https://www.youtube.com/shorts/bwBtb1-K6REquote:Op zondag 10 september 2023 23:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Orkaanseizoen
(Dit is de man achter estofex)
Orkaan categorie 3 krachtquote:Op zondag 10 september 2023 23:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/bwBtb1-K6RE
zulke taferelen?
Morgen in kantoor hele dag met aircoquote:Op zondag 10 september 2023 23:42 schreef Elan het volgende:
Morgen gaat wel echt hel worden voor een hoop mensen hier.
Aangezien er met dezelfde luchtvochtigheid al op grote schaal geklaagd werd over benauwdheid toen het amper 20 graden was
Blijft langer warm dan gisteren idd. Nu maar hopen op mooi vuurwerk morgen.quote:Op zondag 10 september 2023 23:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Morgen in kantoor hele dag met airco
Voor nu buiten is het 24 graden, in de woonkamer 28 en in de slaapkamer waar ik de airco aan heb staan is deze net naar 20 gegaan
Of zulke:quote:Op zondag 10 september 2023 23:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/bwBtb1-K6RE
zulke taferelen?
Welke buien.quote:Op maandag 11 september 2023 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijft langer warm dan gisteren idd. Nu maar hopen op mooi vuurwerk morgen.
Op de buienradar is trouwens te zien dat Zeeland nog wat pittige buien voor de kiezen krijgt vannacht. #jelly
Lachequote:Op zondag 10 september 2023 23:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Orkaanseizoen
(Dit is de man achter estofex)
Ik zweet mij nu al de tyfusquote:Op zondag 10 september 2023 23:42 schreef Elan het volgende:
Morgen gaat wel echt hel worden voor een hoop mensen hier.
Aangezien er met dezelfde luchtvochtigheid al op grote schaal geklaagd werd over benauwdheid toen het amper 20 graden was
Het weer heeft mij zelfs terug gejaagd naar bed in plaats van naar Duitsland te gaan voor boodschappenquote:
Dat klinkt beter dan een trein zonder aircoquote:Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het weer heeft mij zelfs terug gejaagd naar bed in plaats van naar Duitsland te gaan voor boodschappen
Er mag niks aan/tegen de gevel van de verhuurder helaas, maar een mobiele airco komt er volgende zomer wel.quote:Op zondag 10 september 2023 19:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sterkte
Airco geen optie voorbkomende jaren?
quote:Op maandag 11 september 2023 10:33 schreef Beathoven het volgende:
Waarom loop ik hier koffie te drinken? :’)
Welke voorspellingen? Ik zie hooguit 20 graden en wisselvallig in de pluim?quote:Op maandag 11 september 2023 12:06 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Lol volgend weekend gewoon weer 30 graden als de voorspellingen zo blijven.
Vrijdag t/m maandag 24-26 zuid en oost Nederland. Dat is toch helemaal primaquote:Op maandag 11 september 2023 12:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke voorspellingen? Ik zie hooguit 20 graden en wisselvallig in de pluim?
Veel te optimistisch!quote:Op maandag 11 september 2023 12:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrijdag t/m maandag 24-26 zuid en oost Nederland. Dat is toch helemaal prima
Ik zie gewoon 20 graden staan op woensdag.quote:Op maandag 11 september 2023 12:13 schreef Starhopper het volgende:
Serieus![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat het zou afkoelen vanaf woensdag
Ok man.quote:Op maandag 11 september 2023 12:49 schreef Bocaj het volgende:
Ik wil, na vandaag, geen 30ers meer zien op de kaart!
Indien toch zeg ik mij FOK! account op!
Zal een hele aderlating zijn voor FOK! als Bocaj het pand gaat verlaten.quote:
28,4 nu en stijgende.quote:Op maandag 11 september 2023 12:49 schreef Bocaj het volgende:
Ik zal morgen een wereldwijd temperatuurkaartje posten!quote:Op maandag 11 september 2023 12:49 schreef Bocaj het volgende:
Jaaa!!!! GENOTquote:Op maandag 11 september 2023 13:24 schreef byah het volgende:
Hier aan de kust keldert de temperatuur even de laatste paar uur, zon is weg, dus alle ramen staan open. Kom maar op met die herfst
quote:Op maandag 11 september 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Leiden frisjes en bewolkt. Hier is er niets meer over van de zomer.
Dat zou ik heel grappig vindenquote:Op maandag 11 september 2023 12:06 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Lol volgend weekend gewoon weer 30 graden als de voorspellingen zo blijven.
Très fantastique!quote:Op maandag 11 september 2023 11:56 schreef Elan het volgende:
Richting het weekend gaat de kachel gewoon weer aan, lekker alweer 27 graden vrijdag
Niet bepaald verrassend, toch?quote:Op maandag 11 september 2023 13:53 schreef INViCTuS het volgende:
Geen officiële hittegolf. Typisch wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |