Schandalig dat Flekken niet een balletje doorlaat!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had 3-1 gezegd. Ik voel me belazerd.
Is er al een topic?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Helaas heeft niemand de score goed voorspeld.
Zondag nieuwe kansen.
Verwacht dat onze keeper ging floppenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Welke Griek had je zien scoren dan?
Ik was flink dichtbij met 2-0quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Helaas heeft niemand de score goed voorspeld.
Zondag nieuwe kansen.
Nee. Dit was geen wedstrijd.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we concluderen dat Koeman mondjes heeft gesnoerd?
Maarten mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Stekelenburg achter in een vrachtwagen gooien
Airsoftquote:
Racistquote:Op donderdag 7 september 2023 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Afrika - Ierland 2-0 geworden
achja..
Neuh. Het was best goed gisteren maar wel tegen Griekenland. Tegen toplanden moet ik het nog zien.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we concluderen dat Koeman mondjes heeft gesnoerd?
Algemeen bekend dat ze maar een helft goed kunnen voetballen. Ik ben na de eerste helft dan ook wat anders gaan kijken.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
2e helft pure aids maar het resultaat telt.
Bovendien kan het tegen Ierland ook weer hemeltergend slecht zijn,hoewel het systeem met wingbacks wel beter lijkt te passenquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh. Het was best goed gisteren maar wel tegen Griekenland. Tegen toplanden moet ik het nog zien.
Eerste goal viel uit een hoekschop en was ook het eerste schot op goal, dat geluk moet je een beetje hebben maar goed was het niet, behalve het resultaat dan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bovendien kan het tegen Ierland ook weer hemeltergend slecht zijn,hoewel het systeem met wingbacks wel beter lijkt te passen
Mwah, ik dat dat je niet veel beter kunt verwachten. Veel balbezit, ook wel wat gecreëerd, geen kansen tegen een drie doelpunten gemaakt in de eerste helft in zomerse temperaturen en eindelijk was niet elke pass onzuiver. Het was niet alsof je naar Man City zat te kijken, maar weinig landen zouden dit beter doen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerste goal viel uit een hoekschop en was ook het eerste schot op goal, dat geluk moet je een beetje hebben maar goed was het niet, behalve het resultaat dan.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ik dat dat je niet veel beter kunt verwachten. Veel balbezit, ook wel wat gecreëerd, geen kansen tegen en drie doelpunten gemaakt in de eerste helft in zomerse temperaturen en eindelijk was niet elke pass onzuiver. Het was niet alsof je naar Man City zat te kijken, maar weinig landen zouden dit beter doen.
Griekenland is dan ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 8 september 2023 08:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ik dat dat je niet veel beter kunt verwachten. Veel balbezit, ook wel wat gecreëerd, geen kansen tegen een drie doelpunten gemaakt in de eerste helft in zomerse temperaturen en eindelijk was niet elke pass onzuiver. Het was niet alsof je naar Man City zat te kijken, maar weinig landen zouden dit beter doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |