SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond haar vooral nietszeggende beeld vulling, effectief heeft ze haar nou niet echt geholpenquote:Op woensdag 6 september 2023 19:09 schreef roos94 het volgende:
Ik vond Sanne Vogel heel leuk/lief overkomen.
Dit. En ook fijn om op IG te lezen dat Sanne en Nina nog regelmatig contact hebbenquote:Op woensdag 6 september 2023 19:09 schreef roos94 het volgende:
Ik vond Sanne Vogel heel leuk/lief overkomen.
Ze was aan 1 kant doofquote:Op donderdag 14 september 2023 09:38 schreef Ceviche het volgende:
Opmerken dat er brand is in het huis boven je, 112 bellen en dan 45 minuten later pas je huis verlaten want ze lag te slapen en had de buren niet horen roepen dat iedereen het pand moest verlaten?
Blijkbaar verontrustend genoeg om 112 te bellen maar is daarna gaan slapen? Niet even in de gaten gehouden hoe de brand zich ontwikkelde?? Mis ik iets of is dit zo'n paniekreactie? Verstijven en niet weten wat te doen, dat begrijp ik, maar gaan slapen?
Ja maar ze wist al dat er brand was, zij is degene die 112 heeft gebeld.quote:
Dat jaquote:Op donderdag 14 september 2023 10:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar ze wist al dat er brand was, zij is degene die 112 heeft gebeld.
Ze hadden niet eens brandmelders? Na een brand meegemaakt te hebben???
Nee, er was al 45 minuten voordat zij 112 belde een brandmelding gedaan, maar niet door haar. Ze hebben toen wel op de deur gebonkt maar dat heeft zij niet gehoord. Buren hebben dus waarschijnlijk gedacht dat zij niet thuis was, en zij kwam er dus pas later achter toen ze zelf wakker werd.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar ze wist al dat er brand was, zij is degene die 112 heeft gebeld.
Ah, ze zegt het niet helemaal goed en daarbij legt ze nadruk op het woord 'zelf' maar ze zal inderdaad bedoelen wat jij zegt. Vond het al zo'n raar verhaalquote:Op donderdag 14 september 2023 20:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nee, er was al 45 minuten voordat zij 112 belde een brandmelding gedaan, maar niet door haar. Ze hebben toen wel op de deur gebonkt maar dat heeft zij niet gehoord. Buren hebben dus waarschijnlijk gedacht dat zij niet thuis was, en zij kwam er dus pas later achter toen ze zelf wakker werd.
Dat ja. Je zorgt toch dat je ze hebt, ook zonder dat je een brand hebt meegemaakt?quote:Op donderdag 14 september 2023 10:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
(...)
Ik wel. Die dingen hingen absoluut in het studentenhuis. Gingen veel te vaak af.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat meisje is 20 he? Waren jullie toen ook allemaal volledig op de hoogte en in het bezit van brandmelders? Ik heb in elk geval geen flauw idee of in mijn studentenhuis waar ik woonde toen ik 20 was brandmelders hingen en zo niet of we die er dan niet zouden moeten ophangen. En als je een beetje pech hebt met je opvoeding/de dingen die je mee hebt gekregen over veiligheid kan het zomaar zijn dat je gewoon niet weet dat dat soort dingen bestaan.
Waarom meteen zo veroordelend steeds?
Brandmelders zijn sinds 1 juli 2022 verplicht, dus afhankelijk van wanneer gefilmd is, had de woningbouw er inderdaad brandmelders moeten ophangen.
Dan nog is het vreemd dat de schade die zij van de brand bij de buren hebben niet goed opgelost is.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:00 schreef koemleit het volgende:
De afhandeling mbt tot de brandschade was absurd.
Hoezo werden die kozijnen/ramen niet gefixed?
Dat kan bijna geen normale woningbouw zijn.
zouden ze illegaal gehuurd zitten in iemands koopappartement ofzo?
Ja bizar. Iets klopt daar niet.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog is het vreemd dat de schade die zij van de brand bij de buren hebben niet goed opgelost is.
Dat zij 20 is en ze niet had hangen, kan ik nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat meisje is 20 he? Waren jullie toen ook allemaal volledig op de hoogte en in het bezit van brandmelders? Ik heb in elk geval geen flauw idee of in mijn studentenhuis waar ik woonde toen ik 20 was brandmelders hingen en zo niet of we die er dan niet zouden moeten ophangen. En als je een beetje pech hebt met je opvoeding/de dingen die je mee hebt gekregen over veiligheid kan het zomaar zijn dat je gewoon niet weet dat dat soort dingen bestaan.
Waarom meteen zo veroordelend steeds?
Brandmelders zijn sinds 1 juli 2022 verplicht, dus afhankelijk van wanneer gefilmd is, had de woningbouw er inderdaad brandmelders moeten ophangen.
Over het algemeen leveren die fannypacks geen gevaar op en los van dat ie flink excentriek was, bleek het van binnen een lieve vriend voor haar. Dus /care hoe je er dan binnen in je eigen huis bijloopt. Of buiten, voor mijn part.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom gaat het heel de tijd over brandmelders, als die gast gewoon binnen een fannypack draagt?
Ik vermoed dat dat tijdens de opnames nog niet zo was. En als zij huurt had ze ze sowieso van de verhuurder/woningbouw gekregen. Vreemd vond ik dat zij maanden met dichtgespijkerde ramen moest blijven wonen na die brand bij de bovenburen. Leek mij inderdaad iets illegaal of (legaal)kraakpand daar in dat flatje.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:52 schreef Guppy het volgende:
Ik dacht dat brandmelders sowieso verplicht waren inmiddels?
Misschien anti-kraak of zo?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat tijdens de opnames nog niet zo was. En als zij huurt had ze ze sowieso van de verhuurder/woningbouw gekregen. Vreemd vond ik dat zij maanden met dichtgespijkerde ramen moest blijven wonen na die brand bij de bovenburen. Leek mij inderdaad iets illegaal of (legaal)kraakpand daar in dat flatje.
Ja, zoiets, maar dan nog. De verhuurder (lees huisjesmelker) heeft hier dan echt enorme fouten gemaakt.quote:
ok, dat zou ook kunnen en waarom denk jij dat dat flatje op de naam van de vader (gescheiden en 2 kinderen zelf uit een vorige relatie) stond?quote:Op zondag 17 september 2023 00:08 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn dit toch weer voor rare insinuaties, anti-kraak? Met een baby? Je denkt serieus dat dat een optie was?
Los van die brandschade was dat flatje prima op orde, en wie zegt dat het een huurflat is, het kan wel koop zijn, hij is 36, niet heel raar dat hij gewoon zelfstandige woonruimte heeft.
Waarom zou het niet zijn appartement zijn?quote:Op zondag 17 september 2023 00:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
ok, dat zou ook kunnen en waarom denk jij dat dat flatje op de naam van de vader (gescheiden en 2 kinderen zelf uit een vorige relatie) stond?
Ja, dat vond ik ook, dus geef je wel gelijk, maar dan nog, je hoogzwangere vrouw in een flat pleuren waarvan er drie maanden de ramen dichtgespijkerd zitten ivm brandschade? Plus twee honden, waarvan eentje bijna niet te handelen is?quote:Op zondag 17 september 2023 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou het niet zijn appartement zijn?
De toko was netjes ingericht, het was eerder een huis van een 36-jarige vent dan van een 20-jarig meisje.
Als het koop is, en van hem (wat prima kan, heb je gelijk in), dán vind ik het heel raar dat ie geen rookmelders heeft opgehangen. Je hebt nota bene net brand gehad, dat is dan toch het eerste wat je fixt??quote:Op zondag 17 september 2023 00:08 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn dit toch weer voor rare insinuaties, anti-kraak? Met een baby? Je denkt serieus dat dat een optie was?
Los van die brandschade was dat flatje prima op orde, en wie zegt dat het een huurflat is, het kan wel koop zijn, hij is 36, niet heel raar dat hij gewoon zelfstandige woonruimte heeft.
Ik zou niet weten waarom dat bij een eigen woning na een brand meer prioriteit zou hebben dan bij een huurwoning.quote:Op zondag 17 september 2023 08:17 schreef Guppy het volgende:
[..]
Als het koop is, en van hem (wat prima kan, heb je gelijk in), dán vind ik het heel raar dat ie geen rookmelders heeft opgehangen. Je hebt nota bene net brand gehad, dat is dan toch het eerste wat je fixt??
Daar ging de discussie namelijk over, het niet hebben van brandmelders
Bij een eigen woning ben je in ieder geval de enige verantwoordelijke. Bij mensen in een huurwoning zie je makkelijk de houding van dat de verhuurder dat maar moet regelen. Linksom of rechtsom snap ik die lakse houding gewoon niet zo goed, je hebt een kind nota bene...quote:Op zondag 17 september 2023 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat bij een eigen woning na een brand meer prioriteit zou hebben dan bij een huurwoning.
Het is niet zo dat je ze bij een huurwoning niet mag ophangen ofzo, en dat de verhuurder (eigenaar) de enige is die dat mag doen.
Het is hoe dan ook hun eigen verantwoordelijkheid dat er ook na de brand geen rookmelders hingen, ongeacht of er sprake is van een verhuurder die een verplichting tot ophangen heeft.
🤣 ja, hilarisch. Hij deed dingen die je niet verwachtte.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:31 schreef Ceviche het volgende:
Eerste 2 minuten:
-vriend 16 jaar ouder
-vriend heeft dreadlocks, gouden kettingen, en een apart accent
-zij is 35 weken zwanger op haar 20e en loopt met een enorme buik in een naveltruitje en een rok met een hoge split
-hij heeft een grote nektattoeage en een tatoeage van een traan onder zijn oog
-vechthond
'Dat vind ik het nadeel als je zo'n hond heb. Je wordt meteen gejudged'
Ja, uiteindelijk was het best een prima vent leek het, maar wel een met aparte keuzes. Een vriendin van 16 jaar jonger vind ik overigens ook ongezond dus al met al alsnog niet echt een positieve indrukquote:Op maandag 18 september 2023 10:46 schreef Makiko het volgende:
[..]
🤣 ja, hilarisch. Hij deed dingen die je niet verwachtte.
Aparte vent die zijn huis reinigt vóór bezoek. Bezoek komt binnen en zegt: Ik voel wel gelijk een soort van frisse energie.
Hij staat op blote voeten in de verloskamer, met ontbloot bovenlijf
Good vibes, babe.
Ik kreeg af en toe het idee dat ik naar de rs van Ronnie Flex keek/luisterde. Ja, toch?
Máááár gejudged!!! Want deed alles voor zijn vriendin en baby.(behalve rookmelders ophangen, na een brand nb)
Stond de regels te poetsen ivm háár nesteldrang.
Dat is waar. We weten verder ook niks van hem, maar kwam wel okay over.quote:Op maandag 18 september 2023 16:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk was het best een prima vent leek het, maar wel een met aparte keuzes. Een vriendin van 16 jaar jonger vind ik overigens ook ongezond dus al met al alsnog niet echt een positieve indruk
Dat! Voor de rest heb ik al eerder geschreven, komt goed over. Wel kreeg ik een beetje jeuk van hem dat ie zo blij was dat ie weer een eigen kindje op de wereld erbij kon krijgen.quote:Op maandag 18 september 2023 17:01 schreef Makiko het volgende:
[..]
Dat is waar. We weten verder ook niks van hem, maar kwam wel okay over.
Wat voor baan had ze?quote:Op woensdag 20 september 2023 00:24 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond de aflevering van vanavond wel weer een typische, aan de ene kant vond ik haar toch wel erg naïef/jong, maar er was duidelijk genoeg liefde voor de baby en in eerste instantie vond ik opa ook maar wat vreemd, die wilde iets te graag een kleinkind maar achteraf heb ik mijn mening wel bijgesteld, wat een lieve opa/vader lijkt me dat
En ze had gewoon een baan! Er zullen er vast wel meer geweest zijn met een baan maar ik kan me er niet een herinneren, tenminste niet een die een baan voor, tijdens en na de zwangerschap had.
En een leuke naam wel.
Al met al vond ik het een erg positieve aflevering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |