Wilders trekt juist stemmen met zijn opruiende opmerkingen.quote:Op zondag 10 september 2023 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat tweede deel ging over iemand anders, namelijk Wilders. Die veroordeeld is. En daarmee gewoon stemmen trekt.
En een Dion Graus trekt ook gewoon stemmen.
Mij is na zoveel jaar PVV wel duidelijk dat ze als partij zich niet heel druk maken over de integriteit van hun kamerleden. Wilders bepaalt simpelweg wat er gebeurt.quote:Op zondag 10 september 2023 19:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Een 16 jarige jongen, lees ik net.
Natuurlijk is zo een iemand niet houdbaar.
Ik vind het opmerkelijk dat een veroordeling voor groepsbelediging en discriminatie, kennelijk geen probleem is.
Ik snap het wel hoor. Als je er op wil stemmen, moet dat kunnen.
Maar opmerkelijk is dat wel.
Fijne link, daar staat ook gelijk in dat Sidney Smeets in Limburg erg weinig voorkeursstemmen heeft gekregen, de minste van alle Limburgse D66'ers op de lijst.quote:Op zondag 10 september 2023 20:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet echt meer: https://www.1limburg.nl/n(...)mmen-voor-dion-graus
Het is niet dat iemand in de kamer zit, dat hij dan ook stemmen trekt. Als je maar hoog genoeg op een lijst staat kun je zelfs als heel Nederland niks van je moet hebben in de Kamer komen.
Gek en geniaal ligt dicht bij elkaar vaak.quote:Op zondag 10 september 2023 20:05 schreef capricia het volgende:
Het is eigenlijk bizar hoeveel mensen je op kunt noemen in (of ooit in) de TK die woedeaanvallen hebben, een halve of hele misbruik zaak achter zich aan hebben (grensoverschrijdend, of mbt macht of integriteit), en sommigen dus zelfs veroordeeld.
In mijn dagelijks leven ken ik dit dus niet.
Juist.quote:Op zondag 10 september 2023 20:06 schreef grimselman het volgende:
[..]
Mij is na zoveel jaar PVV wel duidelijk dat ze als partij zich niet heel druk maken over de integriteit van hun kamerleden. Wilders bepaalt simpelweg wat er gebeurt.
Komt Sidney uit Limburg dan?quote:Op zondag 10 september 2023 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fijne link, daar staat ook gelijk in dat Sidney Smeets in Limburg erg weinig voorkeursstemmen heeft gekregen, de minste van alle Limburgse D66'ers op de lijst.
Alleen 2 Limburgse PVV'ers hebben minder voorkeursstemmen in Limburg gekregen.
Iedere andere Limburger in de kamer heeft in Limburg meer voorkeursstemmen gekregen.
Geboren in Heerlen opgegroeid in Valkenburgquote:Op zondag 10 september 2023 20:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Komt Sidney uit Limburg dan?
Ik zag hem altijd als Amsterdammer.
ook:quote:Op zondag 10 september 2023 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens die link wel.
Valkenburg/Amsterdam.
Ik voel een Limburgs probleem opkomen.quote:Op zondag 10 september 2023 20:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geboren in Heerlen opgegroeid in Valkenburg
Wel godverdomme. En die zitten dus gewoon zomaar in ons parlement?quote:Op zondag 10 september 2023 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
ook:
Sjoerd Sjoerdsma
Nilüfer Gundogan
Nooit geweten.
Woedeaanvallen komen bij hoge werkdruk natuurlijk meer voor en hoge werkdruk heb je wel in de kamer. Ik denk dat dat misbruik komt bij mensen in een machtspositie die zich onkwetsbaar voelen? Zie ook heel veel andere metoo zaken, zoals in de tv wereld.quote:Op zondag 10 september 2023 20:05 schreef capricia het volgende:
Het is eigenlijk bizar hoeveel mensen je op kunt noemen in (of ooit in) de TK die woedeaanvallen hebben, een halve of hele misbruik zaak achter zich aan hebben (grensoverschrijdend, of mbt macht of integriteit), en sommigen dus zelfs veroordeeld.
Het lijkt me wel duidelijk dat Limburg ons politieke probleem isquote:Op zondag 10 september 2023 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik voel een Limburgs probleem opkomen.
Dat zegt best veel over de onderlinge verhoudingen.quote:Op maandag 11 september 2023 09:17 schreef Hanca het volgende:
Teunissen steunde Ouwehand gelijk, de rest van de fractie doet dat niet: https://www.trouw.nl/poli(...)is-bewezen~bfbd0c39/
Ja, ze zijn natuurlijk terughoudend, maar blijkbaar vinden ze het ook weer niet een verhaal dat ze zich totaal niet kunnen voorstellen.quote:Op maandag 11 september 2023 09:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zegt best veel over de onderlinge verhoudingen.
Het is te laat om nog een extra partij op te richten, dat had voor 28 augustus gemoeten. Dus in tweeën gaat niet. We gaan wel kijken wie er uiteindelijk met de partij vandoor gaat, uiterlijk 9 oktober weten we dat. En daarna kijken wat dat nog waard is, hoeveel zetels deze puinzooi straks nog gaat krijgen.quote:Op maandag 11 september 2023 09:32 schreef Spablauw214 het volgende:
We zien gewoon voor onze neus een partij in tweeën scheuren hier.
Politici (m/v) zijn haantjes. En om landelijk verkiesbaar te raken moet je je eerst profileren (en dat gaat het eenvoudigst door met je ellebogen te werken). Zo vreemd vind ik het dus niet.quote:Op zondag 10 september 2023 20:05 schreef capricia het volgende:
Of ze zijn bang voor de macht van het bestuur en willen zelf nog graag lang pluche-plakken.quote:Op maandag 11 september 2023 09:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ze zijn natuurlijk terughoudend, maar blijkbaar vinden ze het ook weer niet een verhaal dat ze zich totaal niet kunnen voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |