Prettig dat je weggaat. De groeten.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er gebeurt niet veel meer op het veld en inmiddels is Pietjetijd aanbeland hier, dus ik ga lekker het bedje opzoeken.
Bedankt voor de gezelligheid vrienden
Al besproken en aangesproken.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha nee een Griek!
Zo, is die ook gemaakt!
Dit kan echt nietquote:Op donderdag 7 september 2023 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha nee een Griek!
Zo, is die ook gemaakt!
We sparren graag over de ilias.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fijn dat je goed contact hebt met Odysseas Vlachodimos!
Nederland is helemaal oranjequote:Op donderdag 7 september 2023 22:33 schreef LethalNinja het volgende:
De haat/ liefde voor Ajax is groot weer wordt er bij een NL Ek wedstrijd gezongen dat wie niet springt geen jood is lol.
Waarom niet: Hup holland hup laat de leeuw..
ἄνδρα μοι ἔννεπε, μοῦσα, en meer van zulksquote:
Ik zoek nog steeds de Insta van de jongen met middelvinger, afgelopen WK.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds de Insta van de jongen met middelvinger, afgelopen WK.
En wat wou je precies met die middelvinger gaan doen dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds de Insta van de jongen met middelvinger, afgelopen WK.
Ik was al in slaap gedommeld.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kijk al 40 minuten naar niets inderdaad.
Mand.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
Ook voor @:Pisces29 wordt het tijd om het mandje in te gaan.
Ik slaap niet voor 1 uur.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:36 schreef Coco het volgende:
Ook voor @:Pisces29 wordt het tijd om het mandje in te gaan.
Sinds wanneer ben ik een bolle user?quote:
Helaas heeft niemand de score goed voorspeld.quote:
Welke Griek had je zien scoren dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had 3-1 gezegd. Ik voel me belazerd.
?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een bolle user?
Schandalig dat Flekken niet een balletje doorlaat!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had 3-1 gezegd. Ik voel me belazerd.
Is er al een topic?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Helaas heeft niemand de score goed voorspeld.
Zondag nieuwe kansen.
Verwacht dat onze keeper ging floppenquote:Op donderdag 7 september 2023 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Welke Griek had je zien scoren dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |