abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210566925
Musk :X
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210566945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 09:34 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
"This fear was not baseless, as Musk had open discussions with high-ranking Russian officials not long before the attack."

Dit is het probleem natuurlijk. Musk is ontzettend rijk, ontzettend intelligent, maar ook behoorlijk wereldvreemd. Hij snapt les 1 niet: Alles wat een Rus op hoog niveau zegt is een leugen. Het feit dat hij uberhaupt met high ranked russian officials praat zou al alle alarmbellen af moeten doen gaan.
Treason?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210566984
Maar dat hij bepaalde Starlinks uitgezet heeft om de Russen niet voor de voeten te lopen, en dat hij contact heeft (gehad) met Rusland op hoog niveau, dat was vorig jaar al bekend geworden (is hier destijds uitvoering aan bod gekomen).

Waarom is dit nu weer in het nieuws?
  vrijdag 8 september 2023 @ 11:21:51 #179
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210566991
Het zal best dat hij 'slim' is, maar sorry, hij is gewoon zo dom als een deur. Veel succes met je rechtszaak, waar de communistische partij je gewoon de zaal uit lacht. Dat ze in china IP jatten is niet echt nieuw.

Tesla Alleges Chinese Chipmaker Stole Tech Secrets.
pi_210567000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
toen was hij nog groot fan van dit soort figuren (Musk, Baudet, Poetin, noem ze maar op)
Lijkt me altijd beter om je mening aan te kunnen passen als zich nieuwe feiten voordoen?
  Moderator vrijdag 8 september 2023 @ 11:23:05 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210567018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:22 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Lijkt me altijd beter om je mening aan te kunnen passen als zich nieuwe feiten voordoen?
dat sowieso
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210567023
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Maar dat hij bepaalde Starlinks uitgezet heeft om de Russen niet voor de voeten te lopen, en dat hij contact heeft (gehad) met Rusland op hoog niveau, dat was vorig jaar al bekend geworden (is hier destijds uitvoering aan bod gekomen).

Omdat detail is dat hij het uit zette dus op moment Oekraine een aanval wilde uitvoeren. precies daarvoor en dus direct heeft rusland heeft geholpen.

edit:

Als iemand nu denkt, ja maar als hij niks had gedaan dan had hij oekraine geholpen! Dit is niet relevant want hij zette het netwerk eerst open voor oekraine zodat deze met elkaar konden communiceren. plus ondersteunt zijn overheid Oekraine, kiest kant van de Oekraine. Heeft sancties opgelegd aan rusland etc. Dus informatie delen met rusland zal strafbaar zijn, maar dit forse strategische Voordeel aan rusland, is net zoiets als een zeer rijke mexicaanse radiomaker, de radio frequenties blokkeert in de 2e wereld oorlog zodat D-Day niet uitgevoerd kan worden, om de nazi's niet te proforceren.
  vrijdag 8 september 2023 @ 11:24:00 #183
6484 ExTec
pi_210567031
quote:

Denk dat het nu wat meer MSM exposure heeft.
  vrijdag 8 september 2023 @ 11:39:08 #184
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210567228
quote:

Ik geloof dat er een biografie uit is.

The Guardian:

quote:
quote:
Biography alleges Musk told engineers to turn off communications network to hobble Ukraine drone attack on Russian warships
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210567257
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210567279
‘Goal is destruction of Ukraine’: ex-defence minister warns west of Putin’s aim
https://www.theguardian.c(...)warns-west-putin-aim
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 8 september 2023 @ 11:43:52 #187
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210567292
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210567410
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:41 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
😂 😂 😂 💪 😂 😂 😂
pi_210567412
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik geloof dat er een biografie uit is.

The Guardian:
[..]
[..]

Dus; Russische schepen schieten raketten af op Oekrane af, met slachtoffers als gevolg. Oekrane wil iets aan die schepen gaan doen, want ze zijn de slachtoffers beu. Komt Musk aanzetten: "Ho eens even Oekrane, dat mag niet, want daar komen (Russische)slachtoffers van". En vervolgens schieten deze Russische schepen dus nog steeds hun raketten af op Oekrane, waar je vredesduifje Musk natuurlijk niet meer over hoort.

Mooi man. :') :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210567513
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dus; Russische schepen schieten raketten af op Oekrane af, met slachtoffers als gevolg. Oekrane wil iets aan die schepen gaan doen, want ze zijn de slachtoffers beu. Komt Musk aanzetten: "Ho eens even Oekrane, dat mag niet, want daar komen (Russische)slachtoffers van". En vervolgens schieten deze Russische schepen dus nog steeds hun raketten af op Oekrane, waar je vredesduifje Musk natuurlijk niet meer over hoort.

Hij was toch bang voor nukes, dus zijn beredenering is liever Rusland een paar duizend Oekrainse burgers laten vermoorden dan een atoomoorlog.
pi_210567534
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:05 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij was toch bang voor nukes, dus zijn beredenering is liever Rusland een paar duizend Oekrainse burgers laten vermoorden dan een atoomoorlog.
Ik heb de angst voor NOEKS al sinds dag 1 niet serieus genomen eigenlijk. Want zo'n Putler mag dan wel gek zijn, dom is hij dan weer niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210567554
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 06:46 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
"A major act of war" op Oekraens grondgebied/territoriale wateren. Wat een bullshit. Elke dode burger veroorzaakt door die vloot nadat hij het internet weigerde aan te sluiten is zijn schuld.
[..]
Die angst had zeker geen basis. Daar ze de hele oorlog al met nucleaire aanvallen dreigen. En er zijn altijd weer mensen die er in trappen.
Hij beschrijft het daar alsof er geen connectie was in dat gebied en dat er vervolgens een aanvraag kwam. Maar de aanvalsoperatie van Oekraine was al in gang toch, dat de drones aanspoelden doordat de connectie verbroken was. Pas daarna 'smeekte' Oekraine om de connectie te herstellen. Tenminste dat is hoe het verhaal gisteren werd gebracht nav dat boek. Probeert het nu te verdraaien om iets minder een klootzak te lijken?
pi_210567645
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 01:45 schreef Delenlill het volgende:
https://www.spiegel.de/pa(...)ac-9f99-5e7f90fbf165

Het verhaal van bijna een week geleden over een Russische man die een kind van een brug had gegooid in Duitsland omdat hij Oekraens sprak en niet Russisch blijkt niet (helemaal?) waar te zijn. De kinderen hadden dit bedacht omdat de jongen zijn kleren blijkbaar erg vies had gemaakt, en onder een straf uit wou komen van zijn ouders
Goede zaak dat je dit nog even noemt. De waarheid is belangrijk.
  vrijdag 8 september 2023 @ 12:15:16 #194
6484 ExTec
pi_210567649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:08 schreef 3rr0r het volgende:
Maar de aanvalsoperatie van Oekraine was al in gang toch, dat de drones aanspoelden doordat de connectie verbroken was.
Dat oekraine daar aan begon, zonder een verbinding te hebben lijkt idd weinig waarschijnlijk.

Maar goed, elmo, net als z'n matties in het kremlin, liegt voortdurend inzake dit.

Eerst was het ook openlijk: nee, ik heb niet met putin gesproken! - en toen kwam uncle sam langs, en daartegen liegen is wat anders dan liegen tegen alle losers op sociale media die echt geloven dat als ze nou alles wat elmo doet maar fantastisch vinden, ze dan ook heus wel "rijk' worden, en toen was het hoge woord eruit, ja, hij had wel met putin gesproken.
  vrijdag 8 september 2023 @ 12:28:34 #195
6484 ExTec
pi_210567767
Maar autobanden zijn de "nieuwe luchtafweer".

twitter
  vrijdag 8 september 2023 @ 12:32:20 #196
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210567795
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Begint wel een probleempje te worden dat een private man zoveel macht heeft op militaire infrastructuur. Zou niet mogen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_210567798
quote:

Waarom het nu weer voorbij komt? Geen idee. Misschien realiseert men zich nu eindelijk dat de oorlog korter zou/had kunnen duren en er minder burgers zouden/zijn om(ge)komen als Musk niet actief Oekraine had tegengewerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2023 12:38:32 ]
pi_210567799
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2023 12:28 schreef ExTec het volgende:
Maar autobanden zijn de "nieuwe luchtafweer".

[ twitter ]
Ik zeg, heel Moskou bedekken onder 2 meter dikke laag banden.

En dan aansteken })
pi_210567847
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210567897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:42 schreef Aether het volgende:
‘Goal is destruction of Ukraine’: ex-defence minister warns west of Putin’s aim
https://www.theguardian.c(...)warns-west-putin-aim
Erg goed artikel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')