Ik dacht al zoiets, die is toch ook alweer 3 jaar of langer weg?quote:Op donderdag 7 september 2023 10:08 schreef Wotte het volgende:
Dat verhaal van Perez ook. De suggestie wekken dat een scout in dienst bij Ajax iedereen opbelt om te vertellen dat hij niets met de transfer van doen heeft.
Is het John Steen Olsen een gepensioneerde tachtiger die maar al te nog graag relevant wil zijn maar niet in dienst meer is bij Ajax

Zo is het maar net.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is @:freaky40 er op dit forum voor de juiste voorspellingen en nuance.

Is zijn 'huis' niet afgefikt vannacht?quote:Op donderdag 7 september 2023 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit hij nu in de gesloten vleugel?

Mijn complimenten nog voor je Sutalo voorspelling. Zelfs toen het allemaal heel lang duurde hield je stand.quote:

quote:Op donderdag 7 september 2023 15:21 schreef Elan het volgende:
Wat leuk voor die jongen en zijn ouders.

Dat beschouw ik als een zeer groot complimentquote:Op donderdag 7 september 2023 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je vangt het vertrek van klaas goed op.

zegt genoegquote:Op donderdag 7 september 2023 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een zeer groot compliment

Hij zegt alleen dat hij sneller is niet dat hij beter is. V Persie junior zei ook dat hij beter kan koppen. Lijkt me sowieso lastig dat vergrootglas constant als je de vader bent van een grote naam in de voetballerij.quote:

Ik denk dat als je vader een grote naam is, het je carriere juist makkelijker maakt.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat hij sneller is niet dat hij beter is. V Persie junior zei ook dat hij beter kan koppen. Lijkt me sowieso lastig dat vergrootglas constant als je de vader bent van een grote naam in de voetballerij.

In de jeugd waarschijnlijk wel omdat je makkelijker in de opleiding komt maar als het er echt op aan komt is dat voordeel wel weg.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik denk dat als je vader een grote naam is, het je carriere juist makkelijker maakt.

Stukje Ajax DNA.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:21 schreef Elan het volgende:
Wat leuk voor die jongen en zijn ouders.

Zeven vinkjes voetballer Daley Blindquote:Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik denk dat als je vader een grote naam is, het je carriere juist makkelijker maakt.

Of Maarten Atmodikoroquote:Op donderdag 7 september 2023 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie weet nog een beetje Zlatan DNA.

Qua genen-pakket sowieso maar het legt ook wel een stuk druk op je, zeker als je ooit bij het eerste komt zullen mensen snel geneigd zijn om torenhoge verwachtingen te hebben.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]

Daar hebben we natuurlijk weinig aan, Maarten kon er niet zoveel van en willekeurig, dat denk ik nou net niet bij Sylvie.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Of Maarten Atmodikoro
Of een willekeurig ander bekend persoon welke destijds toevallig beschikbaar was.

Dat valt toch wel mee? Elke scheet die Van Bommel jr maakt, wordt ook enorm opgehypt.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua genen-pakket sowieso maar het legt ook wel een stuk druk op je, zeker als je ooit bij het eerste komt zullen mensen snel geneigd zijn om torenhoge verwachtingen te hebben.

Is toch altijd wel als ze "opnieuw" beginnen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat er dubbel in. Je weet dat het leuk voetbal oplevert, maar het kaartenhuis kan ook zomaar in elkaar donderen.
Ik ga er nog steeds vanuit dat Steijn en Maduro het wel aan de praat krijgen, maar het zal nog wel met het nodige puntverlies gaan...
Volledig mee eens. Ik snap ook niet dat de eigen jeugd dit niet had kunnen opvullen. Is die echt zo slecht geworden?quote:Op woensdag 6 september 2023 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Team had al veel verder moeten zijn. Dat kan nu niet omdat er veel te laat nog van alles is ingevlogen vanuit allerlei windstreken.
Ligt aan de instelling van de persoon. Je zult overal en altijd vergeleken worden met "pa". Daar kun je aan onderuit gaan. Maar het kan ook deuren sneller openen. Een jaar eerder naar een Real Madrid of een Barcelona (afh. van die vaderquote:Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]

Nou heb ik toevallig eens wat van Jong Ajax gezien,quote:Op donderdag 7 september 2023 16:52 schreef wdn het volgende:
Ik zie ook liever een 11-tal met eigen jeugd. Maar die eigen jeugd loopt natuurlijk snel (en absoluut terecht) weg als het 1ste vol met gekochte spelers zit.

Er wordt ook veel te makkelijk geroepen over eigen jeugd dit dat maar als je er 2 per seizoen levert aan het eerste is dat al veel en als je dan 5 spelers gemiddeld kwijt raakt dan kan je dat dus niet met je jeugdopleiding aanvullen.quote:Op donderdag 7 september 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou heb ik toevallig eens wat van Jong Ajax gezien,
maar ...................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |