0,7 vandaag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
0,9 KwH vandaag![]()
![]()
Is het al bijna eind maart?
Ik hoop het niet. Bij mij liggen ze er pas sinds 14 septemberquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
0,7 vandaag.
Is dit een beetje wat je ook in de winter kunt verwachten? Beetje een droevig verhaal.
De hele maand is in mineur.
Ik een maandje eerder. Dus kan niet vergelijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Bij mij liggen ze er pas sinds 14 september
Afgelopen december had ik 13 dagen met een lagere opbrengst dan gisteren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
0,7 vandaag.
Is dit een beetje wat je ook in de winter kunt verwachten? Beetje een droevig verhaal.
De hele maand is in mineur.
Jeetje ik betaal véél minder dan het Europese gemiddelde van 28,90 ¤/kWhquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stroom hier 4x duurder dan in Hongarije
Nederlandse stroomprijs is hoogste van Europa door belastingen
Nederlanders tikken meer af voor stroom dan andere Europeanen.
Gemiddeld kwam dat in Europa uit op ¤28,90 per kWh, zo blijkt uit cijfers over het afgelopen halfjaar van dataverzamelaar Eurostat.
Naar stroomverbruik neemt Nederland een negende plaats in binnen Europa, ver achter landen als Finland en Zweden. Maar de Scandinavische landen betalen aanzienlijk minder. Volgens Eurostat komt de buitengewoon sterke Nederlandse stijging door een afname van belastingverlagingen. Tegelijkertijd zijn de elektriciteitsbelastingen van huishoudens verdubbeld.
https://www.telegraaf.nl/(...)opa-door-belastingen
We worden gewoon keihard genaaid dus![]()
Bijna 30 euro per kWh. Blij dat ik in juli een contract heb afgesloten voor een fractie daarvan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stroom hier 4x duurder dan in Hongarije
Nederlandse stroomprijs is hoogste van Europa door belastingen
Nederlanders tikken meer af voor stroom dan andere Europeanen.
Gemiddeld kwam dat in Europa uit op ¤28,90 per kWh, zo blijkt uit cijfers over het afgelopen halfjaar van dataverzamelaar Eurostat.
Naar stroomverbruik neemt Nederland een negende plaats in binnen Europa, ver achter landen als Finland en Zweden. Maar de Scandinavische landen betalen aanzienlijk minder. Volgens Eurostat komt de buitengewoon sterke Nederlandse stijging door een afname van belastingverlagingen. Tegelijkertijd zijn de elektriciteitsbelastingen van huishoudens verdubbeld.
https://www.telegraaf.nl/(...)opa-door-belastingen
We worden gewoon keihard genaaid dus![]()
Prima landje als ik een aantal mensen mag geloven die daar wonen. Maar zeker niet op elk vlak beter dan NLquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
Ga lekker naar Hongarije dan. Eens kijken hoe het je daar bevalt.
Was daar in Maart nog, wat is je punt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
Ga lekker naar Hongarije dan. Eens kijken hoe het je daar bevalt.
True, mijn rendement zit al op 99,29% voor dit jaar, dus dat is gewoon netjes.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef Ivo1985 het volgende:
Oktober leverde dit jaar 18% minder op dan vorig jaar. Helaas een mindere maand. Maar de jaaropbrengst is nu al prima.
"Er zijn" en "er wonen" zijn significante verschillen.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Was daar in Maart nog, wat is je punt?
Is dit ten opzichte van het opgegeven door leverancier?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, mijn rendement zit al op 99,29% voor dit jaar, dus dat is gewoon netjes.
Nee, ten opzichte van het aantal Wp.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:31 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Is dit ten opzichte van het opgegeven door leverancier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |