Het weer heeft mij zelfs terug gejaagd naar bed in plaats van naar Duitsland te gaan voor boodschappenquote:
Dat klinkt beter dan een trein zonder aircoquote:Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het weer heeft mij zelfs terug gejaagd naar bed in plaats van naar Duitsland te gaan voor boodschappen
Er mag niks aan/tegen de gevel van de verhuurder helaas, maar een mobiele airco komt er volgende zomer wel.quote:Op zondag 10 september 2023 19:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sterkte
Airco geen optie voorbkomende jaren?
quote:Op maandag 11 september 2023 10:33 schreef Beathoven het volgende:
Waarom loop ik hier koffie te drinken? :’)
Welke voorspellingen? Ik zie hooguit 20 graden en wisselvallig in de pluim?quote:Op maandag 11 september 2023 12:06 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Lol volgend weekend gewoon weer 30 graden als de voorspellingen zo blijven.
Vrijdag t/m maandag 24-26 zuid en oost Nederland. Dat is toch helemaal primaquote:Op maandag 11 september 2023 12:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke voorspellingen? Ik zie hooguit 20 graden en wisselvallig in de pluim?
Veel te optimistisch!quote:Op maandag 11 september 2023 12:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrijdag t/m maandag 24-26 zuid en oost Nederland. Dat is toch helemaal prima
Ik zie gewoon 20 graden staan op woensdag.quote:Op maandag 11 september 2023 12:13 schreef Starhopper het volgende:
Serieus![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat het zou afkoelen vanaf woensdag
Ok man.quote:Op maandag 11 september 2023 12:49 schreef Bocaj het volgende:
Ik wil, na vandaag, geen 30ers meer zien op de kaart!
Indien toch zeg ik mij FOK! account op!
Zal een hele aderlating zijn voor FOK! als Bocaj het pand gaat verlaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |