Ik denk dat er een proximityfuse op de granaten zit. Dus dit zal wel zelfvernietiging zijn van missers.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening kon je instellen wanneer de granaten moesten ontploffen (vlak voor het doel) en nu zie ik (weer) dat de granaten km's voorbij het doel ontploffen, tenzij ze het doel direct raken.
Ik mag gecorrigeerd worden als ik het mis heb.
Ben eigenlijk wel blij dat we in Nederland nog een normale partij hebben die tegen is. En dat zeg ik als iemand die het persoonlijk zou raken als er weer een bezuinigingsronde komt. Oorlog is kut en defensie duur. Dat mag best gezegd blijven.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Moet jij daar niet tegen zijn met je pvdd logotje?
Zelfde met Bonduelle groenten tochquote:Op donderdag 7 september 2023 16:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen ze nu echt laten links liggen. Ik wel iig maar moet nog wel even goed uitzoeken welke andere merken ze voeren...
Zelfs mijn clubje doet geen zaken met Russen.
Oh die wist ik nog niet, Naja wij kopen toch nooit groenten en fruit van a-merken.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfde met Bonduelle groenten toch
Maar we hebben nu toch wel geleerd dat het allemaal veel duurder is als je ineens voor een mogelijke oorlog staat.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat we in Nederland nog een normale partij hebben die tegen is. En dat zeg ik als iemand die het persoonlijk zou raken als er weer een bezuinigingsronde komt. Oorlog is kut en defensie duur. Dat mag best gezegd blijven.
Maar er is een verschil tussen tegen oorlog zijn en zo stupide zijn om te denken dat pas wat aan defensie doen prima kan als het te laat is.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat we in Nederland nog een normale partij hebben die tegen is. En dat zeg ik als iemand die het persoonlijk zou raken als er weer een bezuinigingsronde komt. Oorlog is kut en defensie duur. Dat mag best gezegd blijven.
Prima bakken.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die Gepards zijn uitstekend tegen drones.
'Tegen oorlog zijn'? Lijkt me dat er geen politieke partijen zijn die voor oorlog zijn. Je bedoelt 'dermate naief dat er altijd vrede zal zijn en niemand ooit problemen met je komt zoeken'. Of wellicht geen probleem ermee te hebben zich direct over te geven aan een land dat tegen je komt strijden inclusief alle mogelijke gevolgen ervan.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen tegen oorlog zijn en zo stupide zijn om te denken dat pas wat aan defensie doen prima kan als het te laat is.
Zo te zien zijn dit standaard HE granaten zonder proximity fuse, die ontploffingen ruim voorbij het doel is idd het zelfvernietigingssysteem zoals @Ulx ook al opmerkte. Na 5.5 seconden treedt de zelfvernietiging in werking anders heb je er op de grond ook last van. Die granaten komen een keer op de grond als je dat niet zou hebben.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening kon je instellen wanneer de granaten moesten ontploffen (vlak voor het doel) en nu zie ik (weer) dat de granaten km's voorbij het doel ontploffen, tenzij ze het doel direct raken.
Ik mag gecorrigeerd worden als ik het mis heb.
Fantastisch onbetrouwbare partij. Volgende maand worden Tesla's op afstand uitgezet als ze op een plek rijden waar Musk het niet mee eens is.quote:
500.000 dollar.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Delen van het interview met vertaling
Ben ik nu in de war met iets anders? Of is er speciale munitie die je kon programmeren vlak voor het afvuren?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo te zien zijn dit standaard HE granaten zonder proximity fuse, die ontploffingen ruim voorbij het doel is idd het zelfvernietigingssysteem zoals @:ULX ook al opmerkte. Na 5.5 seconden treedt de zelfvernietiging in werking anders heb je er op de grond ook last van. Die granaten komen een keer op de grond als je dat niet zou hebben.
De good guy van BigTech valt idd meer en meer van zijn voetstuk.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Fantastisch onbetrouwbare partij. Volgende maand worden Tesla's op afstand uitgezet als ze op een plek rijden waar Musk het niet mee eens is.
Nee, dat was gisteren. Stukje inflatie en zo...quote:Op donderdag 7 september 2023 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maak daar maar 3 ton van
Decimalen altijd lastig.
Franse bedrijven hebben sowieso een beetje moeite om afscheid te nemen van Rusland. Pernod Ricard is pas sinds mei dit jaar gestopt met export naar Rusland.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfde met Bonduelle groenten toch
Langzaam maar zeker kan voorzichtig de conclusie getrokken worden dat de Chinezen net zo verderfelijk zijn als de Russen.quote:
Dat was al vrij bekend hoorquote:Op donderdag 7 september 2023 17:38 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker kan voorzichtig de conclusie getrokken worden dat de Chinezen net zo verderfelijk zijn als de Russen.
In Siberië is een Pernoodje een eerste levensbehoefte.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Franse bedrijven hebben sowieso een beetje moeite om afscheid te nemen van Rusland. Pernod Ricard is pas sinds mei dit jaar gestopt met export naar Rusland.
Was er niet een afspraak tussen Oekraine en Elon Musk dat de terminals niet op wapens gemonteerd zouden worden? Dan begrijp ik zijn beslissing ergens wel.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Fantastisch onbetrouwbare partij. Volgende maand worden Tesla's op afstand uitgezet als ze op een plek rijden waar Musk het niet mee eens is.
Ik denk niet dat PvdD hier de juiste keuze maakt, maar uit moeten blijven uitleggen waarom het geld nodig is houdt je wel scherp. Ik heb aardig wat tijd in de VS doorgebracht en die militaristische samenleving wil ik niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maar we hebben nu toch wel geleerd dat het allemaal veel duurder is als je ineens voor een mogelijke oorlog staat.
Hehe dat is te duur voor die mensen daarzo. Pernod-Ricard hebben bekende merken als Jameson. Ballentines, Absolut, Beefeater, Martell en Malibu als merken. Dus het is vooral de drinkbehoefte van de rijke/bemiddelde Rus te voorzien in de grote steden.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In Siberië is een Pernoodje een eerste levensbehoefte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |