Awww dat vind ik lief!!quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:07 schreef pullup het volgende:
aat die OP mooi zo tot er een raketje is opgestegen
@:puzzie
Zie je Marc, niets raars aanquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:09 schreef Lovely het volgende:
Zo wel naar buiten, even snel naar de winkel
Nee alleen moet je idd niet te lang in de zon gaan staan en of zittenquote:
Geen hittegolfquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:09 schreef LaSpezia het volgende:
Is het al 40°+?? Lees zojuist iets over hittegolf..
Het is wel degelijk al een hittegolf.quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen hittegolf
Na maandag weer normale temperaturen
quote:
n=al 2 natuurlijk. En met jou erbij toch 66.7 procent van diegene die er op reagerenquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
n=1, dus nog steeds volledig raar
Die andere wordt straks vast op de stand gelift en dan nog meer testsquote:
Die beesten moeten per meteen verboden worden, alle die leven afgemaaktquote:
Rottweilers zijn toch best leuke honten? Maar Beter breek je daar niet in , want je komt er niet meer wegquote:
Rottweilers zijn 1 van de rassen die van deze aarde moeten verdwijnenquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rottweilers zijn toch best leuke honten? Maar Beter breek je daar niet in , want je komt er niet meer weg![]()
Woefff
Okay okay okay rustaaaagquote:Op vrijdag 8 september 2023 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rottweilers zijn 1 van de rassen die van deze aarde moeten verdwijnen
Gaat bij sommige wel ver somsquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar een hond is de beste vriend van de mens
Als ik een hond zou hebben, zou mijn maatje ook overal met mij naar toe gaan ja.quote:
Een collega van me noemt haar honden haar kinderenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een hond zou hebben, zou mijn maatje ook overal met mij naar toe gaan ja.
Dat gaat mij iets te ver, maar ik zou wel tegen mijn hond zeggen: kom maar naar mama toequote:Op vrijdag 8 september 2023 13:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Een collega van me noemt haar honden haar kinderen
Hahaquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat mij iets te ver, maar ik zou wel tegen mijn hond zeggen: kom maar naar mama toe
Zolang je die netjes in huis of je eigen, afgesloten, tuin houd primaquote:
Ik had de mazzel dat mijn katten hoogbejaard waren en liefst binnen hun dagen doorbrachten , en een durfde al van jongs af aan niet naar buiten. Ik vind dat katten in principe naar buiten moeten kunnen , maar ik zou er niet tegen kunnen als er ze onder een auto terecht komen en ergens weg liggen te kwijnen . Dus bij een nieuwe kat zou ik hem binnen houden .quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je die netjes in huis of je eigen, afgesloten, tuin houd prima
gaat mij niet te ver, ik wil de kinderen van Aloa’s collega best honden noemenquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat mij iets te ver, maar ik zou wel tegen mijn hond zeggen: kom maar naar mama toe
Het zijn jouw katten. En buiten gewoon ronduit moordmachines die schijten in andermans tuin. Dus lekker zelf binnenhouden of je tuin zo inrichten dat ze daar niet uit kunnen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had de mazzel dat mijn katten hoogbejaard waren en liefst binnen hun dagen doorbrachten , en een durfde al van jongs af aan niet naar buiten. Ik vind dat katten in principe naar buiten moeten kunnen , maar ik zou er niet tegen kunnen als er ze onder een auto terecht komen en ergens weg liggen te kwijnen . Dus bij een nieuwe kat zou ik hem binnen houden .
Jij mag daar zo over denken , volgens mij heb ik net duidelijk aangegeven hoe de situatie bij mij was, maar ook hoe ik erover denkquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn jouw katten. En buiten gewoon ronduit moordmachines die schijten in andermans tuin. Dus lekker zelf binnenhouden of je tuin zo inrichten dat ze daar niet uit kunnen.
Bedoel de die vóór of achter het hek?quote:Op vrijdag 8 september 2023 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die beesten moeten per meteen verboden worden, alle die leven afgemaakt
in ieder geval dat hontenras, als je die aan de andere kant van het hek ook wil afmaken is dat wel veel beter voor de planeetquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Bedoel de die vóór of achter het hek?
Over het algemeen zijn de baasjes vaak meer het probleem dan de hond zelf.quote:Op vrijdag 8 september 2023 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
in ieder geval dat hontenras, als je die aan de andere kant van het hek ook wil afmaken is dat wel veel beter voor de planeet
Echt welquote:Op vrijdag 8 september 2023 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de baasjes vaak meer het probleem dan de hond zelf.
Ik hang op de bank met een lauwe Schultenbräuquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er nog iets leuks te vertellen?
En Chantal?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hang op de bank met een lauwe Schultenbräu
En aoidinges danst op de voorgrond?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Chantal zingt op de achtergrond 🎶
quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En aoidinges danst op de voorgrond?
Daarom oefenenquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik probeer tango te dansen, maar kan het nog niet zo goed
Hm ik ben vergeten bier in te slaan, zo nog even doen na de bergetappequote:Op vrijdag 8 september 2023 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook Schültenbrau?quote:Op vrijdag 8 september 2023 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hm ik ben vergeten bier in te slaan, zo nog even doen na de bergetappe
Nee dat vind ik geen topkeuzequote:
Haal je die zelf op of heb de Appie diequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat vind ik geen topkeuze
Ik ga voor wat Broeker blond flesjes
De Marqt een hoekje verderop heeft zequote:Op vrijdag 8 september 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Haal je die zelf op of heb de Appie die
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vanavond tangoles met Domniquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
Hebben we nog plannen voor het WEEEKKEEENNDDD?![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen ga ik hier naar een festivalquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
Hebben we nog plannen voor het WEEEKKEEENNDDD?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest even nadenken...maar dansles dusquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanavond tangoles met Domni
Morgenavond komt mijn oom uit Amerika naar Nederland en gaan we uit eten
Welk festival?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen ga ik hier naar een festival![]()
En mijn dochter vroeg of zondag kwam helpen schoonmaken in haar nieuwe huis, 32 graden
En iets met kamelen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanavond tangoles met Domni
Morgenavond komt mijn oom uit Amerika naar Nederland en gaan we uit eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |