Zo had het de hele zomer moeten zijn. Wellicht iets minder en af en toe een terreur bui met onweerquote:Op woensdag 6 september 2023 08:24 schreef aloa het volgende:
Niks mis met dit weer. Overdag warm en frisse nachten
Laten we naar voren kijkenquote:Op woensdag 6 september 2023 08:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo had het de hele zomer moeten zijn. Wellicht iets minder en af en toe een terreur bui met onweer
Ja heerlijk. Zomerse dagen en nachten standaard 13 graden. Yes please!quote:Op woensdag 6 september 2023 08:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo had het de hele zomer moeten zijn. Wellicht iets minder en af en toe een terreur bui met onweer
Wij hebben al sinds een week de airco niet meer aangezet. Binnen stabiel een graad of 27 nu, maar we hebben wel grote plafondventilators, dus icm daarmee is 27c binnen best goed uit te houden. Plafond ventilators zijn stiekem best wel briljant.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bloedheet al bovenop het dak. Gelukkig nu weer de airco in
Weer.nl stond o.a dit in een verhaalquote:Op woensdag 6 september 2023 08:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Laten we naar voren kijken![]()
Ik hoop op een milde herfst, strenge winter periode en dan weer de warmte in.
De waarheid zal wel anders zijn.
Ook in de winter, dan brengen ze de opgestegen warme lucht weer naar beneden.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wij hebben al sinds een week de airco niet meer aangezet. Binnen stabiel een graad of 27 nu, maar we hebben wel grote plafondventilators, dus icm daarmee is 27c binnen best goed uit te houden. Plafond ventilators zijn stiekem best wel briljant.
Ik heb nog nooit zo'n warme verjaardag gehad als dit uit komtquote:
Ik ben een vrouwquote:Op woensdag 6 september 2023 07:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Relaxed, knul. Onvervalst herfstweer komt weldra 5 maanden lang. Intens genieten
Noord Amerika verwacht een warmere winter, vaak is het dan hier kouder.quote:Op woensdag 6 september 2023 09:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Weer.nl stond o.a dit in een verhaal
Hoewel ook El Niño een ver van ons bed show is, kan er wat invloed op het weer bij ons van uitgaan. Zo lijkt het uit te maken of het accent op de oostkant van de Grote Oceaan ligt (grotere kans op een zachtere winter bij ons), of op het midden (grotere kans op een koudere winter bij ons). Tot nu toe ligt het accent van El Niño op de oostkant van de Grote Oceaan en is het afwachten of dat de komende tijd zo blijft
Europese winters zijn sowieso totaal niet te voorspellen. Zomers niet veel beter, maar daar valt nog wel een klein beetje over te zeggen. Accuweather had bijvoorbeeld bijna perfect voorspeld dat er veel noodweer zou zijn in deze contreien, maar zag tegelijkertijd niet aankomen dat het zo extreem treurig zou worden in juli.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Noord Amerika verwacht een warmere winter, vaak is het dan hier kouder.
Maar goed blijft koffiedik kijken.
Klopt ja.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Europese winters zijn sowieso totaal niet te voorspellen. Zomers niet veel beter, maar daar valt nog wel een klein beetje over te zeggen. Accuweather had bijvoorbeeld bijna perfect voorspeld dat er veel noodweer zou zijn in deze contreien, maar zag tegelijkertijd niet aankomen dat het zo extreem treurig zou worden in juli.
In de winter kan de kleinste golfbeweging al het verschil maken tussen sneeuwstorm des doods of een periode van warmte.
Heb ik ook hoor, zijn fijne dingen. Maar nadat ik op het dak heb staan werken kon ik een airco wel wat meer waarderen om eerst ff wat af te koelenquote:Op woensdag 6 september 2023 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wij hebben al sinds een week de airco niet meer aangezet. Binnen stabiel een graad of 27 nu, maar we hebben wel grote plafondventilators, dus icm daarmee is 27c binnen best goed uit te houden. Plafond ventilators zijn stiekem best wel briljant.
Ik ga voor een winter met 0 hellmanngetallen.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij krijgt speciale gele warme snil
op je hoofd
Net goed. Hier heb je je hitte waar je zo om zat te klagenquote:Op woensdag 6 september 2023 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n warme verjaardag gehad als dit uit komt
Wordt nog wel wat, want ik kan het niet echt buiten vieren en binnen zal het wel afschuwelijk heet zijn als het weekend eenmaal gekomen is
Gewoon aircootje aan en niet zo aanstellen gaat vast een heel eind komen. Weegt het niet op tegen hoe erg ik er nu van kan genieten.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Net goed. Hier heb je je hitte waar je zo om zat te klagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |