SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond haar vooral nietszeggende beeld vulling, effectief heeft ze haar nou niet echt geholpenquote:Op woensdag 6 september 2023 19:09 schreef roos94 het volgende:
Ik vond Sanne Vogel heel leuk/lief overkomen.
Dit. En ook fijn om op IG te lezen dat Sanne en Nina nog regelmatig contact hebbenquote:Op woensdag 6 september 2023 19:09 schreef roos94 het volgende:
Ik vond Sanne Vogel heel leuk/lief overkomen.
Ze was aan 1 kant doofquote:Op donderdag 14 september 2023 09:38 schreef Ceviche het volgende:
Opmerken dat er brand is in het huis boven je, 112 bellen en dan 45 minuten later pas je huis verlaten want ze lag te slapen en had de buren niet horen roepen dat iedereen het pand moest verlaten?
Blijkbaar verontrustend genoeg om 112 te bellen maar is daarna gaan slapen? Niet even in de gaten gehouden hoe de brand zich ontwikkelde?? Mis ik iets of is dit zo'n paniekreactie? Verstijven en niet weten wat te doen, dat begrijp ik, maar gaan slapen?
Ja maar ze wist al dat er brand was, zij is degene die 112 heeft gebeld.quote:
Dat jaquote:Op donderdag 14 september 2023 10:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar ze wist al dat er brand was, zij is degene die 112 heeft gebeld.
Ze hadden niet eens brandmelders? Na een brand meegemaakt te hebben???
Nee, er was al 45 minuten voordat zij 112 belde een brandmelding gedaan, maar niet door haar. Ze hebben toen wel op de deur gebonkt maar dat heeft zij niet gehoord. Buren hebben dus waarschijnlijk gedacht dat zij niet thuis was, en zij kwam er dus pas later achter toen ze zelf wakker werd.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar ze wist al dat er brand was, zij is degene die 112 heeft gebeld.
Ah, ze zegt het niet helemaal goed en daarbij legt ze nadruk op het woord 'zelf' maar ze zal inderdaad bedoelen wat jij zegt. Vond het al zo'n raar verhaalquote:Op donderdag 14 september 2023 20:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nee, er was al 45 minuten voordat zij 112 belde een brandmelding gedaan, maar niet door haar. Ze hebben toen wel op de deur gebonkt maar dat heeft zij niet gehoord. Buren hebben dus waarschijnlijk gedacht dat zij niet thuis was, en zij kwam er dus pas later achter toen ze zelf wakker werd.
Dat ja. Je zorgt toch dat je ze hebt, ook zonder dat je een brand hebt meegemaakt?quote:Op donderdag 14 september 2023 10:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
(...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |