Was ik ook, maar dat had ik snel weer rechtgetrokkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je dacht juist dat je aangekomen was door de vakantie toch?
Duidelijkquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, het verschil tussen 11% en 10% is 1%
NOu top gedaan danquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Was ik ook, maar dat had ik snel weer rechtgetrokken
Netjesquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Onder de 11 nu, dus nog even te gaan!
Ik vind alleen 4 mooiquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die eerste twee niet mooi
Misschien is er iemand dood.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:10 schreef aloa het volgende:
Ik hoor kerkklokken. Lijkt wel zondag hier.
Nr 3 ook niet hou niet van die wasbordjesquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook het mooiste nr 5 kan er ook nog mee doorquote:
Eens, ik kom op mijn uitspraak terug, ik vind de eerste 3 niet mooi, mannen mogen best een buikje hebbenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nr 3 ook niet hou niet van die wasbordjes
Heb je nu ook vleugels?quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, het verschil tussen 11% en 10% is 1%
Dit is wel wat voor jouquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu net boven de 80? Dat is ook heel netjesquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Was ooit wel anders. Toen zat ik boven de 100 kilo
Dit is gewoon creepyquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens, ik kom op mijn uitspraak terug, ik vind de eerste 3 niet mooi, mannen mogen best een buikje hebben
Zijn zwembroek welquote:
Ik kreeg er wel last van. Knieėn enzo. Je moet het ook allemaal meeslepenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu net boven de 80? Dat is ook heel netjes
Nummer 6, 7 en 8 duidelijk welquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]nummer 1, 2en 3 zijn niet door de vleeskeuring
Heb je een speciaal dieet gevolgd om die 20 kilo kwijt te raken?quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel last van. Knieėn enzo. Je moet het ook allemaal meeslepen
Ik kwam erachter dat het door een bepaald medicijn kwam, sinds ik dat slikte kwam ik in rap tempo aan. Dus in overleg met de huisarts dat afgebouwd en toen ging het vanzelf.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een speciaal dieet gevolgd om die 20 kilo kwijt te raken?
Het was ook beter geweest als ze voor alle foto’s hetzelfde model gebruikt haddenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das op zich wel goed om uit te vinden jaquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat het door een bepaald medicijn kwam, sinds ik dat slikte kwam ik in rap tempo aan. Dus in overleg met de huisarts dat afgebouwd en toen ging het vanzelf.
Zo dan, ben je lekker mee, maar mooi dat je er achter kwamquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat het door een bepaald medicijn kwam, sinds ik dat slikte kwam ik in rap tempo aan. Dus in overleg met de huisarts dat afgebouwd en toen ging het vanzelf.
Die groep wordt steeds groter.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Livestream bij de A12.
https://www.facebook.com/(...)eos/544355681162127/
Dat is ook zo, want de ene 20%-er ziet er weer heel anders uit dan een ander. Maar de eerste drie hebben sowieso te weinig vetjes.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook beter geweest als ze voor alle foto’s hetzelfde model gebruikt hadden
Hoop, dat ze vast gesmolten komen te zitten aan het asfalt. Mafklappersquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Livestream bij de A12.
https://www.facebook.com/(...)eos/544355681162127/
4 en 5 nr 6 kan maar dan moet die heel lief zijn, de andere zijn ook niet doorquote:
Je hebt mijn video gevondenquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4 en 5 nr 6 kan maar dan moet die heel lief zijn, de andere zijn ook niet door
Hey Nijn, ik hoop met je meequote:Op zaterdag 9 september 2023 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoop, dat ze vast gesmolten komen te zitten aan het asfalt. Mafklappers
Start de Hummer Oma.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoop, dat ze vast gesmolten komen te zitten aan het asfalt. Mafklappers
Dit is toch een mijnenveger?quote:
Ja, dat ding gaat ronddraaien. Maar denk dat het prima werkt om een weg leeg te vegenquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat ding gaat ronddraaien. Maar denk dat het prima werkt om een weg leeg te vegen
Ja. Die 25% lijkt dikker dan die 30%.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook beter geweest als ze voor alle foto’s hetzelfde model gebruikt hadden
Deze ook gezien?quote:
Ik ook. Het is Fok! hipper om deze mensen voor van alles en nog wat uit te maken en toe te wensen, maar ik kan het wel waarderen, zo'n actie. Ze maken niks kapot en maken wel impact.quote:
Dat is het ding op internet, lekker scheldenquote:Op zaterdag 9 september 2023 13:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook. Het is Fok! hipper om deze mensen voor van alles en nog wat uit te maken en toe te wensen, maar ik kan het wel waarderen, zo'n actie. Ze maken niks kapot en maken wel impact.
Hey Domnivoorquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Die 25% lijkt dikker dan die 30%.
Nee nog even wachten.quote:
Vergeet je niet een paar kratten kwaliteitsbier mee te nemen!quote:
En dan vooral de dingen die ik nog niet kan vinden hierquote:
Niet meer.quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet je niet een paar kratten kwaliteitsbier mee te nemen!
Zolang je maar geen vies smerige patat gaat bestellenquote:Op zaterdag 9 september 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan vooral de dingen die ik nog niet kan vinden hier
Patat? T is da?quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar geen vies smerige patat gaat bestellen![]()
quote:
Met een bumper over de lengte van de auto en overdwars er tegenaanquote:
Dat is het betere werkquote:
Deze niet neequote:Op zaterdag 9 september 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, was dit er 1 van jou die het wilhelmus hoorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |