Ja maar dan mis je de nieuwe Walter en Petri en Leendert.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil het best een kans geven, maar als het weer zo sensatiebelust is als het vorige seizoen haak ik al heel af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
De nieuwe Walter kan ik missen als kiespijn, net als de oude Walter. Petri leek me echt, die was zichzelf en haar kandidaten ook. Leendert ook, alleen niet al zijn kandidaten. Net als al die lui in Thailand.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je de nieuwe Walter en Petri en Leendert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:27:13 ]Haters everywhere but I don't really care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:25:54 ]
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Firuze60 het volgende:
Wat begrijp jij niet aan deze in rood staande tekst in een kader voordat je iets gaat posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Voordat je reageert
In dit topic geen spoilers plaatsen over de afleveringen die via Videoland te zien zijn geweest, maar nog niet via RTL4 uitgezonden zijn. Daarvoor kan je hier terecht: TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:36:57 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:41 schreef Firuze60 het volgende:
Kan iemand weer een Videoland topic aanmaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik start met de reguliere uitzendingen op tv over 2 weken.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:37:35 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat topic is vol, ik klikte net even voor de test. Misschien kan iemand een nieuwe maken? Of was er nog een meer recente?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan deze in rood staande tekst in een kader voordat je iets gaat posten?
[..]
@Dotteke had die gesloten.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat topic is vol, ik klikte net even voor de test. Misschien kan iemand een nieuwe maken? Of was er nog een meer recente?
Dat topic is op slot gegooid door @Dotteke Ze kan het weer openenquote:Op maandag 1 juli 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat topic is vol, ik klikte net even voor de test. Misschien kan iemand een nieuwe maken? Of was er nog een meer recente?
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:39:15 ]
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 01-07-2024 19:42:34 ]
Dit kwadraat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nieuwe Walter kan ik missen als kiespijn, net als de oude Walter. Petri leek me echt, die was zichzelf en haar kandidaten ook. Leendert ook, alleen niet al zijn kandidaten. Net als al die lui in Thailand.
Maar meer van een Walter, Joy of Debbie die alleen meedoen omdat ze geil worden van de aandacht heb ik écht geen zin in
En toch heeft Joy er wel echt een relatie aan overgehouden.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
Doe dit even bij vooruitkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit was de voorstelshow van december?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef matthijst het volgende:
Ook goed, het in inmiddels juli, dus vanwaar de spoilerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit was de voorstelshow van december?
Mod Edit: Nee deze zijn pas in mei voor gesteld en zijn de nieuwe deelnemers
Bedankt voor de openingspost B&B Vol Liefde 2024quote:Op maandag 8 juli 2024 17:40 schreef Forumtijger het volgende:
Vanaf maandag 15 juli start het 4e seizoen van B&B Vol Liefde op RTL4. Negen weken lang worden van elke maandag t/m donderdag 8 vrijgezelle B&B-eigenaren gevolgd die in het buitenland op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Jeroen Kijk in de Vegte is wederom de voice-over van dit nieuwe seizoen. Alvast vooruitkijken kan bij Videoland.
Dit zijn de acht B&B-eigenaren die zullen worden gevolgd:
- Thijz (65) in het Franse Saint-Geniez-ô-Merle: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423959/thijz-64
- Iris (57) in het Griekse Sparto: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423937/iris-57
- Mike (35) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423934/mike-35
- Mirjam (52) in Zuid-Afrika: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423943/mirjam-52
- Arno (47) in het Franse Payzac: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423936/arno-46
- Robert Jan (57) in Schotland: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423955/robert-jan-57
- Anja (70) in het Franse Biches: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423944/anja-70
- Albert (64) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423932/albert-63
De officiele site met de eerste beelden en fragmenten van het nieuwe 4e seizoen vind je hier: https://www.rtl.nl/programma/5239357/bb-vol-liefde
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 04:07 schreef roos94 het volgende:
Ze konden geen jongeren vinden?...
Eentje van 35 en de rest allemaal richting boomer leeftijd.
Ik sla over, bejaardentv.
Om geld te verdienen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:49 schreef loveli het volgende:
Waarom zou een niet-bejaarde een b&b beginnen?
Dit, en/of omdat ze het gewoon leuk vinden gasten te ontvangen en te bedienen in hun eigen huis. Roxanne uit het eerste seizoen lijkt me zo iemand bijvoorbeeld, die is ook nog erg jong.quote:
Kijken het nu terug.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanavond, donderdag 11 juli, B&B Vol Liefde: Hoe is het nu met?
RTL 4, 20:30-22:00 uur,
Ja die was flink aangekomen ja. Schrok vooral van die pa, die was echt geen schim meer van de tijd dat de opnames waren. Heftig verhaal met die hersenbloeding.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die Martijn lijkt wel 15 kilo aangekomen. Vriendin Fenna ook, maar die was al stevig.
Debbie is gewoon dikke vrienden met Paul. Geen vonk, gewoon acceptatie en gezelschap.
Die is volgens mij alleen maar bezig om op TV te komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Vond het verhaal van Caroline wel weer sneu, die lijkt maar nergens van de grond te komen. Nu weer in NL een hoop gedoe...
Hahah ja die meid in Zweden die eruitziet alsof ze in de middeleeuwen leeft. Joy met z’n purpose en niet te vergeten Walter en co. Ik heb wel gelachen moet ik zeggen 😂👏🏻quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:31 schreef Za het volgende:
Wat en vertoning die "Hoe is het nu met".
Allemaal fake relaties, behalve Olof en Margje.
Zo terugblikkend valt het ook op hoe bizar al deze personages zijn, de een nog meer dan de ander.
Dat meisje wat nu als een onderdanige Amisch rondloopt in Zweden, die viezige man in zijn roze huis, de piano treurnis, de ego tripperij van bejaarde Debbie die nog steeds denkt een meisje te zijnen waarbij de slaafse vriend/kennis mag komen opdraven wanneer zij dat goed vindt, de bloedsaaie Joy, de golddigger die moet werken voor zijn geld OMG, dit was erg.
stress eten door wat met die vader aan de hand is geweest, het zorgen, alle tijd gaat eraan op enquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die Martijn lijkt wel 15 kilo aangekomen. Vriendin Fenna ook, maar die was al stevig.
Debbie is gewoon dikke vrienden met Paul. Geen vonk, gewoon acceptatie en gezelschap.
Ik vond het stuk over Marian dan weer niks. De lol om Olof heb ik nooit begrepen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:25 schreef JOHANK88 het volgende:
De reunie bij Marian! Fijn dat Olov ook een nieuwe vriendin heeft.
Die Jan blijft toch een rare snuiter. Daar kon je volgens mij ook wel een serie over maken
staat op videoland inmiddels, de "hoe is het nu met?" aflevering van dit jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Er is een terugblik begrijp ik?
Ik heb op dezelfde manier als vorig seizoen weinig trek in het volgende seizoen, maar ben wel benieuwd naar de vorige deelnemers
Het stuk over Marian was op zich ook niet veel maar het was bijzonder om te zien hoe ze er weer bij liepquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het stuk over Marian dan weer niks. De lol om Olof heb ik nooit begrepen.En al die andere figuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |