SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds een doodsaaie renner.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is Cras hier bepaalde mondjes aan het snoeren?
Hij zou die situatie op de een of andere manier weten te verprutsen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:16 schreef wimderon het volgende:
Wilco gaat de rit winnen met Vingegaard, Kuss en Roglic in het wiel.
Ik had ook liever een fullretard aanval op de Spandelles gezien, maar het was vandaag niet nodig.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel saai zo, wattagemeter rijden van Sky oh wacht Jumbots
Die gaat gewoon fameus parkeren zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Wilco er nog een paar lost is een nieuwe top 10 wel binnen.
Vingegaard en Kuss gingen nog wel mee met Bahrein, dat had heel leuk kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had ook liever een fullretard aanval op de Spandelles gezien, maar het was vandaag niet nodig.
Mwah, meestal wel vol tot de finish bij Wilco.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat gewoon fameus parkeren zo natuurlijk.
Die hadden nooit met z'n vieren die vieze vallei kunnen beslechten.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vingegaard en Kuss gingen nog wel mee met Bahrein, dat had heel leuk kunnen worden.
Dat had toen ook deels te maken met het ploegenklassement. Nu is dat niet nodig.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mwah, meestal wel vol tot de finish bij Wilco.
Jup, Bahrein-aanval was wel leuk maar had een knecht van Jumbo extra nodig.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had ook liever een fullretard aanval op de Spandelles gezien, maar het was vandaag niet nodig.
Langs de weg gekakt?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:20 schreef franklop het volgende:
Evenepoel is 'leeg' dus volgens Gilbert.
Jeroen heeft zo zijn twijfelsquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:20 schreef franklop het volgende:
Evenepoel is 'leeg' dus volgens Gilbert.
Tsja, dat werd hier ook steeds gezegd over Mollema.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog steeds een doodsaaie renner.
Die gaan er helaas geen shit show van maken zoals een Nederlandse vrouwenploeg die daar wel eens een handje van heeftquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
We kunnen nog hopen op een duel Roglic - Vingegaard, maar Jumbo zou dat wel regelen waarschijnlijk.
Die lijkt te linkeballenquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd voor een demarrage van Roglic.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:24 schreef TAmaru het volgende:
ik denk dat Kuss en Roglic vandaag niet goed genoeg zijn om ook aan te vallen
De sweep is wel aanstaande ja.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bordje leegeten van de drie dan gaan ze nog wel springen
Roglic zat er toenstraks met die Bahrein-renners ook al niet bij en zat de hele tijd achterin de groep en Jonas heeft het al vaker geprobeerd vandaagquote:
Is ie dan geschorst voor de volgende etappe?quote:
https://chroniqueduvelo.f(...)%A9mique-987x584.jpgquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De sweep is wel aanstaande ja.
Stop eens met bier drinken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:27 schreef Wicky15 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dit slecht zou zijn voor Kuss. Toch alleen maar gunstig dit?
JA LEUKquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie dan geschorst voor de volgende etappe?
Voorwaardelijk geschorst!quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie dan geschorst voor de volgende etappe?
Ja, dat heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:31 schreef TAmaru het volgende:
Karsten oppert dat Kuss niet mag winnen omdat hij dan salarisverhoging wil
Ok klaasquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:31 schreef TAmaru het volgende:
Karsten oppert dat Kuss niet mag winnen omdat hij dan salarisverhoging wil
Die heeft ook wel een heel klein verzet, misschien niet top?quote:
Ik vind de Tourmalet nu ook niet meteen een typische Roglic-klimquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft ook wel een heel klein verzet, misschien niet top?
Als je slecht bent dan draai je vaak een wat groter verzet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft ook wel een heel klein verzet, misschien niet top?
Bij Roglic heb ik het omgekeerde al vaker gezien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je slecht bent dan draai je vaak een wat groter verzet.
Hij lijkt ook niet echt beter dan Ayusoquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jammer voor Sepp dat Mas goed is.
Zo'n slechte dag wil ik ookquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:37 schreef Mansjester het volgende:
Roglic lijkt een slechte dag te hebben hoor
Wel heel voorspelbaar derhalve.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:38 schreef wimderon het volgende:
Erg onleuk dat de minst leuke van de drie ermee gaat lopen.
Vingegaard is ook wel een beetje beter dan Kelderman.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Binnen zo'n team is het ook maar wie het opeist.
Armstrong en Bruyneel wilden ooit Contador aan de ketting leggen.
Zoiets overkomt wel een Kelderman, maar Vingegaard heeft dus wel een winnaarsmentaliteit ook.
Ze spelen er mee, als kittens met hun muizenspeeltje.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kuss zit gewoon op wiel van Mas en Roglic pakt die van Ayuso
We kijken uit naar z’n speechquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:38 schreef wimderon het volgende:
Erg onleuk dat de minst leuke van de drie ermee gaat lopen.
Hollen en stilstaan is niet heel goed voor de gemiddelde snelheid bij de achtervolgers.quote:
Het is nou niet hij geanticipeerd heeft met een vroege aanval. Vandaag duidelijk de sterkste.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Binnen zo'n team is het ook maar wie het opeist.
Armstrong en Bruyneel wilden ooit Contador aan de ketting leggen.
Zoiets overkomt wel een Kelderman, maar Vingegaard heeft dus wel een winnaarsmentaliteit ook.
In de binnenbocht inhalen is niet zo verstandig...quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Publiek is zo vermoeiend in het wielrennen.
Kuch Waalse Pijlquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand nog een leuk filmpje over een swiep?
Ik moet nog naar de supermarkt, toch maar een Jumbo opzoeken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Die foodcoach app is echt fantastisch.
Sowieso die versnelling had hij gewoon van kop kunnen doen, dat kan toch niemand volgen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In de binnenbocht inhalen is niet zo verstandig...
Dat soort woordgrapjes worden hier niet begrepenquote:
Slim gespeeld voor het podium in het AKquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:45 schreef wimderon het volgende:
Kuss en Roglic hadden betere benen dan Vingegaard.
Gewiss-Duval-Vismaquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kuss nog dicht gekomen.
Echt de parodie heel ver voorbij.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slim gespeeld voor het podium in het AK
Ik vind het best komisch, maar het kan eigenlijk echt nietquote:
Mwoah, Kuss een paar keer los maar dan reed hij er niet echt van weg / naar Vingegaard toe.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:45 schreef wimderon het volgende:
Kuss en Roglic hadden betere benen dan Vingegaard.
Duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:45 schreef Szura het volgende:
We wachten op de binnenkomst van Remco Evenedrek
Vast weer "ziek"quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:45 schreef Szura het volgende:
We wachten op de binnenkomst van Remco Evenedrek
Tja, wat moeten ze dan? Bewust verliezen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:47 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het toch zo fantastisch dat er een ploeg is die alle schaamte zó ver voorbij is en echt geen fuck maar geeft om de publieke opinie
TI-Raleigh kwam in de buurt. Maar dan niet eindklassement.quote:
Daar zal Laporte wel winnen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
We kunnen vrolijk door naar Grand Prix Cycliste de Quebec
Nou ja, ze kunnen wel ietsje minder opzichtig laten zien dat ze de beste medische begeleiding hebben en 10 klasses beter zijn dan de rest.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Tja, wat moeten ze dan? Bewust verliezen?
58 overwinningen en we zijn nog niet klaarquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ondertussen verkrachten ze ook de Tour of Britain.
We schrijven Laporte alvast opquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
We kunnen vrolijk door naar Grand Prix Cycliste de Quebec
Cras, buiten beeld, 9e gewordenquote:
Of Tiesj (die mag dan zeker zondag winnen).quote:
Idd. Is er ooit een renner die alle drie de rondes reed en de Vuelta won? Kuss geeft het "beter worden in de derde week" een nieuwe dimensie.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind alleen het niveau van Kuss opmerkelijk eerlijk gezegd.
Dit is de tweede week en ik vind jullie allemaal wel heel erg cynischquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Idd. Is er ooit een renner die alle drie de rondes reed en de Vuelta won? Kuss geeft het "beter worden in de derde week" een nieuwe dimensie.
Stukje blitzkrieg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:45 schreef TAmaru het volgende:
ik vind die overmacht toch wel lekker
ik houd niet zo van Jumbo, maar die overmacht, daar geil ik toch wel op
Vuelta was lang de eerste grote ronde. Dus dat kan bestquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Idd. Is er ooit een renner die alle drie de rondes reed en de Vuelta won? Kuss geeft het "beter worden in de derde week" een nieuwe dimensie.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit is de tweede week en ik vind jullie allemaal wel heel erg cynisch
Ik geloof wel dat Jumbo schoon is
Off day?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:51 schreef Szura het volgende:
Zeg het maar: waar gaat Kuss nog 1,5 minuut verliezen?
quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan nog Roglic, dit is de overtreffende trap van lachwekkend.
Voedingspakketjes, JAAAA, innovatief trainen, koekoek.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:45 schreef Remco het volgende:
Ik vind het vaak te cynisch hier, maar dit kan natuurlijk echt niet.
De Angliru lijkt bij uitstek een Kuss klim dus als hij in orde blijft daar waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:51 schreef Szura het volgende:
Zeg het maar: waar gaat Kuss nog 1,5 minuut verliezen?
Tsja, de rest is nu bij voorbaat al kansloos zou je kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:51 schreef Dutch_view het volgende:
Ik geloof dat Jose opeens is veranderd van mening en nu wel rekening houdt met Kuss.
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit is de tweede week en ik vind jullie allemaal wel heel erg cynisch
Ik geloof wel dat Jumbo schoon is
Tour of Britain dit jaar met Wout en Olavquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:52 schreef Mansjester het volgende:
Parijs tegen Nice vorig jaar
Vandaag
Gent Wevelgem dit jaar met Laporte- van Aert
Mis ik nog (halve) sweeps van Jumbo Visma?
Bestaat dat dan?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand nog een leuk filmpje over een swiep?
Bizarre renner.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:52 schreef H.Vviv het volgende:
Almeida nog vijftiende geworden in de etappe
Niemand.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:54 schreef TAmaru het volgende:
Wie gaat Jumbo überhaupt nog onder druk kunnen zetten? UAE misschien op een goede dag maar Almeida en Soler zijn al kansloos
De wielrenners beginnen er steeds meer verwrongen en uitgemergeld uit te zien, als in die clip van The Wall, waar iedereen door de gehaktmolen gedrukt wordt.quote:
De genoemde Tour of Britainquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:52 schreef Mansjester het volgende:
Parijs tegen Nice vorig jaar
Vandaag
Gent Wevelgem dit jaar met Laporte- van Aert
Mis ik nog (halve) sweeps van Jumbo Visma?
Etappe 18 en 20 bieden wel veel tussenstuk gevaar. Maar dan moet er wel enigszins gemuit worden door Vingegaard of Roglic.quote:
Dat kwam mede door het koersinzicht van Jan Raas die de maestro in het peloton was.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
TI-Raleigh kwam in de buurt. Maar dan niet eindklassement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |