Awww dat vind ik lief!!quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:07 schreef pullup het volgende:
aat die OP mooi zo tot er een raketje is opgestegen
@:puzzie
Zie je Marc, niets raars aanquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:09 schreef Lovely het volgende:
Zo wel naar buiten, even snel naar de winkel
Nee alleen moet je idd niet te lang in de zon gaan staan en of zittenquote:
Geen hittegolfquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:09 schreef LaSpezia het volgende:
Is het al 40°+?? Lees zojuist iets over hittegolf..
Het is wel degelijk al een hittegolf.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen hittegolf
Na maandag weer normale temperaturen
quote:
n=al 2 natuurlijk. En met jou erbij toch 66.7 procent van diegene die er op reagerenquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
n=1, dus nog steeds volledig raar
Die andere wordt straks vast op de stand gelift en dan nog meer testsquote:
Die beesten moeten per meteen verboden worden, alle die leven afgemaaktquote:
Rottweilers zijn toch best leuke honten? Maar Beter breek je daar niet in , want je komt er niet meer wegquote:
Rottweilers zijn 1 van de rassen die van deze aarde moeten verdwijnenquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rottweilers zijn toch best leuke honten? Maar Beter breek je daar niet in , want je komt er niet meer weg![]()
Woefff
Okay okay okay rustaaaagquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rottweilers zijn 1 van de rassen die van deze aarde moeten verdwijnen
Gaat bij sommige wel ver somsquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar een hond is de beste vriend van de mens
Als ik een hond zou hebben, zou mijn maatje ook overal met mij naar toe gaan ja.quote:
Een collega van me noemt haar honden haar kinderenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een hond zou hebben, zou mijn maatje ook overal met mij naar toe gaan ja.
Dat gaat mij iets te ver, maar ik zou wel tegen mijn hond zeggen: kom maar naar mama toequote:Op vrijdag 8 september 2023 13:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Een collega van me noemt haar honden haar kinderen
Hahaquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat mij iets te ver, maar ik zou wel tegen mijn hond zeggen: kom maar naar mama toe
Zolang je die netjes in huis of je eigen, afgesloten, tuin houd primaquote:
Ik had de mazzel dat mijn katten hoogbejaard waren en liefst binnen hun dagen doorbrachten , en een durfde al van jongs af aan niet naar buiten. Ik vind dat katten in principe naar buiten moeten kunnen , maar ik zou er niet tegen kunnen als er ze onder een auto terecht komen en ergens weg liggen te kwijnen . Dus bij een nieuwe kat zou ik hem binnen houden .quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je die netjes in huis of je eigen, afgesloten, tuin houd prima
gaat mij niet te ver, ik wil de kinderen van Aloa’s collega best honden noemenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat mij iets te ver, maar ik zou wel tegen mijn hond zeggen: kom maar naar mama toe
Het zijn jouw katten. En buiten gewoon ronduit moordmachines die schijten in andermans tuin. Dus lekker zelf binnenhouden of je tuin zo inrichten dat ze daar niet uit kunnen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had de mazzel dat mijn katten hoogbejaard waren en liefst binnen hun dagen doorbrachten , en een durfde al van jongs af aan niet naar buiten. Ik vind dat katten in principe naar buiten moeten kunnen , maar ik zou er niet tegen kunnen als er ze onder een auto terecht komen en ergens weg liggen te kwijnen . Dus bij een nieuwe kat zou ik hem binnen houden .
Jij mag daar zo over denken , volgens mij heb ik net duidelijk aangegeven hoe de situatie bij mij was, maar ook hoe ik erover denkquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn jouw katten. En buiten gewoon ronduit moordmachines die schijten in andermans tuin. Dus lekker zelf binnenhouden of je tuin zo inrichten dat ze daar niet uit kunnen.
Bedoel de die vóór of achter het hek?quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die beesten moeten per meteen verboden worden, alle die leven afgemaakt
in ieder geval dat hontenras, als je die aan de andere kant van het hek ook wil afmaken is dat wel veel beter voor de planeetquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Bedoel de die vóór of achter het hek?
Over het algemeen zijn de baasjes vaak meer het probleem dan de hond zelf.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
in ieder geval dat hontenras, als je die aan de andere kant van het hek ook wil afmaken is dat wel veel beter voor de planeet
Echt welquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de baasjes vaak meer het probleem dan de hond zelf.
Ik hang op de bank met een lauwe Schultenbräuquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er nog iets leuks te vertellen?
En Chantal?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hang op de bank met een lauwe Schultenbräu
En aoidinges danst op de voorgrond?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Chantal zingt op de achtergrond 🎶
quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En aoidinges danst op de voorgrond?
Daarom oefenenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik probeer tango te dansen, maar kan het nog niet zo goed
Hm ik ben vergeten bier in te slaan, zo nog even doen na de bergetappequote:Op vrijdag 8 september 2023 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook Schültenbrau?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hm ik ben vergeten bier in te slaan, zo nog even doen na de bergetappe
Nee dat vind ik geen topkeuzequote:
Haal je die zelf op of heb de Appie diequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat vind ik geen topkeuze
Ik ga voor wat Broeker blond flesjes
De Marqt een hoekje verderop heeft zequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Haal je die zelf op of heb de Appie die
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vanavond tangoles met Domniquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
Hebben we nog plannen voor het WEEEKKEEENNDDD?![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen ga ik hier naar een festivalquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
Hebben we nog plannen voor het WEEEKKEEENNDDD?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest even nadenken...maar dansles dusquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanavond tangoles met Domni
Morgenavond komt mijn oom uit Amerika naar Nederland en gaan we uit eten
Welk festival?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen ga ik hier naar een festival![]()
En mijn dochter vroeg of zondag kwam helpen schoonmaken in haar nieuwe huis, 32 graden
En iets met kamelen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Getsie dat lijkt me taaiquote:
Je moet alles een keer proberenquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.naturalfoodon(...)/kameel/kameel-steak
Ben benieuwd naar je recensiequote:
Ik wil het wel proberenquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken...maar dansles dus
[..]
Welk festival?
Lekker klusje met dit weer idd
quote:Laat je meeslepen door de opzwepende beats, funky vibes en tijdloze melodieën van house, disco en klassiekers. Dit evenement is een eerbetoon aan de gouden tijdperken van muziek, waarbij we de dansvloer vullen met de allerbeste hits die je hart sneller laat kloppen en je voeten niet stil kunnen houden.
Gezellig x 2.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen zich er in herkenden?quote:
Hont? Kad? Slang? Schorpioen? Insecten?quote:
OK Lamaquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen zich er in herkenden?
Hond en kat schijnt lekker te zijn. Ooit gewerkt met iemand van de Filipijnen...quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hont? Kad? Slang? Schorpioen? Insecten?
of om het echt smerig te maken.
Tofu?
Dan moe kameel ook te doen zijn...quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke...
https://www.smokeybasterds.nl/lama-steak-250-gram.html
quote:Kamelenvlees heeft veel weg van rundvlees, maar is zuiverder, lichter van kleur en heeft een wat zoetere smaak. Sommigen beschrijven het als een kruising tussen rund- en lamsvlees met een toets van wild. In Australië zijn de wilde kamelen er uitgegroeid tot een ware plaag. Ze werden uit Afrika ingevoerd in de 18de eeuw als lastdier en werden later de vrijheid geschonken. Bij gebrek aan natuurlijke vijanden vermenigvuldigden de ‘schepen van de woestijn’ zich zienderogen. Lokale boeren jagen op de kamelen omdat ze hun landerijen vernietigen.
En terecht, terroristen moet je afmakenquote:
Zo ging het met de mens ook...geen vijanden dus die vermenigvuldigden zichzelf explosief.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En terecht, terroristen moet je afmaken
Terroristen moet je afmakenquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo ging het met de mens ook...geen vijanden dus die vermenigvuldigden zichzelf explosief.
Dan moet ik teruglezen .... ik geloof het welquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Link staat hier boven ergens al
https://www.naturalfoodon(...)/kameel/kameel-steakquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ik teruglezen .... ik geloof het wel
nu ga ik niet meer klikken ..quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen hittegolf
Na maandag weer normale temperaturen
Kwam er achter dat ik ook wee ver terug binnen kwamquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ik teruglezen .... ik geloof het wel
Nooit geweten dat dat ook al te koop was heb het ook nog nergens op de menu kaart zien staanquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het ergens op de kaart staat is het ook te koopquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat ook al te koop was heb het ook nog ergens op de menu kaart zien staan
Moest nergens zijn sorryquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het ergens op de kaart staat is het ook te koop
Ja zeker, het lijkt me wel wat, dus zin in. Prima weertje voor ook.quote:
Mark van Dale is toch echt wel een heldquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, het lijkt me wel wat, dus zin in. Prima weertje voor ook.
Hey Deisyyquote:Op vrijdag 8 september 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, het lijkt me wel wat, dus zin in. Prima weertje voor ook.
Ow ja dat is van hem, best leuke namen voor zo'n klein festivalletje.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Mark van Dale is toch echt wel een held![]()
Beetje veel sport zo op een dag maar ga wel even kijkenquote:
Lekker weekend? Nog leuke plannen?quote:
Klopt ... het hout nooit op ... ook nog voetbal en zoquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje veel sport zo op een dag maar ga wel even kijken
Ik heb een halve quiche en een fijne grote salade op netquote:
Deze meeting vind ik altijd wel charmantquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt ... het hout nooit op ... ook nog voetbal en zo
Die postte ik een half uurtje geledenquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker weekend? Nog leuke plannen?
Teruggezocht is iets langer dan een half uurtquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen ga ik hier naar een festival![]()
En mijn dochter vroeg of zondag kwam helpen schoonmaken in haar nieuwe huis, 32 graden
Ik dacht dat jij altijd terug lasquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Teruggezocht is iets langer dan een half uurt
Ik vraag me altijd af wat iemand daar aan over houdquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die vervelend is
[ afbeelding ]
Nee, ik kwam binnen en eerste post die ik zag was van Lovely, maar toen ik even door las zag ik dat dat het nog van vanmiddag was dus b en doorgescrold. Lees niet echt terug of ik miet een mention of quote gehad hebbenquote:
Alleen lichte irritatie, bij die mens boeit het toch niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat iemand daar aan over houd
Dus als jij wat geïrriteerd bent laat je je neerslurven ...quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen lichte irritatie, bij die mens boeit het toch niet.
Fantje is geirriteerd hequote:Op vrijdag 8 september 2023 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus als jij wat geïrriteerd bent laat je je neerslurven ...
Ben jij toevallig bejaard met wat schandknapen?quote:
Nee, ik ben nog jong, en slaafloosquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bejaard met wat schandknapen?
~He h Ier ben je blijquote:
Is het eigenlijk al kerst geweest ondertussen?quote:
Ja, drugs ontvangenquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk al kerst geweest ondertussen?
Met dat gewicht van hem om die drugs heen gok ik van nietquote:
De eerste en de laatste.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig x 2.
Hoeveelste les is dit?
En het was leukquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De eerste en de laatste.
Aoibhin wilde dat een keer met mij doen.
2quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
Hoeveel mensen zijn er ook alweer nodig voor een tango? 🤔
42quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
We dansen de tango, we dansen de tangoquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestaat dat nog ? ben er denk te lang niet meer geweest ... of zonder abo
Het gaat over grof staan ballen en slikken hierquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestaat dat nog ? ben er denk te lang niet meer geweest ... of zonder abo
OK ik was er ooit ... maar nu als paria ... mag het niet meerquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het ook verborgen hebben natuurlijk
https://forum.fok.nl/forum/128
Wat mag niet?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik was er ooit ... maar nu als paria ... mag het niet meer
Beetje te laat voor echte plaknachtenquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
Toch nog een klein voordeeltje bij deze hittegolf,
de nachten zijn niet zo vies heet
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje te laat voor echte plaknachten
Later in het jaar. Vroeger donker ookquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
Toch nog een klein voordeeltje bij deze hittegolf,
de nachten zijn niet zo vies heet
We hebben ze dit jaar helemaal niet gehad.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje te laat voor echte plaknachten
Werkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ben je nog allemaal aan het doen dan?
Jawel, we hebben er een aantal gehadquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben ze dit jaar helemaal niet gehad.
Dat zal ik zeker proberenquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe rustig aan en maak geen fouten , want het is al laat
Zoiets , diepte , soort breuk die er al zit , oorzaak is zeker belangrijk...quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
Vooral of er een stad op ligt oid.
Succes!quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:22 schreef pullup het volgende:
Medailledag 1 bij het WK roeien. 2 kansen voor die van mij
Spannend, succes vandaagquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:22 schreef pullup het volgende:
Hey Cafcaquote:
Nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Zo waar streams bij de NOS vanaf 13 uur..quote:Op zaterdag 9 september 2023 08:22 schreef pullup het volgende:
Het heerquote:
Morguh Marc, wordt weer binnenblijvenbijdeventilator dag vandaagquote:
Hoiquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Marc, wordt weer binnenblijvenbijdeventilator dag vandaag
O jee, dat zijn er nog heel veel. Ik zou dat dan liever in de vroege morgen doen dan is het nog niet zo heet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Ja, vrees het.
Al moet ik wel mijn 10K stappen doen vandaag weer.
Vroeg in de morgen gaat niet meer lukkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat zijn er nog heel veel. Ik zou dat dan liever in de vroege morgen doen dan is het nog niet zo heet.
Heer aloa.quote:
Nog steeds dezelfde.quote:
Nee, dat gaat je zeker niet meer lukken.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroeg in de morgen gaat niet meer lukken
Lekker warm.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Alles onder controle.
En hoe is het daar bij jou?
Wat is dat Deisyy?quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
Wat doe je als het bloedheet is?
[ afbeelding ]
Pruimen?quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:36 schreef Deisyy het volgende:
Wat doe je als het bloedheet is?
[ afbeelding ]
Wederom bananenbrood, deze keer met pruimen.quote:
Yesss, ik vind wat extra fruit er altijd lekker in, vorige keer had ik gedroogd fruit, maar dacht ik probeer het eens met pruimen.quote:
O oke, zelf aan het bakkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wederom bananenbrood, deze keer met pruimen.
Eetsequote:Op zaterdag 9 september 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yesss, ik vind wat extra fruit er altijd lekker in, vorige keer had ik gedroogd fruit, maar dacht ik probeer het eens met pruimen.
Even afkoelen en dan proeven
Is lekker en niet ongezond, ik heb het met havermout gemaakt, hoef geen suiker in want de overrijpe bananen zijn al zoet genoeg. En ook nog noten en zadenmix door het beslag gedaanquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, zelf aan het bakken
IK heb nog nooit bananen brood gegeten wil het altijd nog een keertje proberen
Ik zal mij er eens in gaan verdieppen als het niet meer zo warm is en ik weer iets meer energie hebquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is lekker en niet ongezond, ik heb het met havermout gemaakt, hoef geen suiker in want de overrijpe bananen zijn al zoet genoeg. En ook nog noten en zadenmix door het beslag gedaan
Bij de ventilator zettenquote:
Hoeveel ben je afgevallen?quote:
Ik ben steeds meer voor de Duitse methode om ze weg te krijgenquote:
Tosti's vind ik het lekkerst met curry, en salami ipv hamquote:
Het is zeer simpel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal mij er eens in gaan verdieppen als het niet meer zo warm is en ik weer iets meer energie heb
Duitsland heeft prima waterkanonnen.Beter dan die ouwe meuk hier in Nederland.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben steeds meer voor de Duitse methode om ze weg te krijgen
Nee, we kennen jou ondertussenquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie zo onhandig dat dat het eerste is waar jullie aan denken?
quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duitsland heeft prima waterkanonnen.Beter dan die ouwe meuk hier in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:53 schreef D. het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Nu heb ik trek
O dat is heel netjes, goed gedaanquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Zag het filmpje op X.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Vind het vooral verrassend, kennelijk had ik genoeg overquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is heel netjes, goed gedaan
Rustig aan dan en veel drop etenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Lage bloeddruk. Ik vergeet het elke keer weer
Laatste tijd ook al van auto's die gewoon, wel heel langzaam, doorrijden.quote:
Tosti's behoren enkel met pittige curry te worden geconsumeerd!quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tosti's vind ik het lekkerst met curry, en salami ipv ham
Zit je vet% nu al onder de 10%?quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Vind het vooral verrassend, kennelijk had ik genoeg over
Ik zit er momenteel onder, héérlijkquote:
Nein.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tosti's behoren enkel met pittige curry te worden geconsumeerd!
Ja, je dacht juist dat je aangekomen was door de vakantie toch?quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Vind het vooral verrassend, kennelijk had ik genoeg over
Je schrijft lekker pittige curry verkeerdquote:
HerRabbit.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tosti's behoren enkel met pittige curry te worden geconsumeerd!
Bulken kan weer heel goed zijn in een spieropbouwquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je dacht juist dat je aangekomen was door de vakantie toch?
Mijn bloeddruk is jaren en jaren 90/60 geweest en ben op advies de echte laurier drop gaan eten smorgens 1 en in de avond 1quote:
Onder de 11 nu, dus nog even te gaan!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit je vet% nu al onder de 10%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |