De just-stop-oil klimaatklevers krijgen hier een subtiel stijfje van.quote:Op zaterdag 9 september 2023 14:24 schreef ExTec het volgende:
Nog meer goed nieuws.
Russian farm minister says fuel shortages threaten harvest and sowing
Maar dat land begint dus behoorlijk f*cked up te worden, als je een van s'werelds grootste olie producenten bent, maar ondertussen niet aan domestische vraag kunt voldoen.
Flikken ze vaker, ik herinner me van minstens 1 jaar terug hoe ze zich overgaven en plots toch ook weer niet (1 van hun begon plots te schieten geloof ik). Wat vlak na dat moment gebeurde gebruikte Rusland om te laten zien van kijk nou, Oekraïners zijn losgeslagen en vermoorden onze soldaten zomaar terwijl ze zich overgeven.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
Door dit soort acties schiet men een volgende keer liever dood denk ik. Even later nemen ze de volgende uit het hol toch wel gevangen. Je moet het maar vertrouwen..
[ twitter ]
Ja dat was ook smerig en die naaide z'n Russische maten die wel zich gewoon normaal overgaven.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:45 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Flikken ze vaker, ik herinner me van minstens 1 jaar terug hoe ze zich overgaven en plots toch ook weer niet (1 van hun begon plots te schieten geloof ik). Wat vlak na dat moment gebeurde gebruikte Rusland om te laten zien van kijk nou, Oekraïners zijn losgeslagen en vermoorden onze soldaten zomaar terwijl ze zich overgeven.
https://nos.nl/artikel/24(...)r-oorlog-in-oekrainequote:G20-leiders komen tot gezamenlijke verklaring met compromis over oorlog in Oekraïne
Europese landen, veelal trouwe bondgenoten van Oekraïne, wilden dat de G20 zich gezamenlijk in harde bewoordingen uitsprak over de Russische invasie. Rusland en China wilden dat er überhaupt niet gerept zou worden over de oorlog. Inmiddels is er een tekst opgesteld waar alle G20-leiders zich min of meer in kunnen vinden.
'Niets om trots op te zijn'
Zonder dat Rusland in de verklaring wordt genoemd, stellen de G20-leiders dat men zich dient te houden aan het handvest van de Verenigde Naties, en zich moet onthouden van geweld of het dreigen daarmee om territorium te veroveren. Ook noemen de landen het dreigen met nucleaire wapens of het gebruik daarvan ontoelaatbaar.
Iedereen dient zich volgens de G20 aan het internationaal humanitair recht te houden. Ook zeggen de G20-leiders dat ze gezamenlijk willen laten zien welke negatieve gevolgen de oorlog in Oekraïne heeft voor de wereldwijde economie. Ze noemen vreedzame oplossingen van kritiek belang en zeggen constructieve initiatieven voor een "rechtvaardige en houdbare vrede in Oekraïne" te verwelkomen.
Oekraïne, dat geen lid is van de G20, reageert kritisch. Het Oekraïense ministerie van Buitenlandse Zaken noemt de verklaring "niets om trots op te zijn". "Het is duidelijk dat Oekraïense deelname aan de G20-bijeenkomst deelnemers had kunnen helpen om de situatie beter te begrijpen", aldus het ministerie, dat landen die steviger bewoordingen wilden bedankt. Rusland spreekt van een "afgewogen" verhaal.
Die Azeri's weten ook niet aan welke kant ze staan. Net Turkije. Maar ja, verklaarbaar gezien Rusland om de hoek zit met een land- en een zeegrens.quote:
ja die is knettergek, maar hij heeft er wel miljoenen mee opgehaald met al die leugensquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Een paar minuten gekeken, maar die Alex Jones is echt helemaal van het padje af.
Ja, hij spreekt een aardig deel van de Amerikaanse bevolking aan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja die is knettergek, maar hij heeft er wel miljoenen mee opgehaald met al die leugens
Ik ben iemand die Alex Jones goed heeft gevolgd de afgelopen decennia, en kan ik zeggen dat Alex een zogeheten "spast" is. Ieder idee dat bij hem opkomt, hoe mongoloide ook, is meteen waarheid.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:08 schreef michaelmoore het volgende:
ALex Jones zegt dat Americans love Poetin , zal hem wel een vette pot opleveren, die Bullshit
[ twitter ]
niet jezelf overgeven?quote:- Knip-
Lol. Die gasten hebben geen originele gedachtes. Gewoon even op twitter kijken wat de wappies zeggen en dan herhaal je precies hetzelfde in je show. Kassa. Precies hetzelfde als Willem Engel, Baudet, Taylor Green, Tucker en vele anderen. Schaamteloos geld verdienen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:57 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik ben iemand die Alex Jones goed heeft gevolgd de afgelopen decennia, en kan ik zeggen dat Alex een zogeheten "spast" is. Ieder idee dat bij hem opkomt, hoe mongoloide ook, is meteen waarheid.
Alex zijn perceptie van de werkelijkheid is flinterdun.
Turkije is net als China de lachende derde straks.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die Azeri's weten ook niet aan welke kant ze staan. Net Turkije. Maar ja, verklaarbaar gezien Rusland om de hoek zit met een land- en een zeegrens.
Dit is hoe ze stemmers ophalen om te stemmen. Een busje met luidsprekers rijdt door de straten, en de kloppen bij iedereen aan de deur. Natuurlijk ontbreekt de gewapende soldaat hier niet bij. Jammer dat we niet veel kunnen zien in het filmpje.quote:The temporarily occupied part of the Kherson region is holding elections. One of the ways to get people to vote is driving through neighborhoods with a loud speaker and a rifle, knocking on every door
quote:Right now, Ukraine is under a massive drone attack by the Russians. Explosions are reported in the capital of Ukraine. Updates as always in the comments.
UPD: There are reports of a new group of Shahed drones heading towards Kyiv.
UPD#2: Reports indicate Russian S-300 missile launches along the border of Zaporizhzhia and Dnipro regions.
UPD#3: The Mayor of Kyiv reports debris falling in the Sviatoshynskyi, Shevchenkivskyi, and Podilskyi districts of the capital. All emergency services are en route to the locations.
UPD#4: In one of the districts of Kyiv, debris hit an apartment in a multi-story building, and the homeowners managed to extinguish the fire on their own.
UPD#5: Air defense is operational in Bila Tserkva
UPD#6: Another aerial attack by Russian invaders has been repelled. Thanks to the Air Defense Forces, thanks to everyone supporting our fight against the occupiers. Information on the attack's aftermath will be available tomorrow morning Kiyv time.
Over niet in staat zijn om de realiteit te zien gesproken. Beide landen zien Rusland als historische vijand. Beide landen steunen Oekraïne. Maar beide landen hebben te maken met de Russische realiteit aan hun grens, waardoor ze praktische politiek moeten voeren.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die Azeri's weten ook niet aan welke kant ze staan. Net Turkije. Maar ja, verklaarbaar gezien Rusland om de hoek zit met een land- en een zeegrens.
Niet straks. Nu. Erdogan is een opportunist pur sangquote:Op zondag 10 september 2023 06:27 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Turkije is net als China de lachende derde straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |