Hmmquote:Op donderdag 7 september 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou heb ik toevallig eens wat van Jong Ajax gezien,
maar ...................
Ok. Maar er komt er niet eens 1(?; vraagt ik)quote:Op donderdag 7 september 2023 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er wordt ook veel te makkelijk geroepen over eigen jeugd dit dat maar als je er 2 per seizoen levert aan het eerste is dat al veel en als je dan 5 spelers gemiddeld kwijt raakt dan kan je dat dus niet met je jeugdopleiding aanvullen.

Godts, Hlynsson en Salah-edinne hebben tot nu toe allemaal minuten gemaakt. Vos en Misheouy in de voorbereiding.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm
[..]
Ok. Maar er komt er niet eens 1(?; vraagt ik)
Punt is: ik zelf zie liever een iets slechtere jeugdspeler naar het eerste gaan dan een aankoop een jeugdspeler tegenhouden. Jeudspeler het diepe ingooien is in het verleden vaak een goede zet gebleken.

Hato is er bij gekomen, Vos zit er tegenaan, Hylson speelde zondag nog, Godts.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm
[..]
Ok. Maar er komt er niet eens 1(?; vraagt ik)
Punt is: ik zelf zie liever een iets slechtere jeugdspeler naar het eerste gaan dan een aankoop een jeugdspeler tegenhouden. Jeudspeler het diepe ingooien is in het verleden vaak een goede zet gebleken.

@Caland heeft een vrij ziekelijke obsessie met een auto-ongeluk van een jaar of 25 geleden, dus ik zou daar maar wel van uit gaan. Hij weet ECHT alles van de Kluivertjes.quote:

Was het niet dat licht van de knvb Langeler die onder 19 eruit heeft gegooid?quote:Op donderdag 7 september 2023 17:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Godts, Hlynsson en Salah-edinne hebben tot nu toe allemaal minuten gemaakt. Vos en Misheouy in de voorbereiding.
Jong-Ajax is dit seizoen ook vrij jong verkapt onder 19 elftal. Zie je ook wel terug in de stand.

Volgens mij wel wat ruimere dispensatieregels daardoor. Je zou volgens mij geheel jong Ajax tegen MVV op mogen stellen in de O-18.quote:Op donderdag 7 september 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was het niet dat licht van de knvb Langeler die onder 19 eruit heeft gegooid?

Uiteindelijk komt alles uit.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mijn complimenten nog voor je Sutalo voorspelling. Zelfs toen het allemaal heel lang duurde hield je stand.

In de media ja, omdat het de zoon van is. Alleen de media bepalen niet of je uiteindelijk doorbreekt bij een club of niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Elke scheet die Van Bommel jr maakt, wordt ook enorm opgehypt.
Ik doelde niet zozeer op de genen, meer op de naam van je vader.
Een club haalt toch de zoon van binnen en anders heeft je pa nog wel wat connecties.

Doe maar nietquote:Op donderdag 7 september 2023 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Nu ik Oranje de 3-4-3 van stal zie halen zit ik te denken dat dit wellicht ook iets voor Ajax is, maar dan wel anders ingevuld dan Steijn deed tegen Fortuna:
Gorter
Hato-Sutalo-Medic
Sosa-Tahirovic-Branco-Gaaei
Berghuis-Brobbey (Akpom)-Mikhautadze (Bergwijn)

Sosa op rechts, Gaaei op links?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Nu ik Oranje de 3-4-3 van stal zie halen zit ik te denken dat dit wellicht ook iets voor Ajax is, maar dan wel anders ingevuld dan Steijn deed tegen Fortuna:
Gorter
Hato-Sutalo-Medic

Dit is toch gewoon een 5-2-3 opstelling met twee wingbacks.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Gorter
Hato-Sutalo-Medic

Ja dat klopt, zo vulde Koeman het vanavond ook in.quote:Op vrijdag 8 september 2023 00:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een 5-2-3 opstelling met twee wingbacks.

Ik had Berghuis en Mikhautadze om moeten draaienquote:Op vrijdag 8 september 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sosa op rechts, Gaaei op links?

Dat is wel een erg optimistische versie. Het klopt dat ie een ander systeem ging spelen uit noodzaak, en we hebben toen met veel moeite een paar potjes gewonnen en de titel binnengesleept. De tweede helft van dat laatste seizoen onder Ten Hag was trouwens sowieso al een eerste indicatie dat de weg naar beneden was ingeslagen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 02:11 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Ten Hag ook ooit niet eens in een ander systeem gespeeld toen het niet draaide omdat er veel geblesseerde waren? Was volgens mij het eind van zijn laatste seizoen. Toen hij dat deed begon het ineens wel te draaien. Volgens mij was dat ook 4-3-3 wat we bij Oranje zagen vanavond.

Ten Hag heeft heel vaak andere systemen gespeeld maar volgens mij niet zoals NL gisteren, al heb ik gisteren niet zo enorm opgelet.quote:Op vrijdag 8 september 2023 02:11 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Ten Hag ook ooit niet eens in een ander systeem gespeeld toen het niet draaide omdat er veel geblesseerde waren? Was volgens mij het eind van zijn laatste seizoen. Toen hij dat deed begon het ineens wel te draaien. Volgens mij was dat ook 4-3-3 wat we bij Oranje zagen vanavond.

Seniel quote seniel, die bans zijn ook veel te kort tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja
waar is het allemaal op gebasseerd
hoeveel landtitels en CL heeft diamantoog eigenlijk gewonnen?

Jullie hadden beter Hans Kraay jr kunnen inhurenquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Seniel quote seniel, die bans zijn ook veel te kort tegenwoordig.

aldus klaaslovesajaxquote:Op zaterdag 9 september 2023 09:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jullie hadden beter Hans Kraay jr kunnen inhuren
die had nog betere spelers gehaald dan diamantoog

Gisteren voor het eerst, uit pure verveling, naar deze podcast geluisterd. God wat slecht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja

van hanegem is zo mogelijk nog slechter dan kale en kokkie bij elkaar. En dat zegt veel.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst, uit pure verveling, naar deze podcast geluisterd. God wat slecht.

Zolang je zulke types ziet als vermaak gaat het prima hoor, al vind ik K&K en Van Hanegem nog wel zinnige dingen zeggenquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
van hanegem is zo mogelijk nog slechter dan kale en kokkie bij elkaar. En dat zegt veel.

quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang je zulke types ziet als vermaak gaat het prima hoor, al vind ik K&K en Van Hanegem nog wel zinnige dingen zeggen

Laatste k en k is prima te luisteren. Zolang ze zich bij voetbal houden is met name kokkie prima vind ik.quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang je zulke types ziet als vermaak gaat het prima hoor, al vind ik K&K en Van Hanegem nog wel zinnige dingen zeggen

Kokkie is inhoudelijk prima.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:03 schreef manny het volgende:
[..]
Laatste k en k is prima te luisteren. Zolang ze zich bij voetbal houden is met name kokkie prima vind ik.
Podcasts van andere clubs luister ik niet.

Dat ajax de 5e club van nederland is...quote:

Hoe kan je je vervelen met dit weertje vraag ik me af.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst, uit pure verveling, naar deze podcast geluisterd. God wat slecht.

Het is te warm voor mij.quote:Op zondag 10 september 2023 12:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoe kan je je vervelen met dit weertje vraag ik me af.

Wordt haar partij, net als haar favoriet Ajax, de vierde club van dit land?quote:

Waar heb je anders een TD voor? Op centen zitten?quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja

Het waren weer 2 leuke maanden.quote:Op zondag 10 september 2023 14:58 schreef tong80 het volgende:
Winston Bogarde is niet langer de assistent van Patrick Kluivert bij Adana Demirspor. De 52-jarige Rotterdammer is in goed overleg vertrokken bij de Turkse voetbalclub.
De club en speler laten middels een verklaring weten dat het Turkse avontuur erop zit voor Bogarde. 'Adana Demirspor en Winston Bogarde hebben in gezamenlijk overleg besloten het contract van de assistent-trainer te ontbinden. De samenwerking werd voor beide partijen niet wat ze ervan hadden gehoopt en de ex-international keert daarom terug naar huis. Bogarde kijkt uit naar een nieuwe uitdaging', valt te lezen, opgetekend door De Telegraaf.
Bogarde sloot in juli van dit jaar aan als assistent van Kluivert, maar de samenwerking verliep uiteindelijk teleurstellend. De oud-speler van Ajax, FC Barcelona, Chelsea FC en AC Milan was tussen 2015 en 2022 te vinden bij Ajax: tussen 2020 en 2022 was Bogarde assistent-trainer bij de Amsterdammers, maar verliet de hoofdstad. "Ajax is een geweldige club", stelde Bogarde destijds na zijn vertrek. "Maar zolang Van der Sar daar is, hoeven ze me niet te bellen."

Nou ja, Bogarde heeft zelf ook wel iets met contracten uitdienen.quote:Op zondag 10 september 2023 15:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het waren weer 2 leuke maanden.
Turkse voetbalclubs LOL

mee eensquote:

nog niks over te zeggen momenteelquote:Op zondag 10 september 2023 16:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
nu jezelf nog afvragen of dat gebeurd is

Toch al best cruciale potjes die volgen. Beniewd of er een beetje rust kan worden bewaard bij eventueel puntverliesquote:Op zondag 10 september 2023 17:09 schreef manny het volgende:
Ok. Spelen voor je land, niet geblesseerd raken en dan heel rap naar Amsterdam voor een klein weekje training.

Gewoon uit 3 straks hoor en hopelijk einde Steijn.quote:Op zondag 10 september 2023 17:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
Toch al best cruciale potjes die volgen. Beniewd of er een beetje rust kan worden bewaard bij eventueel puntverlies

en dan? Maduro?quote:Op zondag 10 september 2023 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon uit 3 straks hoor en hopelijk einde Steijn.

Nu al?quote:Op zondag 10 september 2023 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon uit 3 straks hoor en hopelijk einde Steijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |