen in mijn hoofd
Viel mee, goed geslapen. Am tryingquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke priem wel.Zag dat je vannacht weer vroeg was.Pak wel je rust hoor.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know I get stronger..
Ja die staat hier ook gegrift in mn geheugen.. kwam een keer langs op karaoke tijdens een bedrijfsfeestje... ik hoefde niet maar daarna mocht ik Paradise by the dashboardlight - XXL version doenquote:
Geklikt.quote:
Die duurt iets van een kwartier?quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die staat hier ook gegrift in mn geheugen.. kwam een keer langs op karaoke tijdens een bedrijfsfeestje... ik hoefde niet maar daarna mocht ik Paradise by the dashboardlight - XXL version doen
Nee niet dat liedjequote:
Is wel mooi nummer jaquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een heel mooi nummer
Een nichtje van me zong "Op een onderbroek eiland" en ze was zwaar beledigd dat haar moeder in een deuk lag.quote:
Lolquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Een nichtje van me zong "Op een onderbroek eiland" en ze was zwaar beledigd dat haar moeder in een deuk lag.
Nick Kamen?quote:
En je voelt je er vrij want..quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Een nichtje van me zong "Op een onderbroek eiland" en ze was zwaar beledigd dat haar moeder in een deuk lag.
Ja zoiets ... mn ex kan aardig zingen , maar ik daarentegenquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die duurt iets van een kwartier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |