NEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:52 schreef grimselman het volgende:
[..]
Volgende week is de hitte weer voorbij en zitten we rond de 19 graden. Spanje en Portugal gaan verzuipen
Burning man zijn ze al verzopenquote:Op dinsdag 5 september 2023 19:52 schreef grimselman het volgende:
[..]
Volgende week is de hitte weer voorbij en zitten we rond de 19 graden. Spanje en Portugal gaan verzuipen
Die komen natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:10 schreef grimselman het volgende:
[..]
19 graden genot. Ik hoop dat de voorspelde onweersbuien er gaan komen. Heerlijk
God straft onmiddellijk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:49 schreef TLC het volgende:
Mijn cookie&cream kruidnoten zijn aan t smelten![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:49 schreef TLC het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:49 schreef TLC het volgende:
Een pepernoot is geen kruidnoot, dat is een vaststaand feitquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pepernoten in september. Rot op joh.Over onseptembers gesproken. @:demonrage
Artikelen omtrent de goedheiligman.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Een pepernoot is geen kruidnoot, dat is een vaststaand feit
Uiteraard is de Bilt weer de koelkast van NLquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:15 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds >25°C hier... best wel onseptembers.
Om maar een nieuw woord te verzinnen.
Relaxed, knul. Onvervalst herfstweer komt weldra 5 maanden lang. Intens genietenquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:20 schreef pietkanarie het volgende:
Deze hitte had weg mogen blijven... 20 graden is genoeg.
Nog liever gewoon onvervalst herfstweer maar het is nog zomer en zonnige dagen in september hebben wel wat. Licht is al zachter, vind het wel mooi. Maar liever bij iets minder warm weer.
Ah het wordt al korter..quote:Op woensdag 6 september 2023 07:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Relaxed, knul. Onvervalst herfstweer komt weldra 5 maanden lang. Intens genieten
De treurnis hoort daarbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |